ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Ο ιδεολογικός πόλεμος κατά της οικονομικής , πολιτικής και «πνευματικής» τυραννίας που συρρικνώνει δραματικά τη λαϊκή και εθνική κυριαρχία και υποβιβάζει πολιτισμικά το έθνος , συνεχίζεται αμείωτα από το προσωπικό ιστολόγιο του Λουκά Σταύρου. Για ένα ελληνικό εθνικοκοινωνισμό. http://l-stavrou.blogspot.com

Πέμπτη 2 Ιουνίου 2011

Οι Νεο-οθωμανοί της Ελλάδος



Του Κώστα Πικραμένου*H 29η Μαιου 1453 σηματοδοτεί την ολοκλήρωση ενός ιστορικού κύκλου 11 αιώνων Βυζαντινής πολιτισμικής ηγεμονίας. Ένα μείγμα ελληνικής γραμματείας, ρωμαικού δικαίου και ορθόδοξου Χριστιανισμού. Οι Σελτζουκίδες και οι Οσμανλίδες Τούρκοι (1300 μΧ) θα εγκατασταθούν στα εδάφη της Ανατολίας, του Καυκάσου, της Κριμέας και των Βαλκανίων και θα πολιορκήσουν τη Βιέννη (17ος αιώνας μ.Χ). Θα υποτάξουν τους Μαμελούκους και θα επεκτείνουν την κυριαρχία τους στην Αραβική χερσόνησο και την Βόρεια Αφρική μέχρι το Αλγέρι.

Ο 18ος και 19ος αιώνας θα αναθερμάνει το ενδιαφέρον των Ευρωπαίων για τους «εμπορικούς δρόμους» προς τις Ινδίες. Η φθορά της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας ξεκινάει με τη Ναυμαχία του Ναυαρίνο (1827), τη Συνθήκη του Βερολίνου (1878), τους Βαλκανικούς πολέμους (1912-13) και ολοκληρώνεται με τη Συνθήκη της Λωζάννης (1923).


H Ρεπουμπλικανική Τουρκία (1923-1983 ) θα αρνηθεί το οθωμανικό παρελθόν της ως την «πηγή όλων των δεινών» και θα στραφεί «εις την Δύσην» απομακρυνόμενη από Άραβες και Πέρσες. Η άνοδος του Τουργκούτ Οζάλ (1983) και η πτώση του Κομμουνισμού (1989-1991) θα αναβιώσουν τις έννοιες του Παντουρκισμού (Κεντρική Ασία, Καύκασος, Μαύρη Θάλασσα) και του Οθωμανισμού (Βαλκάνια, Μέση Ανατολή, Βόρεια Αφρική)
Από τις αρχές του 21ος αιώνα επιχειρείται μία «διακριτική αναβίωση» της Οθωμανικής κληρονομίας μέσω της πολιτικής μηδενικών προβλημάτων του Αχμέτ Νταβούτογλου. Όσον αφορά στην Ελλάδα τα «σημεία των καιρών» είναι ορατά αν και σε πρώτη φάση δρομολογείται μία αναγνωριστική προσέγγιση. Συγκεκριμένα:
1) Η Υπουργική απόφαση Μαριέττας Γιαννάκου (επί ΝΔ) για εισαγωγή της Τουρκικής γλώσσας στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
2) Η Ιδρυση Τμήματος Τουρκικών Σπουδών στο Πανεπιστήμιο Αθηνών
3) Τα Ερευνητικά προγράμματα Οθωμανικής κληρονομιάς του Εθνικού Ιδρύματος Ερευνών
4) Οι ημερίδες «κεκλεισμένων των θυρών» του ΕΛΙΑΜΕΠ με τους ιθύνοντες του Νεο-οθωμανισμού στην Τουρκία
5) Το Ινστιτουτο Οθωμανικής Ιστορίας στην Καβάλα
6) Η ταινία του Ηρακλή Μήλλα στο Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης 2011
7) Η παραγωγή του ΣΚΑΙ για το «1821» με επιστημονικό υπεύθυνο τον Θάνο Βερέμη του ΕΛΙΑΜΕΠ
8) Η καταγραφή από το Τουρκικό Υπουργείο Εξωτερικών όλων των Οθωμανικών μνημείων στην Ελλάδα
9) Οι εκδόσεις του Κέντρου για την Δημοκρατία στα Βαλκάνια με έδρα την Θεσσαλονίκη
10) Το αφιέρωμα του περιοδικού Aksiyon (του Φετουλάχ Γκιουλέν) για την Θεσσαλονίκη με τις δηλώσεις του Δημάρχου Γιάννη Μπουτάρη.

