ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Ο ιδεολογικός πόλεμος κατά της οικονομικής , πολιτικής και «πνευματικής» τυραννίας που συρρικνώνει δραματικά τη λαϊκή και εθνική κυριαρχία και υποβιβάζει πολιτισμικά το έθνος , συνεχίζεται αμείωτα από το προσωπικό ιστολόγιο του Λουκά Σταύρου. Για ένα ελληνικό εθνικοκοινωνισμό. http://l-stavrou.blogspot.com

Τετάρτη 12 Μαΐου 2010

Κομισιόν: Ζητά ενισχυμένη οικονομική διακυβέρνηση

Τις προτάσεις της για μια ενισχυμένη οικονομική διακυβέρνηση στην Ε.Ε. κατέθεσε σήμερα η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, τονίζοντας παράλληλα πως σκοπεύει να προτείνει στο μέλλον τη δημιουργία ενός μόνιμου μηχανισμού επίλυσης κρίσεων, στη βάση του πρόσφατου μηχανισμού σταθερότητας που αποφάσισε το ECOFIN στις 9 Μαΐου.

"Ο συνδυασμός χαλαρής δημοσιονομικής πολιτικής, ανεπαρκής αντίδρασης έναντι των διογκούμενων ανισορροπιών, των διαρθρωτικών αδυναμιών και των εσφαλμένων αναφορών  στατιστικών στοιχείων, όλα στην Ελλάδα, οδήγησε σε μια πρωτοφανή κρίση χρέους...ο στόχος των προτάσεων είναι να ενισχύσουμε το μηχανισμό επιτήρησης ώστε να μην επιτρέψουμε σε ένα κράτος να ξαναβρεθεί στην ίδια κατάσταση," αναφέρεται χαρακτηριστικά.

Πιο συγκεκριμένα, η Κομισιόν στοχεύει στην ενίσχυση των προληπτικών και διορθωτικών πλευρών του Συμφώνου Σταθερότητας.

Υπονοώντας το παράδειγμα της Ελλάδας, η Επιτροπή ζητά πιο γρήγορη αντίδραση έναντι συνεχών παραβιάσεων του Συμφώνου από ένα μέλος, ενώ τονίζει πως πρέπει να υπάρχει ένας "‘πρώιμος συντονισμός" σε ευρωπαϊκό επίπεδο κατά την προετοιμασία των εθνικών προϋπολογισμών.

Υπογραμμίζει μάλιστα πως η διαδικασία σχετικά με τους εθνικούς προϋπολογισμούς, την οποία ονομάζει "European Semester", πρέπει να ξεκινήσει το 2011, ώστε να επιτευχθεί η "δημοσιονομική πειθαρχία".

Μιλώντας σε συνέντευξη τύπου, ο Πρόεδρος της Κομισιόν Jose Manuel Barroso τόνισε πως μετά τα μαθήματα της παρούσας κρίσης, η Κομισιόν θα προτείνει τη δημιουργία ενός μόνιμου μηχανισμού επίλυσης κρίσεων για κράτη μέλη που βρίσκονται σε δημοσιονομικό αδιέξοδο.

«Δε μπορούμε να έχουμε νομισματική ένωση χωρίς οικονομική ένωση,» τόνισε ο Πορτογάλος.

«Η εμπειρία με την Ελλάδα δείχνει πως [σε ανάλογες περιπτώσεις] πρέπει να λαμβάνουμε αποφασιστική δράση και να επεκτείνουμε την επιτήρηση,» δήλωσε ο Επίτροπος Νομισματικής και Οικονομικής Πολιτικής Olli Rehn.

Την ίδια στιγμή, ο Rehn υπογράμμισε πως η Επιτροπή θα αρχίσει να δίνει μεγαλύτερο βάρος στο δημόσιο χρέος μιας χώρας, μια πρόβλεψη που υπάρχει ήδη στους κανόνες του Συμφώνου Σταθερότητας, ώστε να επιτευχθεί η βιωσιμότητα των δημόσιων οικονομικών.

Υπενθυμίζεται πως το μέγιστο ποσοτό δημόσιου χρέους ως ποσοστό επί του ΑΕΠ που επιτρέπουν οι κανόνες είναι 60%.

«Ήρθε η ώρα να υπογραμμίσουμε το Ο στο ακρωνύμιο ΟΝΕ,» είπε χαρακτηριστικά.

Δήλωσε πως θα υπάρχουν αυστηρές κυρώσεις για τους παραβάτες του Συμφώνου,  και η ‘τιμωρία’ που τώρα προβλέπουν οι κανονισμοί, το κλείσιμο της στρόφιγγας των κοινοτικών πόρων, θα εφαρμόζεται ‘στα πρώτα στάδια της παράβασης.’
 

Nεο κοσσοβο στην θρακη θελουν οι τουρκοι!!!


