ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Ο ιδεολογικός πόλεμος κατά της οικονομικής , πολιτικής και «πνευματικής» τυραννίας που συρρικνώνει δραματικά τη λαϊκή και εθνική κυριαρχία και υποβιβάζει πολιτισμικά το έθνος , συνεχίζεται αμείωτα από το προσωπικό ιστολόγιο του Λουκά Σταύρου. Για ένα ελληνικό εθνικοκοινωνισμό. http://l-stavrou.blogspot.com

Τετάρτη 28 Απριλίου 2010

Η δήλωση Θεοδωράκη προμήνυμα μεγάλων συμφορών

Με τον κοινό νου που διαθέτω, δεν μπορώ να εξηγήσω και ακόμα περισσότερο να δικαιολογήσω την ταχύτητα με την οποία κατρακύλησε η χώρα μας από τα επίπεδα του 2009 σε τέτοιο σημείο, ώστε με το ΔΝΤ να απολέσουμε ένα μέρος της εθνικής μας κυριαρχίας και να τεθούμε σε καθεστώς κηδεμονίας.

Και είναι περίεργο ότι κανείς έως τώρα δεν ασχολήθηκε με το πιο απλό, δηλαδή την οικονομική μας διαδρομή με αριθμούς και στοιχεία από τότε έως τώρα, ώστε να καταλάβουμε κι εμείς οι αδαείς τους πραγματικούς λόγους αυτής της πρωτοφανούς και ιλιγγιώδους εξελίξεως, που έχει ως αποτέλεσμα την απώλεια της εθνικής μας αυτοτέλειας και μαζί της την διεθνή ταπείνωση.

Ακούω για το χρέος των 360 δισεκατομμυρίων, όμως συγχρόνως βλέπω ότι τα ίδια και μεγαλύτερα χρέη έχουν πολλές άλλες χώρες. Άρα δεν μπορεί να είναι αυτή η βασική αιτία της κακοδαιμονίας. Επίσης με προβληματίζει το στοιχείο της υπερβολής στα διεθνή χτυπήματα με στόχο την χώρα μας, μαζί με ένα τόσο καλά εναρμονισμένο συντονισμό εναντίον μιας ασήμαντης οικονομικά χώρας, που καταντά ύποπτος. Έτσι οδηγούμαι στο συμπέρασμα ότι κάποιοι μας ντρόπιασαν και μας φόβισαν, για να μας οδηγήσουν στο ΔΝΤ, που αποτελεί βασικό παράγοντα της επεκτατικής πολιτικής των ΗΠΑ και όλα τα άλλα περί ευρωπαϊκής αλληλεγγύης ήταν στάχτη στα μάτια μας, για να μη φανεί ότι πρόκειται για μια καθαρά αμερικανική πρωτοβουλία, για να μας ρίξει σε μια εν πολλοίς τεχνητή οικονομική κρίση, ώστε να φοβηθεί ο λαός μας, να φτωχύνει, να χάσει πολύτιμες κατακτήσεις και τέλος να γονατίσει, έχοντας δεχθεί να τον κυβερνούν ξένοι. Όμως γιατί; Για να εξυπηρετηθούν ποια σχέδια και ποιοι στόχοι;

Παρ’ό,τι υπήρξα και παραμένω οπαδός της ελληνοτουρκικής φιλίας, εν τούτοις πρέπει να πω ότι με φοβίζει αυτή η αιφνίδια σύσφιξη των κυβερνητικών σχέσεων, οι επαφές υπουργών και άλλων παραγόντων, οι επισκέψεις στην Κύπρο και η έλευση του Ερντογκάν. Υποψιάζομαι ότι πίσω απ’ αυτά κρύβεται η αμερικανική πολιτική με τα ύποπτα σχέδιά της, που αφορούν τον γεωγραφικό μας χώρο, την ύπαρξη υποθαλάσσιων κοιτασμάτων, το καθεστώς της Κύπρου, το Αιγαίο, τους βόρειους γείτονές μας και την αλαζονική στάση της Τουρκίας, με μόνο εμπόδιο την καχυποψία και την εναντίωση του ελληνικού λαού.