Xωρίς να θέλω να περι-αυτολογήσω, ελάχιστοι άνθρωποι (μετρημένοι στα δάχτυλα ενός χεριού) μπορούμε να εντοπίσουμε και να αποκωδικοποιήσουμε τις παράλληλες σχέσεις που συνδέουν τα ως άνω πρόσωπα. Ο καθηγητής Νεοκλής Σαρρής είναι επίσης εκ των ειδικών…
Θέλω να τονίσω ότι οι καταγεγραμμένες νεο-oθωμανικές δράσεις και πρωτοβουλίες φυσικά δεν καθοδηγούνται και δεν συντονίζονται από ένα σκιώδες κοινό κέντρο αποφάσεων. Δεν τίθεται θέμα συνομωσίας. Οι άνθρωποι όμως που πρωταγωνιστούν έχουν παράλληλες σχέσεις και συμφέροντα και ανήκουν στον ίδιο πολιτικο-ιδεολογικό χώρο.
Συγκεκριμένα, ο Γιάννης Μπουτάρης και ο Θάνος Βερέμης είναι στη νεο-φιλελεύθερη «Δράση» του Στέφανου Μάνου. Ο Θάνος Βερέμης συνεργάζεται με το Συγκρότημα ΣΚΑΙ (οικογένεια Αλαφούζου) που στηρίζει επικοινωνιακά το Στέφανο Μάνο. Ο Κων/πολίτης Ηρακλής Μίλλας διδάσκει στο Τμήμα Τουρκικών Σπουδών όπου διδάσκει και ο Θάνος Βερέμης ενώ και οι δύο βρίσκονται στο οργανόγραμμα του ΕΛΙΑΜΕΠ. Ο Αλέξης Παπαχελάς, διευθυντής της Καθημερινής (οικογένεια Αλαφούζου) είναι επίσης στο οργανόγραμμα του ΕΛΙΑΜΕΠ. Ο πρόεδρος του ΕΛΙΑΜΕΠ κ. Τσούκαλης είναι παράλληλα σύμβουλος του Τουρκικού Ινστιτούτου Στρατηγικών Σπουδών ΕDAM. H Μαριέττα Γιαννάκου είναι πρώην σύζυγος του Παναγιώτη Κούτσικου, προέδρου του Ελληνο-Toυρκικού Εμπορικού Επιμελητηρίου. Το περιοδικό Aksiyon ανήκει στο εκδοτικό συγκρότημα ΖΑΜΑΝ της κοινότητας του Φετουλάχ Γκιουλέν που στηρίζει του ΑΚP του Ερντογάν. Ερευνητικά προγράμματα στο Ιδρυμα Εθνικών Ερευνών χρηματοδοτούνται από το Ιδρύμα Τουρκικού Πολιτισμού. Το Κέντρο για τη Δημοκρατία στα Βαλκάνια χρηματοδοτείται από Έλληνες και Τούρκους επιχειρηματίες όπως ο Κώστας Καρράς, ιδιοκτήτης του ξενοδοχείου Πόρτο Καρράς στη Χαλκιδική. Παρατηρούμε λοιπόν ότι υφίσταται ένα πλέγμα σχέσεων που εν τέλει οδηγούν στο ίδιο αποτέλεσμα: τη σταδιακή ένταξη της Ελλάδος στη νεο-oθωμανική σφαίρα επιρροής.
Επειδή ο γράφων γνωρίζει και μιλάει Τουρκικά, έχει επισκεφτεί σχεδόν τη μισή Τουρκία και διατηρεί επαφές με Τούρκους πολιτικούς επιστήμονες και δημοσιογράφους ανησυχεί ιδιαίτερα για την νεο-οθωμανική τάση που χαρακτηρίζει μερίδα της πολιτικής, ακαδημαϊκής και οικονομικής ελίτ της χώρας. Αρκεί να διαβάσουν το «Στρατητικό Βάθος» του Νταβούτογλου για να καταλάβουν ότι «παίζουν με τη φωτιά.»
Αν δεν θέλουν να χυθεί αίμα σε μία Ελλάδα που θα γνωρίσει (στα χρόνια που έρχονται) τη φτώχεια και την εξαθλίωση λόγω Μνημονίου θα πρέπει να σταματήσουν εδώ και τώρα τα οθωμανικά πειράματα. Αντιθέτως αν φιλοδοξούν να μετατρέψουν Αθήνα, Καβάλα, Θεσσαλονίκη, Γιάννενα σε προπύργια μίας δήθεν νεο-οθωμανικής συνύπαρξης θα ανοίξουν χωρίς οι ίδιοι να το καταλάβουν το «κουτί της Πανδώρας».
Ο Νεο-οθωμανισμός του Νταβούτογλου λειτουργεί όπως η Επανάσταση των ΝεοΤούρκων. Στην αρχή (το 1908) ξεκίνησε με το σύνθημα «Ελευθερία, Αδελφοσύνη, Ισότητα» και κατέληξε στο 3ο συνέδριο του Κομιτάτου (1911) με το σύνθημα “Turkiye Τurklerindir”. Αρκεί να διαβάσει κανείς το άρθρο στο περιοδικό Aksiyon για τη Θεσσαλονίκη για να καταλάβει που πάει το «πείραμα».
Εδώ θα είμαστε και η Ιστορία θα κρίνει ποιος είχε δίκιο και ποιος άδικο. Μέχρι τότε μπορούμε να συνεχίσουμε τις κουμπαριές και τα ζεϊμπέκικα.

