ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Ο ιδεολογικός πόλεμος κατά της οικονομικής , πολιτικής και «πνευματικής» τυραννίας που συρρικνώνει δραματικά τη λαϊκή και εθνική κυριαρχία και υποβιβάζει πολιτισμικά το έθνος , συνεχίζεται αμείωτα από το προσωπικό ιστολόγιο του Λουκά Σταύρου. Για ένα ελληνικό εθνικοκοινωνισμό. http://l-stavrou.blogspot.com

Δευτέρα 9 Μαΐου 2011

Στα κατεχόμενα σαν μπω,θα μπω πυροβολώντας...

Οχι στην εθνοκτόνο πολιτική των οδοφραγμάτων

Τα οδοφράγματα:
  • Τα άνοιξε ο Ντενκτάς το 2003 με την καθοδήγηση των Εγγλέζων και  υπό την επιζήμια αμηχανία της κυβέρνησης Παπαδόπουλου.
  • Τα χειροκρότησαν οι γραικύλοι Λευκωσίας και Αθηνών πρωτοστατούντων του ΑΚΕΛ, του ΔΗΣΥ και Τζέφρυ.
  • Τα ανέπτυξε η εθνομηδενιστική Κυβέρνηση Χριστόφια προς τέρψιν και αγαλίαση των αδελφών του Τούρκων και επιστηθίων φίλων του Εγγλέζων.
  • Ενίσχύσαν οικονομικά το καθεστώς από τους εκμαυλισμένους ελληνόφωνους του νότου, οι οποίοι, έγιναν οι καλύτεροι πελάτες των καζίνων, των πορνείων και εμπορεύονται χωρίς αιδώ τα πάσης φύσεως «προϊόντα» της κατοχής, από ναρκωτικά μέχρι υλικά οικοδομής, «τσέστους» της γιαγιάς και ό,τι άλλο προσφέρει η «τούρκικη αγορά».  
  • Τα ναρκωτικά μπήκαν για καλά στη ζωή των εθνοφρουρών (οι οποίοι υποτίθεται ότι ετάχθησαν  να φυλάνε Θερμοπύλες) και εν γένει της νεολαίας μας. Σύμφωνα με τα επιτελικά σχέδια του τουρκικού στρατού ο πόλεμος τώρα διεξάγεται δια του υπογείου δρόμου της κοινωνικής διάβρωσης ώστε να εξουδετερωθούν οι όποιες τελευταίες αντιστάσεις του Κυπριακού Ελληνισμού και οι Έλληνες πλέον εξανδραποδισμένοι να πέσουν ως ώριμα φρούτα στο στόμα του αδηφάγου τουρκικού κράτους. 
  • Οι, ούτως ή άλλως μειωμένων αντιστάσεων, Κύπριοι έχουν εθιστεί για καλά με την κατοχή. Μπορεί ο κόσμος να μην έχει εμπεδώσει ακόμη το ύποπτο τουρκοφόρο σύνθημα του ΑΚΕΛ περί αδελφών Τούρκων αλλά σε κάθε περίπτωση έχει ξεβάψει στη συνείδηση του μέσου συμπατριώτη μας η εικόνα του αιμοσταγούς Μεμμέτη, ο οποίος πριν 35 χρόνια του βίαζε τη μάνα, την αδελφή, τη γυναίκα και θυγατέρα, του σκότωνε τον πατέρα και αδερφό και τον ξερίζωνε από τις πατρογονικές του εστίες. Αυτά όλα αποτελούν πλέον ψιλά γράμματα.
  • Η Τουρκία πια δεν είναι η κατοχική δύναμη, αφού η κατοχή ήρθη με το άνοιγμα των οδοφραγμάτων. 
  •  Στα μάτια του διεθνούς παράγοντα ,λοιπόν, δεν υφίσταται πλέον κατοχή. Αυτοί, που απέμειναν να ενδιαφέρονται τάχα για την επίλυση του Κυπριακού είναι οι πανδόλιοι Βρετανοί και τα τσογλάνια τους, οι οποίοι επιδιώκουν να «λύσουν» το Κυπριακό επ’ ωφελεία των δικών τους συμφερόντων.
  • ΓΕΝΟΣ ΕΛΛΗΝΩΝ