Όλοι γύρω μας, ποιος λίγο ποιος πολύ, είναι δεμένοι στο άρμα των ΗΠΑ. Η μόνη παραφωνία εμείς, που από την επιβολή της Χούντας και την απώλεια του 40% της Κύπρου ως τους εναγκαλισμούς με τα Σκόπια και τους υπερεθνικιστές Αλβανούς, δεχόμαστε συνεχώς χτυπήματα δίχως να βάλουμε μυαλό.

Θα έπρεπε λοιπόν να καταργηθούμε ως λαός και αυτό ακριβώς γίνεται σήμερα. Καλώ τους οικονομολόγους, πολιτικούς, αναλυτές να με διαψεύσουν. Πιστεύω ότι δεν υπάρχει άλλη λογικοφανής εξήγηση παρά το γεγονός ότι υπήρξε μια διεθνής συνωμοσία, στην οποία συμμετείχαν και οι Ευρωπαίοι φιλοαμερικανοί τύπου Μέρκελ, η ευρωπαϊκή Τράπεζα, ο διεθνής αντιδραστικός τύπος, που όλοι μαζί συνωμότησαν για το «μεγάλο κόλπο» της υποβάθμισης ενός ελεύθερου Λαού σε υποτελή. Τουλάχιστον εγώ δεν μπορώ να δώσω καμμία άλλη εξήγηση. Παραδέχομαι όμως ότι δεν διαθέτω ειδικές γνώσεις αλλά μιλώ βασισμένος στον κοινό νου. Ίσως και πολλοί άλλοι να σκέφτονται όπως εγώ κι αυτό ίσως το δούμε στις μέρες που θα‘ρθουν.
Πάντως θα ήθελα να προετοιμάσω την κοινή γνώμη και να τονίσω ότι εάν η ανάλυσή μου είναι ορθή, τότε η οικονομική κρίση (που όπως είπα μας επεβλήθη) δεν είναι παρά μόνο το πρώτο πικρό ποτήρι στο λουκούλειο γεύμα που θα ακολουθήσει και που αυτή τη φορά θα αφορά ζωτικά και κρίσιμα εθνικά μας θέματα, που δεν θα ήθελα ούτε να φανταστώ πού θα μας οδηγήσουν.


Μακάρι να έχω άδικο.

Αθήνα, 27.4.2010

Μίκης Θεοδωράκης


Ενίσχυση του μηχανισμού στήριξης κατά €5-10 δισ. εξετάζει το ΔΝΤ

Την ενίσχυση του «πακέτου» στήριξης προς την Ελλάδα κατά 5-10 δισ. ευρώ εξετάζει το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο, καθώς εγείρονται αμφιβολίες για το αν το προγραμματισμένο ποσό στήριξης ύψους 45 δισ. ευρώ, επαρκεί ούτως ώστε να αποτρέψει τον πλήρη εκτροχιασμό της δημοσιονομικής κρίσης της χώρας, όπως μεταδίδει το Dow Jones Newswires, επικαλούμενο δηλώσεις Έλληνα αξιωματούχου.

Ωστόσο, ο αξιωματούχος επεσήμανε ότι η Ελλάδα είναι πιθανό να μη χρησιμοποιήσει τα επιπλέον κεφάλαια, αν δοθούν. Ο ίδιος πρόσθεσε ότι δεν είναι ξεκάθαρο αν το νέο ποσό θα προστεθεί στα κεφάλαια που έχουν ήδη δεσμευτεί να παραχωρήσουν απο κοινού Ε.Ε. και ΔΝΤ ή αν θα είναι αποκλειστικά συμβολή του ΔΝΤ ως αντιστάθμισμα για τυχόν μείωση των κεφαλαίων που θα δοθούν από την Ε.Ε.

"Όλα είναι ακόμα πολύ ρευστά. Εάν οι συνεργάτες και οι πιστωτές μας θεωρούν πως απαιτούνται περισσότερα χρήματα για να ηρεμήσουν τελικά οι αγορές και να σταματήσει η πτώση του ευρώ, τότε θα εγκριθούν περισσότερα χρήματα. Αυτό είναι ανάμεσα στις συζητήσεις όλων των εμπλεκόμενων μελών", συμπλήρωσε.