*Ο Κώστας Πικραμένος είναι συγγραφέας του ηλεκτρονικού βιβλίου “Wikileaks – Τα διπλωματικά έγγραφα για την Τουρκία» (ekdotika.blogspot.com)

πηγή

hellenicrevenge

Ο Γιαννάκης Ομήρου νέος πρόεδρος της Βουλής

Ο Γιαννάκης Ομήρου νέος πρόεδρος της ΒουλήςΒουλευτές του ΔΗΚΟ ζητούν διαγραφή του Κουλία

2 Ιουνίου 2011 16:47
Ο πρόεδρος της ΕΔΕΚ Γιαννάκης Ομήρου είναι ο νέος πρόεδρος της Βουλής μετά την καθοριστική ψήφο του βουλευτή του ΔΗΚΟ Ζαχαρία Κουλία. Ο κ. Κουλίας ψήφισε στην τρίτη ψηφοφορία τον κ. Ομήρου ενώ ο βουλευτής των Οικολόγων Γιώργος Περδίκης τήρησε αποχή.

Μετά το αποτέλεσμα και την στάση του βουλευτή Ζαχαρία Κουλία, στο ΔΗΚΟ επικρατεί αναστάτωση και  Βουλευτές του ΔΗΚΟ μιλούν για ρήγμα στο κόμμα και ζητούν ευθέως την διαγραφή του κ. Κουλία.Η  βουλευτής Αθηνά Κυριακίδου δήλωσε πως όπως ο Ιούδας σταύρωσε τον Χριστό έτσι και ο Κουλίας σταύρωσε τον κ. Κάρογιαν και ζήτησε να φύγει από τα έδρανα του ΔΗΚΟ γιατί δεν ανήκει πια στο κόμμα. Ο κ. Βότσης ζήτησε την διαγραφή του κ. Κουλία και τον χαρακτήρισε κεροσκόπο.

Κατά την ομιλία του ο νέος πρόεδρος της Βουλής κ. Γιαννάκης Ομήρου έδωσε την διαβεβαίωση ότι "θα εργαστεί για την αρμονική συνεργασία των τριών συντεταγμένων εξουσιών της κυπριακής πολιτείας, με απόλυτο σεβασμό στην αρχή της διάκρισης των εξουσιών, όπως επιβάλλεται και αρμόζει σε κάθε σύγχρονο, δημοκρατικό κράτος».

Η εκλογή του κ. Ομήρου έγινε ύστερα από τρεις ψηφοφορίες που είχαν τα ακόλουθα αποτελέσματα:

Στην πρώτη ψηφοφορία έλαβαν: Γιαννάκης Ομήρου 28 (με την ψήφο του κ. Κουλία), ο Μάριος Κάρογιαν 27 και ο Γιώργος Περδίκης 1.

