ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Ο ιδεολογικός πόλεμος κατά της οικονομικής , πολιτικής και «πνευματικής» τυραννίας που συρρικνώνει δραματικά τη λαϊκή και εθνική κυριαρχία και υποβιβάζει πολιτισμικά το έθνος , συνεχίζεται αμείωτα από το προσωπικό ιστολόγιο του Λουκά Σταύρου. Για ένα ελληνικό εθνικοκοινωνισμό. http://l-stavrou.blogspot.com

Τρίτη 24 Μαΐου 2011

Περιοδικό «Άρδην» τεύχος 85: “ Κρητική ανεξαρτησία 2012 θρυαλλίδα, προβοκάτσια ή φούσκα ; ”


Το περιοδικό «Άρδην» είναι ένα από τα ελάχιστα περιοδικά της λεγόμενης «πατριωτικής αριστεράς» που έχει ξεκάθαρη αντικαπιταλιστική και αντισιωνιστική γραμμή και προασπίζεται την εθνική ταυτότητα της χώρας.





Το βιβλιοπωλείο τους στο κέντρο της Αθήνας έγινε πρόσφατα στόχος εμπρησμού λόγω της συμμετοχής μελών της σύνταξης του εν λόγω περιοδικού στις φιλοπαλαιστινιακές κινήσεις αλληλεγγύης.


Ήταν ο πρώτος στόχος των εν Ελλάδι Σιωνιστών μετά την επίθεση των πάνοπλων εβραίων στα πλοία των αλληλέγγυων ακτιβιστών στα παράλια της Γάζας.


Ως Εθνικοσοσιαλιστές και Αντισιωνιστές οφείλαμε να δημοσιεύσουμε σχετική ανακοίνωση την οποία μπορείτε να διαβάσετε σε παλαιότερες αναρτήσεις.


Παρόλο τις διαφορετικές ιδεολογικές αφετηρίες και τις επιμέρους διαφωνίες σε διάφορα ζητήματα οφείλουμε να προβάλλουμε το εν λόγω τεύχος για έναν σημαντικό λόγο και μόνο.


Η αρθρογραφία του περιοδικού έχει να κάνει σε σχέση με την «κρητική ανεξαρτησία» που τόσο επιθυμούν οι Σιωνιστές και οι Αμερικανοί.


Δυστυχώς είναι αυτή την στιγμή ένα από τα ελάχιστα ελληνικά περιοδικά που μπορεί κάποιος να διαβάσει αποκλειστικά και άκρως ενδιαφέροντα άρθρα για το ζήτημα αυτό, - η αλήθεια είναι ότι ο «χώρος» μας δεν έχει αναλύσει το θέμα αυτό σε βαθμό που να μας ικανοποιεί - έτσι λοιπόν επειδή τα πολλά λόγια είναι φτώχεια καλούμε τους πάντες να το διαβάσουν χωρίς δεύτερη σκέψη και ιδιαίτερα τους συντρόφους της Κρήτης ώστε να γνωρίζουν πολλές πτυχές γύρω από τα σχέδια του εχθρού.


Σε σχέση με τα εθνικά και κοινωνικά θέματα μπορούμε να απαντήσουμε στην εχθρική προπαγάνδα μόνο όταν γνωρίζουμε τα παρασκήνια της πολιτικής.


Αδιαφορούμε πλήρως για όσους μας κατηγορήσουν - με αφορμή την προβολή του περιοδικού - για «φιλοαριστερές» προσεγγίσεις, το ζήτημα της Κρήτης για όσους δεν φορούν παρωπίδες είναι πάρα πολύ σημαντικό για την πατρίδα μας για να αναλωθούμε στο τι λένε οι κήρυκες της δήθεν «εθνικοφροσύνης», εξάλλου προτιμούμε να καταγράφουμε και να στηρίζουμε κάθε άποψη που βοηθάει στην ενίσχυση του εθνικολαϊκού μετώπου.


Σαφέστατα περιοδικά όπως το «Άρδην» ενισχύει σημαντικά την πλευρά που αντιστέκεται στις επελάσεις της παγκοσμιοποίησης και των Σιωνιστών.
 

Νεοκλής Σαρρής: «Ο Αγώνας της ΕΟΚΑ είναι αυθεντική συνέχεια της Μεγάλης Ελληνικής Επανάστασης του 1821»


‘Σημερινή’
«Υπήρξαν φρικαλέοι χειρισμοί»
22 Μαΐου 2011
συνέντευξη στην Μικαέλλα Λοΐζου

«Το βιβλίο του δρα Γιάννου Χαραλαμπίδη ‘Κυπριακό, Διπλωματικές Ίντριγκες’, που κυκλοφορήθηκε από τον εκδοτικό οίκο ‘Ποιότητα’, διαφέρει ουσιωδώς από τα μέχρι τώρα ομοειδή έργα. Κι αυτό όχι μόνο γιατί συνδυάζει τη δημοσιογραφική γλαφυρότητα με την επιστημονική δεξιότητα, αλλά γιατί παρακολουθεί το Κυπριακό από τη γένεσή του μέχρι και τις μέρες μας», αναφέρει ο γνωστός Καθηγητής Νεοκλής Σαρρής. Το βιβλίο προβαίνει σε μια ενδελεχή ανάλυση απορρήτων εγγράφων και μαρτυριών από το 1950 μέχρι το 2010, με ιδιαίτερη τριβή στα στρατηγικά ελλείμματα της ελληνικής πλευράς. Ο καθηγητής Σαρρής σχολιάζει, από τη δική του επιστημονική και εμπειρική σκοπιά, τα κύρια ζητήματα που πραγματεύεται το βιβλίο.
Μέσα από τα έγγραφα που παρουσιάζονται στο βιβλίο, καταδεικνύεται ότι Βρετανοί και Τούρκοι θεωρούσαν τη διζωνική ως ταξίμ. Σε συνάρτηση μ’ αυτό, πώς σχολιάζετε το γεγονός ότι οι κυπριακές και ελλαδικές ηγεσίες την παρουσιάζουν ως επανένωση;
Θεωρώ παράλειψη του συγγραφέα ότι δεν εμβαθύνει στις πολύτροπες αγγλοτουρκικές σχέσεις. Στην Τουρκία, μέχρι τον Ιούνιο του 1955, οι ιθύνοντες πίστευαν ότι η Κύπρος, αργά ή γρήγορα, θα ενωνόταν με την Ελλάδα. Την πεποίθησή τους αυτή τη στήριζαν σε παγιωμένες αντιλήψεις, που προέκυπταν από τις αγγλοελληνικές σχέσεις. Ωστόσο η κρίση αυτή ήταν επιπόλαιη, όπως ενθουσιώδης μεν αλλά επιπόλαιος ήταν ο χειρισμός από την Αθήνα. Η Αγγλία ήδη είχε δώσει δείγματα των προθέσεών της, αλλά κανείς -ούτε στην Ελλάδα ούτε στην Κύπρο- είχε φροντίσει να τα αξιολογήσει.
Οι Άγγλοι, γνωρίζοντας ότι αργά ή γρήγορα θα αναγκαστούν να αποχωρήσουν, φρόντισαν να εντάξουν στο πρόβλημα, ως διάδικο μέρος, και την Τουρκία. Βέβαια αυτό δεν έγινε εύκολα. Η αβελτηρία των ελληνικών κυβερνήσεων, αλλά και η ‘φιλοτουρκική’ στάση των ΗΠΑ έπαιξαν καθοριστικό ρόλο. Τελικά επικράτησε απολύτως το διαίρει και βασίλευε, που τόσο καλά γνωρίζουν οι Άγγλοι (αλλά και οι Τούρκοι). Και η ελληνική πλευρά πιάστηκε στο δόκανο μας διπλής αποικιοκρατίας. Η αγγλοελληνική διαμάχη μετατράπηκε σε ελληνοτουρκική, τρεις μήνες μετά την εκδήλωση της ΕΟΚΑ.
Θέλω να τονίσω εμφαντικά ότι όλα τα σχέδια επίλυσης που προτάθηκαν, προκύπτουν από ένα οθωμανικό μοντέλο. Ο νεο-οθωμανισμός δεν αποτελεί εύρημα του Νταβούτογλου, αλλά υπήρχε και πολύ πριν ο ίδιος γεννηθεί. Η αρχή ξεκίνησε με την αναγνώριση των θρησκευτικών “κοινοτήτων” ως ταυτόσημων προς τις εθνικές. Μάλιστα, το αναγνωρισθέν σύστημα είχε ακόμη πιο σκληρή διάκριση: Μουσουλμάνοι/μη-Μουσουλμάνοι, όπου με βάση την ισλαμική θέαση, οι πρώτοι προηγούνται των δεύτερων, ανεξαρτήτως αριθμητικής δύναμης κάθε “κοινότητας”. Μάλιστα υπήρχε ένας μουφτής, ο Ντανά εφέντης, τον οποίο προωθούσε η Τουρκία, προφανώς έναντι του Μακαρίου. Από το καλοκαίρι του 1956 η Αγγλία προσανατολίζεται από την Τουρκία σε έναν διαμοιρασμό της Κύπρου μεταξύ Ελλάδας και Τουρκίας.
Η σκέψη στηρίζεται σε δύο δεδομένα: Το πρώτο αφορά στην απόσταση της Κύπρου από τις ακτές της Τουρκίας σε αντιπαραβολή προς την αντίστοιχη απόσταση από την Ελλάδα. Το δεύτερο, τη δυνατότητα μεταφοράς εποίκων από την Τουρκία. Πατέρας όλης αυτής της πολιτικής -που υιοθέτησε ασμένως η Μεγάλη Βρετανία- υπήρξε ο διεθνολόγος καθηγητής και πολιτικός Νιχάτ Ερίμ, τον οποίο, καίτοι ανήκοντα στην τότε αντιπολίτευση, ο Μεντερές προσέλαβε ως σύμβουλό του στο Κυπριακό. Ο Ερίμ από το χρονοντούλαπο έβγαλε το ‘συνταγματικό σχέδιο επίλυσης του Μακεδονικού’ αλλά και του ζητήματος της Βοσνίας/Ερζεγοβίνης, ένα σχέδιο που είχαν εκπονήσει ήδη από τον πρώτο χρόνο της διακυβέρνησής τους στις αρχές του περασμένου αιώνα με Γερμανό συνταγματολόγο και στηριζόταν στα οθωμανικά ‘μιλλέτ’ (εθνικοθρησκευτικές κοινότητες), σε παρά φύσιν ένωση με τη διοικητική εμπειρία των διαφόρων συμβουλίων του Τανζιμάτ από το 1839 και μετά.
Είναι προφανές ότι η ΔΔΟ είναι γνήσιο προϊόν αυτής της αντίληψης. Και μάλιστα πολύ χειρότερης, γιατί πρακτικά δρομολογείται δι’ αυτής ένας εκ θεμελίων πολιτιστικός, δημογραφικός, εθνικός εκτουρκισμός, δηλαδή κάθετη αλλοίωση της υφής και φυσιογνωμίας της Κύπρου. Η επιχειρούμενη λύση είναι χειρότερη της διχοτόμησης, γιατί ο μοιραίος εκτουρκισμός θα συμβεί επί ολόκληρης της Μεγαλονήσου, όπου ο δημογραφικός παράγοντας υπερακοντίζει τις σημερινές συνθήκες, κάτι που προβλέπει και ο Ερίμ. Συνεπώς η ΔΔΟ μάλλον δεν αποτελεί επανένωση της Κύπρου αυτής καθαυτής, αλλά θα σημάνει την οιονεί Ένωση ολοκλήρου της Κύπρου με την Τουρκία, τη μετατροπή της Κύπρου σε ένα οικτρό προτεκτοράτο της Τουρκίας!
Δηλαδή επτά χρόνια μετά την απόρριψη του Σχεδίου Ανάν, πιστεύετε ότι ορθώς έπραξε ο κυπριακός Ελληνισμός, επιλέγοντας να το καταψηφίσει μαζικά;
Θα πρέπει να τονιστεί, όσο πιο εμφαντικά μπορεί, ότι η ΔΔΟ θα είναι η οριστική ταφόπλακα όχι μόνο της Κυπριακής Δημοκρατίας, αλλά της Κύπρου και ιδιαίτερα του πολιτισμού και των ανθρώπων της. Ουδαμού στον κόσμο μια μειονότητα 18% του πληθυσμού έχει γίνει κάτοχος του 50% της κρατικής εξουσίας με όλες τις συνέπειες (εκ περιτροπής προεδρία κ.ά.). Διότι, εκτός άλλων, στηρίζεται στη ρατσιστική αρχή της φυλετικής και εθνικής διάκρισης. Και ενώ οι πρόσφυγες σε καμιά περίπτωση δεν πρόκειται να επιστρέψουν -ακόμη και σ’ εκείνη την απίθανη των περιπτώσεων που θα τους επιτραπεί- εφ’ όσον η περιρρέουσα ατμόσφαιρα θα είναι εντελώς ξένη και το περιβάλλον όχι φιλικό, οι έποικοι δεν πρόκειται να αποχωρήσουν, με αποτέλεσμα ένα πολύ μεγάλο τμήμα των γηγενών Τ/κ να εγκαθίσταται στο Νότο, μη μπορώντας και αυτοί να υποφέρουν την κατάσταση. Η Τουρκία, μετά την κυοφορούμενη λύση, θα είναι σε θέση να ελέγχει ολόκληρη τη Μεγαλόνησο. Πρέπει να γίνει κατανοητό ότι με τη ΔΔΟ η Κύπρος θα μετατραπεί σε ελεεινό και οικτρό προτεκτοράτο της Τουρκίας, με συνέπεια, σε βάθος χρόνου της επόμενης τριακονταετίας, να εκτουρκιστεί και εξισλαμιστεί σε μέγιστο βαθμό, ενώ αριθμητικά θα υπάρχει αντιστροφή της σημερινής σχέσης των Ε/κ προς τους γνήσιους Τ/κ. Συνεπώς η ΔΔΟ για κάθε νουνεχή και σώφρονα και προπαντός σκεπτόμενο άνθρωπο είναι μια λύση πολύ πιο οδυνηρή και από αυτήν ακόμη τη Διχοτόμηση.
Ο αγώνας της ΕΟΚΑ
Ο συγγραφέας ισχυρίζεται ότι αν ήταν λάθος ο αγώνας της ΕΟΚΑ, ήταν λάθος και η ελληνική, αμερικανική και γαλλική επανάσταση. Συμφωνείτε μ’ αυτήν τη διαπίστωση;
Λάθος δεν ήταν ο αγώνας της ΕΟΚΑ. Ο εν λόγω αγώνας, όμως, καθώς πιστεύω, δεν έχει άμεση σχέση ούτε προς την αμερικανική ούτε προς την γαλλική επανάσταση. Και αυτό γιατί, ενώ με την πρώτη συγγενεύει ως προς το αντιαποικιακό πνεύμα από το οποίο διέπεται, δεν ταιριάζει με την κατασκευή του αμερικανικού έθνους που δρομολογείται από και διά της επαναστάσεως. Η γαλλική, πάλι, επανάσταση είχε αντιφεουδαρχικό χαρακτήρα - αυτό δεν σημαίνει ότι ο αγώνας της ΕΟΚΑ εστερείτο παντελώς κοινωνικού χαρακτήρα.
Ο Αγώνας της ΕΟΚΑ είναι αυθεντική συνέχεια της Μεγάλης Ελληνικής Επανάστασης του 1821 και εντάσσεται στις προσπάθειες ενοποίησης της Ελλάδας. Παράλληλα, το Κυπριακό λειτούργησε στην Ελλάδα, που εξήρχετο καθημαγμένη από τον εμφύλιο, ως ασφαλιστική δικλίδα, συνενωτική του λαού και πεδίο εκφόρτισης της αντιαποικιακής ιμπεριαλιστικής πολιτικής από την Αριστερά.
Ελλάδα και Κύπρος αγνόησαν τον τουρκικό παράγοντα
Υπάρχει ο ισχυρισμός ότι οι Άγγλοι είχαν εισηγηθεί διάφορες λύσεις, οι οποίες θεωρούνται χαμένες ευκαιρίες, ενώ στο βιβλίο προσδιορίζονται ως δικτατορία του κυβερνήτη. Ποια είναι η άποψή σας επί τούτου;
Δεν υπήρχαν χαμένες ευκαιρίες, υπήρξαν κατά καιρούς φρικαλέοι χειρισμοί -κάτι πάνω από εξοργιστικοί- αρχίζοντας από την αποδοχή το 1958 της πρότασης του Έλληνα ομολόγου του Τεβρίκ Ρουστού Ζορλού, Ευάγγελου Αβέρωφ -Τοσίτσα, για αναγνώριση στους Τ/κ αντί μειονοτικού καθεστώτος -έστω και προνομιακού-, του καθεστώτος της ‘κοινότητας’, δηλαδή το οθωμανικό σχέδιο. Και η αποδοχή έγινε λόγω άγνοιας των τουρκικών πραγμάτων, της Ιστορίας αυτής καθαυτής, αλλά και της ιστορίας των θεσμών της Τουρκίας, τη γνώση της νοοτροπίας, τη δομή της βασικής προσωπικότητας, συνεπώς και του τρόπου σκέπτεσθαι και πράττειν της Τουρκίας. Είναι εκπληκτικό ότι η Ελλάδα και η Κύπρος ξεκίνησαν έναν Αγώνα δίχως να υπολογίζουν τον τουρκικό παράγοντα και μάλιστα αγνοώντας τον. Σήμερα καθιερώθηκαν σε Ελλάδα και Κύπρο οι τουρκικές σπουδές. Ενώ πριν από πενήντα χρόνια ο τουρκικός παράγοντας και η Τουρκία γενικά υποτιμούνταν, σήμερα υπερτιμούνται. Χρειάζεται γνώση διαχείρισης των γνώσεων, των σχετικών προς την Τουρκία.
Η μόνη χαμένη ευκαιρία είναι του 1964. Ακόμη και σήμερα επαινούν τον αείμνηστο Γεώργιο Παπανδρέου γιατί απέρριψε την πρόταση του πρόεδρου Τζόνσον να συναντηθεί στην Ουάσιγκτον και να συζητήσει το ζήτημα με τον Τούρκο πρωθυπουργό Ισμέτ Ίνονου. Η αρνητική επιρροή στο θέμα αυτό του Ανδρέα Παπανδρέου είναι απόλυτη. Ουσιαστικά τον πήρε κυριολεκτικά στο λαιμό του. Γιατί ο μόνος Τούρκος πολιτικός που μπορούσε να στέρξει στην Ένωση της Κύπρου με την Ελλάδα την εποχή εκείνη ήταν ο Ισμέτ Ίνονου. Είχα μείνει κατάπληκτος, στην Άγκυρα όπου είχα μεταβεί τον Αύγουστο του 1964, συναντώντας δύο υπουργούς τής τότε κυβέρνησης συνασπισμού, τον υπουργό Τύπου και Τουρισμού Αλί Ιχσάν Γκιογιούς και τον υπουργό Εσωτερικών Οράν Όζτρακ, να μου λένε ευθαρσώς ότι ‘να γίνει η Ένωση, αλλά όχι με τρόπο που θα τους εκθέτει στο λαό’.
Αν μελετήσετε προσεκτικά τις εγγραφές από το ‘ημερολόγιο’ του Νιχάτ Ερίμ, προκύπτει σαφώς ο ισχυρισμός μου, παρότι το δημοσιευθέν κείμενο χρονολογείται τους πρώτους μήνες μετά την εισβολή του 1974 και συνεπώς έχει υποστεί ‘διορθωτικές επεμβάσεις’.

«Κάντε ησυχία μην ξυπνήσουμε τους Έλληνες»

Γίναμε σύνθημα στα χείλη των Ισπανών διαδηλωτών

Με το σύνθημα «Κάντε ησυχία μην ξυπνήσουμε τους Έλληνες», οι Ισπανοί συγκεντρωμένοι διαδηλωτές στη Μαδρίτη μας χλευάζουν για την απάθειά μας.
 
ΚΑΘΑΡΗ ΤΡΙΦΥΛΙΑ

ΑΝΥΠΟΧΩΡΗΤΟΣ ΑΓΩΝΑΣ


Το Εθνικιστικό Δημοκρατικό Κόμμα διαφοροποιείται ιδεολογικά και κατά συνέπεια και ως προς τον προτασιακό του λόγο από όλα το ιδεολογικοπολιτικό φάσμα που εκτείνεται από την άκρα αριστερά μέχρι την άκρα δεξιά.
Ιδεολογικά αποσυνδέσαμε τον εθνικισμό από ακροδεξιές αντιλήψεις όπου τη θέση της λαϊκής εξουσίας την αντικαθιστά η συμμορία των «εκλεκτών».
Συνδέσαμε επίσης τον εθνικισμό με την ιδέα της επανελλήνισης μας ως επιστροφή στον αρχαιοελληνικό τρόπο που τοποθετεί στο κέντρο του σύμπαντος τον σκεπτόμενο άνθρωπο ως μέτρο όλων των πραγμάτων.
Από τον τρόπο αυτό απορρέει και η δημοκρατία ως αδιάκοπη εκδήλωση της θέλησης των ελευθέρων ανθρώπων και πολιτών. Γεγονός που μας φέρνει σε κάθετη σύγκρουση με την ισχύουσα κομματοκρατία που είναι η συγκέντρωση της εξουσίας σε λίγα χέρια κατά αντιστοιχία της συγκέντρωσης του πλούτου σε λίγα χέρια.
Η παρούσα μορφή δημοκρατίας δεν είναι τίποτα άλλο από την τυραννία των κομμάτων και της ολιγαρχίας του πλούτου. Η κοινωνία χρειάζεται ως εκ τούτου μια ριζική αναθέσμιση με απώτερο σκοπό να επανατοποθετήσει τον ελεύθερο έλληνα πολίτη στην πολιτική κοινωνία και τον ελληνισμό στο προσκήνιο της ιστορίας. Οι κοινωνίες μόνο όταν διαφυλάττουν την εθνική τους ταυτότητα και των ελευθερία των μελών τους μπορούν να διαδραματίσουν κάποιο ιστορικό ρόλο.
Κατά συνέπεια η διάλυση της εθνικής κοινωνίας από την επέλαση των μεταναστών από την Αφρική και την Ασία αποτελεί για μας τον υπέρτατο κίνδυνο που θα οδηγήσει περαιτέρω στην πλήρη απώλεια της εθνικής ταυτότητας και στην από-ιστορικοποπίηση του έθνους . Η αντιμετώπιση αυτού του κινδύνου, θεωρούμε πως δεν είναι δυνατή μέσα από συντηρητικές περιχαρακώσεις αλλά από επαναστατικές ιδέες και πρακτικές που θα απελευθερώσουν δημιουργική ενέργεια και θα εγκαινιάσουν ένα νέο κύκλο ελληνικού πολιτισμού εξίσου μεγάλου όπως ο αρχαίος ελληνικός πολιτισμός. Αν ο εθνικός κίνδυνος μας οδηγήσει στην κατάψυξη της συντήρησης σημαίνει απλά πως το έθνος δεν έχει πια να δώσει τίποτα άξιον λόγου στην ιστορία. Σημαίνει απλά πως είμαστε νεκροί «που πληρώνουμε φόρους και ψηφίζουμε στις εκλογές»
Ο προτασιακός μας λόγος ως απόρροια της ιδεολογικής μας συγκρότησης δεν έχει καμία σχέση με την κατεστημένη ψευδολογία . Είναι λόγος καινούριος και επαναστατικός . Είναι μια εθνική και λαϊκή αντιμετώπιση των προβλημάτων της κοινωνίας μας από το εθνικό θέμα μέχρι το καρκίνωμα της διαφθοράς .
Με λίγα λόγια εκφράζουμε μια νέα και επαναστατική ιδεολογική και πολιτική πρόταση. Γνωρίζουμε πολύ καλά ότι οι ιδέες μας ενοχλούν το κατεστημένο γιατί είμαστε οι πραγματικοί εχθροί του . Γνωρίζουμε ότι οι ιδέες μας θα περάσουν στην κοινωνία μέσα από ανυποχώρητους μακρούς αγώνες που δυνατόν να συσσωρεύσουν ήττες , κατατρεγμούς . θλίψεις και πικρίες . Όμως αυτός είναι ο μοναδικός δρόμος για να γίνει πραγματικότητα το όραμα ενός καινούριου κόσμου.
Ανυποχώρητος αγώνας .
Λουκάς Σταύρου
Πρόεδρος ΕΔΗΚ


ΟΙ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΤΗΣ Δ.ΘΡΑΚΗΣ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΣΗΜΑΙΑ ΕΒΓΑΛΑΝ ΚΑΙ ΕΘΝΙΚΟ ΥΜΝΟ...

Έλληνες, την ώρα που εμείς τρωγόμαστε, βριζόμαστε, αφοριζόμαστε μεταξύ μας...και είμαστε έτοιμοι να αναβιώσουμε τον δεύτερο εμφύλιο πόλεμο και ζούμε σε φανατικούς, πολιτικούς και...θρησκευτικούς ομιχλώδεις κόσμους, την ώρα αυτή, κάποιοι με αστραπιαίους ρυθμούς, πριονίζουν και κομματιάζουν, με την βοήθεια των γνωστών και αγνώστων ανθελλήνων, την πατρίδα μας.
-Μετά την πράσινη σημαία που κατασκεύασαν, σε παραλλαγή της τουρκικής, με την ημισέληνο και τρία αστέρια και την κυκλοφορούν ανενόχλητοι σε ιστοσελίδες και διάφορα φόρα, χωρίς κανέναν απολύτως ενδοιασμό, προσπαθώντας να δημιουργήσουν ανθελληνικό κλίμα και αγνοώντας πλήρως και επιδεικτικά την χώρα στην οποία ανήκουν, την Ελλάδα, ως Έλληνες πολίτες, οι αξιαγάπητοι κατά μερικών, φιλότουρκοι της δυτικής Θράκης, έκαναν από ότι φαίνετε γνωστό σε όλους, την ύπαρξη και εθνικού ύμνου.

-Διαβάστε τα παρακάτω και κατόπιν εάν έχετε το σθένος, πέστε στα παιδιά σας ποια πατρίδα τελικά θα τους αφήσετε.
Σχόλιο: Οι περισσότεροι από τους ¨Τούρκους φίλους¨ που μας έρχονται στην Ελλάδα, με τους οποίους χαριεντίζονται νομάρχες δήμαρχοι ''κτλ''...,στην Τουρκία συχνά παρευρίσκονται σε εκδηλώσεις υπό την σκιά της σημαίας της ανεξάρτητης Δ. Θράκης.
Να λοιπόν ο εθνικός της ύμνος που γράφτηκε από τον Σουλειμάν Ασκερί:




ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ....

Ω γνήσιο τέκνο των Τούρκων της Δυτικής Θράκης τι ευτυχία σε σένα
Εσύ με το αίμα σου έδωσες ζωή στον πόλεμο της ανεξαρτησίας.
Ο τρανός σου ηρωισμός χαράχτηκε σε κάθε μεριά του σύμπαντος.
Προσοχή στέκονται τα έθνη ενώπιον της εθνικής σου σημαίας.
Τα χώματα που πατάς είναι γεμάτα από τους δοξασμένους σου ήρωες.
Οι εχθροί δεν μπορούν να ενοχλήσουν την μεγαλόπρεπη ψυχή των ηρώων σου.
Τι μεγαλοπρεπής τιμή προς την σημαία σωτηρίας με την οποία
τυλίχτηκαν οι δοξασμένοι ήρωες, να θάβεσαι στο χώμα των προγόνων.
Στην πατρίδα σου πνέει άνεμος ελευθερίας και ανεξαρτησίας
Οι γενναίοι αγωνιστές ανατρέπουν αυτήν την βρώμικη σκλαβιά.
Δεν υπάρχει ποτέ επιστροφή από αυτόν τον δοξασμένο πόλεμο ανεξαρτησίας !
Μπροστά μας ακόμα και ατσάλινοι στρατοί να βγούνε δεν μας τρομάζουν!
Εμείς για την εθνική ανεξαρτησία, διαβήκαμε τον Έβρο και τον Νέστο
Φτάσαμε στον στόχο μας νικώντας, συντρίβοντας όλους τους εισβολείς
Ανοίξαμε στα Βαλκάνια περίοδο μιας δοξασμένης δημοκρατίας
Εμείς για πρώτη φορά ανάψαμε την δάδα της ελευθερίας.
Αυτή η σημαία θα κυματίζει, αυτή η δημοκρατία θα ζήσει.
Οι εχθροί απέναντι μας, πανικόβλητοι θα φύγουν !
Είμαστε εγγόνια ενός έθνους που χιλιάδες χρόνια ζει ελεύθερο,
εκείνο δημιούργησε τις στέπες, είμαστε λιοντάρια, γεράκια των ουρανών.
Πάντα οι έφοδοι των αγωνιστών θυμίζουν φουρτούνες.
Στον πόλεμο οι εχθροί λιποθυμούνε από τον τρόμο του μεγαλείου μας.
Η Δημοκρατία της Δυτικής Θράκη θα ζήσει, θα ζήσει !
Τα έθνη θα τα χάσουν μπροστά στην πρόοδο μας !
Ω γλυκιά Δυτική Θράκη !.
Να λοιπόν σώθηκες από την σκλαβιά.
Ω εχθροί!. Μη νομίζετε πως το έθνος αυτό κουράστηκε από τους πολέμους
Οσονούπω θα κυματίσει στη χώρα η μεγαλοπρεπής σημαία της Δημοκρατίας,
Όλοι αυτοί οι Δυτικοθρακιώτες μέχρι τον αιώνα τον άπαντα θα ζήσουν ελεύθεροι!
Διαβάσατε λοιπόν, φορολογούμενοι Έλληνες πολίτες, που πάνε και σε ποιους τα χρήματα σας για να τα κάνουν αύριο μαχαίρια, τα οποία θα καρφώσουν στις πλάτες σας και στις πλάτες των παιδιών σας, με το που τους δοθεί το πράσινο φως, από αυτούς που τους στηρίζουν.


trito-mati