Σημειώνεται πως δεν υπήρξε σχολιασμός του ΔΝΤ, ενώ ο επικεφαλής του Dominique Strauss-Khan θα μεταβεί σήμερα στο Βερολίνο προκειμένου να συζητήσει με στελέχη της γερμανικής κυβέρνησης

ΔΙΕΘΝΗΣ ΔΙΑΣΚΕΨΗ ΚΑΙ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΗΣ ΚΥΠΡΟΥ

του Ανδρέα Πενταρά*

Στην επιστολή που έστειλε ο πρόεδρος της Δημοκρατίας στο Γενικό Γραμματέα του ΟΗΕ με αφορμή την εκλογή Έρογλου και τη προοπτική πορείας των συνομιλιών, αναφέρεται σε δύο σημεία στη μελλοντική ασφάλεια της Κύπρου που θα πρέπει να συζητηθεί σε μια διεθνή διάσκεψη για το Κυπριακό. Έως εδώ καλά, αν δεν είχε προηγηθεί η συμφωνία του κ. Χριστόφια με τον κ.Ταλάτ για τη πλήρη αποστρατιωτικοποίηση της Κύπρου μετά τη λύση. Προφανώς, ο πρόεδρος της Δημοκρατίας δεν γνωρίζει –και δεν είναι υποχρεωμένος να γνωρίζει – εξειδικευμένα ζητήματα του διεθνούς δικαίου σαν αυτά που αναφέρονται στην άμυνα και ασφάλεια των κρατών. Ο πρόεδρος όμως έχει συμβούλους, έχει διαπραγματευτική ομάδα η οποία οφείλει να τον συμβουλεύει και να τον καθοδηγεί όταν αναφέρεται ή καταπιάνεται με τέτοια ζητήματα. Σε κάθε περίπτωση όμως η ευθύνη παραμένει στον ίδιο.



Θα έπρεπε λοιπόν ο πρόεδρος να γνωρίζει ότι το διεθνές δίκαιο καθορίζει ένα και μοναδικό τρόπο ασφάλειας και άμυνας των κρατών. Την τήρηση από τα ίδια τα κράτη δικών τους Ενόπλων Δυνάμεων. Αυτό καθορίζεται στο άρθρο 51 του καταστατικού χάρτη των ΗΕ, το οποίο επιτρέπει στα κράτη να κάνουν χρήση ένοπλης βίας στη περίπτωση που υποστούν εξωτερική επίθεση. Αυτό είναι το επωνομαζόμενο δικαίωμα της ατομικής αυτοάμυνας. Περαιτέρω, ο καταστατικός χάρτης επιτρέπει το δικαίωμα της συλλογικής αυτοάμυνας, στη περίπτωση που το κράτος έχει συνάψει αμυντικές συμφωνίες με άλλα κράτη, ή είναι ενταγμένο σε συλλογικά συστήματα ασφάλειας, οργανισμούς, κλπ και με τη προϋπόθεση ότι αυτές οι συμφωνίες ή τα καταστατικά των οργανισμών έχουν κατατεθεί σύμφωνα με το άρθρο 102 στη Γενική Γραμματεία του ΟΗΕ και έχουν καταστεί μέρος του διεθνούς δικαίου. Η νομιμοποίηση συνεπώς της συλλογικής αυτοάμυνας προϋποθέτει την άσκηση από το κράτος της ατομικής αυτοάμυνας, κάτι που δεν μπορεί να γίνει χωρίς Ένοπλες Δυνάμεις. Αυτός άλλωστε είναι και ο λόγος για τον οποίο σε όλα τα κείμενα αμυντικών συμφωνιών ή καταστατικών χαρτών συλλογικών συστημάτων ασφαλείας ή άλλων οργανισμών, γίνεται αναφορά στο άρθρο 51 του καταστατικού χάρτη (δικαίωμα αυτοάμυνας). Η ίδια πρόνοια υπάρχει και στη συνθήκη της Λισαβόνας η οποία προβλέπει στο άρθρο 42 τη ρήτρα της αμοιβαίας αρωγής στη περίπτωση που κράτος μέλος υποστεί επίθεση, με τη προϋπόθεση βέβαια ότι το κράτος αυτό θα ασκήσει πρώτα το δικαίωμα της αυτοάμυνας. Με λίγα λόγια, το ίδιο το διεθνές δίκαιο θέτει σαν αναγκαία και αποκλειστική προϋπόθεση για την ασφάλεια των κρατών, την τήρηση από τα ίδια τα κράτη δικών τους Ενόπλων Δυνάμεων. Η υποχρέωση αυτή των κρατών καθορίζεται άλλωστε και στο άρθρο 43 του καταστατικού χάρτη. Αλλοιώς δεν νοείται αυτοάμυνα συνεπεία της οποίας τα άλλα συμμαχικά κράτη ή οργανισμοί νομιμοποιούνται να παρέμβουν μέσα στα πλαίσια του διεθνούς δικαίου.

Και επειδή μέσα από κάποιες συζητήσεις στα τηλεοπτικά μέσα διαπιστώσαμε ότι κυβερνητικά στελέχη και σύμβουλοι του προέδρου πιστεύουν ότι ακόμα και χωρίς Ένοπλες Δυνάμεις η Κύπρος διατηρεί το δικαίωμα της αυτοάμυνας, υπονοώντας προφανώς ότι η αυτοάμυνα μπορεί να ασκηθεί και με κυνηγετικά όπλα, ή εν πάσει περιπτώσει με χαντζάρες, μαχαίρια και τσεκούρια, καλά θα κάνουν όλοι αυτοί να ανατρέξουν στο δίκαιο του πολέμου όπως καθορίζεται στη σύμβαση της Γενεύης. Εκεί λοιπόν θα διαπιστώσουν ότι η χρήση ένοπλης βίας που ασκείται στα πλαίσια της αυτοάμυνας, παράγει έννομα αποτελέσματα μόνο όταν προέρχεται από τακτικό και οργανωμένο στρατό. Οποιαδήποτε άλλη μορφή άμυνας που δεν προέρχεται από τις νόμιμες Ένοπλες Δυνάμεις του κράτους, δεν αναγνωρίζεται από το διεθνές δίκαιο και κατά συνέπεια δεν νομιμοποιοείται η οποιαδήποτε αρωγή προς το κράτος που υφίσταται την επίθεση εκ μέρους των οποιωνδήποτε συμμάχων, φίλων ή εγγυητών που θα επιθυμούσαν να το ενισχύσουν.

Εκτός βέβαια και αν ο κ. Χριστόφιας σκέφτεται να υποστηρίξει ενώπιον της διεθνούς διάσκεψης ότι η μελλοντική ασφάλεια της Κύπρου μπορεί να βασισθεί στη παραμονή ξένων στρατευμάτων στη Κύπρο (Ελληνικό και Τουρκικό απόσπασμα) τα οποία θα μπορούσαν να ασκήσουν το δικαίωμα της αυτοάμυνας. Ακόμα και αυτό αν συμβαίνει, τα πράγματα δεν είναι έτσι, γιατί τα αποσπάσματα αυτά στα πλαίσια της συμφωνηθείσας αποστρατιωτικοποίησης όπου δεν θα υπάρχει ούτε καν Κυπριακό Γενικό Επιτελείο προκειμένου να συντονίζει τις δυνάμεις, θα υπάγονται στις μητέρες ματρίδες και όχι στη Κυπριακή Δημοκρατία. Αυτό άλλωστε προβλεπόταν και στο απορριφθέν από το Κυπριακό Ελληνισμό σχέδιο Ανάν.

* υποστράτηγος ε.α.


Στο «μικροσκόπιο» ο ρόλος της Goldman Sachs στην οικονομική κρίση

Αρνήθηκε ο διευθύνων σύμβουλος της Goldman Sachs Λόιντ Μπλάνκφαϊν, κατά τη διάρκεια ακρόασης ενώπιον επιτροπής της Γερουσίας, ότι η τράπεζα συνέβαλε στο ξέσπασμα της χρηματοπιστωτικής κρίσης στις ΗΠΑ με το να «στοιχηματίζει» ότι οι τιμές κάποιων από τα προϊόντα που η ίδια πουλούσε θα κατέρρεαν. Όπως ισχυρίστηκε, οι πελάτες της τράπεζας αναζητούσαν το ρίσκο «και αυτό πήραν». Η ακρόαση του Μπλάνκφαϊν κράτησε τρεις ώρες, ενώ δεν έλειψαν και οι εντάσεις, με διαδηλωτές εντός της αίθουσας να αναρτούν πανό με συνθήματα όπως «ντροπή». Ο γερουσιαστής Καρλ Λέβιν, πρόεδρος της επιτροπής, υποστήριξε ότι η Goldman Sachs έβλαψε την αμερικανική κοινωνία με το ρόλο που έπαιξε στην οικονομική κρίση. Στο επίκεντρο της ακρόασης ήταν ο τρόπος που ο τραπεζικός κολοσσός δημιουργούσε περίπλοκα επενδυτικά προϊόντα που βασίζονταν σε στεγαστικά δάνεια και τα πωλούσε σε επενδυτές, τη στιγμή που η ίδια «στοιχημάτιζε» ότι οι τιμές των προϊόντων θα έπεφταν. «Αγοράζουν κάτι από εσάς και εσείς στοιχηματίζετε ότι η αξία του θα πέσει. Και θέλετε να σας εμπιστεύονται; Εγώ δεν θα σας εμπιστευόμουν», είπε, απευθυνόμενος στον Μπλάνκφαϊν ο Λέβιν. «Η κατάχρηση εξωτικών και περίπλοκων επενδυτικών εργαλείων συνέβαλε στην εξάπλωση των τοξικών στεγαστικών δανείων σε όλο το χρηματοοικονομικό σύστημα», πρόσθεσε. «Και όταν το σύστημα τελικά κατέρρευσε υπό το βάρος αυτών των τοξικών δανείων, η Goldman επωφελήθηκε από την κατάρρευση», τόνισε. Από την πλευρά του ο Μπλάνκφαϊν αρνήθηκε κατηγορηματικά ότι η τράπεζά του παραβίασε τους κανόνες, ισχυριζόμενος ότι οι πελάτες ήθελαν να εκτεθούν στην αγορά κατοικίας.

«Δυστυχώς, η αγορά κατοικίας κατέρρευσε… οπότε έχασαν χρήματα», όπως είπε, προσθέτοντας ότι αυτό δεν σημαίνει ότι η Goldman, ως μεσάζων, έκανε κάτι που δεν έπρεπε. «Τα σύνθετα ομόλογα CDO επέτρεπαν στους πωλητές και τους αγοραστές να τοποθετούνται όπως επιθυμούσαν στην αγορά κατοικίας. Δεν ήταν καζίνο», τόνισε ο Μπλάνκφαϊν κατά τη διάρκεια συνέντευξής του σε αμερικανικό δίκτυο. 

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ




O Παγκύπριος Σύνδεσμος Εφέδρων Καταδρομέων
(παράρτημα Λεμεσού)σας προσκαλεί στην διάλεξη/συζήτηση με θέμα:
Ο Γεωπολιτικός Χώρος της Κύπρου και οι Τουρκικές Στρατηγικές Διεκδικήσεις.
Από τον Νιχάτ Ερίμ στον Αχμέντ Νταβούτογλου, 1956 - 2010

Ομιλητής
Χρήστος Ιακώβου
Διευθυντής Κυπριακού Κέντρου Μελετών (ΚΥ.ΚΕ.Μ.)

Πέμπτη,  6 Μαίου,  8.00 μ.μ
Οίκημα Παγκυπρίου Συνδέσμου Εφέδρων Καταδρομέων
Ισόγειο Κτιρίου ΖΑΚΟ(Παρά τω πρoαυλίω Ιερού Ναού Αγίας Νάπας- Λεμεσός)

Πληροφοριες:
99696353 - 99636965

Η ΕΘΝΙΚΟΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΑΣΤΙΚΗ ΠΛΟΥΤΟΚΡΑΤΙΑ


Η βουλή των αντιπροσώπων στη Κύπρο αλλά και σε άλλες χώρες συντίθεται από αντιπροσώπους του λαού οι οποίοι προέρχονται μέσα από μια γεωγραφική διαίρεση του εκλογικού σώματος σε επαρχίες ή άλλως πως ονομαζόμενα διαμερίσματα . Κατά συνέπεια θα περίμενε κανείς αυτοί οι αντιπρόσωποι να εκφράζουν τις ιδέες και τα αιτήματα των επαρχιών που τους ψήφισαν , να επιλαμβάνονται δε των διαφόρων προβλημάτων που κάθε επαρχία αντιμετωπίζει .
Το πρώτο παράδοξο όμως είναι πως οι ιδέες αυτών των αντιπροσώπων δεν προσδιορίζονται από την λαϊκή βάση που τους επέλεξε και ανέδειξε εκπροσώπους της αλλά καθορίζονται από ιδεολογίες και συστήματα ξένα προς τις παραδόσεις και τα συμφέροντα του λαού. Με αυτό τον τρόπο , τα πολιτικά κόμματα γίνονται μολυσματικοί φορείς των ξένων και αντεθνικών ιδεών τις οποίες επιβάλλουν στην συνείδηση του λαού , την διαφθείρουν και την αλλοτριώνουν . Αναφερόμαστε στις ιδεολογίες του κομμουνισμού, του φιλελευθερισμού και της σοσιαλδημοκρατίας ως και σε διάφορες άλλες ιδεολογίες διεθνιστικού περιεχομένου . Έτσι ο λαός αφού χάσει την εθνική ιδεολογική του ταυτότητα που προέρχεται μέσα από τη μελέτη της ιστορίας του η οποία και αυτή παραφθείρεται και αλλοιώνονται από τους κομματάρχες , γίνεται πια έρμαιο στην εξουσία διαφόρων αγυρτών και αριβιστών.
Το δεύτερο παράδοξο είναι πως οι επαρχιακοί βουλευτές αμέσως μετά την εκλογή τους αυτονομούνται πλήρως από το εκλογικό σώμα και ενεργούν ως όργανα των κομματικών επιτελείων τους . Αυτή η αποκοπή των αντιπροσώπων από την θέληση του λαού έγκειται στην αποκοπή των τοπικών , κοινοτικών και επαρχιακών διοικήσεων και αντιπροσωπειών από το νομοθετικό σώμα . Δηλαδή οι κοινότητες και οι επαρχίες δεν έχουν καμία δυνατότητα υποβολής , μέσω των τοπικών αντιπροσώπων , προτάσεων νόμων και αναπτυξιακών προγραμμάτων προς το κεντρικό νομοθετικό σώμα που είναι η βουλή των αντιπροσώπων .
Το τρίτο παράδοξο είναι πως μέσα από την επαρχιώτικη αντιπροσώπευση στη βουλή δεν έχουν καμία πρόσβαση στην νομοθετική εξουσία οι παραγωγικές ενώσεις του λαού. Το αποτέλεσμα αυτής της κατάστασης είναι να συνδέεται το νομοθετικό σώμα μέσα από εμφανείς και αφανείς διόδους με τις ισχυρές ομάδες του πλούτου και της καθυπόταξης της κοινωνίας. Φαινόμενο τούτο , αλληλένδετο με τη διαφθορά και την φαυλοκρατία .
Για τη θεραπεία αυτών των νοσημάτων της αστικής δημοκρατίας που καταλήγει να είναι πλουτοκρατία εμείς οι εθνικοδημοκράτες προτείνουμε τα εξής :
Πρώτο : την θεσμοθέτηση της δυνατότητας της τοπικής αυτοδιοίκησης να συμμετέχει στη νομοθετική διαδικασία με κατάθεση προτάσεων και αιτημάτων στα οποία να επιλαμβάνεται και να νομοθετεί αναλόγως. Μέσα από αυτή τη δυνατότητα η τοπική αυτοδιοίκηση θα καταστεί ένας πραγματικός λαϊκός θεσμός εξουσίας.
Δεύτερο : Την αυτή δυνατότητα προτείνουμε να έχουν και οι παραγωγικές ομάδες του λαού , δια εκλελεγμένων αντιπροσώπων τους .
Τρίτο : Απαιτούμε εθνική παιδεία που θα δώσει στους πολίτες το στέρεο υλικό της οικοδόμησης μιας εθνικής λαϊκής πολιτικής συνείδησης .
Στην αστική δημοκρατία–πλουτοκρατία αντιτάσσουμε την ΕΘΝΙΚΟΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ.
Με αίτημα την εθνική αναθέσμιση της κοινωνίας, το ΕΘΝΙΚΙΣΤΙΚΟ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟ ΚΟΜΜΑ (ΕΔΗΚ) ζητά την ψήφο του λαού στις ερχόμενες βουλευτικές εκλογές.
Λουκάς Γ. Σταύρου
Πρόεδρος ΕΔΗΚ