Στην δεύτερη ψηφοφορία έλαβαν: Γιαννάκης Ομήρου 28 (με την ψήφο του κ. Κουλία), ο Μάριος Κάρογιαν 27 και ο Γιώργος Περδίκης 1.


Πριν από την τρίτη ψηφοφορία ο Γιώργος Περδίκης απέσυρε την υποψηφιότητα του.
Στην τρίτη ψηφοφορία έλαβαν: Γιαννάκης Ομήρου 28 (με την ψήφο του κ. Κουλία), ο Μάριος Κάρογιαν 27.

ikypros

Για «Οθωμανική Φόρμουλα» διάσωσης της ελληνικής οικονομίας γίνεται λόγος στην Τουρκία


Ως «Οθωμανική Φόρμουλα» για τη διάσωση της ελληνικής οικονομίας αναφέρεται από τα κρατικά τουρκικά ΜΜΕ η εγγυοδοσία με δημόσια γη.
Όπως αναφέρει το κρατικό trtgreek «το εν λόγω σύστημα (δηλαδή η εγγυοδοσία με δημόσια γη) προσβλέπει στο να παρθούν υπό εγγύηση τα έσοδα που υπολογίζονται από τις αποκρατικοποιήσεις». Όπως συνεχίζει το δημοσίευμα «Σύμφωνα με το σχέδιο αυτό, μέρος της δημόσιας περιουσίας της Ελλάδας, θα ελέγχεται από ένα ειδικό ταμείο παρόμοιο με εκείνο που λειτουργούσε κατά την οθωμανική περίοδο», εννοώντας προφανώς το Ταμείο Δημόσιας Περιουσίας.

Συγκεκριμένα η ελληνική έκδοση του TRT υποστηρίζει ότι «Στο τραπέζι βρίσκεται “οθωμανική φόρμουλα” για τη διάσωσης της οικονομίας της γειτονικής χώρας, όπου το σύνολο των χρεών αγγίζουν τα 330 δις Ευρώ και αγανακτισμένοι οι Έλληνες πολίτες κατεβαίνουν συχνά στους δρόμους για να διαδηλώσουν κατά των οικονομικών μέτρων που λαμβάνει η κυβέρνηση».
Το εν λόγω δημοσίευμα αναφέρει ότι τη φόρμουλα αυτή έχει διατυπώσει η Ολλανδία και την υποστηρίζει η Γερμανία και ότι «Εξαιτίας των συνεχόμενων αποτυχιών των ελληνικών αρχών στον τομέα των αποκρατικοποιήσεων όμως, ορισμένες χώρες μέλη της ΕΕ που έχουν αναλάβει το κόστος της κρίσης στην ελληνική οικονομία, θέλουν να πάρουν υπό εγγύηση το θέμα». Επίσης το trtgreek πραγματοποιεί ειδική αναφορά στο γεγονός ότι «η Ελλάδα για να γλιτώσει την πτώχευση, έχει ανάγκη για 60 με 70 δισεκατομμύρια δολάρια μέχρι το επόμενο έτος».
Η Ολλανδία και η τουρκική διείσδυση

