ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Ο ιδεολογικός πόλεμος κατά της οικονομικής , πολιτικής και «πνευματικής» τυραννίας που συρρικνώνει δραματικά τη λαϊκή και εθνική κυριαρχία και υποβιβάζει πολιτισμικά το έθνος , συνεχίζεται αμείωτα από το προσωπικό ιστολόγιο του Λουκά Σταύρου. Για ένα ελληνικό εθνικοκοινωνισμό. http://l-stavrou.blogspot.com

Δευτέρα 30 Αυγούστου 2010

Έλληνας της Action Francaise, ένας από τους νεκρούς της Εθνικιστικής εξέγερσης στο Παρίσι (06.02.1934)


Έλληνας της Action Francaise, ένας από τους νεκρούς της Εθνικιστικής εξέγερσης στο Παρίσι (06.02.1934)


Στις 6.2.1934 πραγματοποιήθηκε στο Παρίσι μια πολύ μεγάλη αντικοινοβουλευτική συγκέντρωση, η οποία εξελίχθηκε σε λαϊκή εξέγερση, από εθνικιστικές οργανώσεις.



Η Γαλλία, ήδη, βρισκόταν σε κρίση, οικονομική, πολιτική, πολιτιστική, ηθική: ανεργία, εξαθλίωση, διαφθορά και τα οικονομικά σκάνδαλα να διαδέχονται το ένα το άλλο, με τελευταίο το σκάνδαλο Σταβίνσκυ (εβραίος απατεώνας, ο οποίος είχε εκδώσει πλαστά ομόλογα, θεωρήθηκε ότι συνετέλεσε σε μεγάλο βαθμό στην δημιουργία της κρίσης , είχε σχέση με πολιτικά πρόσωπα και βρέθηκε νεκρός ).


Για την συνέχεια του συγκλονιστικού άρθρου πατήστε εδώ
 

ΜΑΥΡΟΣ ΚΡΙΝΟΣ

ΧΙΛΙΕΣ ΦΟΡΕΣ ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ!!!

Σύμφωνα με ανακοίνωση της ΑΚΕΛικής συντεχνίας ΠΕΟ, την Τετάρτη 1η Σεπτεμβρίου η συντεχνία συνδιοργανώνει επαναπροσεγγιστική εκδήλωση με την τουρκοκυπριακή συντεχνία DEV-IS και την Δικοινοτική Πρωτοβουλία Ειρήνης στην νεκρή ζώνη στο γήπεδο Taksim (taksim σημαίνει διχοτόμιση στην τουρκική γλώσσα!!!).

Στην εν λόγω εκδήλωση χαιρετισμούς θα εκφωνήσουν ο Βουλευτής του ΑΚΕΛ και Γενικός Γραμματέας της ΠΕΟ Κυρίτσης, από τον εκπρόσωπο της Δικοινοτικής Πρωτοβουλίας Σενέρ Ελτσίλ. Στην σχετική ανακοίνωση αναφέρεται η 1η Σεπτεμβρίου σαν η Παγκόσμια μέρα δράσης των συνδικάτων για την ειρήνη. Παράλληλα γίνεται εκτενής αναφορά για τα γεγονότα του Β' Παγκοσμίου Πολέμου που οδήγησαν στην καθιέρωση αυτής της μέρας.

Στην συνέχεια η ανακοίνωση της ΠΕΟ αναφέρει: "Στη χώρα μας, ενώ οι συνέπειες της παγκόσμιας κρίσης επηρεάζουν σοβαρά τους εργαζόμενους και ενώ ο εθνικισμός, ο ρατσισμός και ο νεοφασισμός είναι σε έξαρση, ο πιο σοβαρός κίνδυνος που αντιμετωπίζουμε είναι συνέχιση της de facto διαίρεσης του τόπου μας." αγνοώντας σκόπιμα ή μη την αναφορά στην βάρβαρη τουρκική εισβολή του 1974 και υποβιβάζοντας το πρόβλημα της εισβολής και κατοχής σε δικοινοτική διαφορά που προφανώς εμφανίστηκε στο νησί ως δια μαγείας.