Ποιοι πιέζουν τον Ερντογάν να πάει ως «ελευθερωτής»
Το προξενείο έχει σήμερα μεγάλο αριθμό υπαλλήλων (υπολογίζονται σε 20-25), 15 έως 20 εκατ. ευρώ ετήσιο προϋπολογισμό και 3.500 έμμισθους συνεργάτες. Γιατί;
Έντονες πιέσεις, σκοτεινά παιχνίδια, εφαρμογή στρατηγικών... Ομάδες «Γκρίζων Λύκων», πράκτορες, «θρησκευτικοί ηγέτες», ΜΜΕ, πολιτικοί, αλλά και κακοποιά στοιχεία καταστρώνουν και εφαρμόζουν σκοτεινά σχέδια στη Θράκη. Με σκοπό να δημιουργήσουν ένα νέο Κόσοβο, οι Τούρκοι προκαλούν. Ποιος είναι ο υποκινητής; Ποιο το σχέδιο και ποιος ο τελικός στόχος; Τι ρόλο παίζει το τουρκικό προξενείο στην Κομοτηνή;
Περιέργως (όλα συνδέονται μεταξύ τους. Κάθε προκλητική δήλωση στην Τουρκία περί «Τούρκων στη Θράκη», με το προξενείο, τις εκεί εκδηλώσεις, τους μειονοτικούς, όλα συνδέονται με την Άγκυρα. Από τα βάθη της Ανατολής δίνονται οι εντολές και στα βάθη της Ανατολής μεταφέρονται οι αναφορές και τα «αιτήματα».
Να ανακληθεί η λειτουργία
Κατά πληροφορίες, και το τελευταίο αίτημα του Ταγίπ Ερντογάν στην ελληνική κυβέρνηση να επισκεφθεί τη Θράκη δεν ήταν τυχαίο. Είχαν προηγηθεί εντονότατες πιέσεις του προξενείου ώστε να συνδεθεί η επίσκεψή του με την περιοχή. Γιατί;
Για το προξενείο και τους «δορυφόρους» του, για τους οποίους θα μιλήσουμε παρακάτω, είναι η ιδανική ευκαιρία να προκαλέσουν «ξεσηκωμό» - όπως κάνουν σε κάθε επίσκεψη Τούρκου επισήμου. Μιλούν για «μητέρα πατρίδα» και καλούν τους μουσουλμάνους της περιοχής να κρεμάσουν τουρκικές σημαίες, αλλά και πανό με συνθήματα στα μπαλκόνια τους. Η επίσκεψη Ερντογάν λοιπόν θα αποτελέσει την τέλεια ευκαιρία να γίνουν διαδηλώσεις από «Τούρκους» και να ενταθεί ο χορός των προκλήσεων που τώρα πάει... χαμένος λόγω της οικονομικής συγκυρίας. Πώς οργανώνονται λοιπόν οι προκλήσεις;
Την κεντρική καθοδήγηση την έχει (υπογείως, φυσικά) η Άγκυρα. Το στρατιωτικό βαθύ κράτος της Τουρκίας δίνει εντολές στο προξενείο του στην Κομοτηνή, με το οποίο βρίσκεται φυσικά σε απευθείας επαφή. Το προξενείο, με τη σειρά του, δίνει εντολή για διάχυση της προπαγάνδας στους ντόπιους, στους πράκτορες που δρουν στην περιοχή, αλλά και σε «στρατιώτες» του που έχουν ενταχθεί στην τοπική κοινωνία.
Πολλά έχουν γραφτεί και ειπωθεί για το προξενείο και τη δράση του, όμως και πάλι λίγα είναι... Χωρίς κανένα σεβασμό στα προξενικά πρωτόκολλα και τη φιλοξενία, λειτουργεί ως κυβέρνηση στην περιοχή! Και δεν είναι μόνο η δράση παρακρατικών που υποθάλπεται από αυτό, αλλά και το γεγονός ότι είναι... κράτος σε ξένο κράτος! Το γεγονός ότι στην περιοχή έχουν οργανωθεί και κινήματα που ζητούν από την ελληνική Πολιτεία να διώξει το προξενείο δεν είναι τυχαία. Ας δούμε γιατί.
Το τουρκικό προξενείο της Κομοτηνής λοιπόν λειτουργεί καθ' όλα παράτυπα. Κι αυτό γιατί ενώ χρέος του είναι η ανάπτυξη τέτοιων σχέσεων ώστε να προωθούνται τα συμφέροντα της χώρας την οποία αντιπροσωπεύει και η αλληλοκατανόηση, αυτό υπονομεύει την εθνική κυριαρχία του κράτους στο οποίο εδρεύει. Και δεν είναι μόνο οι παρεμβάσεις (εκτός δικαιοδοσίας) και οι προκλήσεις του. Είναι και η αδιαφορία στο διεθνές τυπικό για τα διπλωματικά σώματα.
Το γενικό προξενείο της Τουρκίας στην Κομοτηνή έχει σήμερα μεγάλο αριθμό υπαλλήλων (υπολογίζονται σε 20-25), 15 έως 20 εκατ. ευρώ ετήσιο προϋπολογισμό και 3.500 έμμισθους συνεργάτες. Κι όμως, αυτοί οι αριθμοί δεν μπορούν να δικαιολογηθούν από πουθενά. Το προξενείο απευθύνεται στους Τούρκους πολίτες της περιοχής, οι οποίοι είναι μόνο μερικοί δεκάδες. Άρα, ο αριθμός των υπαλλήλων του δεν θα έπρεπε να ξεπερνά τους δύο!
Όπως εξηγεί ο λέκτορας του ΔΠΘ Θεοφάνης Μαλκίδης: «Δεν υφίσταται ούτε μια αντικειμενική αιτία για τη συνέχιση της παρουσίας του». Ούτε η έκδοση βίζας (έχει καταργηθεί) ούτε οι διοικητικές και άλλες πράξεις (καθώς υπάρχει το γενικό προξενείο της Τουρκίας στη Θεσσαλονίκη) ούτε η προστασία και εγγύηση της μουσουλμανικής μειονότητας από το διπλωματικό σώμα μιας χώρας που στο θέμα της προστασίας των ανθρώπινων και μειονοτικών δικαιωμάτων βρίσκεται στις τελευταίες θέσεις παγκοσμίως. Όσο για τη Συνθήκη της Λοζάνης, την εφαρμογή της οποίας υποτίθεται ότι επιβλέπει; Αυτή την καταπατά συστηματικά η Τουρκία στην Ίμβρο και την Τένεδο, όπως και τα δικαιώματα της μειονότητας στη γείτονα (περιουσίες, θρησκευτικές ελευθερίες κ.ά.).
Όμως, το τουρκικό προξενείο της Κομοτηνής δεν είναι δυνατόν να συνεχίσει να υφίσταται γιατί διαταράσσει την κοινωνική γαλήνη, αμφισβητεί την ελληνική κυριαρχία στην περιοχή και είναι ένας διαρκής κίνδυνος για οποιαδήποτε προβοκάτσια. Το προξενείο της Κομοτηνής ακολουθεί σταθερά ανθελληνική πολιτική, η οποία είναι ανυπόστατη σε μια περίοδο κατά την οποία διαπιστώνεται πως τα προβλήματα στην περιοχή έχουν εξομαλυνθεί.
Πώς νοείται να κάνει πολιτικές παρεμβάσεις σε προεκλογικές περιόδους διοχετεύοντας «γραμμή» μέσα από τη Συμβουλευτική Επιτροπή της μειονότητας, την οποία ελέγχει; Χαρακτηριστικό παράδειγμα η απροκάλυπτη εντολή του προξενείου για «λευκό» στις ευρωεκλογές του 2009. Το προξενείο και οι άνθρωποί του έχουν αναπτύξει και δράση σε βάρος των μη τουρκογενών μουσουλμάνων της περιοχής, όπως των Πομάκων και των Ρομά, που διαφοροποιούνται από τη γραμμή «μουσουλμάνος = Τούρκος» και οι οποίοι βρίσκουν μπροστά τους μηχανισμούς.
Ο μηχανισμός του προξενείου υποστηρίζει πρόσωπα που εξυπηρετούν τα σκοτεινά τουρκικά συμφέροντα (ψευτομουφτήδες, παράνομες ενώσεις και σωματεία, διχαστικά κηρύγματα στα τεμένη κ.ά.), στηρίζει ακόμα και οικονομικά την ανθελληνική προπαγάνδα στο εξωτερικό (μέσω ΜΚΟ και του Συλλόγου Αλληλοβοήθειας Τούρκων Δυτικής Θράκης), ενώ παρεμποδίζει (συχνά εκβιάζοντας και απειλώντας) τους μουσουλμάνους που θέλουν να φοιτήσουν στη δημόσια εκπαίδευση. Ακόμα και αυτοί όμως που αποφοιτούν από ελληνικό σχολείο και εισάγονται σε ελληνικά πανεπιστήμια ελέγχονται από τον ελεγχόμενο από το προξενείο Σύλλογο Επιστημόνων Μειονότητας.
Όσο για τους πράκτορες και τα διχαστικά κινήματα; Αρκεί μόνο να αναρωτηθεί κανείς ποιος είναι ο λόγος που το προξενείο της Κομοτηνής στηρίζει ημερίδες στις οποίες δεσπόζει η σημαία που προωθούν πράκτορες της Τουρκίας ως αυτή της Αυτόνομης Δυτικής Θράκης; Αυτό δεν είναι επικίνδυνο;


Τα όργανα της Άγκυρας

Λίγοι έχουν τολμήσει να μιλήσουν με ονόματα γι' αυτούς που προκαλούν το κοινό αίσθημα και προσπαθούν να προκαλέσουν κλίμα διχασμού στη Θράκη - συνήθως ως όργανα του τουρκικού προξενείου Κομοτηνής. Σας παρουσιάζουμε παρακάτω κάποιους από τους σπουδαιότερους, οι οποίοι ηγούνται ενώσεων και συλλόγων με ύποπτο ρόλο, και κυρίως παράνομη ύπαρξη και ονομασία.
-Τον σημαντικότερο ρόλο παίζει ο ψευτομουφτής Ξάνθης Αχμέτ Μέτε, ο οποίος δεν εμφανίζεται μόνο ως πρόεδρος της Συμβουλευτικής Επιτροπής Τούρκων Δυτικής Θράκης (το όνομα τα λέει όλα), αλλά και ως υποστηρικτής των Τούρκων εθνικιστών. Για τον κ. Μέτε αρκεί μόνο να πούμε ότι, επευφημούμενος από τους «Γκρίζους Λύκους», μετέφερε στην κατεχόμενη Κύπρο «μήνυμα φιλίας» της Δυτικής Θράκης λες και εκπροσωπεί αυτόνομο κράτος!
-Ο ψευτομουφτής Κομοτηνής Ιμπραήμ Σερίφ πρωτοστατεί με τη σειρά του στον εκτουρκισμό του πληθυσμού της περιοχής, παίρνοντας άδειες για επισκευή χώρων, στους οποίους χτίζει παρανόμως τζαμιά.
-Ισχυρό ρόλο έχει και ο πρόεδρος της Τουρκικής Ένωσης Ξάνθης Μεχμέτ Χατζηχαλήλ. Ο κ. Χατζηχαλήλ ηγείται εξτρεμιστικών προσπαθειών, όπως διακινώντας δελτία Τύπου με απειλές περί εξέγερσης των μουσουλμάνων («εδώ θα γίνει νέο Κόσοβο»), αλλά και προκαλώντας (όπως λέγοντας ότι η δασκάλα Χαρά Νικοπούλου δεν έσπασε το χέρι της από ξυλοδαρμό επειδή δίδασκε ελληνικά στην περιοχή αλλά επειδή... έπεσε από τις σκάλες).
-Ο κ. Σαμί Τοραμάν, πρόεδρος της Ένωσης Επιστημόνων Δυτικής Θράκης έχει άλλο ρόλο: τη λειτουργία παράνομων νηπιαγωγείων που λειτουργούν σε Ροδόπη και Ξάνθη (και για να... περιοδεύει με τον πρόξενο), ενώ θα θεωρηθεί τραβηγμένο αν πούμε ότι ο πρόεδρος της Τουρκικής Νεολαίας Κομοτηνής Αντνάν Σελίμ είναι... νεολαίος 50 ετών!
- Ο κ. Σελίμ είναι σημαντικός και ένθερμος υποστηρικτής των τουρκικών επιδιώξεων στην περιοχή, γεγονός που αποδεικνύεται από το ότι είναι αυτός που υποδέχεται όλους τους Τούρκους επισήμους στην Κομοτηνή, με τους οποίους συσκέπτεται κεκλεισμένων των θυρών.
-Ο κ. Χαλίτ Χαμπίπογλου είναι πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Ομοσπονδίας Τούρκων Δυτικής Θράκης. Σε αυτόν έχει ανατεθεί ο ρόλος να «ενημερώνει» διεθνώς τα περί δήθεν καταπίεσης της μειονότητας και να δημιουργεί κλίμα εκτός συνόρων.
-Ο κ. Φερούχ Οζκάν είναι πρόεδρος του Συλλόγου Αλληλεγγύης Τούρκων Δυτικής Θράκης. Συνδέεται πολιτικά με τον πρόεδρο της κοινοβουλευτικής ομάδας του ΑΚΡ στην Τουρκία Σουάτ Κιλίτς και τον κ. Αχμετ Νταβούτογλου. Από εκεί παίρνει «γραμμή».
-Ίσως ο πλέον επικίνδυνος όλων είναι ο βουλευτής του ΠΑΣΟΚ και πρώην πρόεδρος της Τουρκικής Ένωσης Ξάνθης Τσετίν Μάντατζη. Ο κ. Μάντατζη συχνά μιλά για «τουρκική μειονότητα», καλεί σε ξεσηκωμό, αλλά και την Τουρκία να παρέμβει στα εσωτερικά θέματα της Ελλάδας. «Το μήνυμά μου προς την Τουρκία είναι να έρθει εδώ να μας διεκδικήσει», «η δική μου πρόταση είναι πως πρέπει να ξεσηκωθούμε» και «εμείς δεν είμαστε εσωτερική υπόθεση της Ελλάδας», είναι κάποια από τα λόγια του.


ΔΙΠΛΑ ΣΤΟΝ ΤΟΥΡΚΟ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ ...;
«Γιώργο, πήγαινε μαζί του»

Μόνο προβληματισμό δεν θα έπρεπε να προκαλέσει η παράκληση του Ταγίπ Ερντογάν να του επιτραπεί να επισκεφθεί την Ξάνθη. Καθώς μάλιστα η κυβέρνηση πρέπει να φανεί ότι έχει το «τακτ» να μην απαγορεύσει στον ηγέτη της γείτονος να επισκεφθεί όποια περιοχή θέλει, θα πρέπει επίσης να έχει το ίδιο «τακτ» να μην αφήσει μόνο του τον καλεσμένο της.
Είναι χρέος σας λοιπόν, κ. Παπανδρέου, να συνοδεύσετε τον κ. Ερντογάν στην «περιοδεία» του στη Θράκη. Γιατί με αυτό τον τρόπο και θα δείξετε ότι είστε δίπλα σε όλους τους Έλληνες πολίτες και δεν θα του επιτρέψετε να φανεί, όπως θέλουν οι πράκτορες του αλυτρωτισμού της Τουρκίας, ως «ελευθερωτής». Συν τοις άλλοις, οι κανόνες του savoir vivre επιβάλλουν να συνοδεύεις τον καλεσμένο σου όταν αυτός ζητά να ξεναγηθεί στο σπίτι σου ή να δει ένα δωμάτιο του σπιτιού σου. Δεν του λες ποτέ «πήγαινε μόνος σου». Με αυτό τον τρόπο, κ. Παπανδρέου, θα βγείτε εσείς από την όποια δύσκολη θέση και θα βάλετε άλλους, ενώ κανείς δεν θα μπορεί να σας προσάψει έλλειψη ενδιαφέροντος για τη μειονότητα, την οποία θα καρπωθεί ο Ερντογάν.
Και δεν είναι μόνο αυτά. Μη συνοδεύοντας τον Τούρκο πρωθυπουργό αφήνετε τους δύο πόλους ελεύθερους να καταστρέψουν την ειρηνική συμβίωση των πολιτών στην περιοχή: από τη μία τους επικίνδυνους για την ακεραιότητα της χώρας τουρκόφιλους και από την άλλη αυτούς που υποθάλπουν την αντιισλαμική υστερία στη χώρα που γέννησε τη δημοκρατία, την ελευθερία, την ανεκτικότητα.


Ο ρόλος των ΜΜΕ


Την προπαγάνδα ενισχύουν και τα ΜΜΕ της Τουρκίας (ή τα ελεγχόμενα απ' αυτή), τα οποία εκπέμπουν ή εκδίδονται στη Θράκη. Χαρακτηριστικό παράδειγμα το τουρκικό δίκτυο TRT, το οποίο κάνει, προ της επισκέψεως Ερντογάν, μάλλον «υποδείξεις» (με τον γνωστό προκλητικό τρόπο) στην ελληνική κυβέρνηση. Με τίτλο «Πακέτο μέτρων για τους Τούρκους της Δ. Θράκης», το τουρκικό κανάλι μας ενημερώνει στην ιστοσελίδα του ότι η κυβέρνηση αναμένεται να ανακοινώσει πακέτο μέτρων για την περιοχή τον Μάιο, τονίζει ότι «οι Τούρκοι της Δυτικής Θράκης πιστεύουν ότι το άνοιγμα πρέπει να συμπεριλάβει τα δικαιώματά τους που απορρέουν από τη Συνθήκη της Λοζάνης», καθώς και ότι τα προβλήματα που ταλανίζουν τη μειονότητα είναι αυτά της παιδείας και της εκλογής μουφτή. Ξεχνά βέβαια το «ρεπορτάζ» να επισημάνει ότι στη Συνθήκη της Λοζάνης δεν αναφέρονται πουθενά «Τούρκοι» στη Δυτική Θράκη αλλά μουσουλμάνοι.


http://www.roufianos.com/forum/genika-themata/46303-neo-kossovo-stin-thraki-theloun-oi-tourkoi.html


ΠΗΓΗ:ΤΟ ΛΗΜΕΡΙ

Eγκλωβισμός μαχητικών της Πολεμικής Αεροπορίας από τουρκικές φρεγάτες και απειλές για κατάρριψη στη καρδιά του Αιγαίου!

Συνεχίζονται με αμείωτο ρυθμό οι εκβιαστικές ενέργειες της Τουρκίας για υποχώρηση της Αθήνας σε σειρά κρίσιμων εθνικών ζητημάτων (από υφαλοκρηπίδα και κατάργηση βίζας για τη παραμεθόριο μέχρι εκ νέου αλλαγή των σχολικών βιβλίων Ιστορίας). Χθες δύο τουρκικές φρεγάτες που διεξήγαγαν γυμνάσια στο βόρειο Αιγαίο εγκλώβισαν και απείλησαν με κατάρριψη ελληνικά αεροσκάφη της Πολεμικής Αεροπορίας! Ας καταλάβουν ορισμένοι μαθητευόμενοι επιτέλους ότι η διάκριση σε Κεμαλιστές και Ισλαμιστές μόνο τα τουρκικά συμφέροντα εξυπηρετεί...

Η ΠΡΟΔΟΣΙΑ ΤΗΣ ΖΥΡΙΧΗΣ ΚΑΙ ΤΑ ΑΝΤΑΛΛΑΓΜΑΤΑ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ


Αρνείται ο Αρχιεπίσκοπος Χρυσόστομος να πληρώσει στο κράτος τους οφειλόμενους φόρους της εκκλησίας, που σύμφωνα με την έκθεση για το 2008 της Γενικής Ελέγκτριας της Κυπριακής Δημοκρατίας, κ. Χρυστάλλα Γιωρκάτζη, ανέρχεται στο ποσό των 169εκ. ευρώ. «Όσο είμαι εγώ αρχιεπίσκοπος και όσο ζω η εκκλησία δεν πρόκειται να πληρώσει ούτε ένα ευρώ» αυτή είναι κατά λέξη η απάντηση του αρχιεπισκόπου. Προκαλεί μάλιστα το κράτος να καταφύγει στα δικαστήρια για να βρει το δίκαιο του. Στο μεταξύ ο γενικός εισαγγελέας Πέτρος Κληρίδης, ξεκαθάρισε ότι η Εκκλησία έχει υποχρέωση να πληρώνει φόρους, αλλά το Σύνταγμα απαγορεύει την εκτέλεση διαταγμάτων στις περιπτώσεις που αρνείται να το πράξει.
Για το οικονομικό ζήτημα το Εθνικιστικό Δημοκρατικό Κόμμα (ΕΔΗΚ) έχει ως πάγια θέση του την φορολόγηση της εκκλησιαστικής περιουσίας αλλά και την άμεση διακοπή της μισθοδοσίας των στελεχών της εκκλησίας από τους φόρους του λαού.
Εκείνο που θα θέλαμε να σχολιάσουμε το οποίο αποτελεί και την πολιτική διάσταση του πράγματος, είναι η αναφορά του γενικού εισαγγελέα στο συνταγματικό νόμο που απαγορεύει στο κράτος την εκτέλεση διαταγμάτων εις βάρος της εκκλησίας. Τούτο είναι ένα πραγματικό στοιχείο των ανταλλαγμάτων που έλαβε η εκκλησία για να υπογράψει και επιβάλλει την προδοσία και το αίσχος της Ζυρίχης. Πήραν από τους κατακτητές δικαιώματα και θέλουν να τα διαιωνίσουν σε μια κοινωνία ραγιάδων. Αυτός άλλωστε είναι και ο λόγος που η εκκλησία συμπορεύθηκε με το πολιτικό κατεστημένο μέχρι σήμερα στη μη αναθεώρηση του συντάγματος. Προφανώς γιατί δεν θέλει να χάσει τα εκ των κατακτητών ληφθέντα δικαιώματα της.
Σε μια αναθεώρηση του συντάγματος όλα αυτά τα ζητήματα θα διευθετηθούν μαζί με την απόσειση των συνθηκών εγγυήσεως και συμμαχίας. Σε καμία περίπτωση δεν θα δεχθούμε ως «δίκαιο», διατάξεις και νόμους που επέβαλλαν οι κατακτητές. Διεκδικούμε το δικαίωμα του λαού να θεσμίζει ελεύθερα το σύνταγμα του. Μόνο τότε θα είναι πραγματικά αυτόνομος και αυτεξούσιος.
ΕΘΝΙΚΙΣΤΙΚΟ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟ ΚΟΜΜΑ (ΕΔΗΚ)
ΤΟΜΕΑΣ ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ

ADES: H διαδικασία ανταλλαγής αεροπορικών δεδομένων και οι αναχαιτίσεις στο Αιγαίο

Tης Κύρας Αδάμ
Η κυβέρνηση δείχνει να προσανατολίζεται σε διαδικασία Ανταλλαγής Αεροπορικών Δεδομένων (ADES) με την Τουρκία κατά τη συνάντηση των πρωθυπουργών Παπανδρέου και Ερντογάν, με στόχο να μειώσει τις αναχαιτίσεις των τουρκικων μαχητικων στο Αιγαίο και επομένως την ένταση ανάμεσα στις δύο χώρες, προκειμένου να περιορίσει τις δαπάνες που προκύπτουν από αυτές. Αυτή η διμερής ηλεκτρονική ανταλλαγή αεροπορικών δεδομένων δεν είναι άγνωστη διαδικασία τόσο στην Αγκυρα όσο και στην Αθήνα:
Το 1999, στο πλαίσιο του ΝΑΤΟ, η Τουρκία είχε ενημερώσει και το ΝΑΤΟ και την Αθήνα για την πρόθεσή της να καταθέτει το καθημερινό πρόγραμμα πτήσεων (DFS) των τουρκικών μαχητικών στο Αιγαίο. Ο τότε υπουργός Εξωτερικών και νυν πρωθυπουργός Γ. Παπανδρέου είχε αντιδράσει θετικά και μάλιστα είχε δηλώσει από το βήμα της Βουλής ότι αυτή η ενέργεια της Τουρκίας με το DES αποτελεί πράξη καλής θέλησης της Αγκυρας.
Ωστόσο, το υπουργείο Αμύνης, ύστερα από ωριμότερη σκέψη, προφανώς, απέρριψε την προσφορά της Τουρκίας και εξακολούθησε να αναχαιτίζει τα τουρκικά μαχητικά, διότι έκρινε ότι με την κατάθεση, απλώς, του καθημερινού προγράμματος πτήσεων των τουρκικών μαχητικών στο Αιγαίο θα παραχωρούν τα ελληνικά δικαιώματα και αρμοδιότητες στην Τουρκία.
Η τωρινή πρόταση για ένα Σύστημα Ανταλλαγής Αεροπορικών Δεδομένων (ADES) στην ουσία αποτελεί αντιγραφή της πρότασης του 1999 για το DES με μια κεφαλαιώδη προσθήκη, αν η συμφωνία αυτή καταλήξει:
Δεν θα δίνει μόνον η Τουρκία στην Ελλάδα το πρόγραμμα πτήσεων των τουρκικών στρατιωτικών αεροσκαφών στο Αιγαίο, αλλά το ίδιο θα κάνει και η Ελλάδα προς την Τουρκία για τις πτήσεις των ελληνικών στρατιωτικών αεροσκαφών στο Αιγαίο.
Στην περίπτωση που συμφωνηθεί τώρα το ADES, τότε είναι μάλλον προφανές ότι στο βωμό της μείωσης των στρατιωτικών δαπανών παραχωρούνται επί της ουσίας ελληνικά δικαιώματα στην Τουρκία, που διατηρεί επιπλέον το δικαίωμα του αιφνιδιασμού:

Τα τουρκικά αεροσκάφη δεν θα καταθέτουν στην Αθήνα τα προβλεπόμενα από τον ICAO σχέδια πτήσης τους στο Αιγαίο.
Με το σύστημα ADES (όπως και με το προηγούμενο, απορριφθέν από την Ελλάδα σύστημα DES του 1999) η Τουρκία δεν θα περιλαμβάνει και δεν θα αναφέρει το σημείο εισόδου και εξόδου των τουρκικών αεροσκαφών στο FIR Αθηνών. Με τη μη παροχή στην Ελλάδα των σημείων εισόδου και εξόδου στο FIR Αθηνών αυτομάτως καταργούνται οι αρμοδιότητες της Αθήνας για την παροχή εναέριας κυκλοφορίας στο FIR Αθηνών, που έχει παραχωρηθεί στην Ελλάδα από τον ICAO, με τη σύμφωνη γνώμη της Αγκυρας.
Αν τα τουρκικά αεροσκάφη δεν καταθέτουν σχέδια πτήσης, σύμφωνα με τους κανόνες του ICAO, τότε δεν θα υποχρεούνται να αναφέρουν και τις συσκευές έρευνας και διάσωσης που φέρουν τα τουρκικά αεροσκάφη. Κατ' αυτό τον τρόπο όμως, η Αθήνα θα φαίνεται ότι απεμπολεί τις αρμοδιότητες για παροχή υπηρεσιών έρευνας και διάσωσης στο FIR Αθηνών, που έχουν παραχωρηθεί από τον ICAO.
Μια τυχόν αποδοχή και συμφωνία ανάμεσα στην Ελλάδα και την Τουρκία για το ADES εγείρει αυτομάτως θέμα εύρους του ελληνικού εναέριου χώρου των 10 ν.μ., με δεδομένο ότι η Τουρκία αναγνωρίζει σταθερά και στην πράξη μόνον τα 6 ν.μ.
Μια τυχόν διμερής ελληνοτουρκική συμφωνία χωρίς σαφέστατη και κατηγορηματική αναφορά (και αποδοχή από την Τουρκία) των 10 ν.μ. του ελληνικού εναέριου χώρου είναι σαφές ότι τορπιλίζει το ελληνικό κυριαρχικό δικαίωμα των 10 ν.μ.
Σε μια τέτοια περίπτωση η οριοθέτηση της υφαλοκρηπίδας καθίσταται θέμα ακόμη πιο περίπλοκο και ετεροβαρές υπέρ της Τουρκίας.
Αν δεν αναφέρονται κατηγορηματικά τα 10 ν.μ., τότε η Ελλάδα περιέρχεται σε δυσχερή θέση αφού περιορίζεται σημαντικά ο χρόνος αντίδρασης των ελληνικών αεροπορικών δυνάμεων με ό,τι αυτό συνεπάγεται για την ασφάλεια και την άμυνα της χώρας.
Μια τυχόν ελληνοτουρκική συμφωνία για το ADES φέρει σαφώς στο προσκήνιο το θέμα των γκρίζων ζωνών.
Αν δεν υπάρχει ρητή δέσμευση ότι τα τουρκικά μαχητικά δεν θα παραβιάζουν την κυριαρχία όλων των ελληνικών νήσων, νησίδων και βραχονησίδων (συμπεριλαμβανομένων και των Ιμίων), τότε αποκτά υπόσταση η τουρκική θέση περί γκρίζων ζωνών στο Αιγαίο και ενισχύεται η τουρκική έμπρακτη αμφισβήτηση της ελληνικότητας νήσων του Αιγαίου.
Μια ελληνοτουρκική συμφωνία ADES δεν θα επιτρέψει στην Αθήνα να αναχαιτίζει τα τουρκικά μαχητικά, διότι αυτά θα θεωρούνται εκ των προτέρων «φίλια» αεροσκάφη, αφήνοντας εκ των πραγμάτων στην Αγκυρα το πλεονέκτημα του αιφνιδιασμού σε περίπτωση σχεδιασμού ενέργειας που θα συνιστά απειλή.
Πρέπει να σημειωθεί ακόμα ότι το 2006 η Αγκυρα προσπάθησε να μετατρέψει την πρότασή της για το καθημερινό πρόγραμμα πτήσεων στο Αιγαίο σε σύστημα ADES, απαιτώντας δηλαδή από την Ελλάδα να υποβάλλει και εκείνη στην Τουρκία το ελληνικό πρόγραμμα ελληνικών πτήσεων στο Αιγαίο. Ομως η τότε κυβέρνηση της Ν.Δ. απέρριψε το τουρκικό αίτημα.
Τον Δεκέμβριο του 2010 το ελληνικό ΥΠΕΞ, όμως, αποδέχθηκε διάταξη του ICAO, σύμφωνα με την οποία τα τουρκικά αεροσκάφη μπορούν να πετούν στο Αιγαίο ανεξέλεγκτα, διότι «στο Αιγαίο επικρατούν ειδικές συνθήκες». Σημειώνεται ακόμη ότι τα κίνητρα της δήθεν λευκής απεργίας των Ελλήνων πιλότων ήταν πρωτίστως τα εθνικά θέματα και όχι τα οικονομικά. Και τούτο, διότι, σύμφωνα με τις υπάρχουσες πληροφορίες, τελευταίως έχει δοθεί εντολή στους Ελληνες πιλότους να μην αναχαιτίζουν τα τουρκικά αεροσκάφη, αλλά να τα παρακολουθούν από μεγάλες αποστάσεις. 

Οι 26 ερωτήσεις και απαντήσεις για το ελληνικό πακέτο στήριξης που συνέταξε το ΔΝΤ

  • Ερωτήσεις και απαντήσεις και με "λίγη" προπαγάνδα, για να μην ξεχνιόμαστε...
1. Ποιά είναι η φύση της κρίσης στην Ελλάδα; Γιατί χρειάζεται το πρόγραμμα;
Η Ελλάδα είναι πολύ χρεωμένη και έχει χάσει περίπου το 25 τοις εκατό της ανταγωνιστικότητάς της από τότε που υιοθέτησε το Ευρώ. Στο τέλος του 2009 το γενικό δημόσιο έλλειμμα είχε φθάσει στο 13,6 τοις εκατό του ΑΕΠ, ενώ το δημόσιο χρέος είχε αυξηθεί σε 115 τοις εκατό του ΑΕΠ. Ακόμη και με τα χαμηλότερα ελλείμματα που διαπλέπονται από το πρόγραμμα, το χρέος σαν μέρος του ΑΕΠ θα συνεχίζει να αυξάνεται και θα φθάσει στο 150 τοις εκατό του ΑΕΠ το 2013 πρίν αρχίσει ακόλουθα να μειώνεται.
Στα προηγούμενα χρόνια αυξήθηκαν οι δαπάνες του Ελληνικού δημόσιου τομέα, ενώ μειώθηκαν τα έσοδα. Μετά ακολούθησε η παγκόσμια ύφεση με αποτέλεσμα την επιβράδυνση της οικονομικής δραστηριότητας και την αύξηση της ανεργίας. Αυτό επιδείνωσε τη δημοσιονομική κατάσταση.
Το κόστος χρηματοδότησης της Ελλάδας αυξήθηκε γρήγορα, επιδεινώνοντας το ήδη υπάρχον βάρος από το χρέος. Για να σταματήσει αυτή τη χιονοστοιβάδα, η Ελληνική Κυβέρνηση κατάλαβε ότι η μόνη βιώσιμη επιλογή ήταν ένα ισχυρό οικονομικό πρόγραμμα.
2. Ποιά είναι μερικά από τα πιο σημαντικά μέτρα του προγράμματος;
Είναι απαραίτητο να υπάρξει μια δημοσιονομική προσαρμογή στην Ελλάδα. Το πρόγραμμα είναι σχεδιασμένο ώστε το βάρος της προσαρμογής να μοιραστεί από όλα τα κοινωνικά επίπεδα.
Το πρόγραμμα της κυβέρνησης περιλαμβάνει επίσης τη χάραξη αναπτυξιακών πολιτικών για την αναμόρφωση ζωτικών τομέων, όπως της φορολογίας, της αγοράς εργασίας, του τομέα υγείας και της διαχείρισης των δημόσιων οικονομικών.
Αυτά τα μέτρα θα καταστήσουν την οικονομία πιο ανταγωνιστική, διαφανή και αποτελεσματική, πράγμα που θα βοηθήσει στην αποκατάσταση της εμπιστοσύνης των επενδυτών και των αγορών. Ο απώτερος σκοπός είναι η δημιουργία μιας πιο δυναμικής και διαρκούς ανάπτυξης.
Επί της δημοσιονομικής πολιτικής, το πρόγραμμα περιλαμβάνει ισχυρά μέτρα –πολλά από αυτά είναι ενισχυμένα προκαταβολικά- για τη δραστική μείωση των κυβερνητικών δαπανών και την αύξηση των εσόδων, καθώς και σαρωτικές μεταρρυθμίσεις για τον εκσυγχρονισμό του δημόσιου τομέα. Στα μέτρα του 5 τοις εκατό του ΑΕΠ που ήδη δρομολογήθηκαν από τις Αρχές στην αρχή της χρονιάς, θα προστεθούν δημοσιονομικά μέτρα της τάξεως του 11 τοις εκατό του ΑΕΠ μέσα σε τρία χρόνια, φθάνοντας συνολικά στο 16 τοις εκατό του ΑΕΠ. Η προσαρμογή είναι σχεδιασμένη να φέρει το γενικό δημόσιο έλλειμμα σε επίπεδα πολύ.
χαμηλότερα από το 3 τοις εκατό του ΑΕΠ μέχρι το 2014 (από 13,6 τοις εκατό το 2009) και για να αρχίσει τη μείωση της αναλογίας χρέους προς ΑΕΠ από το 2013 και μετά.
Τα δημοσιονομικά μέτρα περιλαμβάνουν: μείωση των μισθών και συντάξεων του δημόσιου τομέα – κάτι που ήταν αναπόφευκτο δεδομένου ότι αυτά τα δύο στοιχεία από μόνα τους αποτελούν το 75 τοις εκατό των συνολικών (άτοκων) δημοσιών δαπανών στην Ελλάδα. Η αύξηση των παροχών στην Ελλάδα ήταν ανέκαθεν πάνω από τον μέσο όρο της Ευρωζώνης και μια από τις κύριες επιβαρύνσεις του προϋπολογισμού. Θα αυξηθούν επίσης τα έσοδα (π.χ. από αύξηση του ΦΠΑ και ορισμένων έμμεσων φόρων, καθώς και από προσπάθειες για τη βελτίωση συλλογής φόρων).
3. Το εύρος των προϋποθέσεων του Ελληνικού προγράμματος αποτελεί επιστροφή σε πιο παραδοσιακά μέτρα λιτότητας του ΔΝΤ του παρελθόντος;
Όχι. Δεν υπάρχουν σημαντικές διαφορές:
· Το πρόγραμμα επικεντρώνεται σε δύο κύρια προβλήματα της Ελλάδας: υψηλό χρέος και έλλειψη ανταγωνιστικότητας. Οι προϋποθέσεις επικεντρώνονται κυρίως σ’ αυτά τα δύο θέματα.
· Οι Ελληνικές Αρχές έχουν υψηλό βαθμό κυριότητας και ηγεσίας, και είναι δικό τους πρόγραμμα.
· Το πρόγραμμα περιλαμβάνει μέτρα για την προστασία των πιο ευάλωτων, που είναι στοιχείο ζωτικής σημασίας για την εφαρμογή του.
4. Δεν θα ήταν καλύτερο για την Ελλάδα να επαναδιαπραγματευτεί το χρέος της;
Συμφωνούμε με τις Αρχές ότι η επαναδιαπραγμάτευση του χρέους δεν είναι προς το συμφέρον τους, ούτε πιστεύουμε ότι είναι προς το ευρύτερο συμφέρον της Ευρωζώνης και πέραν αυτής.
Η επαναδιαπραγμάτευση του χρέους δεν αποτελεί πανάκεια.
- Δεν βοηθάει τη δυνατότητα της Ελλάδας να αναπτυχθεί. Το είδος των δημοσιονομικών και διαρθρωτικών μεταρρυθμίσεων που δρομολογούνται με το Κυβερνητικό πρόγραμμα είναι σχεδιασμένο να κάνει ακριβώς αυτό –να χαμηλώσει το κόστος, να κάνει την αγορά εργασίας πιο ευέλικτη και να βελτιώσει το επιχειρηματικό και επενδυτικό περιβάλλον.
- Ο ιστός των οικονομικών και πολιτικών εσωτερικών συνδέσεων –περιλαμβανομένων των Ελληνικών ομολόγων που κρατούνται από ένα ευρύ φάσμα επενδυτών και δημόσιων οργανισμών – περιπλέκει σημαντικά τις εναλλακτικές λύσεις σε σχέση με το πρόγραμμα που έχει δρομολογήσει η κυβέρνηση. Οποιεσδήποτε αντιλαμβανόμενες βραχυπρόθεσμες επιπτώσεις μιας επαναδιαπραγμάτευσης του χρέους πρέπει να σταθμισθούν με τις μεταδοτικές επιπτώσεις.
- Η μεγαλύτερη προσαρμογή στην Ελλάδα απαιτείται για την εξάλειψη του μεγάλου κύριου ελλείμματος (το καθαρό έλλειμμα της καταβολής επιτοκίων). Αυτό είναι το κύριο θέμα για την Ελλάδα και όχι το επίπεδο του χρέους.
- Η συνετή διαχείρηση του χρέους αποτελεί μέρος του κυβερνητικού προγράμματος. Η Ελληνική κυβέρνηση εκσυγχρονίζει τη στρατηγική της για τη διαχείριση του χρέους και τα μέσα για τη διασφάλιση επαρκούς διαχείρισης του κινδύνου, ενώ θα διερευνηθεί το εύρος μιας συντονισμένης εθελούσιας συμφωνίας περιστροφής (του χρέους) με τις ομάδες των επενδυτών.
5. Τι γίνεται για να αυξηθούν τα έσοδα;
Τα πρόσθετα καθορισμένα φορολογικά μέτρα ανέρχονται στο 4 τοις εκατό του ΑΕΠ. Η κυβέρνηση προτείνει μέτρα για την αναδιάρθρωση του φορολογικού συστήματος, περιλαμβάνοντας μια προοδευτική φορολογική κλίμακα για όλες τις πηγές εισοδήματος, φορολογία ειδών πολυτελείας, υψηλότερους φόρους για τους εύπορους και υψηλότερους φόρους στα προϊόντα καπνού και στα οινοπνευματώδη.
Οι ενέργειες της κυβέρνησης θα στηριχθούν στις τρέχουσες προσπάθειες για την ενίσχυση της διαχείρισης εσόδων και στη μείωση της φοροδιαφυγής –που στραγγίζουν σημαντικά τα χρηματοοικονομικά του δημοσίου και αποτελούν πηγή αδικίας για την Ελληνική κοινωνία.
6. Γιατί χρειάζεται να αυξηθεί ο ΦΠΑ;
Αν και η έμφαση του Κυβερνητικού προγράμματος είναι επικεντρωμένη στη μείωση των δαπανών και στην αύξηση της ανταγωνιστικότητας και της ανάπτυξης, τα μέτρα για την αύξηση των εσόδων είναι εξίσου ουσιαστικής σημασίας για την σταθεροποίηση των δημοσιονομικών χρηματοοικονομικών. Η κυβέρνηση έχει προτείνει μια σειρά φορολογικών μέτρων με σκοπό να απλώσει το βάρος της προσαρμογής πιο δίκαια.
Η βάση του ΦΠΑ θα διευρυνθεί και θα αυξηθούν το ποσοστά. Αυτό θα συμπληρωθεί από άλλα φορολογικά μέτρα, για παράδειγμα σε τομείς όπου οι έμμεσοι φόροι είναι χαμηλότεροι από το μέσο όρο της Ευρωζώνης.
7. Οι εύποροι θα πληρώσουν φόρους και θα φορολογηθούν υψηλότερα;
Ναί. Η φοροδιαφυγή, ιδιαίτερα από τις ομάδες υψηλού εισοδήματος είναι αχαλίνωτη. Η κυβέρνηση σχεδιάζει να την αντιμετωπίσει με τη βοήθεια ισχυρών μέτρων καταπολέμησης της φοροδιαφυγής και με σθεναρή ενίσχυση της φορολογικής διοίκησης. Επιπρόσθετα, τα μέτρα για τη συλλογή φόρων από τις ομάδες υψηλού εισοδήματος θα περιλαμβάνουν μια αύξηση της φορολογίας για τα ελεύθερα επαγγέλματα, αύξηση της φορολογίας στα είδη πολυτελείας και μια προσωρινή προσαύξηση (φορολογίας) σε επιχειρήσεις υψηλού κέρδους και σε περιουσίες μεγάλης αξίας.
Ο γενικός σκοπός της κυβέρνησης είναι η να κάνει το φορολογικό σύστημα πιο δίκαιο.
8. Πόσες περικοπές του προϋπολογισμού ζητούνται;
Οι καθορισμένες περικοπές των δαπανών θα αποδώσουν οικονομίες της τάξεως του 5,2 τοις εκατό του ΑΕΠ. Η κυβέρνηση προτείνει κυρίως μέτρα που θα ευθυγραμμίσουν την Ελλάδα με άλλες πιο ανταγωνιστικές οικονομίες. Οι δύο πρόσθετοι μηνιαίοι μισθοί –οι αποκαλούμενοι «13ος και 14ος» - δεν μπορούν να διατηρηθούν και δεν υπάρχουν σε άλλες χώρες. Επισης, η χαμηλή ηλικία συνταξιοδότησης, που αρχίζει γύρω στα 50 για ορισμένες ομάδες, δεν συμβαδίζει με την προσδοκώμενη διάρκεια ζωής.
9. Θα βλάψει το πρόγραμμα τον πιο ευάλωτο κόσμο;
Η κυβέρνηση έχει δεσμευθεί να διατηρήσει αμεροληψία καθώς κατευθύνει τα χρηματοοικονομικά της προς έναν βιώσιμο δρόμο και να προστατεύσει του πιο ευάλωτους από τις συνέπειες της ύφεσης.
Για παράδειγμα, δεν θα περικοπούν οι βασικές συντάξεις και τα μέσα στήριξης των οικογενειών. Επιπλέον, θα αναθεωρηθούν οι στόχοι των κοινωνικών δαπανών για να ενισχυθεί το δίχτυ ασφαλείας για τους πιο ευάλωτους. Το νέο συνταξιοδοτικό σύστημα θα περιλαμβάνει συντάξεις με μελετημένες βάσεις των μέσων διαβίωσης για πολίτες με μεγαλύτερη ηλικία από αυτή της κανονικής συνταξιοδότησης ώστε να παρασχεθεί ένα σημαντικό δίχτυ ασφαλείας που να συμβαδίζει με τη δημοσιονομική βιωσιμότητα.
10. Γιατί πρέπει να περικοπούν οι μισθοί στο δημόσιο (και να εξαλειφθει ο 13ος και ο 14ος μισθός);
Οι προηγούμενες αυξήσεις των μισθών ήταν μεγαλύτερες από τις αυξήσεις της παραγωγικότητας και σαν μερικό αποτέλεσμα, η Ελλάδα έχασε την ανταγωνιστικότητά της. Μετά την υιοθέτηση του Ευρώ, η ανταγωνιστικότητα της Ελλάδας μειώθηκε κατά 25 τοις εκατό, δυσχεραίνοντας την ανάπτυξη και κάνοντας αναγκαστική τη χρηματοδότηση των εισαγωγών με εξωτερικό χρέος. Επιπρόσθετα στο πάγωμα των μισθών στο δημόσιο τομέα, η εξάλειψη των πρόσθετων μισθών στο δημόσιο τομέα θα βοηθήσει στον περιορισμό και τη
μείωση του μισθολογικού κόστους της οικονομίας στο σύνολό της και θα κάνει την Ελλάδα πιο ανταγωνιστική.
Οι αρχές ανγνωρίζουν ότι ο δημόσιος τομέας στην Ελλάδα έχει γίνει υπερβολικά μεγάλος και ακριβός για την οικονομία. Στην πραγματικότητα δεν υπάρχουν σαφή δεδομένα για τον ακριβή αριθμό των ανθρώπων που εργάζονται στο δημόσιο τομέα. Η κυβέρνηση σκοπεύει να μειώσει το μέγεθός του, να τον κάνει πιο ευκίνητο και να τον κατευθύνει προς την παροχή καλύτερων υπηρεσιών.
11. Γιατί αυξάνεται η ηλικία συνταξιοδότησης;
Η ηλικία συνταξιοδότησης για ορισμένες ομάδες αρχίζει στα 50 και δεν συμβαδίζει με την αναμενόμενη διάρκεια ζωής στην Ελλάδα – ενώ δεν συμβαδίζει επίσης με τις υπόλοιπες χώρες της Ευρωζώνης. Με δοθείσα την ηλικίωση των πληθυσμού, αυτή η μικρή ηλικία συνταξιοδότησης μαζί με τις γενναιόδωρες καλύψεις στα τελευταία εισοδήματα, έχει επιβαρύνει υπερβολικά τα δημόσια χρηματοοικονομικά της Ελλάδας.
Οι προβολές μελλοντικής αύξησης του κόστος των παροχών, όπως της κοινωνικής ασφάλισης με τους τρέχοντες κανονισμούς στην Ελλάδα είναι από τις υψηλότερες στην Ε.Ε. Υπάρχουν μόνιμα ελλείμματα στον προϋπολογισμό τα οποία υπονομεύουν τη βιωσιμότητα του συνολικού ταμείου κοινωνικής ασφάλισης.
12. Μ’ αυτές τις περιστολές, γιατί χρειάζεται επίσης το πάγωμα των μισθών και των συντάξεων;
Η Ελλάδα αντιμετωπίζει μια διπλή δυσκολία. Έχει σοβαρό δημοσιονομικό πρόβλημα με ελλείμματα και δημόσιο χρέος που είναι πάρα πολύ υψηλά, και έχει πρόβλημα ανταγωνιστικότητας. Καί τα δύο πρέπει να αντιμετωπισθούν ώστε να μπεί η Ελλάδα στο δρόμο της ανάκαμψης και της ανάπτυξης.
Πρώτον, τα χρηματοοικονομικά της κυβέρνησης πρέπει να είναι βιώσιμα. Αυτό απαιτεί τη μείωση του δημοσιονομικού ελλείμματος και τον προσανατολισμό της αναλογίας χρέους προς ΑΕΠ σε φθίνουσα τροχιά. Επειδή οι μισθοί και οι κοινωνικές παροχές αποτελούν το 75 τοις εκατό των κυβερνητικών δαπανών, αυτό σημαίνει ότι πρέπει να μειωθεί το κόστος των μισθών και των συντάξεων του δημοσίου. Δεν υπάρχει πλεόν χώρος για ελιγμούς όσον αφορά τη δημοσιονομική ενοποίηση.
Δεύτερον, η οικονομία πρέπει να είναι πιο ανταγωνιστική. Αυτό σημαίνει πολιτικές και μεταρρυθμίσεις για την προώθηση της ανάπτυξης και για τον εκσυγχρονισμό της οικονομίας ώστε να δημιουργηθούν ευκαιρίες για όλους. Αυτό σημαίνει επίσης ότι πρέπει να
περιορισθεί ο πληθωρισμός κάτω από το μέσο όρο της Ευρωζώνης, περιλαμβάνοντας το πάγωμα των μισθών και του εργατικού κόστους, ώστε η Ελλάδα να ανακτήσει ανταγωνιστικές τιμές.
13. Με χαμηλότερα εισοδήματα και τελματωμένη οικονομία, πώς θα ξαναρχίσει να αναπτύσσεται η Ελλάδα;
Το πρόγραμμα της κυβέρνησης αναγνωρίζει και λαμβάνει υπόψη του ότι η δύσκολη δημοσιονομική προσαρμογή θα έχει αρχικά αρνητική επίπτωση στην ανάπτυξη.
Αλλά με την αποτελεσματική εφαρμογή των δημοσιονομικών και διαρθρωτικών πολιτικών, καθώς και με την υποστήριξη από τον Ελληνικό λαό, η οικονομία θα βρεθεί σε πολύ καλύτερη θέση για τη δημιουργία υψηλότερων ρυθμών ανάπτυξης και θέσεων εργασίας σε σύγκριση με το παρελθόν.
14. Ποιά θα είναι η επίπτωση στην ανεργία;
Λόγω της κρίσης, η ανεργία είναι ήδη υψηλή, περίπου στο 10 τοις εκατό. Αρχικά θα υπάρξει μια αύξηση της ανεργίας και τα επόμενα δύο χρόνια θα είναι δύσκολα –η ανεργία μπορεί να φθάσει περίπου στο 15 τοις εκατό. Όμως, όταν ενεργοποιηθούν τα ισχυρά μεσοπρόθεσμα δημοσιονομικά μέτρα και οι μεταρρυθμίσεις που προωθούν την παραγωγικότητα, η οικονομία θα γίνει πιο ανταγωνιστική, διαφανής και αποδοτική. Με την επιστροφή της εμπιστοσύνης, η Ελλάδα θα εξέλθει από αυτή την εμπειρία σε καλύτερη κατάσταση από
πρίν, η ανάπτυξη θα επιστρέψει και θα αυξηθούν οι θέσεις εργασίας.
15. Είναι σταθερός ο τραπεζικός τομέας;
Η τρέχουσα κεφαλαιοποίηση του Ελληνικού τραπεζικού συστήματος είναι ικανοποιητική. Είναι ένα παραδοσιακό τραπεζικό σύστημα που δεν εκτέθηκε στα τοξικά προϊόντα που απείλησαν κάποια άλλα τραπεζικά συστήματα.
Ο σκοπός των Αρχών με το πρόγραμμα αυτό είναι να διασφαλίσουν ότι οι τράπεζες θα διατηρήσουν επαρκή κεφάλαια και ότι θα έχουν επαρκή πρόσβαση σε ρευστότητα, περιλαμβάνοντας έκτακτες ευκολίες. Το νέο Ταμείο Χρηματοοικονομικής Σταθερότητας – με καφάλαια 10 δισεκατομμυρίων Ευρώ- που δημιουργήθηκε με το πρόγραμμα, θα διασφαλίσει ένα ασφαλές επίπεδο τραπεζικού μετοχικού κεφαλαίου ακόμη και σε δυσμενείς συνθήκες. Η επέκταση των υπαρχόντων ευκολιών στήριξης της κυβέρνησης, καθώς και η απόφαση της ΕΚΤ να διευκολύνει την πρόσβαση αναχρηματοδότησης θα κατευνάσουν τις ανησυχίες σχετικά με τη χρηματοδότηση.
16. Μπορεί να λειτουργήσει αυτό το φιλόδοξο πρόγραμμα;
Η κυβέρνηση είναι αποφασισμένη να εφαρμόσει ένα πρωτοφανές πρόγραμμα όσον αφορά την προσπάθεια αναπροσαρμογής –και η διεθνής κοινότητα παρέχει πόρους για τη στήριξη του προγράμματος σε πρωτοφανή κλίμακα.
Η Κυβέρνηση ήδη έδειξε τη σθεναρή της δέσμευση να πάρει αυστηρά αλλά απαραίτητα μέτρα –είχε ήδη αρχίσει αυτή την προσπάθεια το 2010. Επιπρόσθετα, το πρόγραμμα έχει πρόσθετα προκαταβολικά ενισχυμένα μέτρα για το τρέχον έτος. Έχει επίσης εντοπίσει πρόσθετα μέτρα για τα επόμενα δύο χρόνια και πέρα από αυτά. Υπάρχει μια σαφής αναγνώριση ότι αυτή θα είναι μια πολυετής προσπάθεια.
Τα μέτρα είναι σκληρά αλλά δίκαια και βιώσιμα, ενώ η εναλλακτική λύση θα ήταν πολύ χειρότερη για τον Ελληνικό λαό που έχει ήδη εγκλωβισθεί σε έναν κύκλο χαμηλής ανάπτυξης/υψηλής ανεργίας.
Πρέπει να σημειωθεί ότι η Βουλή έχει εγκρίνει το πρόγραμμα.
17. Έχει αναλάβει καμμία άλλη χώρα τέτοια επίπεδα δημοσιονομικής προσαρμογής στο παρελθόν;
Είναι μια πρωτοφανής προσαρμογή, αλλά είναι βιώσιμη και η κυβέρνηση είναι δεσμευμένη να ολοκληρώσει το έργο της.
Η δημοσιονομική προσαρμογή έχει προκαταβολική ενίσχυση. Το 2010 η κυβέρνηση προσθέτει άμεσα μέτρα με πλήρη ετήσια επίπτωση της τάξεως του 3,75 τοις εκατό επί του ΑΕΠ (ή 2,5 τοις εκατό του ΑΕΠ για το υπόλοιπο του 2010), επιπρόσθετα στο 5 τοις εκατό του ΑΕΠ που έχει ήδη δρομολογηθεί. Έχει επίσης αναγνωρισθεί ότι τα υπόλοιπα μέτρα θα ληφθούν μέσα στα υπόλοιπα χρόνια του προγράμματος.
18. Πόσα χρήματα διατίθενται στην Ελλάδα για τη στήριξη του προγράμματος; Ποιά είναι η κατανομή μεταξή της ΕΕ και του ΔΝΤ;
Οι χώρες της Ευρωζώνης παρέχουν 80 δισεκατομμύρια Ευρώ και το ΔΝΤ παρέχει 30 δισεκατομμύρια Ευρώ (περίπου 145 δισεκατομμύρια δολάρια) σε περίοδο τριών ετών. Κάθε δόση θα καταβάλεται σύμφωνα με την ίδια αναλογία συνεισφοράς των χωρών της Ευροζώνης και του ΔΝΤ.
19. Αυτό είναι το μεγαλύτερο μεμονωμένο δάνειο που έχει διαθέσει ποτέ το ΔΝΤ; Αυτό είναι το ανώτατο επίπεδο πρόσβασης;
Στο ύψος των 26,4 δισεκατομμυρίων μονάδων Ειδικού Δικαιώματος Ανάληψης (SDR), το πρόγραμμα για την Ελλάδα περιλαμβάνει τη μεγαλύτερη μή προληπτική πρόσβαση σε πόρους του ΔΝΤ. Μόνο το Ευέλικτο Πιστωτικό Όριο (FCL) του Μεξικό ύψους 31,5 δισεκατομμύρια SDR και η Διευθέτηση Ετοιμότητας Παροχής (SBA) της Βραζιλίας ύψους
27,4 δισεκατομμυρίων SDR ήταν μεγαλύτερα σε απόλυτους όρους, αλλά καί τα δύο ήταν σε προληπτική βάση γιατί τα μέλη δεν είχαν σκοπό να κάνουν αναλήψεις.
Σχετικά με την ποσόστοση, το πρόγραμμα της Ελλάδας είναι επίσης το μεγαλύτερο καταγεγραμμένο μόλις κάτω από το 3.200 τοις εκατό της ποσόστοσής της στο Ταμείο που ανέρχεται σε 823 εκατομμύρια SDR. Προηγουμένως, η υψηλότερη πρόσβαση όσον αφορά την ποσόστοση δόθηκε στην Κορέα το 1997 για τη διευθέτηση ετοιμότητας παροχής της που ανήλθε στο 1938 τοις εκατό της ποσόστοσής της.
20. Πώς θα ελεγχθεί η εφαρμογή;
Το πρόγραμμα εκπονήθηκε από τις Αρχές μαζί με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, την ΕΚΤ και το ΔΝΤ. Το ΔΝΤ μαζί με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή θα εξετάζει την πρόοδο σύμφωνα με το πρόγραμμα κάθε τρίμηνο. Το ΔΝΤ θα πρέπει να ικανοποιηθεί όσον αφορά την επίτευξη των προϋποθέσεων του προγράμματος προκειμένου να προχωρήσει σε μελλοντικές καταβολές πληρωμών.
21. Ποιές χώρες θα διαθέσουν τους περισσότερους πόρους για το Ελληνικό δάνειο; Ποιά είναι η συνεισφορά των ΗΠΑ;
Το Ταμείο δεν αποκαλύπτει τα εμπλεκόμενα μέρη σε μεμονωμένες πράξεις, αλλά με την πάροδο του χρόνου σκοπεύει να διαθέσει μια ισορροπημένη θέση για όλα τα μέρη όπως αναφαίνεται στο Σχήμα 2 του δημοσιευμένου Σχεδίου Χρηματοοικονομικής Πράξης (FTP).
Το FTP δημοσιεύεται με καθυστέρηση τριών μηνών (μετά τη λήξη κάθε περιόδου του σχεδίου). Το πιο πρόσφατο που καλύπτει την περίοδο μέχρι το τέλος του Ιανουαρίου 2010 περιέχεται στην ιστοσελίδα http://www.imf.org/cgi-shl/create_x.pl?ftp.
Σε μια οικονομική πράξη στο μέγεθος της Ελληνικής χρηματοοικονομικής υποστήριξης που περιλαμβάνει ένα μεγάλο αριθμό μερών, ένας από τους πολλούς παράγοντες είναι η συναλλαγματικές προτιμήσεις.
22. Ποιές χώρες θα αναλάβουν τον μεγαλύτερο κίνδυνο από το δανεισμό στην Ελλάδα;
Όλα τα μέλη του Ταμείου αναλαμβάνουν τον κίνδυνο από τον δανεισμό στην Ελλάδα, αλλά σ’ ολόκληρη την ιστορία του κανένα μέλος του ΔΝΤ δεν έχει απώλειες από την παροχή πόρων του Ταμείου ή από την πληρωμή χρεώσεων συμμετοχής στην ποσόστοση.
Η χώρες μέλη που παρέχουν χρηματοοικονομικούς πόρους έχουν αξιώσεις επί του ισοζυγίου του Ταμείου στο σύνολό του και όχι σε δάνεια σε συγκεκριμένες χώρες που λαμβάνουν χρηματοοικονομική βοήθεια από το Ταμείο. Όπως και νάχει, το Ταμείο ποτέ δεν είχε απώλειες σε πιστώσεις που χορηγήθηκαν σε μέλη του γιατί διαθέτει εκτενή μέτρα για την αντιστάθμιση του πιστωτικού κινδύνου, ενώ οι οικονομικές πολιτικές των δανειζόμενων μελών είναι η πιο σημαντική διασφάλιση.
Το Ταμείο συσσωρεύει επίσης αποθεματικά που θα χρησιμοποιηθούν για την προστασία των αξιώσεων των χωρών μελών επί του Ταμείου αν υπήρχε κάποια πιστωτική απώλεια παρά τις διασφαλίσεις, που έχουν αποτρέψει πιστωτικές απώλειες στο παρελθόν.
23. Οι δανεισμένοι πόροι από διμερή δάνεια που παρέχονται στο Ταμείο, θα χρησιμοποιηθούν για τη συνεισφορά χρηματοδότησης του δανείου του ΔΝΤ προς την Ελλάδα;
Οι πληρωμές προς την Ελλάδα θα χρηματοδοτηθούν με τον ίδιο τρόπο όπως οι άλλες πληρωμές, χρησιμοποιώντας ένα μίγμα ποσόστοσης και δανεισμένων πόρων, που το Διοικητικό Συμβούλιο έχει καθορίσει προς το παρόν σε αναλογία 1:1.
Καμμία συγκεκριμένη χώρα δεν έχει επιλεγεί για την παροχή χρηματοδότησης, οι χώρες θα επιλεγούν σε χρόνο και με τρόπο που έχει στόχο την εξισορρόπιση του βάρους σε όλα τα μέλη του Ταμείου, που αποτελεί την προσέγγιση που χρησιμοποιείται για όλους τους μη παραχωρητικούς δανεισμούς του Ταμείου.
24. Οι υπάρχουσες ή οι εκτεταμμένες Νέες Διευθετήσεις Δανεισμού (ΝΑΒ) θα χρησιμοποιηθούν για το δάνειο προς την Ελλάδα;
Η τρέχουσα δυνατότητα δανεισμού του Ταμείου, που είναι περίπου 255 δισεκατομμύρια δολάρια – από ποσοστώσεις και διμερή δάνεια, καθώς και από συμφωνίες αγοράς συναλλαγματικών—επαρκεί για τη δέσμευση προς την Ελλάδα. Δεν υπάρχουν λοιπόν σχέδια για την ενεργοποίηση του υπάρχοντος ΝΑΒ, ενώ η ενεργοποίηση του εκτεταμμένου ΝΑΒ θα είναι εφικτή μόνο όταν οι συμμετέχοντες κάνουν τα απαραίτητα βήματα για να την ενεργοποιήσουν, πράγμα που ενθαρρύνονται να κάνουν έγκαιρα.
25. Τι επιτόκιο θα πληρώσει η Ελλάδα για το δάνειο του ΔΝΤ;
Το επιτόκιο θα είναι περίπου 3 τοις εκατό. Οι συγκεκριμένοι όροι και υπολογισμοί αναφέρονται στο συνημμένο SBA Factsheet, και είναι διαθέσιμοι στην ιστοσελίδα http://www.imf.org/external/np/exr/facts/sba.htm.
26. Ποιοί είναι οι όροι αποπληρωμής; Πώς θα δομηθούν οι εξοφλήσεις;
Όπως αναφέρεται στο SBA Factsheet, οι αποπληρωμές δανεισμένων πόρων σύμφωνα με την SBA πρέπει να καταβληθούν μέσα σε 3¼-5 χρόνια από την παροχή τους, που σημαίνει ότι κάθε πληρωμή αποπληρώνεται σε οκτώ ισόποσες τριμηνιαίες δόσεις αρχίζοντας 3¼ χρόνια μετά την καταβολή κάθε πληρωμής.

ΠΗΓΗ:Ας μιλησουμε επιτέλους!

ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΑΤΗ ΔΙΟΛΙΣΘΑΙΝΕΙ ΣΤΗΝ ΠΡΟΔΟΣΙΑ

Σε "φρούριο" μεταβάλλεται την Παρασκευή η Αθήνα εξαιτίας της επίσκεψης του τούρκου πρωθυπουργού Ταγίπ Ερντογάν. Ο τούρκος πρωθυπουργός θα συνοδεύεται από πολυπληθές κλιμάκιο κυβερνητικών στελεχών και επιχειρηματιών.
Περίπου 800 αστυνομικοί όλων των υπηρεσιών θα διατεθούν για τη φύλαξη των χώρων όπου θα κινηθεί ο κ. Ερντογάν, ενώ "ζώνη ασφαλείας" θα δημιουργηθεί περιμετρικά του ξενοδοχείου όπου θα διαμένει. Παράλληλα, ισχυρή αστυνομική δύναμη θα επιτηρεί την πρεσβεία της Τουρκίας ενώ άντρες της ΕΛΑΣ θα βρίσκονται και σε κτίρια όπου στεγάζονται γραφεία τουρκικών επιχειρήσεων.
Η τροχαία θα κάνει κυκλοφοριακές παρεμβάσεις που θα περιλαμβάνουν απαγόρευση στάσης - στάθμευσης γύρω οπό το ξενοδοχείο αλλά και σταδιακές διακοπές της κυκλοφορίας στους δρόμους όπου θα περνά η πομπή με τον κ. Ερντογάν.
Και όλα αυτά την ώρα που η κατάσταση της πατρίδας μας είναι παγκοσμίως γνωστή.
Και εμείς ρωτάμε ΓΙΑΤΙ;
Ποια ανάγκη επιβάλει την επίσκεψη Ερντογάν την δεδομένη στιγμή;
Τρία είναι τα πιθανά σενάρια...
1.Η πολυσυζητημένη συμφωνία για "αμοιβαία" μείωση εξοπλισμών που σε καμία περίπτωση δεν ευνοεί την Ελλάδα αφου όπως έχουμε γράψει κατα κόρων με τα ήδη δεδομένα η Τουρκία έχει προχωρήσει σε πενταετές εξοπλιστικό πρόγραμμα ύψους 12 δις ευρώ. χωρίς να υπολογίζουμε την εγχώρια παραγωγή της που πλέον έχει σιγα σιγα φτάσει στο σημείο να κάνει εξαγωγές.
2.Οι επικείμενες "επενδύσεις" των τούρκων επιχειρηματιών που ευχαρίστως θα εξαγοράσουν σε τιμή ευκαιρίας την ελληνική γη.
3.Και φυσικά το μεγάλο κόλπο που δεν είναι άλλο απο την αναγκαιότητα "ειρηνικής συνύπαρξης" που θα επιβάλει την συνεκμετάλλευση του Ελληνικού Αιγαίου και των κοιτασμάτων πετρελαίου που θα πλασαριστεί στον ελληνικό λαό ως λύση που θα ανακουφίσει την ελληνική οικονομία.
Αυτό το τρίτο θα είναι και το κερασάκι στην τούρτα της υποτιθέμενης χρεοκοπίας και της πραγματικής οικονομικής εξαθλίωσης των Ελλήνων πολιτών.
Και αν ο πρωθυπουργός έχει γραμμάτια να εξοφλήσει πως μπορεί κανείς να χαρακτηρίσει τον Καρατζαφέρη που για ακόμα μια φορά εμφανίζεται ως ανάχωμα στην θέληση των πατριωτών προσπαθώντας να εμφανιστεί "βασιλικότερος του βασιλέως" καταδικάζοντας ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΚΟΜΑ ΦΟΡΑ (ύστερα και απο την στάση του στο λαθρονομοσχέδιο) την αγωνιστικότητα των Ελλήνων.
Είναι αισχρή πλεον η προπαγάνδα που "σπέρνει" στα συστημικά ΜΜΕ διαδίδοντας ψεύδη για δήθεν "ακραίες" αντιδράσεις.
"Εγω θα κρατήσω τους δικούς μου" είπε ο σαλτιμπάγκος.....
Και ο στόχος διπλός απο την μια να δώσει ακόμα μια φορά τα διαπιστευτήρια του εκεί που ξέρει.Και απο την άλλη να αποτρέψει οποιαδήποτε φωνή ΕΜΠΡΑΚΤΗΣ διαμαρτυρίας μαντρώνοντας με το ίδιο τρόπο τους όποιους αγωνιστές του έχουν απομείνει.
Αυτή την φορά όμως αυτό δεν θα συμβεί ο κόσμος θα κατέβει στους δρόμους για να "υποδεχτεί" τον κ.Ερντογάν κατα πως του αξίζει.
Σε τελική ανάλυση ο Ερντογάν δεν φταίει σε τίποτα.
Πράττει κατα το συμφέρον της πατρίδας του.Κάνει αυτό που δεν κάνετε ΕΣΕΙΣ.
Και μακάρι να είχαμε και μεις έναν Ερντογάν αλλά ξεμείναμε με τον Παπανδρεβραίο και την κομπανία του.
Οι Ελληνες πατριώτες όμως θα κατέβουν στο δρόμο πολιτικέ απατεώνα γιατί είναι ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟ ΤΟΥΣ ΔΙΚΑΙΩΜΑ αλλά ΚΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ να διαδηλώσουν την αντίθεση τους στο σχεδιασμό της εθνομηδενιστικής κυβέρνησης .Οσο για σένα κάτσε σπιτάκι σου και όταν με το καλό ξεκουμπιστεί ο τουρκος πρωθυπουργός ξαναπάρε σβάρνα τα κανάλια να κραυγάζεις εκ του ασφαλούς μπας και κατορθώσεις να εξαπατήσεις κανένα Ελληνα πατριώτη γιατι πλέον ανοιχτά ΕΙΣΑΙ ΠΡΟΔΟΤΗΣ και αποτελείς τροχοπέδι στον αγώνα που εσυ ο ίδιος πριν χρόνια πρέσβευες και διαλαλούσες.