Tο δημοσίευμα του κρατικού τουρκικού trtgreek, έρχεται λίγες ημέρες μετά από το προκλητικό πρωτοσέλιδο δημοσίευμα της Ολλανδικής εφημερίδας «De Pers» στις 25 Μαΐου, το οποίο απεικόνιζε μία τουρκική σημαία στην κορυφή του τρούλου εκκλησίας στην Σαντορίνη.
Επίσης λίγες ημέρες πριν ο υπουργός Οικονομικών της Ολλανδίας ο Γιαν Κέες ντε Γιάγκερ, με συνέντευξή του στη γερμανική έκδοση των «Financial Times», έκανε λόγο για έλεγχο των αποκρατικοποιήσεων και των περιουσιακών στοιχείων του κράτους.
Τώρα το δημοσίευμα του trtgreek πραγματοποιεί ειδική αναφορά στο γεγονός ότι «η Ευρωπαϊκή Ένωση που δεν μπόρεσε να βγάλει από την κρίση την ελληνική οικονομία παρόλο που έδωσε δισεκατομμύρια ευρώ, πιέζει για εγγυοδοσία με δημόσια γη».
Όλα αυτά έρχονται σε συνέχεια δημοσιεύματος της τουρκικής εφημερίδας Ραντικάλ το οποίο αναφερόταν στις αποκρατικοποιήσεις οι οποίες επίκεινται στην Ελλάδα αλλά και στο ενδιαφέρον της μεγάλης τουρκικής κατασκευαστικής εταιρείας Limak για τα λιμάνια του Πειραιά και της Θεσσαλονίκης.
Εκτός από τις προθέσεις των Ευρωπαίων, μερικά από τα παραπάνω είναι ενδεικτικά της επιθυμίας Τούρκων επενδυτών να διεισδύσουν στην Ελλάδα, όπου τα πάντα σαρώνει η σφοδρή οικονομική κρίση. Εξάλλου ένα από τα θέματα τα οποία ενδιαφέρουν ιδιαίτερα την τουρκική πλευρά είναι η άρση των γραφειοκρατικών εμποδίων για την ανάπτυξη τουρκικών επενδύσεων στην Ελλάδα.
Σήμερα με κεντρική πολιτική κατεύθυνση, η οποία υπαγορεύεται από την νέο – οθωμανική αντίληψη στην Τουρκία, τα κρατικά ΜΜΕ της γειτονικής χώρας αναφέρονται σε «Οθωμανική Φόρμουλα» για τη διάσωση της ελληνικής οικονομίας. Ταυτόχρονα ολλανδικά και γερμανικά ΜΜΕ, όπως για παράδειγμα η γερμανική Βild, εντείνουν τις επιθέσεις τους εναντίον της Ελλάδας τόσο με την απεικόνιση τουρκικών σημαιών να κυματίζουν σε νησιά των Κυκλάδων, όσο και με την αναπαραγωγή αστήρικτων σεναρίων για την επιβολή στρατιωτικού πραξικοπήματος στη χώρα μας.

ΑΣ ΜΙΛΗΣΟΥΜΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ

ΑΝΟΙΓΜΑ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΑΡΙΣΤΕΡΑ

Ο ελληνικός εθνικοκοινωνισμός δεν θα έχει μέλλον όσο θα απευθύνεται στο λεγόμενο πατριωτικό χώρο της δεξιάς και θα συναγελάζεται με την ακροδεξιά.
Το μέλλον της επανάστασης μας θα εξαρτηθεί από την προσπάθεια εθνικοποίησης των λαϊκών δυνάμεων που βρίσκονται εγκλωβισμένες στην αριστερά.
Οι εθνικόφρονες και οι ακροδεξιοί θα μας εκμεταλλεύονται πάντα και θα μας προδίδουν με την πρώτη ευκαιρία. Γιατί πάντα θα μας εγκαταλείπουν για να συνταχθούν με την συντήρηση.
Αν κτυπήσουμε τις διεθνιστικές ιδεολογίες που επικρατούν στην αριστερά θα επιτύχουμε την εθνικιστική διαχείριση του εργατικού κινήματος και θα στρατολογήσουμε φλογερούς μαχητές ενάντια στην πλουτοκρατία-τραπεζοκρατία ,ενάντια στην ανισότητα στην εργασία, ενάντια στην κομματοκρατία , ενάντια στην πνευματική δουλεία.
ΕΘΝΙΚΙΣΤΙΚΟ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟ ΚΟΜΜΑ – ΕΔΗΚ
ΤΟΜΕΑΣ ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ

ΤΟ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙ (ΞΑΝΑ)ΜΑΘΑΙΝΕΙ ΕΛΛΗΝΙΚΑ

Ο δάσκαλος Θ. Στεργίου σε εκδρομή στο Γαλαξίδι με τα παιδιά του
φροντιστηρίου του

Του Τηλέμαχου Κόκκου

Μετά από πολλά χρόνια καταπίεσης, η ελληνική γλώσσα και ο ελληνικός πολιτισμός επιστρέφουν στο Μοναστήρι (Μπίτολα) της ΠΓΔΜ.

