ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Ο ιδεολογικός πόλεμος κατά της οικονομικής , πολιτικής και «πνευματικής» τυραννίας που συρρικνώνει δραματικά τη λαϊκή και εθνική κυριαρχία και υποβιβάζει πολιτισμικά το έθνος , συνεχίζεται αμείωτα από το προσωπικό ιστολόγιο του Λουκά Σταύρου. Για ένα ελληνικό εθνικοκοινωνισμό. http://l-stavrou.blogspot.com

Τρίτη 8 Φεβρουαρίου 2011

ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΕΡΤΟΓΑΝ ΠΕΡΙ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΩΝ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ ΣΤΗ ΚΥΠΡΟ

Με αφορμή τις διαδηλώσεις των τουρκοκυπριακών συνδικάτων στα κατεχόμενα ο πρωθυπουργός της Τουρκίας κ. Ερτογάν δήλωσε μεταξύ άλλων ότι η παρουσία της Τουρκίας στη Κύπρο δεν αφορά το μέλλον των τουρκοκυπρίων αλλά εξυπηρετεί τουρκικά στρατηγικά συμφέροντα. Πρόσθεσε ακόμα ότι στη Κύπρο στρατηγικά συμφέροντα έχει και η Ελλάδα. Αυτή είναι μια ξεκάθαρη  τοποθέτηση που ξεσκεπάζει την πραγματική αιτία της εισβολής και της πολιτικής του εποικισμού των κατεχομένων. Μια τοποθέτηση που κονιορτοποιεί τις κατά καιρούς προβαλλόμενες αφορμές και ψευδοδικαιολογίες της εισβολής. Εξευτελίζει επίσης την δικαιολόγηση της υποχωρητικής πολιτικής της δικής μας πλευράς, με αναφορές στο 1963 , στην ΕΟΚΑ Β και στο πραξικόπημα.
Η Τουρκία,, θέλει να   πει ο Ερτογάν , βλέπει τη Κύπρο ως χώρο σύγκρουσης στρατηγικών συμφερόντων και προκειμένου να κατισχύσει σε αυτό το χώρο ποδοπατεί το διεθνές δίκαιο και επιβάλει το  δίκαιο του ισχυρού.
Το πρόβλημα για μας έγκειται στο τρόπο που αντιμετωπίζουμε αυτή τη πραγματικότητα  , αυτή την απροκάλυπτη  πολιτική του τουρκικού επεκτατισμού που αποσκοπεί στον ολοκληρωτικό στρατηγικό έλεγχο της Κύπρου ή στο μοίρασμα του στρατηγικού ελέγχου με την Ελλάδα αν κρίνουμε την δήλωση του Ερτογάν ως αναγνώριση στρατηγικών συμφερόντων στην Ελλάδα. Η θέση αυτή μπορεί να εκγλυφθεί και ως πρόταση διαμοιρασμού στρατηγικών συμφερόντων στη περιοχή μεταξύ Τουρκίας – Ελλάδος. Μια πρόταση ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ ΣΥΝΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗΣ που δεν αποκλείει μυστικές διεργασίες και μυστική διπλωματία με παρέμβαση τρίτων που διεκδικούν επίσης στρατηγικά συμφέροντα. Ένα σενάριο άκρως επικίνδυνο το οποίο καλούμαστε  να αποτρέψουμε και να ακυρώσουμε.
Πως αποκρούονται όλα αυτά τα σενάρια που εκβράζει ο τουρκικός επεκτατισμός :
Πρώτο,  με την υπεράσπιση της Κυπριακής Δημοκρατίας στην Ευρωπαϊκή Ένωση και στο διεθνές πεδίο.
Δεύτερο , με εδραίωση του διπλωματικού μας αγώνα στο διεθνές δίκαιο.
Τρίτο , με ενδυνάμωση της στρατιωτικής μας ισχύος.
Τέταρτο , με αλλαγή στρατηγικής που θα στοχεύει στην απελευθέρωση.
Προϋπόθεση εφαρμογής αυτών των κατευθύνσεων,  είναι ένα ισχυρό εθνικιστικό κόμμα  που θα εμβολίσει την στρατηγική της υποχώρησης και θα κτυπήσει παντοιοτρόπως το πολιτικό κατεστημένο που την  στηρίζει,  στη Κύπρο και στην Ελλάδα.  Είναι καιρός να δράσουμε στον ελλαδικό χώρο για την ενδυνάμωση του υπάρχοντος φιλοκυπριακού ρεύματος. Η Κύπρος πρέπει να ξοδέψει πάνω σε αυτό το ζήτημα για να έχει αποτέλεσμα. Η κυπριακή παρέμβαση στα πολιτικά πράγματα της Ελλάδος είναι εθνικό μας δικαίωμα. (να γιατί επιμένουμε σε ένα αυτόνομο ελληνικό εθνικισμό στη Κύπρο και αρνούμαστε οποιαδήποτε έξωθεν ποδηγέτηση του). Ποιοι θα τα κάνουν αυτά και πως θα πραγματοποιηθούν χωρίς συμμετοχή στην εξουσία;
Ο ΑΓΩΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΩΤΙΣΤΩΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ. Αυτή είναι η γραμμή του Εθνικιστικού Δημοκρατικού Κόμματος που μας διαφοροποιεί από κάθε άλλη έκφανση.
ΕΘΝΙΚΙΣΤΙΚΟ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟ ΚΟΜΜΑ – ΕΔΗΚ
ΤΟΜΕΑΣ ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ

Παγκόσμια Επανάσταση ή Παγκόσμιος Πόλεμος

Παγκόσμια Επανάσταση ή Παγκόσμιος ΠόλεμοςΗ δήλωση του Μπρεζίνσκι στην αρχή είναι ανατριχιαστική και επιβεβαιώνει τους χειρότερους φόβους όσων πιστεύουν ότι ένας Παγκόσμιος Πόλεμος που θα οδηγήσει σε δραματική μείωση τον πληθυσμό της Γης και έλεγχο του πλανήτη από μια ολιγαρχική ομάδα υπερπλουσίων (τους globocrats κατά Economist) αναμένεται να συμβεί μέσα στην δεκαετία που διανύουμε.
Μεταφράζω την δήλωση Μπρεζίνσκι στους New York Times:

"Για πρώτη φορά στην ιστορία του Ανθρώπου σχεδόν όλη η ανθρωπότητα είναι πολιτικά ενεργή, συνειδητοποιημένη και αλληλεπιδρά σε παγκόσμιο επίπεδο... Ο προκύπτων παγκόσμιος πολιτικός.... ακτιβισμός παράγει ένα κύμα αναζήτησης προσωπικής αξιοπρέπειας, πολιτιστικού σεβασμού και οικονομικών ευκαιριών σε ένα κόσμο σημαδεμένο από μνήμες αιώνων ξένης αποικιακής ή αυτοκρατορικής κυριαρχίας. Η παγκόσμια δίψα για ανθρώπινη αξιοπρέπεια είναι η εγγενής κεντρική πρόκληση στο φαινόμενο της παγκόσμιας πολιτικής αφύπνισης.

Αυτή η αφύπνιση, είναι κοινωνικά μαζική και πολιτικά ριζοσπαστικοποιητική.... Η σχεδόν παγκόσμια πρόσβαση στο ραδιόφωνο, την τηλεόραση και σε αυξανόμενο ρυθμό στο Διαδίκτυο, δημιουργεί μια κοινότητα κοινών αντιλήψεων και φθόνου η οποία μπορεί να διαμορφωθεί κατάλληλα και να ποδηγετηθεί από δημαγωγικά πολιτικά ή θρησκευτικά πάθη. Αυτές οι ενέργειες διαπερνούν τα σύνορα των κυρίαρχων κρατών και συνιστούν πρόκληση τόσο για τα υπάρχοντα κράτη όσο και για την υφιστάμενη παγκόσμια ιεραρχία, επί του θρόνου της οποίας ακόμα κουρνιάζει η Αμερική.

Η νεολαία του Τρίτου Κόσμου είναι ιδιαίτερα ανήσυχη και μνησίκακη. Η δημογραφική επανάσταση που αντιπροσωπεύουν συνιστά λοιπόν επίσης μια πολιτική ωρολογιακή βόμβα... Η πιθανή επαναστατική αιχμή του δόρατος είναι πιθανό να αναδυθεί ανάμεσα στις τάξεις των εκατομμυρίων φοιτητών που συγκεντρώνονται στο συχνά αμφίβολο ακαδημαϊκά «τριτοβάθμιο» επίπεδο των εκπαιδευτικών ιδρυμάτων των αναπτυσσόμενων χωρών.

