ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Ο ιδεολογικός πόλεμος κατά της οικονομικής , πολιτικής και «πνευματικής» τυραννίας που συρρικνώνει δραματικά τη λαϊκή και εθνική κυριαρχία και υποβιβάζει πολιτισμικά το έθνος , συνεχίζεται αμείωτα από το προσωπικό ιστολόγιο του Λουκά Σταύρου. Για ένα ελληνικό εθνικοκοινωνισμό. http://l-stavrou.blogspot.com

Τρίτη 1 Μαρτίου 2011

ΕΙΧΑ ΕΝΑΝ ΣΥΝΤΡΟΦΟ

τον καλύτερο.
Κι ας μην τον γνώρισα, δεν τον ξεχνώ.
Μεγάλωσα, έχοντάς τον πρότυπο.
Αγωνίζομαι, προσπαθώντας να τιμήσω την θυσία του.
Ξέρω πως, ό, τι κι αν κάνω, δεν θα τον φτάσω.
Περιμένω την ώρα εκείνη που θα τον δω, στην πρώτη γραμμή, περήφανο, χαρούμενο, νέο, ενώ γύρω του θ’ ανεμίζουν τα λάβαρα της Νίκης.


Έχω έναν σύντροφο.
Τον καλύτερο.
Το πνεύμα του ήρεμα με καθοδηγεί, αλλά το αίμα του με προστάζει να ΕΚΔΙΚΗΘΩ.

συνέχεια..

Υπάρχουν πράγματι ξένοι μισθοφόροι του Καντάφι;

Όλοι γνωρίζουν τις (μαύρες) γυναίκες σωματοφύλακες του Καντάφι. Τώρα όμως, υπάρχουν από παντού αναφορές, ότι Αφρικανοί στρατιώτες μάχονται υπέρ του Λίβυου ηγέτη, και μάλιστα πυροβολούν αδιάκριτα εναντίον των διαδηλωτών, ακόμη κι από ελικόπτερα. Ο πρέσβης της Λιβύης στην Ινδία, που παραιτήθηκε εξαιτίας της βίας εναντίον των διαδηλωτών, ανέφερε πως Αφρικανοί μισθοφόροι χρησιμοποιούνται από τον Καντάφι, και η αδίστακτη συμπεριφορά τους εναντίον των αμάχων, ανάγκασε πολλούς στρατιώτες να ενωθούν με τους εξεγερμένους πολίτες. «Οι μισθοφόροι είναι από την Αφρική, και μιλάνε γαλλικά», είπε ο (πρώην) πρέσβης Ali al-Essawi στο Reuters. «Ο κόσμος αναφέρει πως πρόκειται για νέγρους που δεν μιλάνε καν αραβικά. Κάνουν θηριωδίες. Μπαίνουν στα σπίτια, και σκοτώνουν γυναικόπαιδα», ανέφερε σε άλλη συνέντευξή του στο Al Jazeera.
Άλλες μαρτυρίες από τη σπαρασσόμενη Λιβύη, αναφέρουν πως ξένα στρατεύματα, από τη Τυνησία, το Τσαντ, και το Μαρόκο, συμμετέχουν στη καταστολή των διαδηλωτών. Κάποιοι μιλάνε ακόμη και για στρατιώτες από την Αιθιοπία και τη Σομαλία, που περιπολούν στη Τρίπολη.
Σύμφωνα με την εφημερίδα Zimbabwe Mail, στρατεύματα έχουν σταλεί και από τη Ζιμπάμπουε, της οποίας ο πρόεδρος Robert Mugabe είναι στενός φίλος και σύμμαχος του Καντάφι.Ένα ναυλωμένο ρωσικό αεροσκάφος κατέφτασε στο Harare πριν μερικές ημέρες και αναχώρησε την επομένη, γεμάτο ειδικές δυνάμεις της Ζιμπάμπουε και με προορισμό τη Λιβύη. Την είδηση αυτή  αναφέρει η εφημερίδα Zimdiaspora. Ο υπουργός Άμυνας Emmerson Mnangagwa της χώρας ρωτήθηκε επ αυτού στο κοινοβούλιο, αλλά δεν επιβεβαίωσε ούτε και αρνήθηκε την πληροφορία. Παρέπεμψε μάλιστα στον υπουργό Εξωτερικών. Την επομένη, ο Mnangagwa επανήλθε, λέγοντας πως βάσει της νομοθεσίας περί εθνικής άμυνας της  Ζιμπάμπουε, απαγορεύεται η αποστολή στρατευμάτων σε άλλη χώρα. Αμέσως όμως  έσπευσαν κάποιοι να του υπενθυμίσουν, πως το 1999, η Ζιμπάμπουε απέστειλε χιλιάδες στρατιώτες για να συνδράμουν τη κυβέρνηση Kabila, στο Κονγκό.
Εδώ και πάρα πολλά χρόνια, ο Καντάφι αποτελεί τον πιο φανατικό πολιτικό σύμμαχο του Mugabe στις παναφρικανικές Συνόδους, και όπως λέγεται τον έχει συνδράμει με εκατομμύρια δολάρια, προκειμένου να επανεκλεγεί. Οι δυο χώρες έχουν υπογράψει αρκετές εμπορικές συμφωνίες, και η Ζιμπάμπουε τροφοδοτείται ενεργειακά από τη Λιβύη. Στο παρελθόν, ο Καντάφι επισκέφτηκε τη Ζιμπάμπουε, και μάλιστα εμφανίστηκε στη πρωτεύουσα Λουσάκα σε αυτοκινητοπομπή γεμάτη από νέγρες γυναίκες σωματοφύλακες από τη Νουβία. Στη διάρκεια της εν λόγω επίσημης επίσκεψης, ο Καντάφι παρότρυνε τους Ασιάτες μουσουλμάνους της χώρας να προχωρήσουν σε ιερό πόλεμο εναντίον της μικρής λευκής μειοψηφίας της χώρας.
Η φιλία μεταξύ των δυο ηγετών είναι τόσο ισχυρή, που πολλοί θεωρούν τη Ζιμπάμπουε ως τη χώρα στην οποία μάλλον θα καταφύγει αυτοεξόριστος ο Καντάφι. Ήδη  φιλοξενείται εκεί ο πρώην δικτάτορας της Αιθιοπίας Mengistu Haile Mariam.
Πάντως δεν είναι επίσημα βεβαιωμένο, ή έστω διασταυρωμένο ότι στρατεύματα από τη Ζιμπάμπουε ή από κάποιο άλλο αφρικανικό κράτος συμμετέχουν στη καταστολή της εξέγερσης, για λογαριασμό του λιβυκού καθεστώτος.
Στη Λιβύη  κατοικεί σημαντικός αριθμός μαύρων, ειδικά σε περιοχές  της Νοτίου Λιβύης, και αυτοί θα μπορούσαν να είναι οι στρατιώτες που κάποιοι ίσως μπέρδεψαν με ξένους μισθοφόρους. Πάντως υπάρχουν αρκετοί από το Τσαντ, που σε παλαιότερες συγκρούσεις μεταξύ Λιβύης και Τσαντ πήραν το μέρος της πρώτης, και για αντάλλαγμα τους προσφέρθηκε η λιβυκή υπηκοότητα, σπίτι,  και εργασία.
Με όλα αυτά που εξελίσσονται στη χώρα του, θα είναι ενδιαφέρον να μάθουμε αν όντως ο Καντάφι κατέφυγε στη χρήση Αφρικανών μισθοφόρων προκειμένου να διασωθεί.
S.A. - Global Post /antinews.gr
Στη φωτογραφία άγνωστης εθνικότητας οπλισμένος άνδρας στο δρόμο προς τη Zawiya, 30km δυτικά της Τρίπολης (Κυριακή, 28 Φεβρουαρίου 2011).