«Θυσιάζει» την ΑΟΖ για να μην… προκαλέσει - Ο Δρούτσας περιμένει αντίδωρα από τον Ερντογάν

Ο Έλληνας ΥΠΕΞ αφήνει να εννοηθεί ότι η προσωρινή παραίτηση από την άσκηση κυριαρχικού δικαιώματος που αναγνωρίζει στην Ελλάδα το Δίκαιο της Θάλασσας γίνεται για να μην επιβαρυνθεί το κλίμα των διερευνητικών επαφών για την υφαλοκρηπίδα. Πολλά ερωτηματικά προκαλεί η χρονική στιγμή που επέλεξε ο υπουργός Εξωτερικών Δ. Δρούτσας, για να στείλει το μήνυμα στην Τουρκία, ότι η Ελλάδα δεν σχεδιάζει να εγείρει θέμα Αποκλειστικής Οικονομικής Ζώνης (ΑΟΖ), στηρίζοντας όλες τις προσδοκίες της στις καλές προθέσεις που ενδεχομένως θα εκδηλώσει ο κ. Ερντογάν στο θέμα της υφαλοκρηπίδας μετά τις εκλογές του Ιουνίου.

Ο κ. Δρούτσας, μάλιστα, άφησε να εννοηθεί ότι η προσωρινή παραίτηση ή έστω αναστολή από την άσκηση κυριαρχικού δικαιώματος που αναγνωρίζει στην Ελλάδα το Δίκαιο της Θάλασσας γίνεται για να μην επιβαρυνθεί το κλίμα των διερευνητικών επαφών για την υφαλοκρηπίδα και ενώ είναι γνωστό ότι η Τουρκία έχει διαμηνύσει ότι όχι μόνο δεν δέχεται τη συζήτηση της ΑΟΖ, αλλά και θέλει να έχει λόγο για ενδεχόμενη οριοθέτηση ΑΟΖ σε όλη την Ανατολική Μεσόγειο.


Χρονοδιάγραμμα
Η Αθήνα αφήνει να εννοηθεί ότι υπάρχει «κάποια» πρόοδος στις διερευνητικές επαφές και καθώς έχει θέσει η ίδια ως άτυπο χρονοδιάγραμμα τις εκλογές του Ιουνίου, πιστεύει ότι με τη «θυσία» της Αποκλειστικής Οικονομικής Ζώνης θα διευκολύνει την επίτευξη συμφωνίας για την υφαλοκρηπίδα.
Αυτές οι προσδοκίες πάντως είναι μάλλον αίολες, καθώς η επίτευξη συμφωνίας στις διερευνητικές επαφές (έστω και σε επίπεδο αρχών για τη σύναψη συνυποσχετικού) προϋποθέτει την εγκατάλειψη της θεωρίας των «γκρίζων ζωνών», την αποδοχή από την Τουρκία του Δικαίου της Θάλασσας, τη συμπερίληψη του Καστελόριζου στην τελική ρύθμιση, αλλά και αποδοχή εκ μέρους της Τουρκίας της μονομερούς επέκτασης των ελληνικών χωρικών υδάτων έως τα 12 ν.μ., τουλάχιστον στις περιοχές που δεν υπάρχουν θαλάσσια σύνορα με την Τουρκία. Η δήλωση του υπουργού Εξωτερικών μπορεί να απευθύνεται προς την Άγκυρα, υπονομεύει όμως πρακτικά κάθε προσπάθεια συνεννόησης με την Αίγυπτο και τη Λιβύη για την ΑΟΖ (έστω και με τα προβλήματα που προκαλεί η ρευστή κατάσταση στην περιοχή), καθώς οι δύο χώρες δεν θα έχουν κανένα λόγο να προβούν σε συμβιβασμό με την Ελλάδα (που στην περίπτωση της Αιγύπτου μάλιστα δεν είναι και ιδιαίτερα επωφελής για τα αιγυπτιακά συμφέροντα).


Διαπραγματευτικό ατού
Η ανακήρυξη της ΑΟΖ η οποία γίνεται μονομερώς δεν σημαίνει την αυτόματη κατοχύρωσή της, καθώς, σύμφωνα με το Δίκαιο της Θάλασσας, απαιτείται και συμφωνία οριοθέτησης με τις παρακείμενες χώρες.
Η μονομερής ανακήρυξη, επίσης, προϋποθέτει ότι η χώρα θα δηλώσει τα απώτατα όρια της Αποκλειστικής Οικονομικής Ζώνης που θεωρεί ότι της ανήκει σύμφωνα με το Διεθνές Δίκαιο και αυτό εκ των πραγμάτων θα δημιουργούσε «παρενέργειες», τις οποίες θα έπρεπε η χώρα να αντιμετωπίσει επί του πεδίου.
Και κυρίως θα πρέπει να έχει εξασφαλίσει μια στοιχειώδη συναίνεση από τα άλλα ενδιαφερόμενα μέρη, ώστε να μην αμφισβητηθεί εμπράκτως η ΑΟΖ απ' όλα τα μέρη και όχι μόνο από την Τουρκία.
Ολα αυτά τα επιχειρήματα, όμως, κάθε άλλο παρά δικαιολογούν τους χειρισμούς του κ. Δρούτσα, καθώς σε κάθε περίπτωση η συζήτηση περί ανακήρυξης ΑΟΖ θα αποτελούσε ένα σταθερό μοχλό πίεσης στην Άγκυρα και διαπραγματευτικό χαρτί, για τη διαδικασία των διερευνητικών επαφών για την υφαλοκρηπίδα.

ΕΘΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ-ΕΛΛΑΔΑ

Πανελλήνιες 2011: Υπάρχει Συνταγή επιτυχίας;Του Καθηγητή ΓΙΩΡΓΟΥ ΠΙΠΕΡΟΠΟΥΛΟY

    Κρίσιμη αυτή η εβδομάδα για την Κυβέρνηση που θα υποστεί τις εξετάσεις της τρόικα! 
    Κρίσιμη και «καυτή» και για τα παιδιά μας καθώς αρχίζει η περίοδος των εξετάσεων για εισαγωγή σε ΑΕΙ και ΤΕΙ που φέτος ξεκινούν την ερχόμενη Πέμπτη δοκιμάζοντας ψυχοσυναισθηματικά δεκάδες χιλιάδες αγόρια και κορίτσια και μαζί γονείς και συγγενείς που θα "ψηθούν" προσπαθώντας να βρουν το κλειδί που θα ανοίξει την "μαγική πόρτα" σε κάποιο τμήμα Πανεπιστημίου ή ΤΕΙ...

     Δυστυχώς και φέτος, όπως συμβαίνει κάθε χρόνο, τελικά θα φορτωθούν με ψυχικό τραύμα κάποια παιδιά που δεν θα επιτύχουν μια θέση σε ΑΕΙ ή ΤΕΙ…
      Προσωπικά πιστεύω ότι εάν υπήρχε τρόπος να επανεξετάσουμε τις στάσεις μας απέναντι στην τριτοβάθμια Παιδεία σίγουρα θα αλλάζαμε τους δικούς μας στόχους και μαζί τους στόχους των παιδιών μας. Εάν άλλαζαν οι προσανατολισμοί μας ίσως θα αποφεύγαμε να κατευθύναμε τα παιδιά μας τόσο καταναγκαστικά και δραματικά όπως κάνουμε επί δεκαετίες στο πτυχίο ΑΕΙ ή ΤΕΙ υποβαλλόμενοι οι γονείς σε οικονομικά έξοδα και τα παιδιά σε ψυχοσυναισθηματικές πιέσεις και κόπους που δεν αντισταθμίζονται από την στυγνή πραγματικότητα όπως αυτή προβάλλει αμείλικτα από τα στοιχεία ΑΝΕΡΓΙΑΣ ανάμεσα στους νέους και κατόχους πτυχίων ΑΕΙ/ΤΕΙ...
     Η αλήθεια είναι ότι οι πεποιθήσεις γονιών, συγγενών και παιδιών, δεν πρόκειται να αλλάξουν από τη μια στιγμή στην άλλη και έτσι μια θέση σε ΑΕΙ η σε ΤΕΙ, εξακολουθεί να θεωρείται ως το απαραίτητο εισιτήριο για μια αυριανή επιτυχημένη καριέρα στην κοινωνία.
     Υπάρχει μια συνταγή επιτυχίας, ένας συνδυασμός ψυχολογικής στρατηγικής και τεχνικών που μπορούμε να δώσουμε στα παιδιά μας ώστε να τα βοηθήσουμε να επιτύχουν;
      Μετά από δεκαετίες ενασχόλησης  με τις εξετάσεις έχω καταλήξει στο συμπέρασμα ότι «ΜΑΓΙΚΗ» συνταγή επιτυχίας ΔΕΝ…υπάρχει, αλλά όπως κάνω κάθε χρόνο έτσι και φέτος καταθέτω ανεπιφύλακτα ότι η προσοχή των παιδιών και των οικογενειών τους χρειάζεται να εστιασθεί σε τρία συγκεκριμένα σημεία:

1/ Στο σπίτι όπου συνιστώ συναισθηματική ανακωχή ανάμεσα σε γονείς, αδέλφια, θείους και θείες γιαγιάδες και παππούδες
2/ Στον εξεταστικό χώρο
3/ Στην ψυχική κατάσταση των παιδιών μετά από κάθε μέρα εξετάσεων, με άλλα λόγια στην προετοιμασία των παιδιών μας να συνεχίσουν στα επόμενα μαθήματα με αισιοδοξία οποιαδήποτε και αν ήταν η επίδοσή τους στο μάθημα στο οποίο εξετάσθηκαν μέχρι στιγμής.

Ας δούμε το θέμα αναλυτικά….


ΠΑΙΔΙΑ:

   α] εντρυφήστε στη μελέτη κάνοντας ένα συνδυασμό εντατικής σπουδής αλλά και ψυχαγωγίας. Ο ανθρωπινός εγκέφαλος έχει τεράστιες δυνατότητες αλλά και οι ψυχοσυναισθηματικές και ψυχοκοινωνικές μας ανάγκες διαδραματίζουν σημαντικό ρολό στην υπόθεση της επιτυχίας. Ακόμη και το καλύτερο μυαλό, ο πιο δυνατός μαθητής η μαθήτρια μετά από κάποιο χρονικό διάστημα θα κουραστεί και τότε είναι απαραίτητο να σταματήσει το παιδί και να επιδιώξει ένα ευχάριστο διάλειμμα.

    β] Συχνά, πιο συχνά απ ότι πολλοί νομίζουν υπερβολική μελέτη και επανάληψη... δεν βοήθα! Αφού έχετε διαβάσει όλο το χρόνο, λίγο πριν τις εξετάσεις, αν μου επιτραπεί η έκφραση που πολλοί φοιτητές και φοιτήτριες μου χρησιμοποιούν, "...ρίξτε το λίγο έξω..."

   γ] Μην προσπαθήσετε να "ελέγξετε" τις γνώσεις σας λίγα λεπτά της ώρας πριν την είσοδό σας στον εξεταστικό χώρο. Μέσα στην ένταση της ψυχοσυναισθηματικής σας διέγερσης είναι πολύ πιθανό να σας φανούν όλα άγνωστα με αποτέλεσμα να αγχωθείτε και να πανικοβληθείτε. Εάν συμβεί κάτι τέτοιο τότε...ξεχάστε τις φωτεινές εξετάσεις.

   δ] Μέσα στον εξεταστικό χώρο φροντίστε να εξοικειωθεί τε με πρόσωπα και πράγματα και πάρτε μαζί σας ένα μπουκάλι νερό για δροσιά αλλά και για παρηγοριά. Οι άνθρωποι έχουμε την τάση να παλινδρομούμε σε παιδικές ηλικίες μπροστά σε καταστάσεις στρες και άγχους. Διώξτε το άγχος και την ξηροστομία πίνοντας μιά γουλιά νερό.

   ε] Όταν σας δοθούν τα θέματα ξεκινήστε με αυτό που ξέρετε καλύτερα. Μην κολλήσετε στο άγνωστο ή δύσκολο για σας θέμα. Απαντώντας το εύκολο που κατέχετε καλά δημιουργείτε στον εαυτό σας την θετική ψυχολογικά αίσθηση ότι κάνετε κάτι δημιουργικό και στη συνέχεια με ανεβασμένο το ηθικό σας καταπιαστείτε με το ή τα δύσκολα θέματα και πάλι πηγαίνοντας προοδευτικά από τα γνωστά στα λιγότερο γνωστά.

   ζ] Είναι πιθανό  για μερικά δευτερόλεπτα να σας φανούν όλα τα θέματα άγνωστα με αποτέλεσμα να αγχωθείτε και να πανικοβληθείτε. Εάν σας συμβεί αυτό τότε...χαλαρώστε για μερικά λεπτά, διαβάστε ξανά τα θέματα και ίσως ξαφνιάσατε με τη συνειδητοποίηση ότι τελικά δεν σας είναι και τόσο άγνωστα...

   η] Άσχετα με το πώς γράψατε σε ένα συγκεκριμένο μάθημα συνεχίστε τις προσπάθειές σας χωρίς ηττοπάθεια στα υπόλοιπα μαθήματα. Σίγουρα κάθε μάθημα μετρά αλλά εκείνο που τελικά μετράει περισσότερο είναι η δυνατότητα να χειρισθείτε κάθε μάθημα σαν ξεχωριστή οντότητα. Δεν είναι λίγα τα παιδιά που έγραψαν χαμηλά στο πρώτο μάθημα και στη συνέχεια πήγαν πολύ καλά στα υπόλοιπα χωρίς άγχος και ηττοπάθεια με αποτέλεσμα ή να περάσουν σε κάποια από τις αρχικές τους επιλογές.

ΓΟΝΕΙΣ και ΣΥΓΓΕΝΕΙΣ:

    Ας σκύψουμε όλοι μαζί πάνω από τα παιδιά μας με φροντίδα και τρυφερότητα και ας τα δώσουμε να καταλάβουν ότι όχι μονό δεν πολεμούν μονά τους αλλά και ότι η δίκια σας αγάπη δεν εξαρτάται ούτε και κινδυνεύει από μια πιθανή αποτυχία του. Και κάντε το αυτό με τέτοιο τρόπο ώστε να μη φάνει ως επιπόλαια και επιφανειακή κάλυψη μιας πραγματικότητας που δεν υπάρχει, ότι δηλαδή είναι ψέμα.
    Μην αφήσετε το παιδί σας να πιστέψει ότι αλλά λένε τα χείλη σας και αλλά η κάρδια σας καθώς τις τραγικές συνέπειες αυτής της λαθεμένης, κατά την προσωπική μου γνώμη, τοποθέτησης τεράστιας αξίας στην εισαγωγή σε ένα ΑΕΙ η ΤΕΙ μας την επιβεβαιώνουν με τον πιο δραματικό τρόπο τα ΜΜΕ όταν μας ανακοινώνουν ποσά παιδιά κάνουν απόπειρες «αυτοκτονίας» μαθαίνοντας ότι απέτυχαν στις εισαγωγικές εξετάσεις (πολλά μάλιστα περιστατικά δεν φτάνουν ποτέ για ευνόητους λόγους στα ΜΜΕ…)
     Δυστυχώς η οικονομία των αριθμών είναι τέτοια που γνωρίζουμε, εκ των πρότερων, ότι μερικές χιλιάδες παιδιών θα αποτύχουν. 

  Απαιτείται, όμως, ιδιαίτερη προσοχή γιατί όταν ένα παιδί επιτυχαίνει έχει διπλή την αίσθηση της ΑΠΟΤΥΧΙΑΣ- πρώτα γιατί απέτυχε και μειώνεται το ΕΓΩ του απέναντι σε συμμαθητές και συμμαθήτριες, και δεύτερον  γιατί έχει την υποκειμενική αίσθηση ότι ΠΡΟΔΩΣΕ τους γονείς του ότι δεν στάθηκε άξιο για τους κόπους και τους μόχθους για τα έξοδα και την αγωνία τους!

Κουράγιο σε σας γονείς και συγγενείς!
Παιδιά, αφού οπλιστείτε με μπόλικη δόση ψυχραιμίας και χιούμορ,
ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!...

ΕΥΡΩΚΟ : ΤΟ ΒΟΡΒΟΡΩΔΕΣ ΑΝΑΧΩΜΑ ΤΩΝ ΠΑΤΡΙΔΟΚΑΠΗΛΩΝ


Το εκκλησιαστικο-πολιτικό κατεστημένο έθεσε ένα στόχο εδώ και χρόνια και επιμένει να τον πραγματοποιήσει με κάθε τρόπο. Ο στόχος τους είναι να κάνουν αποδεκτό στη συνείδηση του λαού τον ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΣΤΟΧΟ της εισβολής ,που δεν είναι άλλος από την ΤΟΥΡΚΙΚΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΣΕ ΜΙΑ ΕΝΙΑΙΑ ΕΔΑΦΙΚΗ ΖΩΝΗ.
Αυτό το στόχο προσπάθησαν να τον περάσουν μέσα από το σχέδιο Ανάν αλλά δεν τα κατάφεραν εξ ολοκλήρου. Πέρασαν μόνο τον διαχωρισμό του εκλογικού σώματος σε δύο και αποδέχθηκαν και την συμμετοχή των εποίκων στο προδοτικό εκείνο δημοψήφισμα του 2004.
Από το 2004 και εντεύθεν το κατεστημένο χωρίστηκε φαινομενικά σε δύο στρατόπεδα . Το ένα είναι αυτό που εκφράζεται μέσα από την γραμμή της Διζωνικής Δικοινοτικής Ομοσπονδίας . Η γραμμή αυτή χωρίζεται σε δύο εκφάνσεις . Η μια είναι η γραμμή Χριστόφια με τις υπερπροσφορές και τα δώρα προς τους κατακτητές και την ισχυρή κεντρική κυβέρνηση στο ζήτημα της διακυβέρνησης. Η άλλη είναι η γραμμή Αναστασιάδη με τη χαλαρή κεντρική κυβέρνηση και τις ισχυρές διοικήσεις των συνιστόντων κρατιδίων ή πολιτειών.
Η δεύτερη κεντρική κατεύθυνση έχει πολλές εκφάνσεις . Άλλοι μιλούν για Διζωνική με περιεχόμενο ( ΔΗΚΟ , ΕΔΕΚ, ΟΙΚΟΛΟΓΟΙ) άλλοι για βιώσιμη λύση(Αρχιεπίσκοπος) και οι έσχατοι προσκυνημένοι του ΕΥΡΩΚΟ αναφέρονται στη λεγόμενη ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΛΥΣΗ. Κάτω από αυτό το περιτύλιγμα της Ευρωπαϊκής λύσης περνά με τον πιο ύπουλο και σκαιό τρόπο Η ΤΟΥΡΚΙΚΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΣΕ ΜΙΑ ΕΝΙΑΙΑ ΕΔΑΦΙΚΗ ΖΩΝΗ.
Στην ουσία το ΕΥΡΩΚΟ έμεινε πιστό στη γραμμή του σχεδίου ΠΕΝΤΕΜΙΣΥ , δηλαδή στη βελτίωση του σχεδίου Ανάν ώστε να «εξασφαλίζει όσα εκείνο το Σχέδιο μας στερούσε» όπως χαρακτηριστικά αναφέρει ο κ. Κουτσού .
Σε αυτό το βορβορώδες ανάχωμα του ΕΥΡΩΚΟ συνωθούνται οι διάφοροι πατριώτες , υπερπατριώτες , εθνικόφρονες ,εθνικίζοντες , ελληνοκεντρικοί , δεξιοί , ακροδεξιοί και λοιποί νερόβραστοι του συστήματος που γλιστρούν από τα φράγματα των μεγάλων κομμάτων της εθνικής μειοδοσίας.
Ενάντια σε όλο το μέτωπο της υποχώρησης και του ραγιαδισμού μοναδική εθνικιστική φωνή που δεν προσκυνά κανένα , ούτε ρασοφόρο ούτε γραβατοφόρο γραικύλο , στέκεται το Εθνικιστικό Δημοκρατικό Κόμμα προτάσσοντας την μοναδική λύση : την ολοκλήρωση της ανεξαρτησίας της κυπριακής δημοκρατίας που μας στέρησε το κατακτητικό σύνταγμα της Ζυρίχης. Σκοπός μας είναι η ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ και η ΑΥΤΟΔΙΑΘΕΣΗ.
ΕΘΝΙΚΙΣΤΙΚΟ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟ ΚΟΜΜΑ – ΕΔΗΚ
ΤΟΜΕΑΣ ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