ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Ο ιδεολογικός πόλεμος κατά της οικονομικής , πολιτικής και «πνευματικής» τυραννίας που συρρικνώνει δραματικά τη λαϊκή και εθνική κυριαρχία και υποβιβάζει πολιτισμικά το έθνος , συνεχίζεται αμείωτα από το προσωπικό ιστολόγιο του Λουκά Σταύρου. Για ένα ελληνικό εθνικοκοινωνισμό. http://l-stavrou.blogspot.com

Δευτέρα 27 Σεπτεμβρίου 2010

ΣΦΥΡΗΛΑΤΟΥΜΕ ΤΟ ΑΝΤΙ-ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΚΟ ΜΕΤΩΠΟ

Είναι γεγονός ότι υπάρχει ένα μέτωπο που χαρακτηρίζεται από ενδοτισμό και βρίσκεται σε αγαστή συνεργασία, σε κάθε του βήμα, με τους αγγλοσιωνιστές. Αυτό είναι το μέτωπο του πολιτικού κατεστημένου που απεργάζεται την παράδοση της πατρίδος στους τούρκους και αγγλους κατακτητές μέσα από τη φιλοσοφία της διζωνικής δικοινοτικής ομοσπονδίας. Το μέτωπο αυτό διαθέτει απεριόριστες δυνατότητες για την επιβολή των σχεδίων του λόγω του ότι χειρίζεται ανενόχλητο την εξουσία. Κατόρθωσε όλα αυτά τα χρόνια να αποτρέψει την είσοδο, στις δομές της εξουσίας, κάθε αντίθετης βούλησης.
Απέναντι σε αυτό το ολέθριο μέτωπο αναπτύσσεται ένα αντι-ομοσπονδιακό ρεύμα. Τα αδύνατα σημεία αυτού του ρεύματος είναι ότι διασπάται σε πολλές ομάδες που δεν καταφέρνουν να παράξουν από κοινού μια ολοκληρωμένη πολιτική πρόταση. Τα αίτια αυτής της κατάστασης ανιχνεύονται στη δράση εγκαθέτων του συστήματος, μισθοφόρων των ντόπιων και ξένων συμφερόντων που εργάζονται με μόνο σκοπό τον αποπροσανατολισμό και την διαιώνιση της διάσπασης και την επικράτηση της σύγχισης.
Μοναδική εξαίρεση αποτελεί η Κίνηση για την ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΟ με πρόεδρο τον κ. Πάνο Ιωαννίδη και το ΕΘΝΙΚΙΣΤΙΚΟ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟ ΚΟΜΜΑ. Είμαστε οι μόνες δυνάμεις που καταθέτουμε μια ολοκληρωμένη πρόταση για την λύση του Κυπριακού, την γνωστή ως πρόταση του ορθού ΝΑΙ ή Πρόταση Ευρωπαϊκής Κυπριακής Δημοκρατίας.
Από την πλευρά την δική μας κάνουμε ότι μπορούμε για να προσελκύσουμε προς αυτή την κατεύθυνση και άλλες δυνάμεις που κινούνται στον αντι-ομοσπονδιακό χώρο με απώτερο σκοπό να μετατρέψουμε το πηγαίο λαϊκό ρεύμα σε ενιαίο πολιτικό μέτωπο.
Στόχος μας είναι να δημιουργηθεί ένα κοινό στρατηγείο όπου όλες οι αντι-ομοσπονδιακές τάσεις να συνενωθούν πάνω σε αρχές και προγραμματικές θέσεις που θα υπαγορεύσουν μια αδιαίρετη δράση και ορθή καθοδήγηση.
Σε αυτή την προσπάθεια απαιτείται επαγρύπνηση ώστε να αποτρέψουμε την διείσδυση των μυστικών υπηρεσιών που σκοπό έχουν να εκτροχιάσουν την προσπάθεια μας. Τούτο το πετυχαίνουμε μέσα από δημοκρατικές και αξιοκρατικές διαδικασίες και με κανένα άλλο τρόπο. Η Δημοκρατία και η αξιοκρατία είναι η ασπίδα μας ενάντια στις επιβουλές των εχθρών μας.
Μέσα από αυτή την πλοήγηση και αυτές τις αντιλήψεις πετύχαμε ήδη να φέρουμε κοντά μας ομάδες και προσωπικότητες που θα αποτελέσουν στο άμεσο μέλλον το ατσάλινο αντι-ομοσπονδιακό μέτωπο για να επιδιώξουμε την ολοκληρωτική και ανελέητη σύγκρουση με όλους τους εχθρούς μας.
ΕΘΝΙΚΙΣΤΙΚΟ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟ ΚΟΜΜΑ (ΕΔΗΚ)
ΤΟΜΕΑΣ ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ

Άλλη άποψη έχουν οι Αιγύπτιοι για το "στρατηγικό βάθος" του Νταβούτογλου

Τα βιβλία ιστορίας της Αιγύπτου, από τούδε και στο εξής θα αναφέρουν τους Οθωμανούς ως κατακτητές
Τη στιγμή που στην Ελλάδα ξεπουλημένοι 'ιστορικοί' και 'πολιτικοί' προσπαθούν να παρουσιάσουν και να αναδείξουν τις 'θετικές' πλευρές της παρουσίας των Οθωμανών στην Ελλάδα και να στοργγυλοποιήσουν τα πράγματα, χαρακτηρίζοντας μεταξύ άλλων και 'συνωστισμό' την τραγωδία και τις σφαγές της Σμύρνης, το Υπουργείο Παιδείας της Αιγύπτου αλλάζει το χαρακτηρισμό 'απελευθερωτές' και χαρακτηρίζει τους Οθωμανούς 'κατακτητές' της Αιγύπτου, στα νέα βιβλία ιστορίας.
Έτσι, η 400ετής παρουσία των Οθωμανών στην Αίγυπτο, θα διδάσκεται πλέον ως περίοδος κατοχής της Αιγύπτου.
Με βάση δημοσίευμα της αιγυπτιακής εφημερίδας El Düstur, το Υπυοργείο Εθνικής Παιδείας της Αιγύπτου "προχώρησε σε σοβαρές αλλαγές των βιβλίων ιστορίας της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, αλλαγές που ανταποκρίνοτναι στις διδακτικές απαιτήσεις του 21ου αιώνα".


Μια από τις αξιοπρόσεκτες αλλαγές είναι και αυτή που αφορά και αναφέρεται στην παρουσία των Οθωμανών στην Αίγυπτο. Αντί της λέξης "fetih", που σημαίνει απελευθέρωση με σκοπό την διάδοση του Ισλάμ, χρησιμοποιείται πλέον η λέξη 'κατάκτηση', με ό,τι σημαίνει αυτή η λέξη.
Ο ειδικός επί θεμάτων Εθνικής Παιδείας της Αιγύπτου, Cemal Abdül Hadi, μιλ΄'ωντας στην εφημερίδα El Düstur, είπε για το θέμα:
"Η Αίγυπτος αισθάνεται δυσφορία για την αυξανόμενη επιρροή και ρόλο της Τουρκίας στη Μέση Ανατολή και χρησιμοποιεί πλέον αυτόν τον όρο, συνδυάζοντας και παρομοιάζοντας την σύγχρονη πολιτική της Τουρκίας με την οθωμανική κατάκτηση".
Πάντως, στα νέα βιβλία ιστορίας αναφέρεται ότι οι Τούρκοι και η Οθωμανική Αυτοκρατορία "χρησιμοποίησε ως όχημα τη μουσουλμανική θρησκεία, με σκοπό να αυξήσει την επιρροή της στον Αραβικό κόσμο, επωφελούμενη από το μεσαιωνικό πνεύμα που επικρατούσε τότε στον Αραβικό κόσμο".
Πηγή: ΜΙΛΛΙΕΤ

Geopolitics-GR

Γυαλίζουν... λουκέτα για τα ελληνικά σχολεία στο εξωτερικό

Θύμα της γενικής οικονομικής στενότητας πέφτει και η ελληνόφωνη
εκπαίδευση στο εξωτερικό. Με λουκέτο κινδυνεύουν τα ελληνικά σχολεία που
λειτουργούν ως κέντρα του Ελληνισμού σε ολόκληρη την Ευρώπη. Το
υπουργείο Παιδείας αποφάσισε την ανάκληση των αποσπασμένων εκπαιδευτικών
που έχουν συμπληρώσει τρία έτη στο εξωτερικό, καθώς και μηδενικές
αποσπάσεις νέων εκπαιδευτικών στην Ευρώπη, με αποτέλεσμα η λειτουργία
των σχολείων να κρέμεται από μία κλωστή! Σε συνδυασμό με τα νέα
φορολογικά μέτρα που καταργούν τη φορολογική αυτοτέλεια του επιδόματος
εξωτερικού και το περικόπτουν κατά περίπου 500 ευρώ τον μήνα, πολλοί
δάσκαλοι και νηπιαγωγοί επιστρέφουν με δική τους πρωτοβουλία άρον άρον
στην Ελλάδα, αφού πλέον η ξενιτιά γίνεται ασύμφορη... Το επιμίσθιο του
εξωτερικού μειώθηκε από 1.751 σε 1.200 ευρώ.


Είναι γνωστή και εκπεφρασμένη, εξάλλου, η διάθεση του υπουργείου
Παιδείας για κατάργηση των σχολικών μονάδων του εξωτερικού. Από το 1996,
όταν στο «τιμόνι» του υπουργείου ήταν ο Γ. Παπανδρέου, ψηφίστηκε ο
Νόμος 2413 που προέβλεπε την κατάργηση των σχολείων της Ελλάδας στο
εξωτερικό και την ενσωμάτωση των μαθημάτων της Ελληνικής Γλώσσας στα
γερμανικά, βελγικά (κ.ο.κ.) σχολεία... Ωστόσο στα χρόνια που μεσολάβησαν
ο νόμος έμεινε ανενεργός...


Τώρα, εντός του Ιουνίου, τουλάχιστον 90 εκπαιδευτικοί που υπηρετούν
στη Γερμανία και συμπλήρωσαν μόλις την τριετία τους ενημερώθηκαν
τηλεφωνικά (!) ότι πρέπει να εγκαταλείψουν τη θέση τους άμεσα, παρόλο
που σύμφωνα με τον νόμο είχαν δικαίωμα να παραμείνουν επιπλέον δύο
χρόνια. Επιπλέον 36 δάσκαλοι αποφάσισαν να φύγουν από μόνοι τους, καθώς
είδαν τα χρήματά τους να μειώνονται δραματικά, ώστε δεν μπορούν πια να
ανταποκριθούν στα έξοδα της παραμονής τους εκεί. Με όλες φυσικά τις...
ανατροπές που συνεπάγεται μια τέτοια απόφαση για ανθρώπους που είχαν
κάνει προγραμματισμό για τη ζωή τους να μείνουν 5 χρόνια στο εξωτερικό,
υπολογίζοντας έσοδα και έξοδα βάσει των απολαβών τους.


Χαρακτηριστικό είναι το παράδειγμα της Βάδης Βυρτεμβέργης, όπου ζει
μόνιμα το μεγαλύτερο μέρος των Ελλήνων μεταναστών στη Γερμανία. Από τους
155 δασκάλους που ήταν διορισμένοι πέρυσι για τα 3.839 Ελληνόπουλα
πρόκειται τελικά να μείνουν μόλις 68, κάνοντας την αναλογία μαθητών -
εκπαιδευτικών σχεδόν απάνθρωπη: από το νέο έτος, μόλις 1 δάσκαλος θα
αντιστοιχεί σε 56 μαθητές! Και να σκεφτεί κανείς πως το λειτουργικό
κόστος των Τμημάτων Ελληνικής Γλώσσας είναι μηδενικό, καθώς οι αίθουσες
όπου στεγάζονται παραχωρούνται δωρεάν από το γερμανικό κράτος...


Εκκληση για ουσιαστικό διάλογο με τους αρμόδιους φορείς για το μέλλον
της ελληνόγλωσσης εκπαίδευσης στο εξωτερικό, όπως άλλωστε είχε
δεσμευτεί η αρμόδια υφυπουργός, ζητεί η Παγγερμανική Ενωση Δασκάλων και
Νηπιαγωγών. Οι εκπαιδευτικοί τονίζουν πως οι αποφάσεις του υπουργείου θα
οδηγήσουν στη συρρίκνωση και στο κλείσιμο σχολικών μονάδων, με
αποτέλεσμα τον αποκλεισμό των Ελληνοπαίδων από την ελληνόγλωσση
εκπαίδευση. Σε ψήφισμά της η Ενωση σημειώνει πως «φορέας της
ελληνόγλωσσης εκπαίδευσης στη Γερμανία πρέπει να είναι μόνο το ελληνικό
κράτος, με στόχο τη μόνιμη αναβάθμισή της».

ΠΗΓΗ:ΕΘΝΟΣ online

Kατάργηση της διδασκαλίας της Ελληνικής Γλώσσας στο εξωτερικό

Kατάργηση της διδασκαλίας της Ελληνικής Γλώσσας στο εξωτερικό και εκ νέου αναθεώρηση των σχολικών βιβλίων Ιστορίας.
Σημαντική υποχώρηση της πολιτισμικής ισχύος της Ελλάδας αναμένεται με τη κατάπτυστη απόφαση της Διεύθυνσης Παιδείας Ομογενών και Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης του υπουργείου Παιδείας να μη διεξαχθούν οι φετινές εξετάσεις γλωσσομάθειας που προβλέπονταν από την με αρ. πρωτ. Φ.821/2443Π/144249/Ζ1/20-11-2009 προκήρυξη του ΥΠΔΒΜΘ, καθώς δεν θα πραγματοποιηθούν νέες αποσπάσεις εκπαιδευτικών στο εξωτερικό για το σχολικό έτος 2010-2011. Το έγγραφο φέρει την υπογραφή της ειδικής συμβοούλου Θάλειας Δραγώνα.
Οι εκπαιδευτικοί που αποσπώνται στο εξωτερικό είναι κυρίως δάσκαλοι και φιλόλογοι που διδάσκουν κυρίως σε ελληνικά σχολεία, τα ελληνόπουλα στην Αμερική, την Γερμανία, την Αυστραλία και όπου γης υπάρχουν Έλληνες.
Επίσης, διδάσκουν την ελληνική γλώσσα και σε πανεπιστημιακά τμήματα του εξωτερικού για ξένους που ενδιαφέρονται να την μάθουν. Για να καταργηθεί λοιπόν η ελληνική γλώσσα και να εισέλθει ως επίσημη η αγγλική, όπως είχε προτείνει η υπουργός προεκλογικά, πρέπει πρώτα να σταματήσει η διδασκαλία της στο εξωτερικό.
Με την πρωτοφανή αυτή απόφαση, ολοκληρώνεται ο πόλεμος στην διδασκαλία της ελληνικής στο εξωτερικό, ο οποίος είχε αρχίσει από την στιγμή που επιβλήθηκαν μειώσεις στο επιμίσθιο των εκπαιδευτικών του εξωτερικού παράλληλα με αύξηση της φορολογίας.
Υπενθυμίζεται ότι στις αρχές Μαίου αποφασίστηκε η διακοπή πληρωμής των χρημάτων που η ελληνική Πολιτεία καταβάλλει (στο εξωτερικό) για τις πληρωμές των περίπου 2.000 Ελλήνων εκπαιδευτικών που είναι αποσπασμένοι σε ελληνικά στην πλειοψηφία της σχολεία! Η απόφαση αναμένεται να εφαρμοστεί από το Σεπτέμβριο αφήνοντας στους εκπαιδευτικούς και στα σχολεία που υπηρετούν δύο επιλογές: Είτε να επιστρέψουν στην Ελλάδα, είτε την πληρωμή των μισθών τους στο εξωτερικό να καταβάλλουν τα σχολεία τους.
Παράλληλα, η ελληνική πλευρά συναίνεσε στην απάλειψη “εχθρικών” αναφορών από τα σχολικά εγχειρίδια Ιστορίας με την υπογραφή της Κοινής Διακήρυξης για τη συνεργασία της Ελλάδας και της Τουρκίας στον τομέα της εκπαίδευσης ενώ κωφεύει στις εκκλήσεις για αναθεώρηση του νέου Προγράμματος “Εκπαίδευση των παιδιών της μουσουλμανικής μειονότητας στη Θράκη” του υπουργείου Παιδείας που ανοίγει τους ασκούς του Αιόλου για την τουρκοποίηση της εκπαίδευσης στη Θράκη και τον υποβιβασμό της ελληνικής σε δεύτερη γλώσσα.
ΠΗΓΗ:hellenesonline