Οι Έλληνες της περιοχής, που για πολλά χρόνια έκρυβαν την καταγωγή τους, έχουν τώρα την ευκαιρία να μάθουν ελληνικά, χάρη στα φροντιστήρια που λειτουργούν στην πόλη και την εδώ και δέκα χρόνια εφαρμογή του ευρωπαϊκού προγράμματος «Περικλής».

Στα φροντιστήρια αυτά εργάζονται πλέον οι δάσκαλοι που γνώριζαν ελληνικά, αλλά τα μιλούσαν μόνο κρυφά στα σπίτια τους και πάντα με τον φόβο της αστυνομίας.

Δεν ήταν λίγες οι φορές που δέχθηκαν «επισκέψεις» από κρατικά όργανα έτσι για ένα . . . καφεδάκι ! Φυσικά ποτέ δεν ενοχλήθηκαν αντίστοιχα φροντιστήρια ρουμανικής η τουρκικής ή οποιασδήποτε άλλης γλώσσας.

Ένα από τα πιο δυναμικά και αξιόλογα κέντρα της εκμάθησης των Ελληνικών είναι και αυτό του Θανάση Στεργίου στο Μοναστήρι που λειτουργεί με πολλούς μαθητές, χωρίς  καμιά βοήθεια από την πατρίδα .

Με φιλανθρωπίες κάποιων περιστασιακών επισκεπτών στο Μοναστήρι (ο Κώστας Μπούγιας της ΕΡΤ, προϊστάμενος περιφερειακών ραδιοσταθμών είναι ένας από αυτούς), στέκεται ακόμα όρθιος, αλλά ως πότε;

Τουλάχιστον κάποιοι αρμόδιοι ...ξύπνησαν από τον λήθαργο και εδώ και μερικά χρόνια πηγαίνουν τους μαθητές εκδρομές στην πατρίδα και σε άλλες περιοχές όπου έχει ανθίσει ο ελληνικός πολιτισμός. 

Βοήθεια προσφέρει και ο σύλλογος «Φίλοι του Μοριά», με εκπαιδευτικό υλικό.


ελεύθερη ζώνη
ΑΙΩΝΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΙΣΤΗ

ΘΕΜΕΛΙΩΔΕΙΣ ΑΡΧΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΕΘΝΙΚΟΚΟΙΝΩΝΙΣΜΟΥ

Εθνικισμός χωρίς κοινωνισμό δεν νοείται. Το έθνος δεν είναι μια αόριστη έννοια , μια ιδέα καθαυτή που βρίσκεται στον πλατωνικό κόσμο των ιδεών. Το έθνος ρέει την ύπαρξη του μέσα στο χρόνο, μέσα από ένα λαό που συνθέτει μια κοινωνία.
Αν αυτή η κοινωνία είναι υποταγμένη σε λίγους , πνευματικά και οικονομικά και αν αυτοί οι λίγοι διαμορφώνουν ένα πολίτευμα το οποίο διαιωνίζει την κυριαρχία τους πάνω στη κοινωνία , τότε υπάρχει μείζον πρόβλημα.
Άρα τίθεται εξ αρχής πρόβλημα κυριαρχίας . Ο εθνικισμός διεκδικεί να πάρει τη κυριαρχία από τους λίγους και να την δώσει στο λαό μέσα σε μια κοινωνία δικαίου και σε μια πολιτεία που να προστατεύει το κοινωνικό δίκαιο , να αποτρέπει δηλαδή την καθυπόταξη των πολλών από τους λίγους ( κεφαλαιοκράτες , τραπεζίτες , εκλεκτούς του θεού , εκλεκτούς ξένων μυστικών υπηρεσιών , εκλεκτούς διαφόρων φατριών και συμμοριών κλπ, κλπ)
Πρώτη θεμελιώδης αρχή του εθνικισμού είναι πως η κυριαρχία παράγεται από το λαό και παραχωρείται υπό όρους στους όποιους αντιπροσώπους του χωρίς ποτέ ο λαός να χάνει το δικαίωμα του ελέγχου πάνω στους αντιπροσώπους του. Πράγμα το οποίο δεν συμβαίνει στην παρούσα κατάσταση της κομματοκρατούμενης δημοκρατίας. Ο εθνικισμός δεν προτείνει κάποια μορφή δικτατορίας για να απαλλαγεί από την ετερονομία αλλά μια οργανική δημοκρατία.
Δεύτερη θεμελιώδης αρχή είναι πως ο παραγόμενος πλούτος από την εργασία του λαού πρέπει να ανακυκλώνεται και να αναδιανέμεται με τρόπο δίκαιο ώστε να μην δημιουργούνται πρίγκιπες και ζητιάνοι. Πράγμα που δεν υπάρχει σήμερα στην παρούσα κατάσταση της πλουτοκρατίας – τραπεζοκρατίας. Ο εθνικισμός δεν προτείνει την κολεκτιβοποίηση της παραγωγής αλλά την κρατική διαχείριση του χρήματος με σκοπό την στήριξη της παραγωγής σε λαϊκή εργασιακή βάση , χωρίς την υπαγωγή της κοινωνίας στη δουλεία του τόκου.
Τρίτη θεμελιώδης αρχή είναι η πνευματική ελευθερία και η σφυρηλάτηση συνθηκών παιδείας που να επιτρέπουν την ανάδυση των κλίσεων και ταλάντων των πολιτών και την δημιουργική πραγμάτωση τους στη κοινωνία. Πράγμα που δεν συμβαίνει στην σημερινή κοινωνία όπου οι άνθρωποι είναι υποχρεωμένοι να υπόκεινται σε παραστάσεις που δεν έχουν σχέση με τον πραγματικό κόσμο και να διαμορφώνουν τις κλίσεις και πεποιθήσεις τους σύμφωνα με τα κελεύσματα της δουλοκτητικής καπιταλιστικής ολιγαρχίας. Ο εθνικισμός προτείνει την επαναθεμελίωση της παιδείας στην αρχή της ελευθερίας της σκέψης και της δημιουργίας με παράλληλη αξιοποίηση των ατομικών ικανοτήτων στα πλαίσια ενός ορθού επαγγελματικού προσανατολισμού σε μια νέα κοινωνική διαστρωμάτωση. Η αρχή αυτή μας συνδέει με το αίτημα της επανελλήνισης μας που είναι η αναβίωση του αρχαιοελληνικού τρόπου.
Τέταρτη θεμελιώδης αρχή είναι η φυλετική ταυτότητα της κοινωνίας και η κυριαρχία της στην πατρώα γη αυτής. Η εθνική ταυτότητα προσδιορίζεται αποκλειστικά από το αίμα και όχι από θρησκευτικές και μεταφυσικές αντιλήψεις που δεν συνάδουν άλλωστε με την ελευθερία της σκέψης . Ο εθνικισμός δέχεται βέβαια και την ελευθερία της πίστης ή δοξασίας όμως απορρίπτει την ταύτιση οιασδήποτε πίστης ή δοξασίας με την εθνική ταυτότητα. Ο εθνικισμός προτείνει το κοσμικό κράτος που προστατεύει την πραγματική ιερότητα της πνευματικής ελευθερίας ενάντια σε κάθε δογματική επισκίαση που καταλήγει σε πολιτική και οικονομική τυραννία. Αναφορικά με την κυριαρχία επί της πατρώας γης ο ελληνικός εθνικισμός διεκδικεί τον αρχέγονο ζωτικό χώρο του έθνους που σήμερα βρίσκεται σκλαβωμένος.
Έτσι ο εθνικισμός μετουσιώνεται από την συναισθηματική του κατάσταση σε εθνικοκοινωνισμό που σημαίνει την επί παντός επιστητού συγκρουσιακή αντιπαράθεση με το σύστημα της τυραννίας και της υποβάθμισης του έθνους ,του  ανθρώπου και της κοινωνίας.
Αν οι διάφοροι ακροδεξιοί που εμφανίζονται με το προσωπείο του εθνικισμού έχουν κάποια σχέση με αυτές τις θεμελιώδης αρχές του κοινωνικού εθνικισμού ας κρίνουν οι αναγνώστες. Κάτω από την ιδέα του έθνους δεν μπορεί να καλύπτεται ο πνευματικός σκοταδισμός , η εκμετάλλευση της κοινωνίας και η εναντίωση σε κάθε αναγεννητική κίνηση.
Λουκάς Σταύρου
Πρόεδρος ΕΔΗΚ