Strategy Report

Το Ισραήλ προειδοποιεί για τον κίνδυνο ισλαμιστές να υφαρπάξουν τον αραβικό κόσμο

Yφυπουργός Εξωτερικών του Ισραήλ, Ντάνι Αγιαλόν
Το Ισραήλ προειδοποιεί για τον κίνδυνο  ισλαμιστές να υφαρπάξουν τον αραβικό κόσμοΙσλαμιστικές ομάδες μπορεί να υφαρπάξουν την εξουσία εκμεταλλευόμενες τις εξεγέρσεις με αίτημα την δημοκρατία που εξαπλώνονται στον Αραβικό κόσμο και έχουν ήδη προκαλέσει την πτώση των καθεστώτων στην Τυνησία και την Αίγυπτο, υποστήριξε σήμερα ο υφυπουργός Εξωτερικών του Ισραήλ Ντάνι Αγιαλόν.

"Ο φόβος είναι ότι μπορεί να υφαρπάξουν (την εξουσία), κατά το υπόδειγμα του Ιράν, το μοντέλο της Χαμάς στη Γάζα, το μοντέλο της Χεζμπολάχ στον Λίβανο", δήλωσε ο Αγιαλόν στη διάρκεια επίσκεψής του στις Βρυξέλλες.

Για να αποτραπεί ένα σενάριο όπως αυτό του Ιράν, ο Αγιαλόν προέτρεψε την Ευρωπαϊκή Ενωση και τη διεθνή κοινότητα να τείνουν το χέρι τους σε "γνήσιες" φιλοδημοκρατικές ομάδες, όπως το κίνημα της 25ης Ιανουαρίου που διοργάνωσε τις διαμαρτυρίες στην Αίγυπτο.

Η Μουσουλμανική Αδελφότητα, το μεγαλύτερο κίνημα της αντιπολίτευσης της Αιγύπτου, χαρακτήρισε από τη μεριά του τις δηλώσεις του Αγιαλόν "καταφανή και ξεκάθαρη ανάμειξη σε ξένες υποθέσεις".

Ο Αγιαλόν επισημαίνει ότι "το Ισραήλ θα φέρει αντιρρήσεις αν η Μουσουλμανική Αδελφότητα πάρει μέρος στη μελλοντική κυβέρνηση (της Αιγύπτου) και θα εργαστεί ώστε να απαγορευθεί από την οργάνωση να πάρει μέρος στις επερχόμενες εκλογές".

Σε ανακοίνωση στον ιστότοπό της η οργάνωση αναφέρει ότι "έχει εδώ και καιρό αποκηρύξει τη βία".

Ο ισραηλινός υφυπουργός Εξωτερικών υπογράμμισε πάντως ότι το Ισραήλ δεν θα είχε πρόβλημα να συνεργάζεται με μία αιγυπτιακή κυβέρνηση την οποία θα υποστηρίζει η Μουσουλμανική Αδελφότητα, εφόσον η οργάνωση αποκηρύξει τον εξτρεμισμό.

"Για εμάς δεν παίζουν ρόλο οι τίτλοι, αλλά οι πολιτικές και αν οι πολιτικές είναι ειρηνικές, πιστεύω ότι θα είναι ευπρόσδεκτος οποιοσδήποτε αιγύπτιος εκρπόσωπος", δήλωσε ο Αγιαλόν.

Ο Αγιαλόν υπογράμμισε εξάλλου ότι οι εξεγέρσεις που σημειώνονται τον τελευταίο καιρό αποδεικνύουν ότι η αραβοϊσραηλινή διένεξη δεν είναι το πιο σημαντικό ζήτημα της περιοχής.

"Το πραγματικά μεγάλο πρόβλημα της Μέσης Ανατολή, που είναι πλέον προφανές, είναι η δυσλειτουργία των αραβικών κοινωνιών", δήλώσε επισημαίνοντας τα προβλήματα της ανεργίας, του αναλφαβητισμού, της φτώχειας, της καταπίεσης των γυναικών και της έλλειψης "οποιουδήποτε είδους δικαιωμάτων".
ikypros

Ο Geffrey Παπανδρέου δεν Ξεπουλάει την Θράκη στην Τουρκία αλλά την χαρίζει..Tου Σεμπαιντήν Καραχότζα

Αφού έριξε την Ελλάδα στα Τάρταρα του Δημοσίου Νομισματικού Ταμείου, τώρα ξεπουλάει και την Θράκη, τουρκοποιώντας τα πάντα, ακόμη και τους Πομάκους. Διώξτε τον επιτέλους, τι περιμένετε ακόμη;

Ένα από τα πιο σκληροπυρηνικά χωριά της ορεινής Ξάνθης επισκέφθηκε στα μέσα του Φεβρουαρίου ο πρωθυπουργός της χώρας Γιώργος Παπανδρέου, πρόκειται για τον οικισμό Δημάριο του δήμου Μύκης απ’ όπου κατάγονται αρκετοί από εκείνους που εντάσσονται στους λεγόμενους φανατισμένους υποστηρικτές της άποψης του τουρκικού προξενείου της Κομοτηνής, ότι στη Θράκη δεν υπάρχει μουσουλμανική αλλά τουρκική μειονότητα.

Βέβαια και μόνο η επιλογή του συγκεκριμένου χωρίου από τα στελέχη του ΠΑΣΟΚ
και όχι κάποιος άλλος οικισμός, σημαίνει πολλά. Οι άνθρωποι που επέλεξαν να φέρουν τον πρωθυπουργός της χώρας στο Δημάριο και όχι οπουδήποτε άλλου, ξέρουν πολύ καλά ποιο είναι το Δημάριο και ποιες οι θέσεις των κατοίκων του περί των μειονοτικών ζητημάτων.

Πέρα από την επιλογή του χωριού που θα επσικέφτονταν ο Γιώργος Παπανδρέου, κανείς μας, ούτε και οι λεγόμενοι μειονοτικοί κύκλοι, δεν περίμεναν να ακούσουν αυτά που ανακοίνωσε ο πρωθυπουργός, γι’ αυτό άλλωστε οι δυο μουσουλμάνοι βουλευτές του ΠΑΣΟΚ στη Θράκη σε δηλώσεις τους στα μέσα ενημέρωσης έκαναν λόγο για ένα ιστορικό άνοιγμα της κυβέρνησης, εγώ θα το χαρακτήριζα ως ιστορικό ξεπούλημα. Πραγματικά ο κύριος Παπανδρέου έφτασε στο σημείο να πει ένα μεγάλο ΝΑΙ σε όλα όσα εδώ και χρόνια διεκδικεί η Άγκυρα, είπε ναι σε όλα εκείνα που θα επιτρέψουν στη γείτονα χώρα να αλωνίζει ανενόχλητη στη Θράκη χωρίς κανένας πλέον αν μπορεί να τη σταματήσει.

Καταρχήν είπε εμμέσως πλην σαφώς ΝΑΙ στην εκλογή του μουφτή, εκεί βέβαια τόνισε ότι για να γίνει κάτι τέτοιο, θα πρέπει να προηγηθεί ένας εποικοδομητικός διάλογος όχι μόνο ανάμεσα σε μειονοτικούς και κυβερνητικούς παράγοντες αλλά ένας διακομματικός διάλογος διότι όπως είπε χαρακτηριστικά, το θέμα είναι ευαίσθητο και λεπτό και δεν πρέπει να υπάρχουν πρόχειροι χειρισμοί του. Βέβαια όλοι μας ξέρουμε τι σημαίνει εκλογή του μουφτή αλλά για όσους δεν ξέρουν, δεν έχουν παρά να ανατρέξουν στις μέχρι τώρα δράσεις των δήθεν εκλεγμένων ψευτομουφτήδων Ξάνθης και Κομοτηνής και θα καταλάβουν αμέσως γιατί η Άγκυρα ζητάει με τόση επιμονή να εκλέγονται στο εξής οι μουφτήδες και όχι να διορίζονται από το κράτος. Μου κάνει όμως ιδιαίτερη εντύπωση που ο κύριος Παπανδρέου δε ζήτησε να κάνει το ίδιο πράγμα και η Τουρκία, να εκλέγονται δηλαδή κι εκεί οι μουφτήδες διότι όπως όλοι γνωρίζουμε, πουθενά στον κόσμο δεν υπάρχει εκλεγμένος μουφτής. Δε μπορώ να πιστέψω ότι αυτό δεν το γνωρίζει ο Γιώργος Παπανδρέου.

Μαζί με την εκλογή των μουφτήδων όμως ο πρωθυπουργός της χώρας μας, είπε ΝΑΙ και στην εκλογή των επιτροπών που διαχειρίζονται τη βακουβική επιτροπή, να μπορεί δηλαδή κι εκεί να κάνει κουμάντο η Τουρκία λες και μιλάμε για δική τη περιουσία. Εδώ βέβαια θα μου πει κάποιος, «μα γιατί αυτοί που θα εκλεγούν είτε ως μουφτήδες είτε ως μέλη των επιτροπών που θα χειρίζονται τη Βακουβική επιτροπή, να είναι άνθρωποι της Τουρκίας;» η απάντηση είναι απλή, όταν το τουρκικό προξενείο της Κομοτηνής μπορεί και καθορίζει το αποτέλεσμα των εθνικών ή των αυτοδιοικητικών εκλογών στη Θράκη, στις περιοχές δηλαδή όπου ψηφίζουν μουσουλμάνοι, ο καθένας μπορεί να φανταστεί τι θα κάνει σε αυτές τις εκλογές για μουφτή ή για βακουφικές επιτροπές.

Κι αν σε όλα τα παραπάνω το ΝΑΙ του Γιώργου Παπανδρέου δεν είναι και τόσο ξεκάθαρο αφού όπως προανέφερα έβαλε ως όρο το διακομματικό διάλογο, σε κάποια άλλα πάγια αιτήματα της Άγκυρας είπε ΝΑΙ με τόνο. Τι ζητάει τόσο καιρό η Τουρκία και οι εδώ άνθρωποι της; Μα φυσιικά να γίνονται περισσότερα μαθήματα στην τουρκική στα μειονοτικά δημοτικά σχολεία κι αυτό το υποσχέθηκε ο κύριος Παπανδρέου, είπε ξεκάθαρα ότι θα ενισχυθεί η τουρκική γλώσσα στα δημοτικά σχολεία των μουσουλμάνων. Δε μας είπε μόνο σε τι θα βοηθήσει αυτό τους κατά τα άλλα Έλληνες μουσουλμάνους πολίτες της Θράκης.

Κάτι άλλο το οποίο υποσχέθηκε ευθέως ο Γιώργος Παπανδρέου, είναι ότι στο εξής όσοι από τους μουσουλμάνους επιθυμούν να δίνουν προφορικές εξετάσεις στην τουρκική για να αποκτήσουν δίπλωμα οδήγησης, θα μπορούν να το κάνουν. Αλήθεια, ο μουσουλμάνος που μιλάει μόνο την πομάκικη γλώσσα ή ο Ρομ που μιλάει μόνο τη δική του γλώσσα, πως θα μπορέσει να αποκτήσει δίπλωμα οδήγησης; Εκτός κι αν αυτός δεν είναι άνθρωπος, εκτός κι αν στην κυβέρνηση αυτή του ΠΑΣΟΚ θεωρούν ανθρώπους μόνο όσους δηλώνουν Τούρκοι.

Επίσης ο πρωθυπουργός μας, υποσχέθηκε ότι στα ΚΕΠ και κατ’ επέκταση σε όλους τους φορείς παροχής υπηρεσιών που λειτουργούν σε περιοχές με μουσουλμάνους κατοίκους, θα προσλαμβάνονται υπάλληλοι οι οποίοι εκτός από την Ελληνική, θα μιλάνε και την Τουρκική γλώσσα. Ούτε εδώ φαίνεται να ενημέρωσαν τον κύριο Παπανδρέου ότι στη ΕΛΛΗΝΙΚΗ Θράκη υπάρχουν δυστυχώς και μουσουλμάνοι οι οποίοι δεν ξέρουν ούτε την Ελληνική ούτε και την Τουρκική γλώσσα. Αυτοί δηλαδή δε θα εξυπηρετούνται σε καμιά υπηρεσία; Βέβαια με βάση την απλή λογική, οι περισσότεροι μουσουλμάνοι υπάλληλοι των διαφόρων υπηρεσιών, εκτός από Ελληνικά και Τουρκικά, μιλάνε και Πομάκικα κι άρα θα είναι σε θέση να εξυπηρετούν και τους καθαρά πομακόφωνους μουσουλμάνους της περιοχής. μου κάνει όμως εντύπωση που αυτό δεν αναφέρθηκε από τη μεριά του πρωθυπουργό, δεν είπε ούτε λέξη για Πομάκους, για Πομάκικη γλώσσα ή για Πομακοχώρια. Γιατί άραγε. Μόνο οι τουρκόφωνοι μουσουλμάνοι της Θράκης έχουν δικαίωμα να εξυπηρετούνται στη γλώσσα τους;

Φυσικά εδώ μπαίνει ένα μεγάλο ζήτημα για το οποίο έχω γράψει αρκετές φορές ως τώρα. Φτάσαμε δυστυχώς στο σημείο να μιλάμε για το αν στις δημόσιες υπηρεσίες που λειτουργούν σε περιοχές με μουσουλμάνους θα προσλαμβάνονται υπάλληλοι που να μιλάνε δύο ή και τρεις γλώσσες ώστε να μπορούν να εξυπηρετούνται όχι κανένας άλλος αλλά Έλληνες πολίτες οι οποίοι απλά έχουν την ιδιαιτερότητα να είναι μουσουλμάνοι και όχι χριστιανοί. Γιατί άραγε; Μήπως γιατί αυτό το κράτος στο οποίο λέγεται πως γεννήθηκε η δημοκρατία δε φρόντισε ποτέ να διδάξει σωστά στους ανθρώπους αυτούς την επίσημη γλώσσα της πατρίδας τους, την Ελληνική; Φυσικά, μην ξεχνάτε πως μια αμόρφωτη μειονότητα είναι πολύ πιο βολική και για την Ελλάδα και για την Τουρκία απ’ ότι μια μορφωμένη. Τον μορφωμένο άνθρωπο δε μπορείς να τον καθοδηγήσεις εκεί που θες ενώ τον αμόρφωτο, φτάνει μόνο να τους πεις πως σε περίπτωση που δηλώσει πως είναι Έλληνας θα βράζει στα καζάνια της κόλασης στον άλλο κόσμο, για να τον πάρεις με το μέρος σου. Τίποτα λοιπόν απ’ όσα έγιναν και γίνονται αναφορικά με τη μουσουλμανική μειονότητα της Θράκης, δεν είναι τυχαίο, όλα αποσκοπούν στον καλύτερο δυνατό έλεγχο της και από τις δυο πλευρές.

