ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Ο ιδεολογικός πόλεμος κατά της οικονομικής , πολιτικής και «πνευματικής» τυραννίας που συρρικνώνει δραματικά τη λαϊκή και εθνική κυριαρχία και υποβιβάζει πολιτισμικά το έθνος , συνεχίζεται αμείωτα από το προσωπικό ιστολόγιο του Λουκά Σταύρου. Για ένα ελληνικό εθνικοκοινωνισμό. http://l-stavrou.blogspot.com

Παρασκευή 24 Σεπτεμβρίου 2010

[HeLLeNiCReVeNgE] ΤΑ ΜΕΙΟΝΟΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΑ

Η μειονοτική εκπαίδευση και η θεωρία του πολιτικού κόστους
Νικόλαος Θ. Κόκκας
Εκπαιδευτικός


Κάθε φορά που τίθενται προς συζήτηση τα σοβαρά και χρονίζοντα προβλήματα της μειονοτικής εκπαίδευσης, δεν είναι λίγοι εκείνοι που εγείρουν το ζήτημα του «πολιτικού κόστους». Στο σημείο αυτό οι συζητήσεις διακόπτονται, τα χαμόγελα παγώνουν και οι όποιες σοβαρές πρωτοβουλίες εκπαιδευτικών τομών σταματούν. Ειδικότερα, οι περισσότεροι πολιτικοί εκπρόσωποι κομμάτων στην Ελλάδα κατά τις τελευταίες δεκαετίες διαμορφώνουν τις απόψεις τους για τη μειονοτική εκπαίδευση με γνώμονα όχι το συμφέρον του τόπου, αλλά το «φόβο των άλλων». Η θεωρία του δήθεν πολιτικού κόστους διαπερνά κάθε πτυχή της μειονοτικής πολιτικής των εκάστοτε Υπουργών Εθνικής Παιδείας (εμείς οι εκπαιδευτικοί θα συνεχίζουμε να ονομάζουμε Υπουργείο Εθνικής Παιδείας το υπουργείο μας κι όχι«δια βίου μάθησης», όπως μετονομάστηκε πρόσφατα), ενώ παράλληλα καθορίζει τη στάση των υποψηφίων στις δημοτικές, νομαρχιακές και βουλευτικές εκλογές απέναντι στους μουσουλμάνους Έλληνες πολίτες. Οι συναλλαγές και τα ρουσφέτια κατά τη διάρκεια της προεκλογικής περιόδου αποτελούν μελανό σημείο της πολιτικής μας ζωής, πολύ περισσότερο όταν τίθεται σε κίνδυνο η εκπαίδευση των Ελλήνων μουσουλμάνων μαθητών.


Στην πραγματικότητα, η θεωρία του πολιτικού κόστους αποτελεί ένα μύθο. Οι Θρακιώτες μουσουλμάνοι έχουν αποδείξει στην πράξη πως είναι φιλειρηνικοί και πως αγαπούν τον τόπο που γεννήθηκαν, την πατρίδα τους. Κλείνουν τα αφτιά τους στα κηρύγματα μίσους απ' όπου κι αν προέρχονται, σέβονται τη θρησκεία τους, όπως σέβονται και τις άλλες θρησκείες. Πολύ περισσότερο στο χώρο του δημόσιου σχολείου είναι φανερό πως οι χριστιανοί και οι μουσουλμάνοι μαθητές αναπτύσσουν καθημερινά σχέσεις φιλίας και συνεργασίας, χωρίς αποκλεισμούς και προκαταλήψεις.

Η αναχρονιστική νομοθεσία της μειονοτικής εκπαίδευσης

Η αναχρονιστική και ψυχροπολεμική νομοθεσία ταλανίζει εδώ και πολλές δεκαετίες το χώρο της μειονοτικής εκπαίδευσης, διαχωρίζοντας τους μαθητές ανάλογα με το θρήσκευμά τους και γκετοποιώντας τους μουσουλμάνους μαθητές. Στα μειονοτικά δημοτικά σχολεία το αναλυτικό πρόγραμμα είναι δίγλωσσο (ελληνικά-τουρκικά), παρέχοντας προς τους μουσουλμάνους μαθητές ανεπαρκείς γνώσεις της ελληνικής. Η κατάσταση αυτή συνεχίζεται και στα ιδιωτικά μειονοτικά γυμνάσια και λύκεια της Θράκης. Ας δούμε, για παράδειγμα, τι προβλέπεται από το Ωρολόγιο Πρόγραμμα Μειονοτικών Λυκείων. Σύμφωνα με την υπουργική απόφαση Γ2/933 της 3.3.2000 (ΦΕΚ Β 372, 2000) στην Α' Τάξη των μειονοτικών Λυκείων υποχρεωτικά μαθήματα στην ελληνική γλώσσα είναι: Αρχαία Ελληνικά, Νέα Ελληνική Γλώσσα και Γραμματεία, Ιστορία, Αρχές Οικονομίας, Τεχνολογία, ΣΕΠ, Ξένη Γλώσσα: σύνολο ωρών 16/17. Υποχρεωτικά μαθήματα στην τουρκική γλώσσα είναι τα ακόλουθα: Θρησκευτικά, Μαθηματικά, Φυσική, Χημεία, Φυσική Αγωγή, Τουρκικά: Σύνολο ωρών 15/14.

Βέβαια, το πρόβλημα της ελλιπούς διδασκαλίας της ελληνικής ξεκινάει από την πρωτοβάθμια μειονοτική εκπαίδευση. Αν ανατρέξουμε μερικές δεκαετίες πιο πίσω, θα θυμηθούμε πως στις 28-1-1954 ο Γενικός Διοικητής Θράκης Γ. Φεσσόπουλος διεβίβασε προς τις κοινότητες και τους δήμους της Ροδόπης διαταγή του τότε πρωθυπουργού Στρατάρχη Παπάγου που έλεγε: «Κατόπιν διαταγής του κ. Προέδρου της Κυβερνήσεως, παρακαλούμεν όπως εφ' εξής εις πάσαν περίπτωσιν γίνεται χρήσις του όρου «Τούρκος-τουρκικός» αντί του τοιούτου «Μουσουλμάνος-μουσουλμανικός». Επί τούτοις δέον να μεριμνήσετε διά την αντικατάστασιν των εν τη περιφερεία υμών διαφόρων επιγραφών, όπως «Μουσουλμανική Κοινότης, Μουσουλμανικόν Σχολείον κλπ» διά τοιαύτης «Τουρκικόν». Ήταν μία ψυχροπολεμική πολιτική απόφαση, που έστελνε τους μουσουλμάνους Έλληνες στην αγκαλιά της Τουρκίας. Το 1972, στο Νομοθετικό Διάταγμα 1109 της 25.1.1972 (ΦΕΚ Α' 17, 1972) αντικαθίστανται άρθρα του Ν.Δ. 3065/54 «περί τρόπου ιδρύσεως και λειτουργίας Τουρκικών Σχολείων Στοιχειώδους Εκπαιδεύσεως Δυτικής Θράκης και ρυθμίσεως ζητημάτων τινών αφορώντων εις την εποπτείαν αυτών και τους Επιθεωρητάς Τουρκικών Σχολείων». Στο νέο νομοθετικό διάταγμα γίνεται πλέον αναφορά σε «Μειονοτικά Σχολεία».

'Έχουν περάσει έξι δεκαετίες μετά τη θέσπιση αυτής της αναχρονιστικής νομοθεσίας και σήμερα τα μειονοτικά σχολεία παραμένουν μειονεκτικά, σχολεία που καταδικάζουν τους μαθητές τους στην αμάθεια, σχολεία που διαχωρίζουν, που καταστρατηγούν την έννοια της ισονομίας, εφόσον δεν παρέχουν ισότιμη εκπαίδευση σε όλους τους Έλληνες πολίτες.

Τα δίγλωσσα μειονοτικά σχολεία καταδικάζουν στην ημιμάθεια, κλείνουν τους γνωστικούς ορίζοντες των παιδιών, διχοτομούν τη συνείδησή τους. Προσθέτουν φανατισμό, αφαιρούν γνώσεις, πολλαπλασιάζουν τη σύγχυση, διαιρούν ανάμεσα σε "εμάς" και τους "άλλους". Προσθέτουν κεμαλική ιδεολογία, αφαιρούν κριτική σκέψη, πολλαπλασιάζουν την άγνοια, διαιρούν και διχάζουν τους πολίτες της Ελλάδας. Αφαίρεση κι όχι πρόσθεση –διαίρεση κι όχι πολλαπλασιασμός! Δεν έχουν θέση σε μια δημοκρατική χώρα. Είναι απομεινάρια ενός ψυχροπολεμικού παρελθόντος. Δεν ανήκουν στον 21ο αιώνα.

Η κατασκευή τουρκικής ταυτότητας μέσα από τα μειονοτικά σχολεία

Οι μουσουλμάνοι Έλληνες πολίτες αλλοτριώνονται μέσα από τα δίγλωσσα σχολεία που μετατρέπουν Έλληνες πολίτες σε φανατικούς υποστηρικτές του παντουρκισμού.