Ανάλογα με τον ορισμό του τριτοβάθμιου επίπεδου εκπαίδευσης, υπάρχουν σήμερα παγκοσμίως από 80-130 εκατομμύρια φοιτητές «κολλεγίων» (ΣτΜ Πανεπιστημίων). Προερχόμενοι συνήθως από την κοινωνικά ανασφαλή κατώτερη μεσαία τάξη και παθιασμένοι πολιτικά από μια αίσθηση κοινωνικής οργής, αυτοί οι εκατομμύρια φοιτητές, είναι επαναστάτες εν αναμονή, ήδη ημι-κινητοποιημένοι σε μεγάλες κοινότητες, συνδεδεμένοι με το Διαδίκτυο και προδιατεθειμένοι για μια επανάληψη σε μεγάλη κλίμακα αυτού που έλαβε χώρα στην Πόλη του Μεξικό ή στην Πλατεία Τιανανμέν του Πεκίνου. Η φυσική τους ενέργεια και η συναισθηματική τους απογοήτευση απλώς περιμένουν να ενεργοποιηθούν από ένα στόχο, ή μια πίστη, ή ένα μίσος...

Οι μεγάλες παγκόσμιες δυνάμεις, νέες και παλιές, επίσης αντιμετωπίζουν μια νέα πραγματικότητα: Ενώ η φονικότητα της στρατιωτικής τους ισχύος είναι μεγαλύτερη από ποτέ, η ικανότητά τους να επιβάλλουν τον έλεγχο πάνω στις πολιτικά αφυπνισμένες μάζες του κόσμου είναι σε ιστορικό χαμηλό. Για το να θέσουμε ωμά: Σε παλιότερες εποχές, ήταν ευκολότερο να ελέγχεις ένα εκατομμύριο ανθρώπους παρά να τους σκοτώσεις; τώρα είναι απείρως ευκολότερο να σκοτώσεις ένα εκατομμύριο ανθρώπους παρά να τους ελέγξεις."

ΠΗΓΗ

ΟΧΙ ΣΕ ΝΑΟ ΤΟΥ ΑΠΟΛΛΩΝΑ ΣΤΗΝ ΓΑΥΔΟ...ΝΑΙ ΣΕ ΤΖΑΜΙ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ

Βαθιά υποκριτική είναι η στάση της ελληνικής εκκλησίας και πολιτείας ως προς το θέμα των δικαιωμάτων και συγκεκριμένα της θρησκευτικής ελευθερίας.
Αυτό το συμπέρασμα μπορεί να εξάγει κανείς απο τις αρνητικές δηλώσεις και αντιδράσεις για το θέμα που ανέκυψε με την πρόταση ανέγερσης ναού αφιερωμένο στον Απόλλωνα στην Γαύδο.
Πρόκειται για μια πρόταση Ελλήνων και ξένων που σε επιστολή τους προς τον Περιφερειάρχη Κρήτης εξηγούν: "Είμαστε μία ομάδα επιστημόνων από διαφορετικές χώρες, τις ΗΠΑ, την Ελβετία, τη Ρωσία, την Ουκρανία, την Πολωνία και αλλού. Ζούμε στη Γαύδο για πάνω από 10 χρόνια και σταδιακά κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου γίναμε Έλληνες. Έτσι τώρα ανησυχούμε προσωπικά για τα γεγονότα που λαμβάνουν χώρα στην Ελλάδα, την Κρήτη και τη Γαύδο. Για το λόγο αυτό, αποφασίσαμε να ιδρύσουμε στη Γαύδο το Πυθαγόρειο Ινστιτούτο Φιλοσοφικών Ερευνών για την Αθανασία του Ανθρώπου- ΠΙΦΕΑΑ".
Προσθέτουν επίσης ότι "η ίδρυση του Ινστιτούτου περιλαμβάνει την κατασκευή ενός κτιρίου με συνεδριακή αίθουσα για την διεξαγωγή σεμιναρίων και συνεδρίων και την κατασκευή του Ναού του Απόλλωνα για τη θεατρική αναβίωση αρχαίων μυστηρίων. Το νησί της Γαύδου προσφέρεται για την οργάνωση τέτοιων συναντήσεων.
Ελπίζουμε ότι το ΠΙΦΕΑΑ θα βοηθήσει τη Γαύδο να επιλύσει τα οικονομικά της προβλήματα και θα έλξει πολλές εξέχουσες προσωπικότητες του πολιτισμού και των επιστημών από την Ευρώπη. Με τη βοήθειά σας, ελπίζουμε να οργανώσουμε, στην αρχή του καλοκαιριού, ένα συνέδριο με θέμα “Αρχαίος Ελληνικός Πολιτισμός: Η πηγή του Ευρωπαϊκού Πολιτισμού”. Οι διασυνδέσεις μας στον επιστημονικό και πολιτιστικό χώρο δίνουν την ευκαιρία να καλέσουμε σε αυτές τις συναντήσεις τους καλύτερους ειδικούς στον κόσμο, ώστε να προσπαθήσουμε να συνδημιουργήσουμε μια σύγχρονη φιλοσοφία ζωής".
Την επιστολή υπογράφει η υπεύθυνη Δημοσίων Σχέσεων του ΠΙΦΕΑΑ Αννα Σαμόχινα.

Είναι βέβαιο πως το όλο εγχείρημα θα πρέπει να ελεχγθεί πρώτα διεξοδικά απο την ελληνική πολιτεία και ο νοών νοήτω αλλά.......
Με ποια λογική η υπεύθυνη πολιτεία αρνείται την κατασκευή ενός ναού της θρησκείας των προγόνων μας στην Γαύδο και την ίδια ώρα προσφέρει δημόσια γή και χρήμα για την κατασκεύη τζαμιού στην πρωτεύουσα του κατά 96% Χριστιανών ελληνικού κράτους;
Την ίδια ακριβώς στάση κρατά και η εκκλησία με τον Μητροπολίτη Κισσάμου που υπάγεται η Γαύδος να δηλώνει πως σκοπός του ναού αυτού είναι "'Η διεξαγωγή σε αυτόν μυστήρια στους Ελληνες θεούς για χάριν της Ελλάδας". 
"Σε μια εποχή βαθιάς ηθικής και πνευματικής ύφεσης και παρακμής, απόρροια της οποίας είναι η οικονομική κρίση ως και ό,τι άλλο βιώνουμε στη ζοφερή πραγματικότητα του σήμερα, έχοντας ως αποτέλεσμα να γίνεται ο βιο μας α-βίωτος, η Εκκλησία του Χριστού καλεί τα παιδιά Της και τον κόσμο όλο σε πνευματική αφύπνιση και εγρήγορση. Η προσπάθεια επιστροφής στην ειδωλολατρία, η αναβίωση του δωδεκάθεου και των διονυσιακών τελετών δεν δίδουν διέξοδο στα αλύτρωτα αδιέξοδα της καθημερινότητας μας, αλλά φανερώνουν και αποκαλύπτουν το βάθος και την ουσία του προβλήματος".

Δεν ξέρω πως ακούγεται σε κάποιους αυτή η δήλωση αλλά το "μυστήρια προς τους Ελληνες θεούς για χάριν της Ελλάδας" έχει μια απαξιωτική χροιά την οποία δεν χρησιμοποιεί η εκκλησία για τις υπόλοιπες θρησκείες που κουβαλησαν οι λαθρομεταναστευτικές ορδές στην χώρα.
Σε τελική ανάλυση η Ελλάδα είναι μια Χριστιανική χώρα όπως άλλωστε λεει και το Σύνταγμα και Χριστιανική θα παραμείνει αν κάποιοι πολιτικοί και θρησκευτικοί "ηγέτες" κάνουν το καθήκον τους.
Ας βγάλουν λοιπόν κάποιοι την "ανθρωπιστική" τσίμπλα απο τα μάτια τους για να δουν ότι απο εναν ναό στην Γαύδο η χώρα κινδυνεύει απείρως λιγότερο απο τα τζαμιά σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη που με τις ευλογίες τους ετοιμάζονται να χτιστούν.
ΠΗΓΗ