Επίσης ο κύριος Παπανδρέου δεσμεύτηκε για την ταχύτερη δυνατή κατασκευή του κάθετου άξονα Βουλγαρίας Ελλάδας μέσο του χωριού Δημαρίου. Δε μας έφτανε δηλαδή ο υπάρχον δρόμος από και προς τη Βουλγαρία ο οποίος μόνο προβλήματα μας δημιουργεί, θα μας φτιάξουν και άλλον. Αναρωτιέμαι, δεν το βλέπουν οι άνθρωποι του ΠΑΣΟΚ πως από τότε που άνοιξαν τα σύνορα στον Άγιο Κωνσταντίνο, πενταπλλασιάστηκε η μικροεγκληματικότητα στην Ξάνθη; Δεν τους ενημέρωσε κανείς ότι οι κάτοικοι της ορεινής περιοχής ζουν κλειδωμένοι στα σπίτια τους επειδή τα χωριά τους έχουν γεμίσει με Βούλγαρους οι οποίοι δεν έχουν αφήσει σπίτι στο οποίο δεν έχουν μπει;
Δεν ξέρουν ότι από τότε που άνοιξε ο δρόμος για τη Βουλγαρία, η τοπική μας αγορά, τότε αυτή της ορεινής περιοχής όσο και αυτή της πόλης, ερημώνει διότι από τη μια όλοι οι Ξανθιώτες τρέχουν για τα ψώνια τους, ακόμα και για τα καύσιμα τους στη γειτονική χώρα όπου όλα είναι πάμφθηνα κι από την άλλη τα πομακοχώρια της Ξάνθης έχουν γεμίσει με παράνομους Βούλγαρους μικροπωλητές οι οποίοι εφοδιάζουν τους καταναλωτές με ότι χρειαστούν σε πολύ καλύτερες τιμές. Κάποτε μας είχαν πει ότι αυτός ο δρόμος θα φέρει ανάπτυξη στην Ξάνθη, ότι τα ξενοδοχεία της πόλης δε θα χωράνε τους επισκέπτες, ότι οι μικροεπιχειρηματίες της περιοχής θα πλουτίσουν. Που πήγαν όλα αυτά; Εμείς μέχρι τώρα μόνο λουκέτα στα μαγαζιά μας βλέπουμε, μόνο για διαρρήξεις και ληστείες ακούμε. Μετά από όλα αυτά όμως η κυβέρνηση του Γιώργου Παπανδρέου ανακοίνωσε και τη δημιουργία του νέου κάθετου άξονα ο οποίος μάλλον αποσκοπεί στο να φέρει στη χώρα μας τους Βούλγαρους εκείνους που για την ώρα δεν κατάφεραν αν έρθουν και να μπουν στα σπίτια μας.

Το αστείο στην όλη επίσκεψη του πρωθυπουργού στο χωριό Δημάριο ήταν που ξεκίνησε την ομιλία του λέγοντας ότι η χώρα μας περνάει δύσκολες οικονομικά στιγμές κι ότι ο ίδιος δεν ήρθε για να τάξει. Πράγματι, δεν έταξε τίποτα, πέρα από τον κάθετο άξονα Βουλγαρίας Ελλάδας, που να κοστίζει έστω και ένα ευρώ στη χώρα μας. Όλα όσα όμως υποσχέθηκε δεν ήταν τίποτα άλλο από προεκλογικές υποσχέσεις οι οποίες όπως ξέρουν πολύ καλά στο ΠΑΣΟΚ θα φέρουν χιλιάδες ψήφους στην κυβέρνηση στις διαφαινόμενες πρόωρες εθνικές εκλογές. Άρα δεν έταξε τίποτα που να κοστίζει σε χρήματα αλλά έταξε πράγματα που συνιστούν αυτό που λέμε ξεπούλημα των πάντων. Έχοντας προφανώς κατά νου να πάει σε πρόωρες εθνικές εκλογές, ήρθε στην Ξάνθη και υποσχέθηκε να κάνει πράξη όλα όσα εδώ και χρόνια ζητάει το τουρκικό προξενείο της Κομοτηνής το οποίο και ξέρει να κερδίζει για λογαριασμό άλλων εκλογές.

Κάποιοι από τους συγκεντρωμένους κατοίκους τον ρώτησαν γιατί στα χωριά τους δε μπορούν να παρακολουθούν τα ελληνικά τηλεοπτικά κανάλια, γιατί δεν έχουν σήμα τους αλλά για το συγκεκριμένο θέμα δεν είπε ούτε κουβέντα ο κύριος Παπανδρέου. Του ζήτησαν την προώθηση του Μπασμά, μια από τις καλύτερες στον κόσμο ποικιλίες καπνού παράγεται στην Ξάνθη, και σε άλλες χώρες του εξωτερικού ώστε να αυξήσουν τις ποσότητες που παράγουν και να αρχίζουν να πουλάνε σε καλύτερες τιμές την παράγωγή τους. ούτε και γι’ αυτό το θέμα όμως είχε να τους πει κάτι, απλά αρκέστηκε στο να τους παραπέμψει στους αγροτικούς συνεταιρισμούς και την πιο σωστή λειτουργία τους. του παραπονέθηκαν για την απάτη με τα Πλαστά ένσημα που έστησαν κάποιοι και εξαπάτησαν εκατοντάδες οικοδόμους πουλώντας τους πλαστά ένσημα, του του ζήτησαν δικαίωση τους και τιμωρία αυτών των ανθρώπων που τους έκλεψαν με αυτό τον τρόπο τα λεφτά αλλά ο κύριος Παπανδρέου ούτε και γι’ αυτό είχε να πει κάτι.

Γενικά δεν απάντησε σε κανένα από τα θέματα που του τέθηκαν, ήρθε με δική του λίστα θεμάτων, ήταν προαποφασισμένο το τι θα πει και τι θα υποσχεθεί και όλα ήταν σα να μην ειπώθηκαν. Φυσικά για όλα όσα ανακοίνωσε ο Γιώργος Παπανδρέου δεν υπήρξε η παραμικρή αντίδραση από τα τοπικά στελέχη του ΠΑΣΟΚ στην Ξάνθη, κανείς δεν είτε το θάρρος να του πως αυτά που λέει βλάπτουν το εθνικό μας συμφέρον, ότι ευνοούν τα παιχνίδια της Άγκυρας στη Θράκη. Άλλωστε δεν ήταν και εύκολο να διαφωνήσει κανείς με τον πρωθυπουργό αφενός μεν γιατί θα διακινδύνευε τη θέση του στο κόμμα κι αφετέρου γιατί δίπλα και απέναντι στον πρωθυπουργό ήταν ορισμένοι από τους πιο φανατικούς υποστηριχτές του τουρκικού προξενείου της Κομοτηνής και των θέσεων που αυτό εκφράζει. Κακά τα ψέματα, το τουρκικό προξενείο φέρνει ψήφους και το ΠΑΣΟΚ το οποίο είναι με την πλάτη στο τοίχο, χρειάζεται ψήφους ώστε να έχει κάποιες ελπίδες να κερδίσει τις εκλογές που θα προκηρύξει.

Για να κερδιθούν λοιπόν οι ψήφοι της μουσουλμανικής μειονότητας στη Θράκη η λύση είναι μία. Κάνουνε πράξη όλα όσα ζητάει η Τουρκία και η μειονότητα γίνεται και πάλι πράσινη. Θέλουν περισσότερα τουρκικά στα μειονοτικά δημοτικά σχολεία, τους τα υποσχέθηκαν. Θέλουν εξετάσεις για δίπλωμα οδήγησης στην τουρκική, σύντομα θα γίνει. Ζητάνε τουρκόφωνους υπαλλήλους στις δημόσιες υπηρεσίες, σε λίγο θα τους έχουμε. Θέλουν εκλογή των μουφτήδων και των επιτροπών που διαχειρίζονται τις βακουφικές περιουσίες, ο δρόμος άνοιξε και πολύ σύντομα θα είναι πλέον γεγονός. Ξεχνάνε όμως στο ΠΑΣΟΚ πως όλα αυτά δεν είναι απαίτηση όλων των μουσουλμάνων της Θράκης αλλά μόνο λίγων οι οποίοι και ζουν έχοντας ως επάγγελμα την παροχή των υπηρεσιών τους στο τουρκικό προξενείο της Κομοτηνής και κατά συνέπεια στην Άγκυρα. Ξεχνάνε στο ΠΑΣΟΚ ότι τον απλό το μουσουλμάνο δεν το νοιάζει τι είναι αλλά το πώς θα ζήσει αυτός και τα παιδιά του. Τον ενδιαφέρει να πουλήσει πιο ακριβά τον καπνό που παράγει, τον ενδιαφέρει να βρουν μια δουλειά τα παιδιά του, τον ενδιαφέρει να μπει το ψωμάκι μέσα στο σπίτι του. Ελάχιστοι είναι αυτοί που ενδιαφέρονται αν η μειονότητα της Θράκης είναι μουσουλμανική ή τουρκική και οι περισσότεροι από αυτούς ανήκουν στην ομάδα των 3500 έμμισθων συνεργατών της Άγκυρας. Δυστυχώς όμως εκείνοι καθορίζουν τους όρους του παιχνιδιού, ένα παιχνίδι στο οποίο αποφάσισε να πάρει πρωταγωνιστικό ρόλο η ελληνική κυβέρνηση. Εμπρός λοιπόν, την επόμενη φορά που ο πρωθυπουργός ή κάποιος υπουργός θα επισκεφθεί τη Θράκη, ας μη βάλει κοστούμι, ας φορέσει τη φανέλα της εθνικής Θράκης που δημιούργησαν εκείνη που ονειρεύονται ένα ανεξάρτητο κρατίδιο στη Θράκη κι ας κρατάει στο χέρι του τη σημαία της ανεξάρτητης Θράκης. Έτσι κι αλλιώς ακόμα και τα τελευταία όπλα που είχαμε στα χέρια μας ως χώρα, ο κύριος Παπανδρέου αποφάσισε όχι να τα πουλήσει διότι όταν πουλάς σημαίνει ότι παίρνεις και κάποιο αντάλλαγμα, αλλά να τα χαρίσει στη Τουρκία. Ο θεός να βάλει το χέρι του αν και για την ώρα μόνο ο κύριος Παπανδρέου το βάζει.