Ας λέμε τα πράγματα με το όνομά τους. Τα δίγλωσσα μειονοτικά σχολεία είναι στην ουσία σχολεία τουρκικά.

Η βασική τους λειτουργία είναι η αλλοτρίωση των μουσουλμάνων πολιτών.

Πέρα από το αναλυτικό πρόγραμμα που προβλέπουν τα διακρατικά πρωτόκολλα και οι πεπαλαιωμένες ελληνοτουρκικές συμφωνίες, μία σειρά από φιλοκεμαλικές, εθνικιστικές δράσεις καλλιεργούν στους μουσουλμάνους Έλληνες μαθητές το φανατισμό και το μίσος προς τους χριστιανούς. Κι αυτά όχι μόνο με την ανοχή αλλά και με την οικονομική επιδότηση της ελληνικής πολιτείας!

Θα πρέπει εδώ να επισημανθεί ότι η χρηματοδότηση των ιδιωτικών μειονοτικών σχολείων είναι παράνομη.

Βάσει των συνθηκών και της νομοθεσίας, υποτίθεται ότι θα πρέπει όσοι εγγράφουν τα παιδιά τους σε μειονοτικά σχολεία να πληρώνουν δίδακτρα και όλα τα έξοδα να καλύπτονται εξ ιδίων πόρων, όχι από τον Έλληνα φορολογούμενο. Σε αντίθετη περίπτωση θα έπρεπε το Υπουργείο Παιδείας να χρηματοδοτεί όλα τα ιδιωτικά εκπαιδευτήρια.

Το ελληνικό κράτος, όμως, πληρώνει πολλά εκατομμύρια για τη λειτουργία των μειονοτικών σχολείων, ενώ από νομική άποψη θεωρούνται ιδιωτικά.

Πόσα χρήματα ξοδεύει η ελληνική πολιτεία (σε καιρό οικονομικής κρίσης) για τη συντήρηση των μειονοτικών σχολείων και την μετακίνηση των μαθητών, τη στιγμή που βάσει του νόμου θεωρούνται ιδιωτικά;

Το 1999 το Ελληνικό Υπουργείο Εξωτερικών είχε ανακοινώσει πως το 1998 δαπανήθηκαν 61.600.000 δραχμές για λειτουργικές δαπάνες μειoνοτικών σχολείων, 289.364.000 δρχ για νέες κατασκευές, 139.126.000 δρχ για επισκευές και 100.000.000 δρχ για αγορά εποπτικού υλικού. Κατά τη διετία 2000-2002 διατέθηκαν από το Υπουργείο Εσωτερικών και την Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης 5.800.000 ευρώ για επισκευές-συντηρήσεις-βελτιώσεις μειονοτικών σχολείων. Το 2008 η Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση Ξάνθης πλήρωνε σε καθημερινή βάση 1.781,93 ευρώ για τη μεταφορά μαθητών από τα Πομακοχώρια προς το Μειονοτικό Γυμνάσιο-Λύκειο Ξάνθης και προς το Ιεροσπουδαστήριο του Εχίνου.

Εφόσον το Μειονοτικό Γυμνάσιο Λύκειο είναι Ιδιωτικό, γιατί η Νομαρχία Ξάνθης , μέσα από χρήματα του δημοσίου, καλύπτει τη μεταφορά των μαθητών προς το σχολείο αυτό;

Εδώ πρέπει να προσθέσουμε και τα δισεκατομμύρια του λεγομένου «Προγράμματος Εκπαίδευσης Μουσουλμανοπαίδων» της κ. Φραγκουδάκη.

Τα ποσά που αναφέρθηκαν είναι μόνο κάποια παραδείγματα.

Αν αθροίσει κανείς τα έξοδα του δημοσίου που δίνονται για το γλωσσικό εκτουρκισμό των μουσουλμάνων Ελλήνων πολιτών, θα συνειδητοποιήσει το μέγεθος του εγκλήματος.

Θα πρέπει κάποτε να συνειδητοποιήσουμε πως η παιδεία είναι δικαίωμα όλων των παιδιών ανεξαρτήτως θρησκεύματος. Φτάνουν πια οι διακρίσεις μέσα από την εκπαίδευση. Δε μπορεί να υπάρχει διαφορετικό εκπαιδευτικό σύστημα για τους χριστιανούς και διαφορετικό για τους μουσουλμάνους Έλληνες στο όνομα κάποιων παρωχημένων μορφωτικών πρωτοκόλλων του 1951 και του 1968. Κι έτσι να στερούνται τόσα παιδιά το αυτονόητο δικαίωμα στην ισότιμη εκπαίδευση στη γλώσσα της χώρας που γεννήθηκαν και ζουν.

Η αντισυνταγματικότητα των μειονοτικών σχολείων

Τόσα χρόνια δεν έχει τεθεί επαρκώς ένα μείζον νομικό ζήτημα: το γεγονός ότι τα μειονοτικά σχολεία είναι αντισυνταγματικά.

Καταστρατηγούν το Σύνταγμα της Ελλάδας, καθώς διαχωρίζουν τους πολίτες της Ελλάδας ανάλογα με το θρήσκευμά τους, παρέχοντας μειονεκτική εκπαίδευση προς τους μουσουλμάνους Έλληνες.

Ας δούμε αναλυτικά τι ορίζει το Σύνταγμα της Ελλάδος.

Σύμφωνα με το άρθρο 4 του Συντάγματος

«1. Οι Έλληνες είναι ίσοι ενώπιον του νόμου. και 2. Οι Έλληνες και οι Ελληνίδες έχουν ίσα δικαιώματα και υποχρεώσεις».

Σύμφωνα με το άρθρο 5 του Συντάγματος:

«1. Καθένας έχει δικαίωμα να αναπτύσσει ελεύθερα την προσωπικότητά του και να συμμετέχει στην κοινωνική, οικονομική και πολιτική ζωή της Χώρας, εφόσον δεν προσβάλλει τα δικαιώματα των άλλων και δεν παραβιάζει το Σύνταγμα ή τα χρηστά ήθη.

2. Όλοι όσοι βρίσκονται στην Ελληνική Επικράτεια απολαμβάνουν την απόλυτη προστασία της ζωής, της τιμής και της ελευθερίας τους, χωρίς διάκριση εθνικότητας, φυλής, γλώσσας και θρησκευτικών ή πολιτικών πεποιθήσεων.

Επίσης σύμφωνα με το Άρθρο 16 του Συντάγματος:

«1. Η τέχνη και η επιστήμη, η έρευνα και η διδασκαλία είναι ελεύθερες• η ανάπτυξη και η προαγωγή τους αποτελεί υποχρέωση του Κράτους. Η ακαδημαϊκή ελευθερία και η ελευθερία της διδασκαλίας δεν απαλλάσσουν από το καθήκον της υπακοής στο Σύνταγμα.

2. Η παιδεία αποτελεί βασική αποστολή του Κράτους και έχει σκοπό την ηθική, πνευματική, επαγγελματική και φυσική αγωγή των Ελλήνων, την ανάπτυξη της εθνικής και θρησκευτικής συνείδησης και τη διάπλασή τους σε ελεύθερους και υπεύθυνους πολίτες.

3. Τα έτη υποχρεωτικής φοίτησης δεν μπορεί να είναι λιγότερα από εννέα.

4. Όλοι οι Έλληνες έχουν δικαίωμα δωρεάν παιδείας, σε όλες τις βαθμίδες της, στα κρατικά εκπαιδευτήρια. Το Κράτος ενισχύει τους σπουδαστές που διακρίνονται, καθώς και αυτούς που έχουν ανάγκη από βοήθεια ή ειδική προστασία, ανάλογα με τις ικανότητές τους».

Αν αναλύσει κανείς τα παραπάνω άρθρα θα δει πως η υπάρχουσα μειονοτική εκπαίδευση δε διασφαλίζει ίσες ευκαιρίες και δυνατότητες, ούτε συμβάλλει στην ολόπλευρη και ισότιμη ανάπτυξη της προσωπικότητας των μουσουλμάνων μαθητών. Όλοι οι εκπαιδευτικοί γνωρίζουν πως όταν οι απόφοιτοι των μειονοτικών δημοτικών σχολείων φτάσουν στο Γυμνάσιο αδυνατούν να ενταχθούν στο δημόσιο γυμνάσιο, εφόσον δεν έχουν διδαχθεί στην ελληνική γλώσσα βασικά μαθήματα του κορμού του αναλυτικού προγράμματος όπως τα Μαθηματικά.

Σχολεία αντιδημοκρατικά

Τα μειονοτικά σχολεία είναι επιπλέον αντιδημοκρατικά. Διότι, δε μπορεί σε μια δημοκρατική χώρα να υπάρχει παιδεία δύο ταχυτήτων, με διαφορετικό αναλυτικό πρόγραμμα για τους πολίτες ανάλογα με το θρήσκευμά τους. Όσοι γεννιόμαστε στην Ελλάδα είμαστε Έλληνες, έχουμε αυτόν τον τόπο για πατρίδα μας, ανεξάρτητα από το θρήσκευμά μας. Και ως Έλληνες θα πρέπει να μας αντιμετωπίζει το υπουργείο Εθνικής Παιδείας, αντί να καθιστά τους μουσουλμάνους πολίτες δεύτερης κατηγορίας με την παροχή σε αυτούς αλλόγλωσσης (τουρκικής) εκπαίδευσης.

Το Υπουργείο Παιδείας οφείλει να εξασφαλίσει ισότιμη εκπαίδευση για όλους τους πολίτες της Θράκης, χριστιανούς και μουσουλμάνους. Για τη διδασκαλία των μητρικών γλωσσών της μειονότητας (τουρκική, πομακική, ρομά) πρέπει να ιδρυθούν σχολεία που θα λειτουργούν πέραν του ενιαίου αναλυτικού σχολικού προγράμματος. Έτσι μόνο θα συνδυάζεται η προστασία της μητρικής γλώσσας με τη σωστή και ισότιμη εκμάθηση όλων των γνωστικών αντικειμένων.

Τα προγράμματα διαπολιτισμικής εκπαίδευσης να ενσωματωθούν σε όλα τα σχολεία χωρίς να υπάρχουν τα μειονοτικά σχολεία, που στιγματίζουν και διαχωρίζουν τους μαθητές ανάλογα με το θρήσκευμα, τη γλώσσα ή την καταγωγή τους. Για να μην έχουμε παιδιά δύο ταχυτήτων και δύο κατηγοριών. Γιατί η εκπαίδευση πρέπει να είναι ΜΙΑ για όλους. Γιατί το σχολείο πρέπει να ενώνει κι όχι να χωρίζει. Γιατί όλα τα παιδιά της Ελλάδας, ανεξάρτητα από τη θρησκεία τους και τη μητρική τους γλώσσα, έχουν δικαίωμα σε ίσες ευκαιρίες. Γιατί οι τοίχοι των σχολείων – γκέτο πρέπει να πέσουν. Γιατί τα μειονοτικά σχολεία δεν έχουν θέση στον 21ο αιώνα. Γιατί είμαστε όλοι Έλληνες (χριστιανοί και μουσουλμάνοι).

Το τέλος της μειονοτικής εκπαίδευσης

Τα αποτυχημένα μειονοτικά σχολεία είναι εκ προοιμίου καταδικασμένα, αργά ή γρήγορα, να κλείσουν. Η πρόσφατη απόφαση του Υπουργείου Παιδείας για το κλείσιμο της Ειδικής Παιδαγωγικής Ακαδημίας Θεσσαλονίκης (ΕΠΑΘ-η οποία είχε ιδρυθεί στις 31-10-1968) συνοδεύτηκε από ένα σχόλιο της ειδικής γραμματέως διαπολιτισμικής εκπαίδευσης που χαρακτήριζε την ΕΠΑΘ «ένα σύστημα έωλο, ένα απαρτχάϊντ στην εκπαίδευση». Φαίνεται ότι σιγά-σιγά όλο και περισσότεροι συνειδητοποιούν ότι κάθε μορφής εκπαιδευτικές διακρίσεις δεν έχουν θέση σε μια ευνομούμενη πολιτεία. Έτσι, το Υπoυργείο έκρινε πως δεν έχει νόημα να συνεχίζεται η λειτουργία μιας παιδαγωγικής ακαδημίας, η οποία παράγει αποφοίτους που θα υπηρετήσουν αποκλειστικά στα υποβαθμισμένα μειονοτικά σχολεία. Η εξασφάλιση της ισονομίας για όλους ανεξαιρέτως τους Έλληνες μαθητές συμπεριλαμβάνει ίδιο επίπεδο διδασκαλίας, ισότιμο αναλυτικό πρόγραμμα σπουδών και δασκάλους με ίδιο εκπαιδευτικό υπόβαθρο. Αυτό βέβαια θα πρέπει να γίνεται με σεβασμό των πολιτισμικών ιδιαιτεροτήτων και της μητρικής γλώσσας των μαθητών.

Οι 224 αδιόριστοι απόφοιτοι της ΕΠΑΘ, καθώς και οι απόφοιτοι της ΕΠΑΘ που υπηρετούν σήμερα στα μειονοτικά σχολεία, μερικές φορές ανησυχούν για το μέλλον τους, στην περίπτωση συρρίκνωσης της μειονοτικής εκπαίδευσης. Η συρρίκνωση αυτή είναι ήδη ορατή, καθώς, όλο και περισσότεροι μουσουλμάνοι γονείς επιλέγουν για τα παιδιά τους τα δημόσια σχολεία. Ο σύλλογος των ΕΠΑΘιτών, εκφράζοντας συντεχνιακά συμφέροντα, έχει κατά καιρούς υπερασπιστεί ένα παρωχημένο σύστημα μειονοτικής εκπαίδευσης. Η καλύτερη απάντηση στους δικαιολογημένους φόβους των αποφοίτων της Ειδικής Παιδαγωγικής Ακαδημίας Θεσ/νίκης μπροστά στην ανεργία, θα ήταν η διαβεβαίωση, εκ μέρους του Υπουργείου Παιδείας, ότι θα υπάρξει πρόβλεψη για σταδιακή επαγγελματική αποκατάσταση όλων των αποφοίτων με τον καλύτερο τρόπο (μετάταξη στα δημόσια σχολεία ή σε άλλους οργανισμούς).

Ο σεβασμός της ετερότητας

Η συνύπαρξη γλωσσών, θρησκειών και πολιτισμικών ομάδων στη Θράκη ανά τους αιώνες υπήρξε πάντοτε αρμονική και δημιούργησε πλούσιες πολιτισμικές ωσμώσεις. Πέρα όμως από τις αλληλεπιδράσεις στο επίπεδο του πολιτισμού, είναι βέβαιο πως σήμερα, τόσο οι χριστιανοί, όσο και οι μουσουλμάνοι της Θράκης θέλουν ένα αύριο ειρηνικό για όλους και αγωνίζονται γι' αυτό. Η θεωρία του πολιτικού κόστους έχει καταρρεύσει στην πράξη, αφήνοντας έκθετους τους όποιους πολιτικάντηδες (δημάρχους, νομάρχες, βουλευτές, περιφερειάρχες) προβάλλουν το πρότυπο της φτηνής συναλλαγής αντί για τις αξίες της ισονομίας και του σεβασμού της ετερότητας στη χώρα που γέννησε τη δημοκρατία.

Η Ελλάδα δεν έχει να φοβηθεί τίποτα και κανέναν. Πάντοτε σεβόταν τα ανθρώπινα δικαιώματα, όσο καμία άλλη χώρα, και πάντοτε υπερασπίζονταν πανανθρώπινες αξίες, όπως αυτές των ίσων ευκαιριών στην εκπαίδευση, της προστασίας των μητρικών γλωσσών και του σεβασμού της θρησκευτικής πίστης και της εθνοτικής καταγωγής. Στο πλαίσιο αυτό, οι φυσικοί ομιλητές των μειονοτικών γλωσσών στη Θράκη (τουρκική, πομακική, ρομά) κατάφεραν να διατηρήσουν τις ιδιαιτερότητές τους απολαμβάνοντας κάθε είδους ελευθερία έκφρασης, γραπτής και προφορικής.

Μπροστά στη θεωρία του πολιτικού κόστους, οι εκάστοτε σύμβουλοι μειονοτικής εκπαίδευσης συμβουλεύουν τους Υπουργούς Παιδείας να μην αλλάξουν τα κακώς κείμενα, να μην είναι εκείνοι που θα βγάλουν τα κάστανα από τη φωτιά, διότι μπορεί να χαθούν κομματικοί ψήφοι. Το κλίμα φόβου και η θεωρία του «Μην ανοίγετε τους ασκούς του Αιόλου της μειονότητας» απλώνεται συχνά σε τοπικούς προϊσταμένους, δημάρχους, νομάρχες, αστυνομικούς διευθυντές. Όμως, τέτοιες παρωχημένες προσεγγίσεις είναι καιρός να τερματιστούν. Πρέπει όλοι πλέον να συνειδητοποιήσουμε ότι ο καλύτερος σεβασμός της ετερότητας σε μία χώρα είναι η παροχή ισότιμης εκπαίδευσης προς όλους τους πολίτες της.

* Δημοσιεύτηκε στην εφημερίδα «ΑΓΩΝΑΣ» της Ξάνθης στις 24 & 25 / 9/2010
pomakohoria


Η ΕΛΛΑΔΑ ΜΑΣ ΣΗΜΕΡΑ

Η λαθρομετανάστευση: Απάντηση στον Τριμικλινιώτη



Το παρόν άρθρο αποτελεί απάντηση στα άρθρα του Νίκου Τριμικλινιώτη, τα οποία δημοσιεύθηκαν στον «Πολίτη» της Κυριακής, 5 και 19 Σεπτεμβρίου. Στα άρθρα του αυτά ο κ. Τριμικλινιώτης, χρησιμοποιώντας προπαγάνδα ξιφουλκεί εναντίον των κ.κ. Μορφίτη και Ρότσα, αλλά και κατά της Συντακτικής Ομάδας Εμπροσθοφύλακες, τους οποίους στολίζει με χαρακτηρισμούς, αποβλέποντας έτσι να εξουδετερώσει εκ προοιμίου την αξιοπιστία τους, αφού τους κατατάσσει σαν άτομα τα οποία ιεραρχούν την ιδιοτέλεια τους και το δικαίωμα τους να απολαμβάνουν ανενόχλητοι τον ‘’Κυπριακό Παράδεισο’’, που επαπειλείται από τους φτωχούς και ταλαίπωρους δήθεν μετανάστες, οι οποίοι κατά τον κ. Τριμικλινιώτη κατέφθασαν στο Νησί αναζητώντας ένα καρβέλι ψωμί για τους ίδιους και τις οικογένειες τους. Τα σφαιρίδια του κ. Τριμικλινιώτη μεταξύ άλλων ακούμπησαν και το Κίνημα Ελληνικής Αντίστασης και τους αρθρογράφους μέλη του. Ως Κίνημα Ελληνικής Αντίστασης θα το πούμε ξεκάθαρα στον κ. Τριμικλινιώτη. Δεν μας πτοούν αυτού του είδους οι επιθέσεις. Τουναντίον αποτελεί καθήκον για μας να βρισκόμαστε απέναντι τόσο στον ίδιο όσο και στους λοιπούς ομογάλακτούς του. Έχοντας δε κατά νουν το απόφθεγμα του Αντισθένη θα ανησυχούσαμε αν χαίραμε της συμπάθειας του καθ΄ ότι: «επαινούμενος υπό του πονηρού, αγωνιώ μη τι κακόν είργασμαι». Ωστόσο είμαστε υποχρεωμένοι να ανασκευάσουμε την στρεβλή εικόνα την οποία ο κ. Τριμικλινιώτης εμφανίζει σχετικά με το θέμα της λαθρομετανάστευσης.
Στο δεύτερο σχετικό άρθρο του ο κ. Τριμικλινιώτης αναφέρει μεταξύ άλλων ότι ο σύγχρονος ρατσισμός δεν οριοθετείται από την έννοια της βιολογικής ανωτερότητας αλλά προσδιορίζεται από τις αρχές, α) της άρνησης της δυνατότητας ενσωμάτωσης των μεταναστών με ολωσδιόλου διαφορετικές πολιτισμικές καταβολές, β) της θεώρησης ότι οι μετανάστες απειλούν την εθνική ευημερία  και γ) της υπεράσπισης της εθνικής – πολιτισμικής κληρονομιάς . Εάν, κατά τον κ. Τριμικλινιώτη, αυτές είναι οι αρχές που οριοθετούν το σύγχρονο ρατσισμό τότε εμείς δηλώνουμε ρατσιστές. Διότι, πράγματι είμαστε ταγμένοι στην υπηρεσία του έθνους και της εθνικής πολιτισμικής κληρονομιάς και θεωρούμε ότι η ενσωμάτωση και η ένταξη των τριτοκοσμικών μεταναστών, ιδίως των μουσουλμάνων, στις Ευρωπαϊκές κοινωνίες είναι όχι μόνο ανέφικτη αλλά και ανεπιθύμητη. Επιπρόσθετα, δεν συζητούμε για οποιαδήποτε ποσόστωση στον αριθμό μεταναστών που θα υπάρχουν στη χώρα μας αλλά ζητούμε την άμεση απέλαση όλων των λαθρομεταναστών και τον περιορισμό των νομίμων μεταναστών στους απολύτως απαραίτητους, ενός εκάστου εκ των οποίων η διαμονή, δεν θα υπερβαίνει την τετραετία. Ζητούμε επίσης να μην ισχύει το Ευρωπαϊκό κεκτημένο για τους Ευρωπαίους μετανάστες, οι οποίοι θα πρέπει να απελαύνονται ελεύθερα, όπως επίσης και την άρση των προκλητικών επιδομάτων για τους δήθεν πολιτικούς πρόσφυγες.
Σε ότι αφορά τα περί βιολογικής ανωτερότητας αναφερόμενα από τον κ. Τριμικλινιώτη, εμείς ουδέποτε αποκρύψαμε ότι, βάση της θεώρησης μας για το έθνος  είναι ο βιολογικός παράγοντας δηλαδή η Φυλή. Είμαστε εθνοφυλετιστές και αυτή είναι μία ιδεολογική μας αρχή την οποία υπερασπιζόμαστε υπερήφανα και γι’ αυτό δεν απολογούμαστε σε κανέναν, πολύ περισσότερο σε εθνομηδενιστές τύπου Τριμικλινιώτη. Σε ότι αφορά τα περί Μουσολίνι και Μόσλευ πρέπει να αναφέρουμε ότι εμείς είμαστε Έλληνες εθνικιστές και δεν επηρεαζόμαστε ούτε έχουμε ως πρότυπο μας ξενόφερτα ιδεολογήματα και συστήματα τα οποία εφαρμόστηκαν σε παλαιότερες εποχές και σε αλλοεθνείς λαούς με διαφορετική κουλτούρα από τη δική μας. Η ιστορική αλήθεια ωστόσο επιτάσσει να αναφέρουμε ότι, όπως και εμείς, έτσι και αυτά τα κινήματα ήταν αδιάλλακτα αντιπλουτοκρατικά και κατ’ αυτό τον τρόπο εξηγείται η ιδεολογική μετάβαση των ιδρυτών τους από την αριστερά στη λεγόμενη ακροδεξιά. Ορισμένα δε κινήματα και ρεύματα του Μεσοπολέμου (εθνικομπολσεβίκοι) είχαν σχεδόν ταυτόσημες απόψεις με την επαναστατική Αριστερά στα κοινωνικά ζητήματα. Επ’ αυτού αν χρειαστεί θα επανέλθουμε.
Το δικό μας Κίνημα οραματίζεται τον Κοινωνισμό. Έναν κοινωνισμό ο οποίος στηρίζεται στα Ελληνικά πολιτισμικά πρότυπα και δεν έχει την παραμικρή σχέση με τον κίβδηλο Μαρξιστικό, δήθεν επιστημονικό σοσιαλισμό, στην ουσία κρατικό καπιταλισμό, τον οποίο οραματίζεται ο κ. Τριμικλινιώτης και οι όμοιοι του, ο οποίος κατέστη πρόξενος αναρίθμητων δεινών στις χώρες όπου εφαρμόστηκε καθιστώντας αυτές ένα απέραντο στρατόπεδο και τους λαούς τους ανδράποδα. Αγωνιζόμαστε για την εθνικιστικοποίηση και την εν γένει δυναμική παρέμβαση του προλεταριάτου στα πολιτικά δρώμενα και η ανταπόκριση του εργαζόμενου λαού προφανώς ανησυχεί τον κ. Τριμικλινιώτη και τους ομόφρονές του, επειδή χάνουν το μονοπώλιο του αντιπλουτοκρατικού αγώνα
Σε σχέση με τα αναφερόμενα στο άρθρο του κ. Τριμικλινιώτη για την Ομοσπονδία εμείς διακηρύσσουμε ότι απορρίπτουμε τη λύση αυτή όχι μόνο γιατί είναι ρατσιστική αλλά και επειδή νομιμοποιεί τα τελεσμένα της εισβολής, αποκλείει την επανάκτηση μεγάλου μέρους της κατεχόμενης γης μας, αποτρέπει στο διηνεκές την επιστροφή του μεγαλύτερου μέρους των προσφύγων στις πατρογονικές τους εστίες και καθιστά την κατοχική δύναμη συγκυρίαρχη και στο ελεύθερο τμήμα της Κύπρου. Αντί της Ομοσπονδίας εμείς πρεσβεύουμε τον, με κάθε δυνατό μέσο, εθνικοαπελευθερωτικό αγώνα για την απελευθέρωση και της τελευταίας σπιθαμής της κατεχόμενης γης μας και την Ένωση της απελευθερωμένης Κύπρου με μία Μεγάλη Ελλάδα απαλλαγμένη από την Αμερικανοσιωνιστική κατοχή και από την τυραννία της πλουτοκρατικής ολιγαρχίας. Ωστόσο για να επιτευχθεί ο εθνικοαπελευθερωτικός αγώνας πρέπει πρωτίστως να δημιουργηθούν συνθήκες διεξαγωγής του. Απαιτείται κοινωνική συνοχή, παιδευμένη κοινωνία, γερή οικονομία και εμπνευσμένη ηγεσία. Σε συνθήκες παρηκμασμένης κοινωνίας, όπως η δική  μας, όπου ανθεί η «Τριμικλινιώτικη» εθνομηδενιστική ιδεολογία και με την φαύλη ηγεσία Χριστόφια-Κάρογιαν ο εθνικός ξεπεσμός και η απώλεια της Πατρίδας είναι πλέον νομοτέλεια… Εκτός και αν ο λαός αντιδράσει έγκαιρα.        
Επιθυμώντας δε να αναπτύξουμε περαιτέρω το θέμα της λαθρομετανάστευσης και τις ολέθριες συνέπειες του στους αυτόχθονες λαούς παραθέτουμε τ’ ακόλουθα: 
Η έννοια της πατρίδας πήγασε και αναπτύχθηκε στην πατρώα γη. Δηλαδή στην αγαπημένη γη όπου γεννήθηκαν και ετάφησαν οι προσφιλείς μας πατέρες εκεί όπου είδαν το πρώτο φως του ηλίου και γαλουχήθηκαν τα παιδιά μας. Εκεί όπου δημιουργήθησαν τα πρώτα ήθη και έθιμα που μετεξελίχθησαν σε νόμους. Στο χώρο αυτό ανεπτύχθη η όμαιμη κοινωνία με συνείδηση του παρελθόντος, του παρόντος και του μέλλοντος, η οποία συνείδηση ονομάσθηκε εθνική συνείδηση.
Η έλευση της παρασιτικής αστικής τάξης και η επικράτηση του θετικισμού και του υλισμού επέβαλε και την ανάλογη κουλτούρα με την οποία για χάριν των οικονομικών συμφερόντων της άρχουσας τάξης υπονομεύθηκε η έννοια της πατρίδας. Οι αξίες του αστικού πολιτισμού διέπλασαν ένα χαρακτήρα άκρως αντίθετο του παραδοσιακού ιδεώδους, το οποίο είναι συνδεδεμένο προς τη φύση, τις καιρικές συνθήκες, τις εποχές και τη θεία πρόνοια. Ο αστικός πολιτισμός κατακρημνίζει και λοιδορεί τις παραδοσιακές αξίες, το ηρωικό και θρησκευτικό ιδεώδες και την πολεμική αρετή. Κρημνίζει και υπονομεύει το ιδεώδες της αρρήκτου συνδέσεως με τον τόπο, την έννοια δηλαδή της πατρίδας και το αλληλένδετο ιδεώδες της φυλετικής καθαρότητας, της έννοιας δηλαδή ότι η φυλή είναι αυτόχθων, όμαιμη και από αρχαιοτάτων χρόνων κατέχει την πατρώα γη, ως δικαίωμα βιολογικής διαδοχής και ως θέλημα της θείας πρόνοιας. Ο αστός όντας κοσμοπολίτης καθίσταται δεινός πολέμιος των εθνικών παραδόσεων, της εθνικής γλώσσας, των εθνικών συνόρων και της θρησκείας και υποστηρίζει οιανδήποτε κοσμοπολίτικη οργάνωση που δρα ισοπεδωτικά κατά των ως άνω αξιών.
Παράλληλα η έλευση του αστικού πολιτισμού επέβαλε τα φθοροποιά φαινόμενα της αστυφιλίας και της μεγαλούπολης. Μια τεράστια μάζα του πληθυσμού συνέρευσε στις μεγαλουπόλεις διακόπτοντας απότομα την παραδοσιακή ζωή με αποτέλεσμα τα νέα βλαστάρια (του πάλαι ποτέ ανθρώπου της υπαίθρου) να καθίστανται απλά ζωντόβολα, τα οποία αναπτύσσονται αφύσικα στις τσιμεντουπόλεις χωρίς καμία επίγνωση της φύσης, του θεϊκού νόμου, της ανθρώπινης κοινότητας και αυτής της ίδιας της ζωής. Ο ενστικτώδης τρόπος ζωής τους, τους καθιστά επιρρεπείς σε κάθε είδους βαρβαρότητα και εγκληματικότητα. Η ζωή τους είναι ανιαρή και η εργασία τους δεν έχει καμία σχέση με τη φύση και τη δημιουργικότητα. Είναι απλά πιόνια μιας οικονομικής μηχανής. Ζουν σε μια κοινωνία την οποία μισούν και είναι έτοιμοι να εισακούσουν τους κοσμοπολίτες επίβουλους οι οποίοι ευαγγελίζονται την πλήρη ισοπέδωση. Στις μεγαλουπόλεις αυτές, ελέω των Ευρωπαϊκών ντιρεκτίβων και της αόρατης παγκόσμιας κυβέρνησης, της οποίας η επιβίωση εξαρτάται από τον θάνατο των εθνικών πολιτισμών και την κατάργηση των εθνικών συνόρων, συρρέουν από τις χώρες του τρίτου κόσμου οι ορδές των μεταναστών. Οι αλλοεθνείς αυτοί μη έχοντες καμία σχέση με τις ιδέες του «ιθαγενούς πολιτισμού» και όντες αποξενωμένοι από αυτόν τρέφουν εναντίον του αβυσσαλέο μίσος και διάθεση ισοπέδωσής του.
Μέσα σ΄ αυτό τον κυκεώνα καραδοκούν οι γύπες της παγκοσμιοποίησης, οι οποίοι επιδιώκουν την κατάληψη της εξουσίας και μέσω αυτής την άλωση των εθνών αφού τα εθνικά σύνορα αποτελούν εμπόδιο στην παγκόσμια αγορά, η οποία απαιτεί την ασύδοτη κίνηση κεφαλαίων και φθηνού εργατικού δυναμικού σε όλο τον πλανήτη. Το έργο τους καθίσταται εύκολο με την ισοπέδωση και την αντικατάσταση του αυτόχθονος πολιτισμού με έναν κοσμοπολίτικο κυκεώνα. Μέσο επιδίωξης του στόχου αυτού είναι μια κοσμοπολίτικη προπαγάνδα, η οποία αποβλέπει στο να προσελκύσει τις μάζες εν΄ ονόματι ενός ψευδεπίγραφου ανθρωπισμού που εξαγγέλλει το δήθεν όραμα του πολυπολιτισμού και εν ονόματι μιας ψευδεπίγραφης δημοκρατίας, η οποία υποτίθεται ότι οικοδομήθηκε στη βάση του Ελληνικού πολιτισμού πλην όμως δεν είναι τίποτε άλλο παρά μια δυτικόφερτη απάτη. Η προπαγάνδα την οποία οι αποδομιστές του έθνους χρησιμοποιούν θέλει να καταστρέψει και να μετατρέψει σε αδίκημα και ύβρι τον Ελληνικό πολιτισμό επιδιώκοντας έτσι να εξαφανίσουν, την όποια αντίδραση ώστε να παραμείνει κυρίαρχος ο νέος κοσμοπολίτικος εκφασισμός. Προς τούτο η παγκόσμια κυβέρνηση χρηματοδοτεί, οργανώνει και καθοδηγεί μίσθαρνα όργανα που στελεχώνουν το κράτος και την κοινωνία, τα οποία αναλαμβάνουν την υπονόμευση των εθνικών συμφερόντων. Αυθεντικό παράδειγμα η Κυβέρνηση Παπανδρέου και ο εσμός της θολοκουλτούρας που επιβάλλει στην Ελλάδα τη δικτατορία του πολιτικώς ορθού.
Δεν είναι λοιπόν παράξενο το γεγονός ότι στους κύκλους των «κουλτουριαρέων», ομογάλακτων του κ. Τριμικλινιώτη κυριάρχησε η πολιτική της ειρηνικής μετάλλαξης των δύο εθνικών κρατών των Ελλήνων σε πολυεθνικά μορφώματα. Στο στόχαστρο αυτής της πολιτικής εντάσσεται βέβαια και η Κύπρος της οποίας η ολοκληρωτική κατοχή θα επιτευχθεί όταν οι ορδές των μουσουλμάνων μεταναστών, αφού υπερισχύσουν στις ελεύθερες περιοχές, αποφασίσουν να συνενωθούν με το βόρειο κατεχόμενο τμήμα.
Σύμφωνα με τον καθηγητή της Φιλοσοφίας Κωνσταντίνο Ρωμανό τα έθνη είναι πρωταρχικά συνεκτικές κοινότητες ομοίων ανθρώπων (αίμα, γλώσσα, πολιτισμός) με ισχυρά συλλογικά ένστικτα αυτοσυντήρησης. Για το Γερμανό ειδικό ιστορικό της Τυβίγγης Langewiesche τα τελευταία διακόσια χρόνια δεν προέκυψε στην ανθρωπότητα άλλη αρχή που διασφαλίζει την κοινωνική συνοχή ισχυρότερη από το έθνος – κράτος. Αυτό εγγυάται στο εσωτερικό του την κατανομή των αγαθών της ασφάλειας και της ελευθερίας. Το έθνος – κράτος εγγυάται την επιβίωση του κάθε πολιτισμού στην ιδιαιτερότητα του δια των θεσμών, του συστήματος εκπαίδευσης (κοινωνικής αναπαραγωγής) και της αμυντικής ικανότητας.
Το έθνος αποτελεί το θανάσιμο εχθρό του καπιταλισμού και κατά συνέπεια της παγκοσμιοποίησης και της μεταλλαγμένης αριστεράς η οποία εν’ ονόματι ενός κατασκευασμένου ψευδεπίγραφου οράματος του πολυπολιτισμού υπονομεύει και κτυπά το έθνος.    
Κατά τον κ. Ρωμανό το ότι ένας μικρός αριθμός Ελλήνων επιβίωσε ως τις μέρες μας μετά από χιλιάδες χρόνια και πολλαπλές καταστροφές δεν είναι θαύμα, αλλά λογικό αποτέλεσμα της μεγάλης γεωγραφικής εξάπλωσης και δύναμης του αρχαίου Ελληνισμού. Όμως ο ελληνισμός συρρικνώνεται συνεχώς. Η Μικρά Ασία, λέει ο ιστορικός Σπύρος Βρυώνης, είχε πριν 800 χρόνια 12 εκατομμύρια Έλληνες. Σήμερα δεν έχει κανέναν. Η Ελλάδα και η Κύπρος είναι τα τελευταία καταφύγια του Ελληνισμού. Ο Ελληνισμός δεν έχει πλέον εφεδρείες. Η τελική επιβίωση των Ελλήνων θα εξαρτηθεί από την αρετή τους. Η Ιστορία δεν θα συγχωρήσει άλλο μικρονοϊκούς και μικρόψυχους. Και δεν αποτελεί άρνηση της αυτονομίας του προσώπου η ύπαρξη προγόνων, ούτε στοιχείο ρατσισμού ή φυσική συμπάθεια ανάμεσα σε ανθρώπους με κοινή καταγωγή. Όλοι έχουμε προγόνους και είναι στοιχείο ανθρωπιάς να αποδίδουμε τιμή στους προγόνους μας.
Ο καθηγητής Ρωμανός επισημαίνει ότι με το πρόσχημα της κριτικής του σωβινισμού, που είναι καταδικαστέος, οι αποδομιστές ξεριζώνουν τον ίδιο τον πατριωτισμό, δηλαδή τη φυσική οικείωση του ελληνικού γένους προς τον εαυτό του, την οποία επικαλέσθηκε ο Πλάτων, ανέπτυξαν θεωρητικά οι Στωϊκοί φιλόσοφοι και τιμούν οι ελεύθεροι άνθρωποι ως τις μέρες μας σε όλη τη γη. Διότι οι άνθρωποι ενστικτωδώς γνωρίζουν αυτό που ένας μεγάλος φιλόσοφος της εποχής μας, ο  Hans – Georg Gadamer, διετύπωσε ως αφορισμό: Όποιος κατάγεται από το πουθενά δεν έχει μέλλον. Το γένος είναι η προϋπόθεση του έθνους, δηλαδή η κοινότητα των ομοίων, των ανθρώπων με κοινή καταγωγή.
Μέσα από την ιστορική διαδρομή φάνηκε καθαρά ότι όχι το προλεταριάτο, αλλά το κεφάλαιο είναι που δεν έχει πατρίδα. Οι άνθρωποι διερωτώνται σήμερα που θα βρουν προστασία από την παγκοσμιοποίηση και τους παγκοσμιοποιητές και θυμούνται το έθνος, δηλαδή την κοινότητα των ομοίων. Ήδη ο φιλόσοφος Χάμπερμας (ο οποίος τριάντα χρόνια πριν θεωρούσε ότι ένας αφηρημένος «πατριωτισμός του συντάγματος» ήταν αρκετός για την συνοχή της κοινωνίας) είχε ανακαλύψει εκ νέου ότι η δημοκρατία για να λειτουργήσει είχε ανάγκη από ανθρώπους όμοιους με κοινούς στόχους και μια οριοθέτηση προς τα έξω που βασιζόταν στην διάκριση μελών – μη μελών. Πως να έχει το δικαίωμα να ψηφίσει ένα μη μέλος στη δημοκρατική διαδικασία και πως να γίνει μέλος ένας ξένος χωρίς κοινούς στόχους που διαμορφώνονται μέσα από την κοινή ιστορική πορεία ενός έθνους. Μία δημοκρατία ανοιχτή στον καθένα χωρίς προϋποθέσεις αυτοκαταστρέφεται.
Παναγιώτης Κλεοβούλου, Οδυσσέας Διομήδους
Στελέχη Κινήματος Ελληνικής Αντίστασης
Γραφείο Ιδεολογικού Αγώνα
 antistasi org

ΕΘΝΙΚΙΣΤΙΚΗ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΣΤΑ ΤΕΧΝΑΣΜΑΤΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟΥ ΣΥΝΑΓΕΡΜΟΥ

Υποτίθεται ότι μπήκαμε σε προεκλογική περίοδο εν όψει των βουλευτικών εκλογών του Μαίου του 2011.Όμως η προπαγανδιστική μηχανή του Δημοκρατικού Συναγερμού κάνει το εξής τέχνασμα. Αντί να επικεντρώνεται στις βουλευτικές εκλογές , κάνει λόγο για τις προεδρικές εκλογές του 2013. Έτσι φιγουράρει στους χώρους των εθνικοφρόνων και του αντι-ομοσπονδιακού μετώπου , το όνομα της κ. Θεοχάρους Αυτή ειναι ο μέγας νούς , η μεγάλη πατριωτική φωνή που πρέπει να στηρίξουμε άπαντες για να απαλλαγούμε απο την "κατάρα Χριστόφια". Με τέτοια σοφίσματα θέλουν να συντηρήσουν στη κατάψυξη τις πατριωτικές δυνάμεις που εγκλωβίσθηκαν στον ΔΗ.ΣΥ και να τις αξιοποιήσουν προς όφελος τους και για τις βουλευτικές εκλογές.Είναι γνωστό βέβαια ότι η δεξιά αναρτά στο πατριωτικό περίπτερο της διάφορα φωσφορίζοντα μορμολύκεια για να εξαπατά το εκλογικό σώμα και να καταπνίγει την αυτόνομη φωνή του πατριωτισμού και του εθνικισμού . Απο το 1974 μέχρι σήμερα αυτή η τακτική ειχε θαυμάσια αποτελέσματα για το κόμμα αυτό της πλουτοκρατίας και της εθνικής μειοδοσίας , τον Δημοκρατικό Συναγερμό.Κάτω απο τον θόρυβο των ανεμιζόντων πλαστικών σημαιών του κίβδηλου πατριωτισμού τους , σφυρηλατήθηκε το σχέδιο Ανάν , χωρίς να υπάρξει η παραμικρή αντίδραση , η παραμικρή υποψία για το τι τεκτενόταν εις βάρος της πατρίδος.
Το ερώτημα που εμείς απευθύνουμε στην κυρία Θεοχάρους που συντάχθηκε με τη γραμμή του ΟΧΙ στο δημοψήφισμα του 2004 είναι το εξής. Γιατί τότε συναινέσατε κυρία Θεοχάρους στο διπλό δημοψήφισμα και στη συμμετοχή των εποίκων και ποια θα είναι η θέση σας σε περίπτωση που μας παρουσιάσουν ένα νέο σχέδιο και θα θελήσουν να το περάσουν μέσα απο τις ίδιες διαδικασίες;
Σήμερα τα πράγματα δεν είναι όπως το 2004. Στη Κύπρο υπάρχει ένας λαϊκός εθνικισμός που καθημερινά δυναμώνει . Το πολιτικό κατεστημένο της υποχώρησης θα είναι υποχρεωμένο να μας ακούσει γιατί θα μας βρει αντιμέτωπους στα σχέδια του. Το αυτόνομο και αυτοδύναμο εθνικιστικό μέτωπο είναι πια ένα γεγονός που θα καθορίσει τις μελλοντικές εξελίξεις . Η δεξιά είναι ο κυριότερος εχθρός μας. Καμιά υποχώρηση , κανένας συμβιβασμός.
ΕΘΝΙΚΙΣΤΙΚΟ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟ ΚΟΜΜΑ (ΕΔΗΚ)
ΤΟΜΕΑΣ ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ

H ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ.


ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΜΗΤΡΟΠΕΤΡΟΣ
ΛΥΚΕΙΑΡΧΗΣ 1ου ΛΥΚΕΙΟΥ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ

Η Ελληνική γλώσσα έχει ηλικία τουλάχιστον 50.000 ετών με βάση τα ανθρωπομετρικά χαρακτηριστικά των Σαρακατσάνων. Οι Σαρακατσάνοι είναι ένα πανάρχαιο ελληνικό φύλο μαρτυρημένο ανθρωπολογικώς εδώ και 50.000 έτη, το οποίο ανέκαθεν ομιλεί αποκλειστικά την Ελληνική γλώσσα, χωρίς καμμία ξένη πρόσμειξη. Το λογικό συμπέρασμα είναι, ότι η Ελληνική γλώσσα έχει τουλάχιστον την ηλικία του Σαρακατσάνικου Ελληνικού φύλου.

Το πρόγραμμα «Μουσαίος» του Θησαυρού της Ελληνικής Γλώσσης, εκδόσεως του Πανεπιστημίου της Καλιφόρνιας των Η.Π.Α. στις αρχές της δεκαετίας του 1990, περιέχει περίπου 70.000.000 γλωσσικά λήμματα. ΄Οταν ολοκληρωθεί, θα περιέχει 150.000.000 γλωσσικά λήμματα. Αυτό τι αποδεικνύει; Είναι δυνατόν ένας τέτοιος γλωσσικός πλούτος να έχει δημιουργηθεί σε τέσσερις μόνο χιλιάδες χρόνια, όπως...

ισχυρίζονται μερικοί;
Η Ελληνική γλώσσα και από τον πλούτο της αποδεικνύεται πανάρχαια και μητέρα όλων των υπολοίπων γλωσσών, οι οποίες είναι απλώς διάλεκτοί της. Η Ελληνική γλώσσα έχει την ακρίβεια της γεωμετρίας και την απόλυτη σαφήνεια, που απαιτούν οι ηλεκτρονικοί υπολογιστές. Εάν υπήρχε η δυνατότητα να επικοινωνήσουμε με έναν ηλεκτρονικό υπολογιστή πολύ μεταγενέστερης γενεάς και του γράφαμε το αγγλικό ρήμα WRITE, αυτός δεν θα αντιλαμβανόταν, τι ακριβώς εννοούμε με μιαν μόνο λέξη, διότι στα αγγλικά WRITE σημαίνει πολλά και διαφορετικά: γράφω, γράφεις, γράφουμε, γράφετε, γράφουν και γράφειν.

Αντιθέτως εάν του γράφαμε το Ελληνικό ρήμα ΓΡΑΦΩ, θα αντιλαμβανόταν αμέσως, τι εννοούμε. Εννοούμε: γράφω και μόνον γράφω και τίποτε άλλο. Απόλυτη ακρίβεια, ευκρίνεια και σαφήνεια. Αλλά θα μπορούσε κάποιος να αντιτείνει, ότι και η Λατινική γλώσσα έχει την ίδια ακρίβεια. Μήπως έχει δίκιο; Ας πάρουμε λοιπόν το «αmo», ένα ρήμα ομαλό της Λατινικής γλώσσης. Το σύνολο των μονολεκτικών τύπων του ρήμνατος αυτού στην ενεργητική φωνή είναι 80 και το αντίστοιχο σύνολο των τύπων του στη Μέση φωνή είναι 42. ΄Εχουμε δηλαδή ένα γενικό σύνολο 122 ρηματικών τύπων στην Λατινική.
Ας πάρουμε τώρα το «λύω», ένα επίσης ομαλό ρήμα της Αρχαίας Ελληνικής γλώσσης. Το σύνολο των μονολεκτικών τύπων του ρήματος αυτού στην ενεργητική φωνή είναι 137, στην Μέση Φωνή 145 και στη Μέση με Παθητική Διάθεση 55. ΄Εχουμε δηλαδή ένα σύνολο 337 ρηματικών τύπων. Η Αρχαία Ελληνική έχει σχεδόν τριπλάσιους ρηματικούς τύπους ενός ομαλού ρήματος, από όσους διαθέτει η Λατινική γλώσσα. ΄Αρα έχει τριπλάσια ακρίβεια αποδόσεως νοήματος, από όσην διαθέτει η Λατινική. Εάν μάλιστα συγκρίνουμε την Αρχαία Ελληνική με τις σύγχρονες γλώσσες στον τομέα της ακριβείας αποδόσεως νοήματος, τα αποτελέσματα θα είναι απογοητευτικά για αυτές.

Να γιατί οι Αμερικανικές και οι Ιαπωνικές Εταιρείες Ηλεκτρονικών Υπολογιστών όταν ζητούν υψηλόβαθμα Στελέχη, απαιτούν να έχουν και γνώση της Αρχαίας Ελληνικής Γλώσσης. Αυτοί κάτι θα ξέρουν. Αντιθέτως, εμείς οι έξυπνοι…
Εκτός αυτών δεν πρέπει να λησμονούμε και το νεολιθικό κεραμεικό θραύσμα, το ευρεθέν στα Γιούρα της Αλλονήσου από τον Αδαμάντιο Σάμψων, ηλικίας περίπου 6.000 ετών π.Χ. και επί του οποίου διακρίνονται ολοκάθαρα τα κεφαλαία ελληνικά αλφαβητικά γράμματα Α,Δ,Υ, με άγνωστη βέβαια μέχρι στιγμής φωνητική αξία. Πράγματι δεν είναι βέβαιον, ότι πρόκειται περί γραμμάτων. ΄Όμως το γεγονός, ότι παρόμοια σύμβολα υπάρχουν σε χιλιάδες νεολιθικά θραύσματα, ευρεθέντα στην κοιλάδα του βορείου Νέστου στην Μοισία (σημερινή Βνουλγαρία) και ανήκοντα στην πέμπτη χιλιετία π.Χ. καθώς και το αναμφισβήτητο γεγονός, ότι παρόμοια σύμβολα ανιχνεύονται στην περίφημη πινακίδα του Δισπηλιού, η οποία φέρει γραφή του 5.250 π.Χ., αποδεικνύει, ότι ο μείζων ελληνικός χώρος είχε αλφαβητικά γράμματα τρεις και τέσσερις χιλιάδες χρόνια πριν από την υποτιθέμενη δημιουργία του αλφαβήτου από τους «Φοίνικες».

Πιστεύω ακράδαντα, ότι η ελληνική αλφαβητική γραφή συνυπήρχε με την εικονογραφική και την συλλαβογραφική γραφή, όπως ακριβώς και στις ημέρες μας συνυπάρχει η αλφαβητική γραφή των πινακίδων της τροχαίας, όπου ένα απλό θαυμαστικό (!) εντός τριγώνου σημαίνει: «Προσοχή απροσδιόριστος κίνδυνος.» Φαντασθήτε λοιπόν, τι θα συνέβαινε, αν μετά από χιλιάδες χρόνια ανακάλυπτον σε κάποια ανασκαφή μια τέτοια πινακίδα της τροχαίας και δεν ανακαλύπτονταν αλφαβητικές γραφές, λόγω φθοράς των φερόντων υλικών. Πολλοί επιστήμονες θα ισχυρίζονταν τότε, ότι στη σημερινή Ελλάδα του 2.000 μ.Χ. δεν υπήρχε αλφάβητο, αλλά μόνο εικονογραφικήγ γραφή!!
Προσδοκώ, ότι εάν γίνουν ενάλιες ανασκαφές στο Αιγαίο ή ανασκαφές σε λιμναίες οικήσεις της κυρίως Ελλάδος, όπου η διαρκής υγρασία διασώζει έγγραφα οργανικά υλικά, θα ευρεθούμε προ εκπλήξεων σχετικά μες την ελληνική αλφαβητική γραφή.

EPIRUS ELLAS

 

Έχουμε άδικο για τους λαθρομετανάστες;


Γράφει η Ιδεοπηγή.
Πολλοί σχολιάζουν σε τηλεοπτικά κανάλια, εφημερίδες, ραδιόφωνα και ιστολόγια για τους κινδύνους που εγκυμονεί η παρουσία υπέρογκου αριθμού λαθρομεταναστών στη χώρα.
Πολλοί Έλληνες διαμαρτύρονται για την ανεξέλεγκτη και αφόρητη κατάσταση που επικρατεί σε πολλές γειτονιές της Αθήνας ειδικότερα στο κέντρο αλλά και σε πολλά χωριά.

Πολλοί κατηγορούν τους διαμαρτυρόμενους σαν φασίστες-εθνικιστές και οι διαμαρτυρόμενοι ανταποδίδουν στους κατηγόρους τους τα επίθετα «προδότες», ψευτοκουλτουριάρηδες, νεοταξίτες και πάει λέγοντας. Ας δούμε με όση περισσότερη ηρεμία μπορούμε τα...

πράγματα. Κατ’ αρχή κανένας Έλληνας δεν ξύπνησε ένα πρωί και είπε με ποιόν να τα βάλω σήμερα; Α! βρήκα θα τα βάλω με τους λαθρομετανάστες. Η ύπαρξη μικρού αριθμού ξένων στη χώρα παλιότερα ποτέ δεν δημιούργησε πρόβλημα και κανένας δεν διαμαρτυρόταν μάλιστα πολλοί είχαν συνάψει φιλικές σχέσεις με τους ξένους και σε πολλές περιπτώσεις τους βοήθησαν σε ότι είχαν ανάγκη.
Πριν όμως λίγα χρόνια με την επέλαση των Αλβανών πρώτα και τα μιλεούνια Πακιστανών, Αφγανών, Ινδών, Μπαγκλαντέζων και τελειωμό δεν έχει τα προβλήματα οξύνθηκαν. Ποιος περνάει απ’ τους μικρούς δρόμους του κέντρου σήμερα μετά το σούρουπο και δεν κινδυνεύει να τον ληστέψουν ή να τον ξυλοφορτώσουν; Η πορνεία, τα ναρκωτικά και πάσης φύσεως μικρή, μεσαία ή σκληρή εγκληματικότητα έχουν κάνει τη ζωή των κατοίκων
αφόρητη.


Σε μερικά χωριά όπου ο αριθμός των ξένων είναι μεγάλος συνεχώς δημιουργούνται προβλήματα. Πριν λίγο καιρό στη Νέα Μανωλάδα του νομού Ηλείας οι αλλοδαποί μάχονταν μεταξύ τους επί ώρες με ότι είχαν, μαχαίρια, τσεκούρια, ξύλα κτλ. Υπήρξαν και τραυματίες. Επειδή επισκέφτηκα την περιοχή το καλοκαίρι οι κάτοικοι μου δήλωσαν ότι νύχτα στα χωράφια και στο δάσος φοβούνται να πάνε. Αν χρειαστεί να κάνουν κάποια δουλειά νύχτα παίρνουν και το δίκαννο μαζί τους για ασφάλεια. Οι γυναίκες δεν μπορούν να κυκλοφορήσουν το βράδυ γιατί φοβούνται.Είναι κατάσταση αυτή;
Η πολιτεία αδυνατεί ή δεν θέλει να λύσει το πρόβλημα.
Αν δεν μπορεί να το λύσει είναι βέβαια κακό για τους πολίτες αλλά αν δεν θέλει; Κανένας Έλληνας δεν είναι ρατσιστής ούτε ξενόφοβος αλλά η σημερινή τραγική κατάσταση τον έχει αγριέψει και με την οικονομική πίεση που δέχεται υπάρχει πιθανότητα να συμβούν άσχημα γεγονότα που θα μας διασύρουν διεθνώς και θα δώσουν την ευκαιρία στους καραδοκούντες «φίλους» γείτονές μας να εκμεταλλευτούν την κατάσταση.
Νομίζω ότι χωρίς υστερίες και εκατέρωθεν κατηγορίες πρέπει να φροντίσουμε για τον επαναπατρισμό όσων δεν είναι νόμιμα στη χώρα μειώνοντας αλλοδαπούς σε ανεκτό αριθμό για την Ελληνική κοινωνία με επακόλουθο όσοι μείνουν να μπορέσουν να ζήσουν ανθρώπινα και οι Έλληνες να νοιώσουν ασφάλεια στη χώρα τους.

Αν κάποιος πάει να δει σε τι τραγικές συνθήκες διαβιώνουν οι αλλοδαποί ειδικά στα χωριά όπου δεν υπάρχουν περισσευούμενα σπίτια θα συμφωνήσει με την επαναπροώθηση των αλλοδαπών στις πατρίδες τους. Οι περισσότεροι Έλληνες δεν μισούν ούτε θέλουν το κακό των λαθρομεταναστών αλλά η κατάσταση έχει φτάσει στο απροχώρητο. Πρέπει να βρεθεί λύση και μάλιστα σύντομα. Ο θεός να μας βοηθήσει.
 

SKEFTOMASTEELLHNIKA

ΚΥΠΡΟΣ:ΕΝΤΟΛΗ ΓΙΑ ΠΙΟ ΛΙΓΕΣ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΣΗΜΑΙΕΣ ΣΤΗΝ ΠΑΡΕΛΑΣΗ ΤΗΣ 1η ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ - ΟΠΟΙΟΣ ΛΕΕΙ ΣΥΝΘΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ ΣΤΟ ΣΤΡΑΤΟ ΤΙΜΩΡΕΙΤΑΙ!

Εντολή για πιο λίγες ελληνικές σημαίες για την επέτειο ανακήρυξης της Κυπριακής Δημοκρατίας ...

Από ελλαδικές πηγές πληροφορούμαστε ότι στην Κύπρο έρχεται την 1η Οκτωβρίου ο πρόεδρος της Ελληνικής Δημοκρατίας Κάρολος Παπούλιας και ο υπουργός Έθνικής Άμυνας Ευάγγελος Βενιζέλος. Θα παραστούν στη στρατιωτική παρέλαση που γίνεται επ’ ευκαιρία της ανακήρυξης της Κυπριακής Δημοκρατίας που έγινε πριν από 50 χρόνια. Το χαιρετισμό της παρέλασης θα δεχθεί ο Πρόεδρος Χριστόφιας μαζί με τους υψηλούς Ελλαδίτες προσκεκλημένους του, την πολιτική, στρατιωτική και εκκλησιαστική ηγεσία της Κύπρου. Προσκεκλημένοι στην παρέλαση είναι οι ξένοι διπλωμάτες και στρατιωτική ακόλουθοι.

Η παρέλαση θα διέλθει από τη Λεωφόρο Χατζηιωσήφ στο Στρόβολο και οι επίσημοι θα την παρακολουθήσουν από ειδική εξέδρα που θα στηθεί.

Στο μεταξύ, μεγάλη συζήτηση γίνεται στους κόλπους της Εθνικής Φρουράς για να εντοπίσουν ποιος έδωσε την εντολή για περιορισμένο αριθμό ελληνικών σημαιών στην παρέλαση της 1ης Οκτωβρίου.

Ο πρόεδρος της Επιτροπής Άμυνας της Βουλής Γιαννάκης Ομήρου ζήτησε από τον υπουργό Άμυνας Κώστα Παπακώστα η παρέλαση να είναι αναβαθμισμένη και να δείχνει την αυτοπεποίθηση που έχει η κυπριακή πολιτεία για τη συνέχεια της ύπαρξής της. Ασφαλώς, δήλωσε, και τα εθνικά σύμβολα έχουν τη θέση τους στην παρέλαση, γιατί η Ε.Φ. είναι η αποτρεπτική ισχύς της Κυπριακής Δημοκρατίας έναντι των άνομων σχεδίων του εισβολέα.

Το μέλος της Επιτροπής Άμυνας της Βουλής Ζαχαρίας Κουλίας δήλωσε στη «Σ» ότι κάποιοι στην Κυβέρνηση και στο ΑΚΕΛ «βγάζουν σπυράκια» από την παρουσία πολλών ελληνικών σημαιών και ζητούν να τις λιγοστέψουμε, για να μην ενοχλούνται οι Αττίλες και να χαλά το κλίμα των συνομιλιών.

Ωστόσο, σύμφωνα με πηγές του Δήμου Στροβόλου, η εντολή που δόθηκε από πλευράς του Δήμου, είναι ο σημαιοστολισμός να είναι λαμπρός. Μία ελληνική και μία κυπριακή σημαία δίπλα δίπλα. Είναι, άλλωστε, αυτό πολύ φυσικό, γιατί η Κυπριακή Δημοκρατία ξεπήγασε μέσα από τους αγώνες της ελληνικής κυπριακής κοινότητας και το Σύνταγμά της επιτρέπει την ανάρτηση του εθνικού συμβόλου στις γιορτές και τις εθνικές επετείους.

Το κρατικό σύμβολο, η αναβαθμισμένη αισθητικά κυπριακή σημαία, εκπροσωπεί την πίστη στο κράτος και τη συνέχειά του, και η ελληνική την πίστη στο έθνος των Ελλήνων και την παρουσία ενός ζωντανού τμήματός του στον αιματοβαμμένο χώρο της Κύπρου.

Η παραφιλολογία που αναπτύχθηκε, για το πόσες και σε ποιο μέγεθος ελληνικές σημαίες θα έχει η παρέλαση έφτασε στα αφτιά του ΓΕΕΘΑ, που δι' ανώτατων αξιωματικών ζητούσε εξηγήσεις. Το ζήτημα όμως είναι ότι ενώ η άλλη πλευρά έχει εκτουρκιστεί πλήρως και ουδείς λαμβάνει υπόψη τους λιγοστούς Τουρκοκυπρίους που επιζητούν μια σωστή λύση, η δική μας πλευρά εγκαταλείπει τα βασικά της σύμβολα, που θα τη βοηθήσουν να επιβιώσει εθνικά.

Αφαίρεση συνθημάτων

Στην εκπαίδευση του στρατεύματος έχουν αφαιρεθεί όλα τα συνθήματα που μιλούν για απελευθέρωση της κατεχόμενης γης μας και όποιος τα εκφωνήσει ή τα διδάσκει στους νεοσυλλέκτους τιμωρείται.

Αντί των συνθημάτων απελευθέρωσης εκφωνούνται ανώδυνα συνθήματα για το λόχο, τη μονάδα και το όπλο που υπηρετούν οι στρατιώτες.

Οι ίδιοι οι εκπαιδευτές λένε ότι χωρίς δίψα ελευθερίας, ηθικό στο στράτευμα δεν υπάρχει, ούτε και όρεξη για εκπαίδευση.

Στο ΓΕΕΘΑ γνωρίζουν την κατάσταση και την έχουν πληροφορηθεί με εκθέσεις από την Κύπρο από εκείνους που πρέπει, ωστόσο και στην Ελλάδα το κλίμα που επικρατεί αυτή την εποχή δεν είναι το καλύτερο. Με την οικονομία της χώρας υπό επιτήρηση και με χίλια δυο αδιέξοδα αποφεύγουν να παρέμβουν προς την κυπριακή πλευρά και να τη συμβουλεύσουν για τα αυτονόητα. Δηλαδή, γιατί έχουμε στρατό;
Δεν πρέπει να γνωρίζουν οι νέοι μας ότι, αν χρειαστεί, θα πολεμήσουν και θα θυσιαστούν για το υπέρτατο αγαθό της ελευθερίας και της πατρίδας;
Φοβόμασε να το πούμε αυτό, γιατί θα το ακούσουν οι Αττίλες;

Τότε να μη διερωτώνται γιατί υπάρχει φυγοστρατία και αδιαφορία υπηρεσίας προς την πατρίδα. Ανώτεροι επιτελείς επικοινώνησαν με τη «Σ» και ενεθάρρυναν την εφημερίδα μας να πει τα σύκα-σύκα, ώστε η κατάσταση που υπάρχει σήμερα να διορθωθεί.
 

HELLENICREVENGE