
ΤΟ ΝΕΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΜΑΣ ΑΠΟΚΟΒΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΝΗΜΗ ΜΑΣ ΟΔΗΓΕΙ ΕΚΒΙΑΣΤΙΚΑ ΣΤΗΝ ΕΠΑΡΑΤΗ ΛΗΘΗ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΚΗΣ ΓΝΩΣΗΣ
του Χρήστου Κάτσικα,
Η σχέση που τα παιδιά διαμορφώνουν με την ιστορία εντάσσεται στην ευρύτερη στάση που η σχολική εκπαίδευση επιφυλάσσει στην ιστορική γνώση. Στα πλαίσια αυτά αν δεχτούμε ότι η άγνοια του παρελθόντος δεν προκαλεί μόνο συγχύσεις στη γνώση του παρόντος αλλά και υπονομεύει κάθε δυνατότητα δράσης στο παρόν, τότε ίσως...