Άξιο απορίας είναι και το γεγονός ότι ενώ η εκδήλωσης αυτή γίνεται επ' ευκαιρία της παγκόσμιας μέρας δράσης των συνδικάτων για την ειρήνη, στην ανακοίνωση που προαναφέραμε δεν υπάρχει ούτε και μια λέξη που να καταδικάζει τις ενέργειες της Τουρκίας από το 1960 και μέχρι σήμερα που μόνο σχέση με την ειρήνη δεν μπορούν να έχουν. Αλήθεια γιατί ξέχασαν αυτό το σημαντικό γεγονός; Μήπως θέλουν να χαϊδέψουν τα αυτιά των "φίλων" τους; Και αφού είναι τόσο φίλοι τους γιατί δεν κάνουν πρώτοι αυτοί το βήμα για καταδίκη της Τουρκίας; Ή μήπως και αυτοί επικροτούν τις πράξεις των ομοεθνών τους; Εξάλλου κανένας δεν μπορεί να αγνοήσει την δράση που είχε ο "σύντροφος" Ταλάτ κατά την εισβολή του 1974!

Σε ένα άλλο σημείο που θα έπρεπε να μας απαντήσει το ΑΚΕΛ είναι για την θέση του έναντι της διχοτόμισης. Αν είναι ενάντια στην διχοτόμιση όπως αναφέρει πως γίνεται να επιτρέπει σε βουλευτή του κόμματος και στον ανώτατο άρχοντα της συντεχνίας του να συμμετέχει σε εκδήλωση στο γήπεδο "Διχοτόμιση";

Κλείνοντας θα ήθελα να κάνω ακόμη μια απορία προς τους ηγέτες του ΑΚΕΛ. Αλήθεια με τις ψευτοεπαναπροσεγγιστηκές εκδηλώσεις που διοργανώνονται από επαγγελματίες επαναπροσεγγιστές και που γίνονται με τεράστιες χρηματοδοτήσεις από τους Αμερικανοβρεττανούς τι έχει να κερδίσει η Κύπρος;
 

ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΗ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΦΩΝΗ

ΥΠΕΡΑΝΩ ΟΛΩΝ ΤΟ.....ΧΡΗΜΑ

Αυτό είναι το σύνθημα που έχει αντικαταστήσει τα τελευταία χρόνια το ευγενές "υπεράνω όλων η πατρίς" που έλεγαν οι προγονοί μας.
Η μεσαία....η αστική τάξη αυτή που στήριζε οικονομικά την χώρα για δεκαετίες έσβησε.
Αυτό που έμεινε είναι η κάστα των επαγγελματιών πολιτικών και τα..βόρεια προάστια που ποτε δεν γνώριζαν μήτε Θεό μήτε πατρίδα παρά μόνον συμφέρον.
Και αυτή είναι η αλήθεια ότι σε αυτή την χώρα ο Θεός και η πατρίδα νικήθηκαν κατα κράτος απο το χρήμα και την ιδιοτέλεια.
Ξεπουλήσαμε σχέδον τα πάντα μα πάνω απο όλα ξεπουλήσαμε τους εαυτούς μας στο σύστημα...για μια θέση στο δημόσιο,για μια ευνοϊκή μετάθεση...αλίμονο ακόμα και για ένα ράντζο σε ένα απο τα τρισάθλια δημόσια νοσοκομεία ώστε να πεθάνουμε με....μέσο.
Εικόνες του σήμερα και του κοντινού χθές που θυμίζουν φεουδαρχία παρά ευνομούμενη δημοκρατία του 21ου αιώνα.
Και λέμε φεουδαρχία γιατί ποια η διαφορά της σχέσης σημερινών πολιτικών και των πολιτών σε σχέση με τις αρχές 20ου αιώνα όταν μερικές οικογένειες μεγαλοτσιφλικάδων είχαν απόλυτο έλεγχο απέναντι στους κολίγους;
Η μόνη διαφορά είναι ότι αυτοί οι αγράμματοι στην συντριπτική πλειοψηφία τους άνθρωποι που είχαν μάθει να ζουν με την ελεημοσύνη των "αρχόντων" κάποια στιγμή ξύπνησαν.
Κατάλαβαν ότι δεν μπορούν πλεον να ζουν και να πεθαίνουν χωρίς να διεκδικούν την ίδια τους την ζωή.
Εμείς σήμερα όντας σπουδαγμένοι...όντας "προοδευτικοί"...όντας κοσμογυρισμένοι φτάσαμε στο σημείο να λέμε ευχαριστώ σε μια θέση και να αγνοούμε την κλεψιά...
Να λέμε ευχαριστώ για ενα διορισμό και να αγνοούμε τον φόνο....
Να λέμε ευχαριστώ που έχουμε ένα πιάτο φαί και να αγνοούμε την ίδια την ζωή.
Γιατί ο άνθρωπος έχει ως σκοπό πέρα απο την διαιώνιση του είδους την δημιουργία αλλά και την καλυτέρευση του βιοτικού επιπέδου των απογόνων του.
Ποιο όμως απο όλα αυτά μπορεί να επιτελέσει σήμερα;
Ουτε καν το κύριο που είναι η διαιώνιση της ελληνικής φυλής αφού όχι μόνο τον αποτρέπουν τα οικονομικά εμπόδια αλλά κάποιοι φροντίζουν και για την εισαγωγή "ελλήνων".
Μήπως μπορεί να δημιουργήσει;Δεν είναι τυχαίο ότι τα μεγάλα ελληνικά μυαλά διαπρέπουν στο εξωτερικό ενω στην ίδια την πατρίδα τους αν δεν φιλήσουν τις κατουρημένες ποδιές των "μεγαλοτσιφλικάδων" και των πολιτικών δεν πρόκειται να κάνουν τίποτα.
Οσο για το βιοτικό επίπεδο....Εδω δεν μπορούν να κάνουν τίποτα για το σήμερα που όσο πάει γίνεται και ποιο "μαύρο" πόσο μάλλον για το μέλλον των παιδιών τους.
Και το κράτος....Τι κάνει το κράτος με ρώτησε κάποιος χθές......
Μα το κράτος είμαστε εμείς ΟΛΟΙ εμείς....Εμείς ευθυνόμαστε πανω απο όλους γιατί ανταλλάξαμε την ελευθερία και το μέλλον μας με ευτελή πράγματα.
Γυρίσαμε την πλάτη στον αγώνα.Πολλοί συμβιβάστηκαν αφού δέχθηκαν ένα ξεροκόμματο.Και αφου το κάναμε αυτό κάτσαμε σιωπηλοί, βολεμένοι και απογοητευμένοι στην γωνιά μας παρακολουθώντας το άδικο να γιγαντώνεται.
Η κατάσταση είναι πλέον μη αναστρέψιμη και αυτό όχι επειδή χάθηκε ο πόλεμος αλλά επειδή το δηλητήριο διαχέεται καθημερινά στην νεολαία.
Δείτε τι διδάσκουν στα παιδιά μας...Δείτε ΠΟΙΟΙ διδάσκουν τα παιδιά μας.
Γι αυτό και πιστευω ότι οι μάχες εκεί πρέπει να δοθούν.Τα παιδιά είναι το μέλλον της πατρίδας.Οσο επιτρέπουμε την ιδεολογική κυριαρχία στο χώρο της παιδείας να τον έχει μια αναρχο-αριστερή δήθεν "προοδευτική" ομάδα τόσο θα υποσκάπτουμε το μέλλον της χώρας.
Ισως να μην μπορούμε να κάνουμε πολλά για όσους παρα-μορφωμένους μας έρχονται...έτοιμοι εκ εξωτερικού και αναλαμβάνουν κατόπιν οδηγιών τις τύχες της χώρας.Ομως αν γίνει ότι πρέπει στο μελλον είναι βέβαιο ότι όποιος και να προσπαθήσει να εκμεταλλευτεί αυτό το λαό,όποιος προσπαθεί να παραδώσει γη και ύδωρ θα βρεί μπροστά του τοίχο.
Τοίχο τεράστιο και συμπαγή που θα υψώνεται για να προστατεύσει την νεολαία μας τον λαό μας την Μακεδονία μας τους αδελφούς Κυπρίους και τα όποια άλλα ελληνικά δίκαια και που δεν θα δέχεται να συμβιβαστεί με το ξεροκόμματο.
Ισως και γι αυτό να θεωρώ απο τους μεγαλύτερους οπλαρχηγούς της επανάστασης ένα άνθρωπο που δεν έπιασε όπλο.Πολέμησε όμως με τον τρόπο του και έδωσε ίσως την μεγαλύτερη υπηρεσία....αφύπνισε συνειδήσεις και έδειξε στην νεολαία και στο λαό τον σωστό δρόμο..Φυσικά δεν είναι άλλος απο τον Αδαμάντιο Κοραή.
Αλλωστε σε πείσμα των "νεοελλήνων" η ιστορία δεν διαγράφεται μπορεί κάποιοι να την παραποιούν αλλά δεν διαγράφεται.Και αυτή είναι η παρακαταθήκη των προγόνων μας "Υπεράνω όλων η Πατρίς".


ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΠΟΨΗ

Η ΚΟΙΝΩΝΙΣΤΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΣΤΟ ΕΘΝΙΚΟΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟ ΠΟΛΙΤΕΥΜΑ

Άρθρο του Λουκά Γ. Σταύρου , προέδρου του ΕΔΗΚ .
Τα λεγόμενα πολιτικά συστήματα , του καπιταλισμού , κομμουνισμού , του σοσιαλισμού είναι στην ουσία οικονομικά συστήματα που έχουν κατ ανάγκην κοινωνικές προεκτάσεις με πολιτικά εποικοδομήματα . Στα συστήματα αυτά δεν προέχει η πολιτική ως έκφραση κοινής βούλησης της κοινωνίας αλλά προέχει η οικονομία . Στον καπιταλισμό η οικονομία έχει ως βάση της τη λεγόμενη ελεύθερη αγορά . Αυτή η αγορά θεωρείται αυτόνομη πραγματικότητα που διέπεται από απαράβατους νόμους ενώπιον των οποίων η ανθρώπινη βούληση οφείλει να υποταχθεί .Έτσι η υποταγή σε αυτή την αντίληψη της αγοράς δομεί το καπιταλιστικό σύστημα που δεν είναι τίποτα άλλο από την νομική και πολιτική κάλυψη και υπεράσπιση της ελεύθερης αγοράς .Αυτό το πελώριο οικοδόμημα καταλήγει στη συσσώρευση του πλούτου σε λίγα χέρια και στον απόλυτο έλεγχο της κοινωνίας από την πλουτοκρατία που παράγει όλα εκείνα τα φαινόμενα της σύγχρονης δουλείας και εξαθλίωσης .Οι θεωρητικοί του κομουνισμού πίστεψαν πως μέσα από αυτή την εξαθλίωση θα παραχθούν εκείνες οι κοινωνικοπολιτικές δυνάμεις και συνθήκες που θα ανατρέψουν τον καπιταλισμό και επιβάλουν μια κοινωνία ισότητας . Με την κομουνιστική σκέψη η ελεύθερη αγορά χάνει την αυτονομία της και έναντι αυτής προτάσσεται η πολιτική ως δύναμη που είναι σε θέση να αλλάξει τα κοινωνικά και οικονομικά δεδομένα του καπιταλισμού .Και τα δύο συστήματα του καπιταλισμού και του κομμουνισμού στηρίζονται στην ιδέα του ατόμου και του ατομικισμού , στην ιδέα του αφηρημένου ανθρώπου που δεν προσδιορίζεται από φυλή , από εθνικότητα , από παραδώσεις . Η διαφορά έγκειται στο γεγονός ότι ο καπιταλισμός αφήνει τα πράγματα να εξελιχθούν προσπαθώντας να τα ελέγξει και κατευθύνει προς όφελος του ενώ ο κομμουνισμός προσπαθεί να τα καταργήσει και να τα αντικαταστήσει με τη δική του θεώρηση των πραγμάτων . Η πράξη επιβολής των οικονομικών αντιλήψεων πάνω στην αγορά συνοδεύεται με επιβολή μιας πραγματικότητας στη συνείδηση και εκρίζωση της παλαιάς . Ο καπιταλισμός επιτρέπει όλες τις ελευθερίες μέχρι εκεί που δεν θίγεται η ελεύθερη συσσώρευση του κεφαλαίου σε λίγα χέρια . Για να πετύχει αυτή τη συνθήκη , ο καπιταλισμός ελέγχει τους τρόπους διαμόρφωσης της κοινής γνώμης από την παιδεία μέχρι τα μέσα μαζικής αποβλάκωσης .Και στις δυο περιπτώσεις έχουμε μια τυραννία της συνείδησης που αποσκοπεί στην συρρίκνωση κάθε προσπάθειας πολιτικής αναγέννησης ή μιας νέας πολιτικής πρότασης που να ανατρέπει τα κατεστημένα .Παράγωγα αυτών των δύο ακραίων συστημάτων είναι ο σοσιαλισμός , ο παρεμβατισμός και οι λεγόμενες μικτές οικονομίες . Αυτά τα παραγόμενα κινούνται μέσα στα επιτρεπτά πλαίσια του καπιταλισμού και σε τίποτα δεν ενοχλούν την ουσία του καπιταλισμού που είναι η απρόσκοπτη συσσώρευση του κεφαλαίου σε λίγους και η διαχείριση της κοινωνίας .

Η εθνικοδημοκρατία δίνει μια άλλη απάντηση στο οικονομικο-κοινωνικό ζήτημα.. Τούτη η απάντηση απορρέει από ένα σύνολο αξιών που αναδύθηκαν από την φύση και την ιστορία . Στην εθνικοδημοκρατική ιδεολογία ο άνθρωπος δεν είναι κάτι το αφηρημένο και κενό .Ανήκει σε ένα έθνος , σε μια φυλή , σε μια ιστορία . Κάθε άνθρωπος είναι μοναδικός και διαφορετικός από τον άλλο με διαφορετικές δυνατότητες και κλίσεις . Η κοινωνία στην οποία εισέρχεται το κάθε άτομο με τη γέννηση του δεν είναι προϊόν συμβολαίου αφηρημένων ατόμων αλλά έργο και οικοδόμημα αιώνων , παρελθούσης εργασίας που την υπεραξία της κληρονομεί ο καθένας που εισέρχεται σε αυτή. Η κοινωνία αυτή είναι προσέτι το έργο των σοφών και των ηρώων , των αγώνων και του αίματος , είναι η φυλετική εθνική κοινωνία. Εντός αυτής όλα τα μέλη έχουν από τη γέννηση τους ίσα δικαιώματα και ανάλογες υποχρεώσεις . Το ύπατο μάλιστα δικαίωμα είναι να αναπτύξουν στο μέγιστο δυνατό βαθμό το εν δυνάμει που ενυπάρχει κατά φύσιν στο καθένα .Τούτο προϋποθέτει μια κοινωνία που δεν θέτει φραγμούς στην ανάπτυξη και πραγμάτωση των ικανοτήτων εκάστου . Προϋποθέτει ένα αρμονικό κράτος που διασφαλίζει την ανάπτυξη και πραγμάτωση των εσωτερικών δυνάμεων του ανθρώπου .. Εδώ η πολιτική ως βούληση που εκφράζεται μέσα από το κράτος λαμβάνει ηθικό και ανθρωπιστικό περιεχόμενο που υπηρετεί τη φύση προπάντων και την ελευθερία και μάχεται το δόγμα και την επιβολή μιας πραγματικότητας στη συνείδηση των πολιτών που να είναι απλά συμβατή με το οικονομικό μοντέλο .Η ελεύθερη αγορά στο εθνικοδημοκρατικό πολίτευμα οφείλει να υποταχθεί στους ανθρωπιστικούς σκοπούς και τις εθνικές αξίες που η πολιτική υπεραμύνεται ως έκφραση όχι ενός συμφύρματος ατόμων αλλά μιας πόλεως , μιας κοινωνίας με παρελθόν και μέλλον

Στο ζήτημα της οικονομίας εμείς τασσόμαστε ενάντια στην ελεύθερη αγορά του καπιταλισμού αλλά και ενάντια στην υποταγμένη αγορά του κομμουνισμού και απορρίπτουμε επίσης την κίβδηλη πρακτική του σοσιαλιστικού παρεμβατισμού και της μικτής οικονομίας . Αντίθετα με αυτά προτείνουμε την ΚΟΙΝΩΝΙΣΤΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ όπου πραγματοποιείται ο συνδυασμός της ελεύθερης οικονομίας της κοινωνίας υπό την κατεύθυνση και προστασία του εθνικού λαϊκού κράτους με γνώμονα την συλλογική ανάπτυξη της κοινωνίας . Η κοινωνιστική οικονομία διατηρεί την ελευθερία στην οικονομία της κοινωνίας αποτρέπει όμως τη συσσώρευση του κεφαλαίου σε λίγα χέρια και ότι υποτάσσει τη εθνική κοινότητα στο χρήμα και τη θέληση των ολίγων πλουτοκρατών .

Η δική μας δημοκρατία δεν στηρίζει την ελεύθερη αγορά κατά συνέπεια ούτε το νομικο-πολιτικό προστατευτικό περικάλυμμα της . Το εθνικό- λαϊκό κράτος είναι ο υπέρτατος νόμος , η απόλυτη έκφραση της θέλησης του έθνους και του λαού . Κανένα δικαίωμα , κανένας θεσμός , καμία συνθήκη δεν στέκονται αυτόνομα εάν αντιστρατεύονται το γενικό καλό .Η κοινωνιστική οικονομία κτυπά την τυραννία του χρήματος και αναβαθμίζει την οικονομία της κοινωνίας . Στο οικονομικο-κοινωνικό πεδίο τίποτα δεν μένει αμετακίνητο , αυτόνομο και αδιαμφισβήτητο αλλά όλα αλλάζουν υπό την κρίση και τη βούληση του εθνικού κράτους. Αυτή η οικονομική φιλοσοφία είναι σε θέση να διασφαλίσει την εθνικοκοινωνική συνοχή και όχι οι μεταφυσικές προτάσεις και εξουσιαστικές αλήθειες . Η ενότητα της κοινωνίας πρέπει να διασφαλίζεται από τη πραγματικότητα του δικαίου που αφορά στο ψωμί στην ανάπτυξη και πραγμάτωση των δυνατοτήτων εκάστου και όχι από νεφελώδεις και εικονικές πραγματικότητες . Πρωταρχική πραγματικότητα είναι η φύση της εθνικής κοινωνίας και το δίκαιο που αυτή η φύση απαιτεί για να αναπτυχθεί. Προς τούτο πρεσβεύουμε σε μια κοινωνία που στηριγμένη στη πρωταρχική φυσική πραγματικότητα της ,μένει αενάως ανοικτή προς την αλήθεια και την αναζητά και την βιώνει πολύτροπα , παράγοντας έτσι ένα συνεχώς ανανεοννόμενο πολιτισμό .Στην οικονομική και πνευματική τυραννία του καπιταλισμού και του κομμουνισμού αντιτάσσουμε την αλήθεια του αίματος και την αιώνια ανοικτοσύνη προς το πραγματικό . Το εθνικοδημοκρατικό πολίτευμα δεν μπορεί να νοηθεί και να υπάρξει χωρίς το ΚΟΣΜΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ και την αδογμάτιστη παιδεία . Το εθνικοδημοκρατικό πολίτευμα είναι το όραμα του ελληνικού εθνικισμού που έχει ως θεμέλιο του τον ελεύθερο έλληνα άνθρωπο και πολίτη από κάθε οικονομική , πολιτική και πνευματική τυραννία .

Λουκάς Γ. Σταύρου

Πρόεδρος ΕΔΗΚ


ΕΔΗΚ