Ο Σεμπαιντήν Καραχότζα είναι Πομάκος και εκδότης του http://natpresh.blogspot.com/
ΣΚΕΦΤΟΜΑΣΤΕ ΕΛΛΗΝΙΚΑ

ΚΑΤΩ Η ΚΟΜΜΑΤΟΚΡΑΤΟΥΜΕΝΗ ΒΟΥΛΗ

Οι βουλευτικές εκλογές πλησιάζουν. Όπου ο λαός θα επισημοποιήσει για άλλη μια φορά τη παρακμή του και θα παραδώσει τη θέληση του , τη τύχη του και το μέλλον του στα επιτελεία των κομμάτων. Ένας νεκρός λαός χωρίς βούληση , χωρίς σκέψη , χωρίς πνοή ελευθερίας εντός του , με μια νεολαία υποταγμένη σε θεσμούς και νοοτροπίες που νομίζουν ότι κατήλθαν εξ ουρανού και ως εκ τούτου δεν επιδέχονται καμίας αλλαγής ( τέτοια εσωτερική δουλεία μας επέβαλε η μακραίωνη σκοταδιστική παιδεία). Χιλιάδες σκλάβοι θα τρέξουν στις κάλπες για να παρατείνουν με την συναίνεση τους την κομματοκρατία , τη πλουτοκρατική τυραννία , το πνευματικό σκοταδισμό και την υποβαθμισμένη παιδεία που αναπαράγει ανδρείκελα και ανδράποδα. Αλλά και αυτοί που θα απόσχουν από τις κάλπες θα είναι επίσης συνεργοί της παράτασης του σκότους.
Εκείνο που χρειάζεται ο τόπος είναι πρώτα από όλα πνευματική επανάσταση , αφύπνιση συνειδήσεων , επανακαθορισμό της ανθρώπινης ελευθερίας μέσα στη πολιτική κοινωνία, επαναξιολόγηση των παραδεδομένων αληθειών , των παραστάσεων , των αξιών , των σκοπών, , του τρόπου σκέψης και συνακόλουθα του τρόπου παραγωγής και καταμερισμού του πλούτου στη κοινωνία , του τρόπου ανάδειξης της πολιτικής εξουσίας στη σχέση της με τη λαϊκή βούληση και το γενικό συμφέρον. Τίποτα από όλα αυτά . Τα σχολεία και τα πανεπιστήμια δεν παρέχουν σκέψη παρα μόνο παράγουν «αποσπάσματα ανθρώπων» με την μέθοδο της εξειδίκευσης και κυρίως δουλόφρονα υποκείμενα του συστήματος. Πως λοιπόν να εμποτιστεί ο λαός με νέες ιδέες που θα έθεταν σε κίνηση τη βούληση της ριζικής αλλαγής ;
Το σύστημα είναι τυραννικό και άρρωστο από τα θεμέλια του , δηλαδή από την παιδεία. Εκ των ένδων δεν αναμένεται καμία αλλαγή , καμιά πρόοδος .Εδώ είναι που η πολιτική ιδεολογία ως μέρος μιας κοσμοθεώρησης, καλείται να πραγματοποιήσει την ολοκληρωτική σύγκρουση . Σύμμαχος μας σε αυτή τη σύγκρουση είναι ο λαός . Αν μπορέσουμε να προσεγγίσουμε τα καθημερινά προβλήματα του , να δώσουμε τις κατευθύνσεις που συνάδουν με τις αρχές μιας ελεύθερης και δίκαιης κοινωνίας, τότε θα αρχίσουμε να δημιουργούμε ρωγμές στο συμπαγές σύστημα της ολοκληρωτικής τυραννίας. Ο αγώνας αυτός είναι ιδεολογικός και πολιτικός . Όσοι κατανοούν το μεγαλείο αυτού του αγώνα θα είναι μαζί μας αποφασισμένοι για κάθε μορφή απελευθερωτικής επίθεσης.
Επί του προκειμένου λοιπόν . Βαδίζουμε προς τις εκλογές, όχι για να προσαρμοστούμε με το σύστημα αλλά για να το καταγγείλουμε στη συνείδηση του λαού και να συγκρουστούμε με τις δομές του .Η συμμετοχή μας στις εκλογές έχει το νόημα μιας νέας πολιτικής πρότασης , μιας ριζικής αναθέσμισης σε όλους τους τομείς του οικονομικο-κοινωνικου και πολιτικού οικοδομήματος. Συμμετέχουμε στις βουλευτικές εκλογές διεκδικώντας πρωτίστως μια νέα βουλή που δεν θα πληρούται από τους «επίλεκτους» των κομμάτων αλλά θα αντιπροσωπεύει τις λαϊκές παραγωγικές ενώσεις και τις τοπικές αυτοδιοικήσεις τουλάχιστο κατά τα δύο τρίτα των εδρών, ενώ μόνο το ένα τρίτο θα δίδεται στους αντιπροσώπους των κομμάτων. Η κομματοκρατούμενη βουλή επιτρέπει σε μερικές δεκάδες κομματικών στελεχών να εξουσιάζουν ολόκληρο το λαό. Αυτή η δικτατορία πρέπει να σταματήσει , αυτή η μορφή κομματοκρατούμενης «δημοκρατίας» πρέπει να καταστραφεί και τη θέση της να πάρει μια βουλή λαϊκή που θα εκφράζει τα συμφέροντα αυτού του λαού και πραγματώνει τα σχέδια και τα οράματα του για πρόοδο και ευημερία. Θα περάσουμε σε αυτές τις εκλογές την ιδέα μιας εθνικής λαϊκής βουλής . Αν την ακούσει ο λαός έχει καλώς , αν πάλι την θεωρήσει ουτοπική , ανεφάρμοστη , αντιπαραγωγική πάλι καλά γιατί αυτό σημαίνει πως είναι ευδαίμων με αυτά που έχει , δηλαδή με τις αλυσίδες του. Ωστόσο και στη μια και στην άλλη περίπτωση εμείς θα πράξουμε το καθήκον του ελεύθερου ανθρώπου και πολίτου.
ΕΘΝΙΚΙΣΤΙΚΟ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟ ΚΟΜΜΑ - ΕΔΗΚ
ΤΟΜΕΑΣ ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ

Μισώ τους αδιάφορους… (Odio gli indifferenti...)

Του Αντόνιο Γκράμσι
  
«Μισώ τους αδιάφορους. Πιστεύω ότι το να ζεις σημαίνει να εντάσσεσαι κάπου. Όποιος ζει πραγματικά δεν μπορεί να μην είναι πολίτης και ενταγμένος. Η αδιαφορία είναι αβουλία, είναι παρασιτισμός, είναι δειλία, δεν είναι ζωή. Γι’ αυτό μισώ τους αδιάφορους.
Η αδιαφορία είναι το νεκρό βάρος της ιστορίας. Η αδιαφορία δρα δυνατά πάνω στην ιστορία. Δρα παθητικά, αλλά δρα. Είναι η μοιρολατρία. Είναι αυτό που δεν μπορείς να υπολογίσεις. Είναι αυτό που διαταράσσει τα προγράμματα, που ανατρέπει τα σχέδια που έχουν κατασκευαστεί με τον καλύτερο τρόπο. Είναι η κτηνώδης ύλη που πνίγει την ευφυΐα. Αυτό που...
 συμβαίνει, το κακό που πέφτει πάνω σε όλους, συμβαίνει γιατί η μάζα των ανθρώπων απαρνείται τη βούλησή της, αφήνει να εκδίδονται νόμοι που μόνο η εξέγερση θα μπορέσει να καταργήσει, αφήνει να ανέβουν στην εξουσία άνθρωποι που μόνο μια ανταρσία θα μπορέσει να ανατρέψει. Μέσα στη σκόπιμη απουσία και στην αδιαφορία λίγα χέρια, που δεν επιτηρούνται από κανέναν έλεγχο, υφαίνουν τον ιστό της συλλογικής ζωής, και η μάζα είναι σε άγνοια, γιατί δεν ανησυχεί. Φαίνεται λοιπόν σαν η μοίρα να συμπαρασύρει τους πάντες και τα πάντα, φαίνεται σαν η ιστορία να μην είναι τίποτε άλλο από ένα τεράστιο φυσικό φαινόμενο, μια έκρηξη ηφαιστείου, ένας σεισμός όπου όλοι είναι θύματα, αυτοί που τον θέλησαν κι αυτοί που δεν τον θέλησαν, αυτοί που γνώριζαν κι αυτοί που δεν γνώριζαν, αυτοί που ήταν δραστήριοι κι αυτοί που αδιαφορούσαν. Κάποιοι κλαψουρίζουν αξιοθρήνητα, άλλοι βλαστημάνε χυδαία, αλλά κανείς ή λίγοι αναρωτιούνται: αν είχα κάνει κι εγώ το χρέος μου, αν είχα προσπαθήσει να επιβάλλω τη βούλησή μου, θα συνέβαινε αυτό που συνέβη;
Μισώ τους αδιάφορους και γι’ αυτό: γιατί με ενοχλεί το κλαψούρισμά τους, κλαψούρισμα αιωνίων αθώων. Ζητώ να μου δώσει λογαριασμό ο καθένας απ’ αυτούς με ποιον τρόπο έφερε σε πέρας το καθήκον που του έθεσε και του θέτει καθημερινά η ζωή, γι’ αυτό που έκανε και ειδικά γι’ αυτό που δεν έκανε. Και νιώθω ότι μπορώ να είμαι αδυσώπητος, ότι δεν μπορώ να χαλαλίσω τον οίκτο μου, ότι δεν μπορώ να μοιραστώ μαζί τους τα δάκρυά μου.
Είμαι ενταγμένος, ζω, νιώθω ότι στις συνειδήσεις του χώρου μου ήδη πάλλεται η δραστηριότητα της μελλοντικής πόλης, που ο χώρος μου χτίζει. Και μέσα σ’ αυτήν την πόλη η κοινωνική αλυσίδα δεν βαραίνει τους λίγους, μέσα σ’ αυτήν κάθε συμβάν δεν οφείλεται στην τύχη, στη μοίρα, μα είναι ευφυές έργο των πολιτών. Δεν υπάρχει μέσα σ’ αυτήν κανείς που να στέκεται να κοιτάζει από το παράθυρο ενώ οι λίγοι θυσιάζονται, κόβουν τις φλέβες τους. Ζω, είμαι ενταγμένος. Γι’ αυτό μισώ αυτούς που δεν συμμετέχουν, μισώ τους αδιάφορους».
11 Φλεβάρη 1917 


ΕΣΕΤΑΙ ΗΜΑΡ

"ΗΓΕΤΕΣ" ΣΥΜΒΙΒΑΣΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΑΤΟΛΜΟΙ ΣΑΝ ΠΑΣΧΑΛΙΑΤΙΚΟΙ ΚΟΥΡΑΜΠΙΕΔΕΣ

Στον απόηχο του ανεξέλεγκτου ντόμινο των ξεσηκωμένων λαών που θερίζουν απ άκρου σ άκρον τους δυνάστες τους, μόνο ντροπή μπορεί να προκαλεί η ακατάσχετη συμπερασματολογία - ειδημόνων και μη – οι οποίοι επιχειρούν να κρύψουν τον κατάπτυστο συμβιβασμό τους πίσω από κωδικοποιημένες εκτιμήσεις για τον όγκο και την μαχητικότητα των τελευταίων απεργιακών κινητοποιήσεων.  

του Κ. ΚΥΡΙΑΚΟΠΟΥΛΟΥ 

Όλοι τους θαύμασαν την πρωτοφανή συμμετοχή του κόσμου στις ογκώδεις διαδηλώσεις που θύμισαν στον ουρανό της Αθήνας πως τούτη τη γη την κατοικούν ακόμη άνθρωποι που καταδυναστεύονται και τσαλαβουτούν καθημερινά σε ανείπωτη δυστυχία.  
Ε…. ΚΑΙ??? 

Ο πρώτος θαυμαστής άλλωστε των μαζικότατων κινητοποιήσεων, ήταν ο πρωθυπουργός της υποταγής, της πολιτικής εξαπάτησης και του εθνικού ξεπουλήματος.
Δεν έκρυψε άλλωστε και τον διακαή πόθο του να δώσει κι αυτός το … «αγωνιστικό» του παρόν στην απεργιακή κινητοποίηση.

Δεν είναι επομένως προσόν από μόνο του το να είσαι …θαυμαστής των αποφασισμένων και των οργισμένων ανθρώπων. 
Όλοι τους επίσης επιδόθηκαν σε έναν ντροπιαστικό ναρκισσισμό, αντιμετωπίζοντας ως άβουλα κουκιά όλους εκείνους που πλαισίωσαν τα γκλαμουράτα πανώ της συντεχνιακής κομματοκρατίας που καταδυναστεύει το συνδικαλιστικό κίνημα με στόχο την κοντόφθαλμη χειραγώγησή του. 
Ε… ΚΑΙ???

Σας εμπιστεύτηκαν… πλαισίωσαν τα πανώ σας… κι εσείς τους είπατε σε απλά ελληνικά: "Παρελάσατε… φωνάξατε… ξεδώσατε… και τώρα γυρίστε στο σπίτι μέχρι την επόμενη φορά που θα χρειαστούμε και πάλι την παρουσία σας για να δικαιώσουμε την «ηγετική» μας φυσιογνωμία..." 


Ο πολιτικός ναρκισσισμός όμως, όπως και η καπηλεία της εμπιστοσύνης του κινήματος, δεν είναι αυτό που προσδιορίζει από μόνο του και την ταυτότητα και κυρίως την ιδιότητα του πολιτικού ηγέτη.

Έτσι, η επόμενη μέρα, βρίσκει: 
1. Την κυβέρνηση των νέων Τσολάκογλου να συνεχίζει ανεμπόδιστη το έργο της καθολικής αποδόμησης με νομοθετήματα και πολιτικές που αποσυνθέτουν τη ζωή μας και γυρίζουν βίαια την κοινωνία σε έναν πρωτοφανή εργασιακό - και όχι μόνο – μεσαίωνα… Και
2. Τους «ηγέτες» του κινήματος να φυλλομετρούν τα επίχειρα της οργανωτικής επιτυχίας άλλης μιας κινητοποίησης που αντί να την αναβαθμίσουν σε επέλαση του ξεσηκωμού την υποβάθμισαν σε παρέλαση άβουλων κλακαδόρων.  

Οποία αθλιότης…  

ΟΙ ΑΠΕΡΓΙΑΚΕΣ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΕΙΧΑΝ ΤΑ ΔΙΚΑ ΤΟΥΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ. 

Κι αυτά ήταν…
1. Η διάχυτη οργή στα πρόσωπα των εργαζομένων για τις πολιτικές που επιδίδονται σε αδίστακτο πλιάτσικο στη ζωή και καταδικάζουν την καθημερινότητά τους στη δυστυχία και την απόγνωση.
2. Ο διάχυτος θυμός για ένα πολιτικό σύστημα αδίστακτο που επελαύνει, στρογγυλεύει τις γωνίες και εν τέλει κουκουλώνει τα τερτίπια του σε βάρος ολόκληρης της κοινωνίας.
3. Το διάχυτο μίσος για όλους εκείνους που καταδυναστεύουν τη ζωή των πολιτών, το μέλλον του τόπου τους και το αύριο των παιδιών τους.
4. Η αποφασιστικότητα να τους τσακίσουν και να εκδικηθούν παραδειγματικά και για την πολιτική εξαπάτηση και για την κατευθυνόμενη δυστυχία που στο διάβα της σαρώνει τα πάντα, ξέροντας πως η λύτρωση και η ανάσταση θα έρθει μόνο μέσα από την αποφασιστική συντριβή της σαπίλας και της αθλιότητας του πολιτικαντισμού.  

ΟΙ ΑΠΕΡΓΙΑΚΕΣ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΟΜΩΣ ΓΙ ΑΚΟΜΑ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΑΠΕΔΕΙΞΑΝ ΠΩΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΠΟΦΑΣΙΣΜΕΝΟΙ ΗΓΕΤΕΣ. 

Υπάρχουν μόνο θλιβεροί και εν πολλοίς συμβιβασμένοι διοργανωτές. Είναι όλοι εκείνοι που…
1. Δεν τόλμησαν να μετατρέψουν σε εργαλείο ανατροπής το θυμό, την οργή και το μίσος των εργαζομένων γα τους εκποιητές της ζωής και της καθημερινότητάς τους.
2. Δεν τόλμησαν να βγάλουν ούτε ένα συμπέρασμα από τον ξεσηκωμό στις Αραβικές χώρες για το πώς ανατρέπονται οι δυνάστες και ο πολιτικός και εθνικός δωσιλογισμός.
3. Δεν τόλμησαν να ρίξουν το σύνθημα της εξέγερσης και του καθολικού ξεσηκωμού με στόχο την άμεση ανατροπή και την παραδειγματική τιμωρία του κυβερνητικού θίασου, που θα οδηγούσε στην άμεση ανακοπή του ολέθριου σχεδίου που αποσκοπεί στον γεωπολιτικό αφανισμό της χώρας και την απόλυτη εξαθλίωση ολόκληρης της Ελληνικής κοινωνίας.

Γι ακόμα μια φορά αποδείχτηκε πως το πολιτικό σύστημα είναι στο σύνολό του συμβιβασμένο, παραδομένο στους σχεδιασμούς της παγκόσμιας διακυβέρνησης. 

Ανίκανο και άβουλο να αρθρώσει λόγο πολιτικής ανατροπής.
Καταδικασμένο ακόμα και μέσα από τις όποιες φραστικές μεγαλοστομίες του να ανταποκρίνεται πειθήνια στο συμπληρωματικό ρόλο που του έχουν αναθέσει.

Οι εργαζόμενοι γι ακόμα μια φορά έκαναν το καθήκον τους και ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα του «πεζοδρόμιου». 

Οι «ηγετίσκοι» τους γι ακόμα μια φορά έκαναν το δικό τους καθήκον. 

Ευνούχισαν ακόμα έναν αγώνα….
Τον καταδίκασαν γι ακόμα μια φορά στην πολιτική απαξίωση…
Συνέβαλαν γι ακόμα μια φορά στην περαιτέρω εμπέδωση μιας συνείδησης αναποτελεσματικότητας και καπριτσιόζικου συμβιβασμού…

Και οδήγησαν γι ακόμα μια φορά τους εργαζόμενους από την παρέλαση όχι στη Βουλή για να την εκκενώσουν από το συρφετό που την έχει μετατρέψει σε πολιτική κολυμπήθρα του Σιλωάμ για τα πολιτικά τους ανομήματα και σε άντρο επεξεργασίας και υλοποίησης των πλέον εφιαλτικών πολιτικών που γνώρισε ποτέ ο τόπος, αλλά ...στο σπίτι τους αγκαλιά με την ανέχεια και τη δυστυχία. 

Το βέβαιο είναι πως όσο κάποιοι θα απεραντολογούν αναζητώντας το βαθμό ωρίμανσης των «αντικειμενικών και των υποκειμενικών προϋποθέσεων» του ξεσηκωμού, αυτός ο λαός θα βρει τον τρόπο ν ανάψει μόνος του τη σπίθα που θα απαλλάξει τον τόπο από τους ανίκανους φαφλατάδες που είναι πιο άτολμοι ακόμα και από τους πασχαλιάτικους κουραμπιέδες. 

ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΦΟΡΟΥΜ

Αποκαλυπτικό ρεπορτάζ της ''Αφρίκα''


Αποκαλυπτικό ρεπορτάζ της ''Αφρίκα''Με πρωτοσέλιδο κύριο ρεπορτάζ , που έχει τίτλο " Ιδού η παραδοχή", η τουρκοκυπριακή εφημερίδα " Αφρίκα" του δημοσιογράφου Σενέρ Λεβέντ, υποστηρίζει σήμερα ότι αποκαλύπτει την ταυτότητα των " άγνωστων" δραστών της επίθεσης, την περασμένη Παρασκευή το βράδυ, με δύο πυροβολισμούς στην είσοδο των γραφείων της και τη θυροκόλληση απειλητικού μηνύματος κατά του Τουρκοκύπριου δημοσιογράφου, ο οποίος ηγείται της πολιτικής κίνησης "Γιασεμί".

Και αυτά, ενώ αύριο είναι προγραμματισμένο νέο ογκώδες συλλαλητήριο των Τουρκοκυπρίων, που αντιδρούν στην οικονομική πολιτική του καθεστώτος Έρογλου, την οποία έχει επιβάλλει, όπως λένε, η Άγκυρα. Επίσης, οι Τουρκοκύπριοι δηλώνουν ότι αγωνίζονται για την "αυτονομία και την ανεξαρτησία τους από την Τουρκία".

Την είδηση της "Αφρίκα" δημοσιεύουν σήμερα και άλλες τουρκοκυπριακές εφημερίδες, όπως η " Κίπρις", η "Χαβαντίς" και η "Γενί Ντουζέν".

Στο ρεπορτάζ της η "Αφρίκα" αναφέρει ότι πίσω από την επίθεση και τις απειλές κατά του Σενέρ Λεβέντ είναι "νονοί της τουρκικής μαφίας, οι οποίοι ασχολούνται με τη διακίνηση ναρκωτικών", μεταξύ Τουρκίας και του βορείου ( κατεχομένου) τμήματος της Κύπρου.

"Νονός" της μαφίας είναι ο Τούρκος Ισμέτ Φελέκ, o οποίος σύμφωνα με την εφημερίδα, διατηρεί άριστες φιλικές σχέσεις με τον Ουμίτ Ντογκάι Αριντς, αδελφό του αντιπροέδρου της τουρκικής κυβέρνησης και ηγετικού στελέχους του κυβερνώντος ΑΚΡ της Τουρκίας.

Ο Ισμέτ Φελέκ κρατείται τώρα σε φυλακή στην Τουρκία για να προσαχθεί σε δίκη.

Η "Αφρίκα" γράφει ότι τους δράστες της επίθεσης στα γραφεία της την αποκάλυψε χθες το απόγευμα στον ίδιο τον Σενέρ Λεβέντ, ο αδελφός του υπόδικου, o οποίος του τηλεφώνησε από την Τουρκία στο τηλέφωνο της εφημερίδας. Στην πρώτη σελίδα της η " Αφρίκα" δημοσιεύει φωτογραφία στην Κύπρο, πριν από μήνες, του υπόδικου με τον αδελφό του αντιπροέδρου της τουρκικής κυβέρνησης.

Σημειώνεται ότι το καλοκαίρι ο Λεβέντ είχε αποκαλύψει με σειρά δημοσιευμάτων την δράση του Φελέκ και του αδελφού του Αρίντς. Η υπόθεση είχε πάρει έκταση στον τουρκικό τύπο, ο οποίος, όμως, απέφυγε να κάνει οποιαδήποτε αναφορά στον ρόλο του αδελφού του αντιπροέδρου της τουρκικής κυβέρνησης.

Στο συλλαλητήριο των Τουρκοκυπρίων στις 28 Ιανουαρίου, τη μεγαλύτερη αντίδραση της Άγκυρας -με δηλώσεις του Τούρκου πρωθυπουργού, του αντιπροέδρου Αρίντς και του υπουργού Επικρατείας Τζεμί Τσιτσέκ- είχαν προκαλέσει οι κυπριακές σημαίες και το σύνθημα " Φτάνει πιά - Αί σιχτίρ". Αυτά ήταν έμπνευση της κίνησης "Γιασεμί", της οποίας ηγείται ο Σενέρ Λεβέντ.

Στο σημερινή του στήλη στην τρίτη σελίδα της "Αφρίκα" ο Σενέρ Λεβέντ στο άρθρο του, με τίτλο "Η παραδοχή", υποστηρίζει : " ότι ο αδελφός του Αρίντς και ο υπόδικος Ισμέτ Φελέκ είναι προστατευόμενοι του ΑΚΡ και εμείς τους θεωρούμε τώρα αυτούς ευθέως υπεύθυνους".

ikypros

"ΒΑΡΥ ΚΑΙ ΑΝΘΥΓΙΕΙΝΟ" ΣΠΟΡ Η ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ... ΠΟΙΝΙΚΟ ΑΔΙΚΗΜΑ Ο ΠΑΤΡΙΩΤΙΣΜΟΣ

Με αποφάσεις - πρόκληση η κυβέρνηση του λαθρονόμου, του λαθροξεπουλήματος κάθε «ιερού και οσίου», και του λαθρεμπόριου ελπίδας, προσδοκιών και ιδανικών, επιχειρεί επικαλούμενη και πάλι ψευδεπίγραφες ανθρωπιστικά αξίες, να επιβραβεύσει και επιβάλει ντε – φάκτο την «νομιμοποίηση» στην ελληνική κοινωνία, του εφιάλτη τηε επικίνδυνης λαθρομετανάστευσης. 

γράφει ο Reporto 

Νομοθετώντας γι ακόμα μια φορά την κατάργηση κάθε έννοιας νομιμότητας, προχωρά ουσιαστικά στην ακύρωση ακόμα και εκείνων των εντελώς συμβολικών προϋποθέσεων που θα μπορούσαν να αποτελέσουν ένα στοιχειώδες ανάχωμα στην πρόκληση της ανεξέλεγκτης εισόδου και δράσης των λαθρομεταναστών που λυμαίνονται το σύνολο της Ελληνικής κοινωνίας.

Έτσι, με μια πρωτοφανή απόφαση που προκαλεί βάναυσα τους Έλληνες εργαζόμενους και με το πρόσχημα της πάταξης της μαύρης εργασίας, ο θίασος της πολιτικής ασυνέπειας και της απροκάλυπτης πολιτικής διγλωσσίας προχωρά στην υιοθέτηση δέσμης μέτρων για την «εξασφάλιση των νόμιμα διαμενόντων κι εργαζομένων μεταναστών, την πάταξη της «μαύρης εργασίας» και την ευκολότερη πρόσβαση Ελλήνων και μεταναστών στην ιατροφαρμακευτική περίθαλψη. Μπροστά στο ενδεχόμενο χιλιάδες μετανάστες να βρεθούν παράνομοι λόγω αδυναμίας συγκέντρωσης των απαραίτητων ενσήμων μέσα στην κρίση, το υπουργείο μελετά την ελαστικοποίηση της συγκεκριμένης ρύθμισης με την ταυτόχρονη αυστηροποίηση των κυρώσεων για την αδήλωτη εργασία.»

Με αυτή τους την απόφαση οι πολιτικοί δυνάστες του Ελληνικού λαού: 


1. Αποκρύπτουν συστηματικά πως δεν υπάρχουν «νόμιμοι μετανάστες» αλλά αποκλειστικά και μόνο παράνομα νομιμοποιηθέντες λαθρομετανάστες - δηλαδή σχεδιασμένα κατευθυνόμενοι εισβολείς - που έχουν οδηγήσει σε παράλυση την καθημερινότητά μας, σε κατακόρυφη αύξηση της εγκληματικότητας, και αποσκοπούν στη δραματική αλλοίωση της πολιτισμικής φυσιογνωμίας του τόπου.
2. Φορτώνουν το βάρος τόσο της πρωτοβάθμιας όσο και της νοσοκομειακής φροντίδας των λαθρομεταναστών στις πλάτες των ασφαλιστικών ταμείων, των δημόσιων οικονομικών, και στον καταδυναστευόμενο και από τις δυσβάστακτες ασφαλιστικές εισφορές Έλληνα πολίτη, προκαλώντας γι ακόμα μια φορά απροκάλυπτα την οργή του.
3. Θεσμοθετούν μια προκλητικά ανισότιμη σε βάρος των Ελλήνων πολιτών ασφαλιστική μεταχείριση, και αυτή την αποκρουστική αλήθεια την γεύονται καθημερινά στις συναλλαγές τους με τους ασφαλιστικούς οργανισμούς οι Έλληνες εργαζόμενοι στη διευθέτηση τόσο των τρεχουσών όσο και των συνταξιοδοτικών τους υποθέσεων.
4. Νομιμοποιούν πρακτικές που θα οδηγήσουν στην περαιτέρω εκρηκτική εκτίναξη των ελλειμμάτων τόσο στα δημόσια νοσοκομεία όσο και στα ασφαλιστικά ταμεία, καλώντας γι ακόμα μια φορά τους Έλληνες εργαζόμενους να πληρώσουν τα βάρη της «λαθροκοινωνικής» τους πολιτικής.
Και το χειρότερο…
5. Επιχειρούν μέσα από φασιστικής έμπνευσης και νοοτροπίας νομοθετήματα, να ποινικοποιήσουν τον πατριωτισμό, την εθνική και αξιακή συνείδηση των Ελλήνων πολιτών, με τον περίφημο «αντιρατσιστικό» τους νόμο.

Την ίδια στιγμή που η κυβέρνηση του πανεθνικού ξεπουλήματος, λαθροχειρεί πολιτικά προβάλλοντας μια δήθεν αποφασιστική στάση σε βάρος της ανεξέλεγκτης λαθρομετανάστευσης, κατεβάζει στους εισβολείς τα πολιτικά της παντελόνια, υποσχόμενη γι ακόμα μια φορά χρυσές δουλειές στη μαφία του οργανωμένου δουλεμπόριου.

Την ίδια στιγμή που οι «δυστυχισμένοι» της απολαμβάνουν προκλητικά προνόμια σε βάρος των Ελλήνων φορολογουμένων, χιλιάδες εμβάσματα ταξιδεύουν καθημερινά.
Εκατομμύρια ευρώ «μεταναστεύουν» για το Πακιστάν το Αφγανιστάν και αλλού, καταδικάζοντας σε μόνιμη αιμορραγία την εθνική οικονομία, με την ανοχή και τη συνενοχή αυτής της ανεκδιήγητης κυβέρνησης, που ενώ φορολογεί αδίστακτα ακόμα και τον αέρα που αναπνέουμε, αρνείται πεισματικά να θεσμοθετήσει τη φορολόγηση ως εισόδημα των εμβασμάτων που κατά δεκάδες εκατομμύρια ευρώ καθημερινά κατευθύνονται στις πατρίδες των «δυστυχισμένων»

Η σιωπή απέναντι σ αυτή την πολιτική δε συνιστά εκδήλωση ανθρωπισμού αλλά απροκάλυπτο έγκλημα σε βάρος της Ελληνικής κοινωνίας. 

ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΦΟΡΟΥΜ