ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Ο ιδεολογικός πόλεμος κατά της οικονομικής , πολιτικής και «πνευματικής» τυραννίας που συρρικνώνει δραματικά τη λαϊκή και εθνική κυριαρχία και υποβιβάζει πολιτισμικά το έθνος , συνεχίζεται αμείωτα από το προσωπικό ιστολόγιο του Λουκά Σταύρου. Για ένα ελληνικό εθνικοκοινωνισμό. http://l-stavrou.blogspot.com

Σάββατο 18 Σεπτεμβρίου 2010

[HeLLeNiCReVeNgE] Τα αρχαία ελληνικά, σύμφωνα με το διεθνή τύπο, επανέρχονται...

Της Αμαλίας Κ. Ηλιάδη*
Εκφράζουν τους εξυπνότερους και καλύτερους φοιτητές των Πανεπιστημίων της Ευρώπης και της Αμερικής, με την έννοια των πιο δυνατών μυαλών σε πρωτότυπες και δημιουργικές συλλήψεις στο χώρο των υπολογιστών και στο χώρο των επιχειρήσεων.

Προκαλούν δέος και σεβασμό για τον πλούτο τους σε πλήθος ετερόκλητων ανθρώπων ανά τον κόσμο.

Ιάπωνες και Βρετανοί επιχειρηματίες προτρέπουν με παραινέσεις τους υφισταμένους-εργαζομένους στις επιχειρήσεις τους να μαθαίνουν αρχαία ελληνικά με την προοπτική να δυναμώσουν και να ανανεώσουν δημιουργικά την επιχειρηματική τους απόδοση!

Οι λέξεις-έννοιες κλειδιά για την ανάλυση και κατανόηση του θέματος:

«Ορθολογισμός, κοινή λογική, πρωτότυπη σκέψη, καινοτομία στην τεχνολογική εξέλιξη, δημιουργική επιχειρηματικότητα, εκπαίδευση υπό τη μορφή έρευνας, ερευνητικά προγράμματα, ηλεκτρονικοί υπολογιστές προηγμένης τεχνολογίας, νοηματική γλώσσα».
Τα αρχαία ελληνικά θέλγουν τον τομέα των επιχειρήσεων, αφού δεν είναι λίγοι οι Άγγλοι επιχειρηματίες που προτρέπουν τα ανώτερα στελέχη τους να διδαχθούν την αρχαία ελληνική γλώσσα, επειδή περιέχει μια ξεχωριστή σημασία για τους τομείς οργάνωσης, διοίκησης και διαχείρισης επιχειρήσεων. Σε αυτό το συμπέρασμα οδηγήθηκαν μετά από διαπιστώσεις Βρετανών ειδικών ότι «η ελληνική γλώσσα ενισχύει τη λογική και τονώνει τις ηγετικές ικανότητες. Γι αυτό έχει μεγάλη αξία όχι μόνο στην Πληροφορική και την υψηλή τεχνολογία, αλλά και στον τομέα οργάνωσης και διοίκησης».

ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΑΡΧΑΙΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΓΙΑ ΕΝΔΥΝΑΜΩΣΗ ΤΗΣ ΛΟΓΙΚΗΣ ΚΑΙ ΠΡΩΤΟΤΥΠΗΣ ΣΚΕΨΗΣ:

Ιδιαίτερα στην Αγγλία, αρκετοί είναι εκείνοι που παρακολουθούν μαθήματα αρχαίων ελληνικών, ήδη από το σχολείο, χωρίς πάντα, βέβαια, την ανάλογη επιτυχία, εξαιτίας και του βαθμού δυσκολίας της εκμάθησής τους.

Η ευρεία αποδοχή των αρχαίων ελληνικών ως «νοηματικής» γλώσσας καθώς και μια σειρά από ιδιότητες που συγκεντρώνουν, ώθησαν το Πανεπιστήμιο Ιρβάιν της Καλιφόρνιας να αναλάβει την αποθησαύριση του πλούτου τους.

Επικεφαλής του ερευνητικού αυτού προγράμματος τοποθετήθηκαν αρχικά η γλωσσολόγος-ελληνίστρια κ. Μακ Ντόναλι και οι καθηγητές της Ηλεκτρονικής κ. Πάκαρι και κλασικής φιλολογίας κ. Μπρούνερ.

Στο πλαίσιο αυτό, στον Η/Υ «Ίβυκο» αποθησαυρίστηκαν 6 εκατομμύρια λεκτικοί τύποι της ελληνικής γλώσσας – όταν η αγγλική έχει συνολικά 490.000 λέξεις και 300.000 τεχνικούς όρους.

Η ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΑ / ΧΡΗΣΙΜΟΤΗΤΑ ΜΕΛΕΤΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΘΗΣΑΥΡΙΣΗΣ ΤΗΣ ΑΡΧΑΙΑΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ:

Το τιτάνιο αυτό έργο καταγραφής συνεχίζεται. Αναφερόμενος στη συγκεκριμένη προσπάθεια, ο καθηγητής Μπρούνερ, ο οποίος πέθανε το 2007 και τον διαδέχτηκε η κ. Μαρία Παντελιά, είχε πει απευθυνόμενος σε ορισμένους που αμφισβητούσαν τη χρησιμότητα του εν λόγω επιστημονικού προγράμματος: 4.000 ΣΥΓΓΡΑΜΜΑΤΑ ΑΡΧΑΙΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ.
«Σε όποιον απορεί γιατί τόσα εκατομμύρια δολάρια για την αποθησαύριση των λέξεων της ελληνικής γλώσσας, απαντούμε: Mα πρόκειται για τη γλώσσα των προγόνων μας. Και η επαφή μ΄αυτούς θα βελτιώσει τον πολιτισμό μας».

Αρχαία Ελληνικά: επιστροφή στο Μέλλον!

Το έναυσμα για την επίδειξη επιπλέον ενδιαφέροντος για τα αρχαία ελληνικά και από άλλα αμερικανικά πανεπιστήμια προέκυψε κυρίως από τη διαπίστωση των επιστημόνων Πληροφορικής και Υπολογιστών ότι οι Η/Υ προηγμένης τεχνολογίας δέχονται ως «νοηματική» γλώσσα μόνο την Ελληνική. Όλες τις άλλες γλώσσες τις χαρακτήρισαν «σημειολογικές».

«Νοηματική» γλώσσα θεωρείται η γλώσσα στην οποία το «σημαίνον», δηλαδή η λέξη, και το «σημαινόμενο», δηλαδή αυτό που η λέξη εκφράζει (πράγμα, ιδέα, κατάσταση, έννοια), έχουν μεταξύ τους πρωτογενή σχέση. Ενώ «σημειολογική» είναι η γλώσσα στην οποία αυθαιρέτως ορίζεται ότι το α «πράγμα» (σημαινόμενο) εννοείται με το α (σημαίνον). Π.χ. δημοκρατία: δήμος=λαός+κρατώ / democracy
Με άλλα λόγια, η Ελληνική είναι η μόνη γλώσσα της οποίας οι λέξεις έχουν «πρωτογένεια», ενώ σε όλες τις άλλες οι λέξεις είναι συμβατικές, δηλαδή σημαίνουν κάτι απλά επειδή έτσι συμφωνήθηκε μεταξύ εκείνων που τη χρησιμοποιούν.

Γκέιτς και Σκάλι, οι πρωτοπόροι των Υπολογιστών υπέρ της Ελληνικής Γλώσσας:
Οι εξαιρετικές ιδιότητες της Αρχαίας Ελληνικής Γλώσσας εκτιμήθηκαν από τα κορυφαία στελέχη Αμερικανικών εταιρειών Πληροφορικής, όπως ο Μπιλ Γκέιτς, ιδρυτής της Microsoft, και ο Τζον Σκάλι, πρώην πρόεδρος της Apple, ο οποίος είχε αναφερθεί και στην προώθηση ενός προγράμματος εκμάθησης της Ελληνικής, επειδή «η κοινωνία μας χρειάζεται ένα εργαλείο που θα της επιτρέψει να αναπτύξει τη δημιουργικότητά της, να εισαγάγει καινούριες ιδέες και να της προσφέρει γνώσεις περισσότερες απ΄ όσες ο άνθρωπος μπορούσε ως τώρα να ανακαλύψει».

Οι ηλεκτρονικοί υπολογιστές θεωρούν την Ελληνική Γλώσσα «μη οριακή», δηλαδή ότι μόνο σε αυτή δεν υπάρχουν όρια και γι αυτό είναι αναγκαία στις νέες επιστήμες όπως η Πληροφορική, η Ηλεκτρονική, η Κυβερνητική και άλλες. Αυτές οι επιστήμες μόνο στην ελληνική γλώσσα βρίσκουν τις νοητικές εκφράσεις που χρειάζονται, χωρίς τις οποίες η επιστημονική σκέψη, σύμφωνα με ορισμένους ειδικούς της Πληροφορικής, αδυνατεί να προχωρήσει.

Η Αμαλία Κ. Ηλιάδη είναι, φιλόλογος – ιστορικός (Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Βυζαντινής Ιστορίας απ' το Α.Π.Θ.). Υπεύθυνη Σχολικής Βιβλιοθήκης 2ου Ε.Π.Α.Λ. Τρικάλων, ailiadi@sch.gr.

Κείμενά της δημοσιεύονται εδώ:
http://users.sch.gr/ailiadi ,
http://blogs.sch.gr/ailiadi
, http://www.matia.gr/,
http://www.emy67.wordpress.com/


Η ΕΛΛΑΔΑ ΜΑΣ ΣΗΜΕΡΑ

ΤΟ ΚΥΠΡΙΑΚΟ ΚΑΙ Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΡΙΣΗ ΕΠΙΤΑΣΣΟΥΝ ΡΙΖΙΚΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ

Το κυπριακό πρόβλημα αλλά και η οικονομική κρίση ανέδειξαν δύο βαθύτερα εθνικά προβλήματα.Πρώτο ότι το έθνος, και εννοώ τα δύο κράτη του ελληνισμού , Ελλάδος και Κύπρου ,κυβερνάται από εγκάθετες ηγεσίες που ασκούν ρόλο τοποτηρητών ξένων συμφερόντων. Τούτο παραπέμπει άμεσα στην ανυπαρξία λαϊκής βούλησης μέσα στις δομές της εξουσίας και των χώρων όπου λαμβάνονται αποφάσεις υψηλής πολιτικής.. Ξενοκίνητοι ηγέτες αφενός και άβουλος λαός αφετέρου.Τούτο σημαίνει ότι η παρούσα μορφή δημοκρατίας δίνει το δικαίωμα αυτονόμησης και απόσχισης της εκλεγείσας ηγεσίας από το εκλογικό λαϊκό σώμα. Ο θεσμός της μη αναιρούμενης αντιπροσώπευσης κρίνεται εκ των πραγμάτων ανεπαρκής και αντιδημοκρατικός.Η τάξη της πολιτικής πυραμίδος ελλείπει επίσης, με αποτέλεσμα να μην υπάρχει η αμφίδρομη σχέση ανάμεσα στη κορυφή και τη βάση .Αποδεικνύεται ακόμα πως ο θεσμός των κομμάτων δεν προάγει τη δημοκρατία αλλά την στραγγαλίζει , επιβάλλοντας κατευθύνσεις εκ των άνω , στα πλαίσια ιδεολογημάτων που εξυπηρετούν τον παγκόσμιο εξουσιασμό.Λείπει εκείνος ο ανεξάρτητος θεσμός που θα εξέφραζε τη βούληση της κοινωνίας και των παραγωγικών ομάδων της και θα έθετε επί τάπητος τα προβλήματα και τα οράματα της.
το δεύτερο πρόβλημα που αναδεικνύει η εθνική και οικονομική κρίση είναι η παντελής έλλειψη λαϊκής παραγωγικής βάσης . Η οικονομία είναι παραδομένη στη ληστρική μανία του χρηματοπιστωτικού συστήματος που μετατρέπει το κράτος , από όργανο της λαϊκής -εθνικής βούλησης που όφειλε να είναι , σε όργανο της ολιγαρχίας του πλούτου.Το συσσωρευμένο ντόπιο παραγωγικό κεφάλαιο εύκολα μετατρέπεται σε παρασιτικό-τραπεζικό κεφάλαιο και πολλές φορές φεύγει απο τη χώρα και επενδύεται αλλού.Συσσωρευτές αυτού του εθνικού πλούτου δεν είναι οι λαϊκές δυνάμεις που τον παράγουν αλλά μια ελίτ μεσαζόντων και διαχειριστών των ξένων μονοπωλίων. Κοντά σε αυτούς στέκεται και η εκκλησία που υπό την εύνοια των κατακτητών του παρελθόντος μετατράπηκε σε μια τεράστια οικονομική δύναμη που ενδυναμώνεται με τη καταλήστευση των λαϊκών στρωμάτων συμμετέχοντας στο χρηματοπιστωτικό πλιάτσικο. Εκείνο που λείπει είναι ένας κρατικός πιστωτικός οργανισμός που θα λειτουργήσει μη κερδοσκοπικά και ανταγωνιστικά με τις τράπεζες , για να στηρίξει την οικονομία. Τούτο προϋποθέτει ένα κράτος που θα στηρίξει πάνω απο όλα το λαό και την εθνική οικονομία μέσα απο μια ελεύθερη οικονομική βούληση που δεν δεσμεύεται και δεν περιορίζεται απο δόγματα της αγοράς. Το κράτος αυτό , είναι η υπέρτατη θέληση και ο ύπατος νόμος που δρα για το συμφέρον των πολλών ενάντια στην εκμετάλλευση των ολίγων.Το κενό στην οικονομία δημιουργήται απο τις ντόπιες φατρίες του πλούτου. Αυτό το κενό έρχεται στη συνέχεια να καλύψει το διεθνές χρηματοπιστωτικό σύστημα με τις γνωστές συνέπειες της εθνικής υποδούλωσης.
Σε αυτά τα κυρίαρχα προβλήματα η εθνικοδημοκρατική ιδεολογία αποτελεί τον μοναδικό τρόπο αντιμετώπισης. Η αριστερά με τις διεθνιστικές ιδεολογίες της , τα ιστορικά της ανομήματα και τις πολιτικές πρακτικές της , είναι πια μια τελειωμένη υπόθεση . Η δεξιά ως όργανο προώθησης νεοφιλελεύθερων μεθοδεύσεων είναι αλληλένδετη με το πρόβλημα και παραγωγός αυτού. Συνεπώς η δεξιά αξιολογήται ως ο κυριότερος εχθρός της εθνικής λαϊκής θέλησης. Ο λεγόμενος χώρος του κέντρου με τα ιδεολογικά συμπιλήματα του παρεμβατισμού και του σοσιαλισμού την ώρα που το κεφάλαιο αφήνεται να δρα ανενόχλητο αποτελεί τον κυριότερο σύμμαχο της πλουτοκρατίας ντόπιας και ξένης.
Η εθνικοδημοκρατική ιδεολογία σαλπίζει την πραγματική αλλαγή στο πολίτευμα και στην οικονομία. Ο λαός πρέπει να συμμετέχει στην εξουσία μέσα απο νέους θεσμούς , αλλά και να κουμαντάρει την οικονομική του κατάσταση μέσα απο ένα κράτος που να είναι το όργανο της θέλησης του.Χωρίς πολιτική εξουσία στα χέρια του λαού δεν μπορεί να υπάρξει αυτοδύναμη και ισχυρή λαϊκή οικονομία.
Εαν σε αυτές τις δύο παραμέτρους προστεθεί και η σφυρηλάτηση εθνικής συνείδησης μέσα απο μια αδογμάτιστη παιδεία που θα αναδεικνύει το ιδεώδες του κλασσικού ελληνικού ανθρωπισμού τότε θα αναδυθεί μια δυναμική που θα αναπτερώσει τα οράματα μιας αυτοκρατορικής Ελλάδος.
Η εθνική και οικονομική κρίση όσο βαθαίνει τόσο προτάσσει την αναγκαιότητα ριζικών αλλαγών στη συνείδηση , στην πολιτεία , στη κοινωνία.Ο παλαιός κόσμος πρέπει να καταρρεύσει και ένας καινούριος κόσμος να ανατείλει.Αυτό το καινούριο βήμα της ιστορίας , η νέα ροπή δεν θα έρθει μέσα απο νομοτέλειες ανεξάρτητες απο την ανθρώπινη παρέμβαση. Υψίστη νομοτέλεια της ιστορίας είναι η θέληση και ο ανυποχώρητος αγώνας για την επιβολή της. Σε αυτό τον αγώνα έχει μεγάλη σημασία να έχουμε μια συνολική εικόνα της κατάστασης που θα αντικαταστήσει την παρούσα αλλά και να είμαστε έτοιμοι για την πράξη της αντικατάστασης , να μπορούμε ανά πάσα στιγμή να εκμεταλλευτούμε τις συνθήκες . Τούτο σημαίνει συνεχή οργανωτική και ιδεολογική δουλειά στα λαϊκά στρώματα με δύο κυρίως παράλληλες και συμπλεκόμενες κατευθύνσεις : η μια στο εθνικό θέμα και η άλλη στο οικονομικο-κοινωνικό. Και στις δύο κατευθύνσεις κτυπούμε χωρίς περιστροφές και ενδοιασμούς τα κακώς κείμενα και όσα οι εχθροί μας με τη συνδρομή των ντόπιων συνεργατών τους σχεδιάζουν εις βάρος του έθνους.¨Έχοντας ως άμεσο στόχο την είσοδο μας στη πολιτική σκηνή μέσα από τις προσεχείς βουλευτικές εκλογές βάζουμε ταυτόχρονα τις βάσεις μιας πολύπλευρης δράσης. Το στοίχημα είναι να κατορθώσουμε να σπάσουμε τα φράγματα της αριστεράς και της δεξιάς και να προσελκύσουμε στις γραμμές μας ρωμαλέες λαϊκές δυνάμεις . Για να το πετύχουμε αυτό είναι ανάγκη να απευθυνθούμε στο χώρο της αριστεράς , να αμφισβητήσουμε την κυριαρχία των μαρξιστογενών πολιτικών σχηματισμών και να τους πείσουμε πως ο εθνικισμός μας είναι συνδεδεμένος με την ελευθερία , την πρόοδο , την λαϊκότητα , την εθνική ισχύ και ανεξαρτησία , τη λαϊκή αυτονομία και δημοκρατία.Η αριστερά πρέπει να γίνει το επίκεντρο της δράσης μας ενάντια στα νεκρά ιδεολογήματα της , ενώ το κέντρο και η δεξιά πρέπει να αντιμετωπίζονται ως οι κατεξοχήν σύμμαχοι της νεοφιλελεύθερης τυραννίας.Από τη δεξιά και το κέντρο διεκδικούμε εκείνες τις λαϊκές δυνάμεις που βρίσκονται εγκλωβισμένες από την εποχή της ψυχροπολεμικής αντιπαράθεσης . Ο εθνικόφρων αγρότης ή εργάτης που βρίσκεται στα κόμματα της δεξιάς είναι το ίδιο προδομένος με τον αριστερό αγρότη ή εργάτη που βρίσκεται περιορισμένος στα σχήματα της αριστεράς. Στόχος και όραμα μας είναι να ενώσουμε αυτούς τους φαινομενικά αντίπαλους ανθρώπους του λαού κάτω από τα λάβαρα μας.Για μια εθνική και λαϊκή πολιτεία.
ΕΘΝΙΚΙΣΤΙΚΟ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟ ΚΟΜΜΑ (ΕΔΗΚ)
ΤΟΜΕΑΣ ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ

ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΠΑΓΚΑΛΟΥ ΓΙΑ ΤΑ ΕΛΛΗΝΟΤΟΥΡΚΙΚΑ

 ΚΑΙ ΜΕΤΑ ...ΝΑΝΙ???

Την άρση του casus belli από την τουρκική Εθνοσυνέλευση ζήτησε χθες από τη Σμύρνη ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης κ. Θ. Πάγκαλος, παρουσία ελλήνων και τούρκων δημοσιογράφων και εκδοτών που συμμετέχουν στο ετήσιο Ελληνοτουρκικό Δημοσιογραφικό Συνέδριο. Και υπογράμμισε ότι πρέπει να πάψει η κούρσα εξοπλισμών Ελλάδας και Τουρκίας. 

Ο κ. Πάγκαλος, απαντώντας σε ερώτηση τουρκάλας δημοσιογράφου αν η Ελλάδα νιώθει ότι την απειλεί η Τουρκία, είπε «ότι υπάρχουν και στις δύο χώρες τα στρατιωτικά δόγματα, αλλά εμείς δεν μπορούμε να καταλάβουμε πού θα αποβιβαστούν οι γενναίοι στρατιώτες των 4.000 αποβατικών σκαφών τα οποία βρίσκονται στις ακτές του Αιγαίου. Υποθέτω όχι στην Ιταλία» και πρόσθεσε: «Υπάρχει όμως και πολιτικό θέμα.

Η τουρκική Εθνοσυνέλευση είπε “όχι” στην επέκταση των ελληνικών χωρικών υδάτων από τα 6 στα 12 ναυτικά μίλια και τη χαρακτήρισε αιτία πολέμου» . Ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης ζήτησε την άρση του casus belli, τονίζοντας ότι η Ελλάδα σε αντίθεση με την Τουρκία έχει υπογράψει τη Σύμβαση για το Δίκαιο της Θάλασσας. «Οταν τέτοιου είδους συνθήκες υπογράφονται από τόσα πολλά κράτη- μέλη του ΟΗΕ, ισχύουν και για όσα δεν την έχουν υπογράψει. Αρα ισχύουν και για την Τουρκία». Επομένως, παρατήρησε, η Τουρκία είναι υποχρεωμένη να αποδεχθεί το δικαίωμα μιας χώρας να επεκτείνει τα χωρικά της ύδατα από τα 6 στα 12 ναυτικά μίλια.



Επιπλέον, ο κ. Πάγκαλος τόνισε ότι ο Καταστατικός Χάρτης του ΟΗΕ απαγορεύει τη χρήση και την απειλή χρήσης βίας για οποιονδήποτε λόγο οπότε, με τη στάση της στο θέμα του casus belli, η Τουρκία εναντιώνεται και σε αυτόν και πρόσθεσε ότι αναμένει από την τουρκική Εθνοσυνέλευση «ως πράξη γενναιότητας και ωριμότητας να εφαρμόσει το Διεθνές Δίκαιο στις διμερείς σχέσεις». Ο κ. Πάγκαλος είπε ακόμη ότι η Ελλάδα είναι από τις μεγαλύτερες ναυτικές δυνάμεις στον κόσμο. «Είμαστε οι πιο φανατικοί οπαδοί της ελευθερίας της ναυσιπλοΐας. Οποιος την εμποδίζει μάς κάνει ζημιά. Δεν είναι δυνατόν να θέλουμε να κλείσουμε το Αιγαίο» . Αναφέρθηκε επίσης στην κούρσα των εξοπλισμών μεταξύ των δύο χωρών, λέγοντας χαρακτηριστικά ότι οι στρατιωτικές δαπάνες και η στρατιωτική τεχνολογία αναπτύσσονται ταχύτατα, όπως υπάρχει και ταχύτατη απαξίωση αυτής της τεχνολογίας. «Οταν αγοράζουμε αεροπλάνα και κανόνια,συνήθως αυτός που μας τα πουλάει έχει πάψει να τα χρησιμοποιεί» είπε. Και ζήτησε οι αμυντικές δαπάνες της Τουρκίας και της Ελλάδας να μην καθορίζονται από τη μεταξύ τους αντιπαράθεση, αλλά να ανταποκρίνονται στις πραγματικές ανάγκες τους.

Ο κ. Πάγκαλος αναφέρθηκε και στην πρόσφατη απόπειρα μιας ομάδας υπό τον κ. Κρις Σπύρου να τελέσει Θεία Λειτουργία στην Αγία Σοφία στην Κωνσταντινούπολη. «Ο κ. Σπύρου έχει πει τα σχέδιά του εδώ και αρκετό καιρό και έχει αποδοκιμαστεί τόσο από τον ελληνικό Τύπο όσο και από έλληνες πολιτικούς. Η Αγιά Σοφιά δεν ανήκει ούτε στους Τούρκους ούτε στους Ελληνες» τόνισε ο κ. Πάγκαλος και πρόσθεσε: «Ανήκει στον πολιτισμό της ανθρωπότητας και γι΄ αυτό έχει χαρακτηριστεί μνημείο παγκόσμιας πολιτιστικής κληρονομιάς από την UΝΕSCΟ».
 

ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΦΟΡΟΥΜ