ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Ο ιδεολογικός πόλεμος κατά της οικονομικής , πολιτικής και «πνευματικής» τυραννίας που συρρικνώνει δραματικά τη λαϊκή και εθνική κυριαρχία και υποβιβάζει πολιτισμικά το έθνος , συνεχίζεται αμείωτα από το προσωπικό ιστολόγιο του Λουκά Σταύρου. Για ένα ελληνικό εθνικοκοινωνισμό. http://l-stavrou.blogspot.com

Κυριακή 6 Φεβρουαρίου 2011

Το ΑΚΕΛ, το ΔΗΣΥ και το κυπριακό προεκλογικά ή τα καμώματα των νέων ηγεμόνων

Ο πρόεδρος του ΔΗΣΥ κ. Αναστασιάδης δε θέλει να συζητηθεί το κυπριακό κατά την προεκλογική περίοδο των βουλευτικών εκλογών. Ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του ΑΚΕΛ κ. Κατσουρίδης υποστήριξε ότι «δεν μπορεί να κατανοήσει γιατί να απουσιάζει το κυπριακό από τον προεκλογικό».
Έτσι ο κυπριακός λαός βρέθηκε μπροστά σε ένα νέο , μεγάλο, σοβαρό δίλημμα:να συζητούν τα κόμματα προεκλογικά το κυπριακό ή όχι; Δε θα υιοθετήσω την υπεραπλουστευμένη θέση πως κανένας δεν κρατά το στόμα τους. Επομένως, όποτε θέλετε ανοίγετέ το και αντίστροφα. Με λίγα λόγια απορρίπτω τη θέση « σκασίλα μας μεγάλη».
Ως ενεργός πολίτης ( άλλη ανοησία και τούτη) και ακολουθώντας τη νέα ατάκα του κ. Αναστασιάδη περί «ορθολογικού πατριωτισμού» είπα να προβληματιστώ επί των νέων δεδομένων της κομματικής ζωής. Και να αποδείξω ότι οι εν λόγω κύριοι κενολογούν ασύστολα.
Ο λαϊκισμός
Φυσικά το κάθε κόμμα όταν υποστηρίζει τη μια ή την άλλη θέση, το πράττει με το σκεπτικό ότι η καθεμιά επιλογή τον βολεύει σε σχέση με την υφαρπαγή ψήφων από τους πολίτες εν όψει βουλευτικών εκλογών. Δηλαδή, αμφότεροι εκφράζουν θέσεις στα πλαίσια μιας λαϊκιστικής προσέγγισης που έχει ως βάση αποκλειστικά το πώς θα εξαπατήσουν τον «όχλο» για να πάρουν την εξουσία.Ή το συμφέρον του κόμματος και όχι του λαού είναι που τους απασχολεί. Και προσλαμβάνουν επικοινωνιολόγους για να τους υποδεικνύουν τον πιο αποτελεσματικό τρόπο υφαρπαγής ψήφων γιατί οι ίδιοι θεωρούν τους εαυτούς τους ανίκανους να πείσουν με επιχειρήματα το λαό.
Ο σκοταδισμός
Είτε συζητηθεί είτε όχι προεκλογικά το κυπριακό είναι αμφότεροι εκφραστές του σκοταδισμού. Εννοώ ότι έχουν την απαίτηση να χειρίζονται το μέλλον μιας κοινωνίας εν απουσία της κοινωνίας. Και έχουν αναγάγει την έλλειψη διαφάνειας και ενημέρωσης του λαού σε κυρίαρχη πρακτική. Μάλιστα σημαδεύουν και χαρτιά για να ανακαλύψουν ποιος διαρρέει έγγραφα στον τύπο!!! Το ερώτημα είναι απλό: γιατί οι εκφραστές του σκοταδισμού θέλουν τώρα συζήτηση του κυπριακού; Τι θα πουν; Αυτά που αρνούνται να πουν τόσο καιρό; Ή μήπως είναι για να διαλαλούν την πραμάτεια τους στους ιθαγενείς ψηφοφόρους συνθηματολογώντας για «αρχές», «ιστορικούς συμβιβασμούς», «ρεαλισμούς» κλπ.;
Τα παπαγαλάκια
Ας υποθέσει καποιος ότι συζητείται το κυπριακό προεκλογικά. Έχουν το ΑΚΕΛ και το ΔΗΣΥ να προτείνουν κάτι νέο προς συζήτηση; Ποιο θα είναι το αντικείμενο της συζήτησης; Ή μήπως θα μας παπαγαλίζουν τα παπαγαλισμένα μέχρι να γίνουμε όλοι καλά παπαγαλάκια; Οι κομματικές γραφειοκρατίες θεωρούν ότι είναι οι γνώστες των πάντων και νομίζουν ότι απευθύνονται σε ηλίθιους.
Η εκπόρνευση των λέξεων
Ο κ. Αναστασιάδης δε θέλει να συζητηθεί το κυπριακό προεκλογικά για χάρη της ενότητας!!! Της ενότητας ποιων; Έχει διαπιστώσει ο κ. Αναστασιάδης ότι υπάρχει διχασμός στην κοινωνία για το κυπριακό; Και ποιο είναι το περιεχόμενο του διχασμού; Φυσικά όταν ο κ. Αναστασιάδης επικαλείται την ενότητα εννοεί αυτών που διαμάχονται, δηλαδή των κομμάτων. Και ποιο είναι το περιεχόμενο της ενότητας στην κομματική συνείδηση του κ. Αναστασιάδη; Αν ο Πρόεδρος τον καλεί και συζητά ιδιαιτέρως μαζί του και συνδιαμορφώνει την πορεία, τότε η ενότητα γίνεται πραγματικότητα!!! Αν δηλαδή ο Χριστόφιας και ο Αναστασιάδης συναποφασίζουν για το κυπριακό στα πλαίσια της προσωπικής -άντε και της κομματικής – συλλογικότητας, τότε έχουμε ενότητα!!!
Ο απολογισμός ως φαντασίωση
Θα πει κάποιος: «Η συζήτηση είναι ένα είδος πεπραγμένων στη διαχείριση του κυπριακού, ένας απολογισμός. Απαγορεύεται;» Όχι. Μόνο που ο απολογισμός σε αυτή την περίπτωση είναι ευθύνη του Προέδρου της Δημοκρατίας και όχι του ελέω θεού κυβερνώντος ΑΚΕΛ. Ύστερα, ο απολογισμός αποκτά νόημα σε σχέση με την έγκρισή του ή την απόρριψή του. Τέτοιες διαδικασίες δεν υπάρχουν. Θα πει κάποιος: «με την ψήφο σου εγκρίνεις ή απορρίπτεις».Αυτά είναι ανοησίες. Ο απολογισμός αφορά τις πράξεις κάποιων για ένα παρελθόν, ενώ η εκλογή αφορά αυτούς που θα διαχειριστούν το μέλλον. Είναι δύο διαφορετικές πολιτικές διαδικασίες. Ή όπως έκαναν παλιότερα και στα διάφορα σωματεία πολύ λογικά: «προηγείται ο απολογισμός της διοίκησης, εγκρίνεται ή όχι ο απολογισμός και στη συνέχεια εκλέγεται νέο διοικητικό συμβούλιο».
Το πολίτευμα και η σύγχυση της διάκρισης των κρατικών εξουσιών
Σε όλη την προεκλογική περίοδο των βολευτικών ας υποθέσουμε ότι συζητείται μόνο το κυπριακό και οι πολίτες ψηφίζουν με κριτήριο το κυπριακό. Οι εκλεγμένοι βουλευτές τι μπορούν να κάνουν για το κυπριακό; Τίποτε απολύτως, αφού δεν έχουν καμία αρμοδιότητα. Άρα γιατί συζητούσαμε; Ποιο είναι σε αυτή την περίπτωση το νόημα της εντολής του λαού προς τους βουλευτές;
Το πολίτευμα και η αθεσμοποίητη εξουσία
Ο χειρισμός του κυπριακού βρίσκεται εκτός των επίσημων θεσμών του κράτους. Η μόνη υπαρκτή νομιμοποίηση είναι πως ο λαός με την εκλογή Προέδρου της Δημοκρατίας, επιλέγει και τον διαπραγματευτή των Ελληνοκυπρίων. Από κει και πέρα, το εξωθεσμικό όργανο το οποίο χειρίζεται το πρόβλημα υποτίθεται πως είναι το Εθνικό Συμβούλιο και όχι κάποιο θεσμικό όργανο της κρατικής εξουσίας.
Το πολίτευμα και η ενοποίηση της εξουσίας
Θα πει κάποιος πως δεν μπορεί να διαχωριστεί η πολιτική και πρέπει ο πολίτης να τοποθετείται συνολικά σε κάθε εκλογή είτε προεδρική είτε βουλευτική. Αυτή η αντίληψη γεννά ερωτήματα στα οποία θα πρέπει να δώσουν απαντήσεις οι κομματάρχες. Αν η πολιτική ως ρυθμιστική λειτουργία μιας κοινωνίας είναι αδιαίρετη, τότε γιατί δεν αλλάζουν το πολιτικό σύστημα από προεδρικό σε κοινοβουλευτικό, ώστε η πλειοψηφία της βουλής να σχηματίζει κυβέρνηση; Από την άλλη, τότε τι γίνεται με την περίφημη διάκριση των εξουσιών του κράτους, που εφευρέθηκε για να μειώσει τη συγκέντρωση της δύναμης στα χέρια ενός ή λίγων εξουσιαστών;
Το πολίτευμα και η ηγεμονία
Φυσικά στα πιο πάνω ερωτήματα δεν θα απαντήσουν οι κ. Κατσουρίδης και Αναστασιάδης. Γιατί όντας κομματοκράτορες θεωρούν αυτονόητα ότι η πολιτική ταυτίζεται με το κόμμα, το εξωθεσμικό –διαμεσολαβητικό όργανο που μονοπωλεί την πολιτική ως νεοφεουδαρχικό όργανο. Έτσι η πολιτική μεταφέρεται από τα θεσμικά όργανα του κράτους σε εξωθεσμικά όργανα που λειτουργούν αποκλειστικά με βάση τους συσχετισμούς δύναμης και χωρίς κανένα όριο, «αυτορυθμιζόμενα», δαπάναις της κοινωνίας!!! Είναι τα φερέφωνα της νέας τάξης πραγμάτων στο εσωτερικό της Κύπρου αντιγράφοντας το διεθνές περιβάλλον που λειτουργεί ομοίως. Είναι οι νέοι ηγεμόνες με την έννοια της αθεσμοποίητης πολιτικής δύναμης.
Βουλευτές και άβουλοι
Αρκετοί πολίτες νομίζουν ότι στις βουλευτικές εκλογές θα εκλέξουν βουλευτές οι οποίοι βουλεύονται για το κοινό μας καλό και αποφασίζουν. Αυτό είναι πλάνη γιατί βουλή δεν υπάρχει. Οι βουλευτές δε βουλεύονται στη βουλή αλλά στα κόμματα.Στη βουλή απλώς σηκώνουν το χέρι τους και μάλιστα η ηλεκτρονική ψηφοφορία δεν ισχύει, γιατί κάποιος βουλευτής μπορεί αθέατα να λοξοδρομήσει από τις κομματικές εντολές. Και αφού βουλεύονται στα κόμματα, η κομματική γραφειοκρατία αποφασίζει και ύστερα τις κομματικές αποφάσεις τις νομιμοποιούν σε κομματοσύναξη με ανάταση της χειρός. Ουσιαστικά αυτό που ψηφίζει ο πολίτης σε αυτές τις εκλογές είναι: ποια κομματική γραφειοκρατία θα αποφασίζει και ποια βαρύτητα θα έχει η απόφασή της στη λήψη της τελικής απόφασης. Αυτό που ψηφίζει ο πολίτης είναι η νομιμοποίηση της κομματοκρατίας και ποιοι θα είναι οι εκλεκτοί του στο ανασήκωμα της χειρός. Και ο καλύτερος βουλευτής είναι ο άβουλος, αυτός που σηκώνει το χέρι του απροβλήματιστα, έτσι όπως του έδωσαν εντολή οι γραφειοκράτες του κόμματος. Το υπαρκτό σήμερα είναι οι κομματικές βουλές, ανομιμοποίητες από τους πολίτες, οι οποίες νομιμοποιούν τις αποφάσεις τους από κάποιους που νόμιμα βρίσκοντααι στη βουλή και σηκώνουν το χέρι τους χωρίς να βουλεύονται. Άρα, δεν ψηφίζονται βουλευτές στην κυριολεξία στις εκλογές τώρα. Και οι υποψήφιοι βουλευτές το γνωρίζουν αυτό. Και θέλουν να γίνουν βουλευτές για να σηκώνουν το χέρι τους σύμφωνα με τις εντολές ή να έχουν δημοσιότητα ή να καρπώνται οικονομικά οφέλη. Προκαλεί εντύπωση που τόσοι πολλοί θέλουν να ονομάζονται κάτι ανύπαρκτο!!!
Οι πολιτικοί ως τραγωδία
Τούτο είναι το συμπέρασμα.
Οι πολίτες ως αρνιά
Τούτο είναι το ζητούμενό τους.
Αυτούς τους νέους ηγεμόνες καλείται να νομιμοποιήσει ο πολίτης με την ψήφο του στις βολευτικές εκλογές.Κανένας δημοκρατικός πολίτης είναι δυνατόν να δώσει ψήφο σε ηγεμόνες.Γιατί το μέλλον μας δεν είναι ο ηγεμονικός κομματικός μεσαίωνας.
Υ.Γ.Τελειώνοντας το κείμενο συνειρμικά το μυαλό μου πήγε στους στίχους του Σεφέρη:«Ας τους να τρώγουνται και ν΄ανεμοδέρνουνται ωσάν το κάτεργο που δένει μούδες.Καλώς μας ήρθατε στην Κύπρο, αρχόντοι. Τράγοι και μαϊμούδες!».
Φυσικά ο συνειρμός δεν είναι πετυχημένος. Ο Σεφέρης αναφερόταν σε αλλοεθνείς κατακτητές της Κύπρου. Από την άλλη, ίσως δεν υπολόγιζε ότι υπάρχουν και ομοεθνείς πολιτικοί κατακτητές.

ΤΑ ΚΟΥΦΙΑ ΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΟΥ ΔΗ.ΚΟ κ. ΚΑΡΟΓΙΑΝ

 «Αισιοδοξία για την πορεία επίλυσης του κυπριακού λόγω τεσσάρων παραγόντων, παρά την αδιαλλαξία της τουρκικής πλευράς, εκφράζει ο Πρόεδρος της Βουλής, Μάριος Καρογιάν. Όπως ανέφερε, η Κύπρος πρέπει να επιδιώξει την ενότητα στη βάση αρχών και κοινών στόχων, την καλύτερη αξιοποίηση των ερεισμάτων μας στην Ευρωπαϊκή Ένωση, την αξιοποίηση της ενισχυμένης τώρα στρατηγικής θέσης της Κύπρου σαν αποτέλεσμα των κοιτασμάτων φυσικού αερίου -αν η Τουρκία έχει στο έδαφος της τους αγωγούς καυσίμων η Κύπρος θα είναι προμηθευτής φυσικού αερίου, και τη διεύρυνση των συμμαχιών της Κύπρου δίδοντας σαν παράδειγμα εκείνη με το Ισραήλ.» (πηγή)
«Παράγων πρώτος: ενότητα στη βάση αρχών και κοινών στόχων»
Σε ποιες αρχές αναφέρεται ο κ. Καρογιάν , σε αυτές τις αρχές που υποβαστάζουν την υποχωρητικότητα Χριστόφια την οποία στηρίζει το ΔΗΚΟ; Ποιες αρχές υπηρετεί η εκ περιτροπής προεδρία , η σταθμισμένη ψήφος , η παραμονή 50.000 εποίκων , η παραχώρηση εδαφικής ζώνης στους κατακτητές , η αναγνώριση συνιστώντος κρατιδίου ή πολιτείας που θα αποτελεί πρωταρχικό στοιχείο μιας ομοσπονδίας (που στην ουσία θα είναι εποικοδόμημα των συνιστόντων μερών που η κατάρρευση του θα οδηγεί κατ’ ανάγκη στην προβολή των συνιστόντων ). Ύστερα , ποιοι είναι οι κοινοί στόχοι και με ποίους ; Θεωρεί κοινούς στόχους τις αισχρές και προδοτικές υποχωρήσεις των συμφωνιών του 1977 και όσων άλλων επακολούθησαν προς επιβεβαίωση τους ; Με ποίους επίσης είναι κοινοί αυτοί οι στόχοι; Μήπως με το υπόλοιπο πολιτικό κατεστημένο που επέβαλε με αντιδημοκρατικές διαδικασίες τη συγκεκριμένη γραμμή της υποτέλειας στους τούρκους κατακτητές; Νομίζει ο κ. Καρογιάν ότι αυτός και καμιά δεκαριά κομματόσκυλα που τον περιτριγυρίζουν, εκφράζουν την γενική λαϊκή θέληση; Αυταπατάται ο κ. Καρογιάν και πολύ σύντομα θα το διαπιστώσει όταν ο λαός θα αντιδράσει στα σχέδια του ραγιαδισμού.
«Παράγων δεύτερος : Καλύτερη αξιοποίηση των ερεισμάτων στην Ε.Ε.»
Η αξιοποίηση αυτή κατ’ εμάς , για να είναι στη σωστή κατεύθυνση , πρέπει να αποτελεί μέρος μιας στρατηγικής απελευθέρωσης και σεβασμού των αρχών της δημοκρατίας και του ευρωπαϊκού κεκτημένου. Στη προκειμένη περίπτωση , οι κρατούντες ούτε την δημοκρατία σέβονται ούτε τις αρχές της . Διότι πρώτον δεν έθεσαν ποτέ στη κρίση του λαού την λύση που προωθούν , αλλά επέβαλαν την υφιστάμενη γραμμή λύσης μέσα από δικτατορικές νοοτροπίες από το 1977, χωρίς ποτέ να δώσουν δικαίωμα στο λαό να διαμορφώσει ελεύθερη γνώμη .Δεύτερο δεν σέβονται τις αρχές της δημοκρατίας, διότι η πρόταση λύσης που καταθέτουν αναιρεί αυτές τις αρχές όπως για παράδειγμα ότι κάθε πολίτης έχει μία ψήφο και ότι το εκλογικό σώμα είναι ένα και αδιαίρετο. Το ευρωπαϊκό κεκτημένο επίσης το ερμηνεύουν κατά βούληση. Το ευρωπαϊκό κεκτημένο δέχεται μειονότητες στα κράτη μέλη που απολαμβάνουν των δικαιωμάτων τους ως αντίδωρο στο σεβασμό τους προς τα εθνικά κράτη εντός των οποίων διαβιούν. Αντίθετα, το πολιτικό κατεστημένο της εθελοδουλίας, έμεινε προσκολλημένο στο αίσχος της Ζυρίχης και την υπό των αγγλοτούρκων αναγόρευση της μουσουλμανικής – εκτουρκισμένης μειονότητας σε τουρκοκυπριακή κοινότητα. Αν η λογική αυτή εφαρμοστεί στην Ε.Ε κ. Καρογιάν θα αρχίσει ένας χιλιετής πόλεμος. Και όμως εσείς θέλετε να την τσιμεντώσετε σε μια λύση – διάλυση της Κυπριακής Δημοκρατίας.
«παράγων τρίτος : αξιοποίηση της ενισχυμένης στρατηγικής θέσης της Κύπρου σαν αποτέλεσμα των κοιτασμάτων φυσικού αερίου -αν η Τουρκία έχει στο έδαφος της τους αγωγούς καυσίμων η Κύπρος θα είναι προμηθευτής φυσικού αερίου,»
Δεν είναι άξιον απορίας που ο κ. Καρογιάν συνδέει την εξόρυξη του φυσικού αερίου από την κυπριακή ΑΟΖ με την διέλευση αυτού μέσω των αγωγών που βρίσκονται στο έδαφος της Τουρκίας. Η προσκυνημένη πολιτική του κατεστημένου θέλει και σε αυτή τη περίπτωση νε εξυπηρετήσει την Τουρκία. Σαν να μην υπάρχουν άλλοι τρόποι μεταφοράς του φυσικού αερίου στις αγορές της Ευρώπης Η θέση αυτή του κ. Καρογιάν θα πρέπει να εκγλυφθεί μάλλον ως στρατήγημα σταδιακής αποκάλυψης μυστικής διπλωματίας και άλλων διεργασιών γύρω από το ζήτημα .
«παράγων τέταρτος: διεύρυνση των συμμαχιών της Κύπρου δίδοντας σαν παράδειγμα εκείνη με το Ισραήλ.»
Όταν ο κ. Καρογιάν αναφέρεται στον όρο διεύρυνση τη εννοεί άραγε; Ποιες είναι οι υπάρχουσες συμμαχίες που χρίζουν διευρύνσεως και σε ποιους τομείς; Μήπως έχουμε ολοκληρώσει την συμμαχική σχέση μας με την Ελλάδα (ενιαίο αμυντικό δόγμα) και με την Ε.Ε.( συνεταιρισμός για την ειρήνη) ώστε να διανοίγεται δυνατότητα συμμαχικών επεκτάσεων; Την άμυνα μας την έχει διαλύσει η συμπολίτευση ΑΚΕΛ-ΔΗΚΟ ενώ αρνείται την ένταξη στο συνεταιρισμό για την ειρήνη και στην ευθυγράμμιση με τις εν γένει αμυντικές αντιλήψεις της Ε.Ε. Ούτως εχόντων των πραγμάτων , μια συμμαχία με το Ισραήλ θα παρέδιδε τη Κύπρο σε πλήρη αμυντική εξάρτηση από το Ισραήλ και τις μετ’ αυτού συνεργαζόμενες αγγλικές βάσεις στη Κύπρο.
Το συμπέρασμα είναι πως η πατρίδα μας με πολιτικούς του «αναστήματος» Καρογιάν παραμένει ανοχύρωτη και ανυπεράσπιστη στις ορέξεις των εχθρών του ελληνισμού.
ΕΘΝΙΚΙΣΤΙΚΟ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟ ΚΟΜΜΑ – ΕΔΗΚ
ΤΟΜΕΑΣ ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ

ΝΟΤΗΣ ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗΣ (ΒΙΝΤΕΟ)

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗΣ ΑΜΕΣΩΝ ΕΘΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΚΙΝΔΥΝΩΝ

Το Εθνικιστικό Δημοκρατικό Κόμμα, εν όψει πολλαπλών κινδύνων που αντιμετωπίζει η πατρίδα, καλεί τους πολίτες, ανεξαρτήτου πολιτικής φιλοσοφίας, σε συστράτευση προς άμεση αντιμετώπιση των εθνικών και κοινωνικών προβλημάτων και κινδύνων.
Προς το σκοπό αυτό ανακοινώνουμε το παρακάτω πρόγραμμα που δύναται να αποτελέσει τη βάση της λαϊκής συστράτευσης.




ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗΣ ΑΜΕΣΩΝ ΕΘΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΚΙΝΔΥΝΩΝ

ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ-ΘΕΜΑΤΑ
1.       ΕΘΝΙΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΚΑΙ Η ΛΥΣΗ ΤΟΥ
2.       ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΔΙΚΙΑ
3.       ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΔΥΣΑΡΜΟΝΙΑ-ΠΛΟΥΤΟΚΡΑΤΙΑ/ΚΟΜΜΑΤΟΚΡΑΤΙΑ
4.       ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟ ΕΛΛΕΙΜΑ-ΣΥΡΡΙΚΝΩΣΗ ΛΑΙΚΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ
5.       ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΤΙΚΟ
6.       ΕΘΝΟΜΗΔΕΝΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΕΠΙΘΕΣΗ ΣΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΜΑΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ
7.       ΔΙΑΦΘΟΡΑ
8.       ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ
9.       ΕΛΛΕΙΨΗ ΣΤΗΡΙΞΗΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ

ΘΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ
1.ΕΘΝΙΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΚΑΙ Η ΛΥΣΗ ΤΟΥ
Βάση του προβλήματος είναι το κατακτητικό σύνταγμα της Ζυρίχης το οποίο αναγόρευσε την τουρκική μειονότητα σε κοινότητα υπέρμετρων δικαιωμάτων. Το πρόβλημα επιδεινώθηκε με την τουρκική εισβολή και τον εποικισμό.
Εχθρικές δυνάμεις που απεργάζονται τον όλεθρο της Κύπρου είναι οι άγγλοι, οι τούρκοι και το πολιτικό κατεστημένο της υποχώρησης.
Η λύση του προβλήματος είναι η απελευθέρωση της Κύπρου από τις αγγλικές και τουρκικές δυνάμεις κατοχής. Προϋπόθεση υλοποίησης αυτού του στόχου είναι η εναντίωση στο πολιτικό κατεστημένο της υποχώρησης και άμεση απόρριψη της Διζωνικής Δικοινοτικής Ομοσπονδίας σε όλες της τις μορφές.
Η διεκδίκηση του δικαιώματος της αυτοδιάθεσης που σημαίνει εσωτερικά την ελεύθερη θέσμιση του συντάγματος και των νόμων από τον λαό και εξωτερικά την ελεύθερη επιλογή συμμαχιών και σχέσεων με άλλα κράτη. Το δικαίωμα της αυτοδιάθεσης εφαρμόζεται μόνο μέσα από την υποστήριξη της δημοκρατίας και των αρχών της και στην προκειμένη περίπτωση στην υποστήριξη ενός ενιαίου εκλογικού σώματος που θα αποτελείται από τους νόμιμους κατοίκους και θα λειτουργεί στη βάση της πλειοψηφίας όπου ένας άνθρωπος-μία ψήφος. Καμία μειονότητα δεν νομιμοποιείται να αρνηθεί την ελληνικότητα της Κύπρου και της Κυπριακής Δημοκρατίας.
Άμεσο κλείσιμο των οδοφραγμάτων. Επαναφορά της εμπολέμου καταστάσεως.
1.1. ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΩΝ ΤΟΥΡΚΟΚΥΠΡΙΩΝ
Το πρόβλημα των τουρκοκυπρίων ξεκινά από την μεθοδευμένη και βίαιη σύνδεση της εν Κύπρο μουσουλμανικής μειονότητας με τον τουρκικό επεκτατισμό. Το γεγονός αυτό μετατρέπει την τουρκοκυπριακή μειονότητα σε μέσο εκτουρκισμού της Κύπρου και διατάραξης της ειρήνης και του δικαίου.
Το πρόβλημα εντείνεται με την συνέχιση και εμβάθυνση της σχέσης τουρκοκυπρίων και τουρκικού επεκτατισμού, την ίδια ώρα που χαίρουν δικαιωμάτων και προνομίων από την Κυπριακή Δημοκρατία. Το γεγονός αυτό είναι άκρατος παραλογισμός και παρανομία.
Το δικαίωμα των τουρκοκυπρίων να απολαμβάνουν τα προνόμια της Κυπριακής Δημοκρατίας είναι αλληλένδετο με την αποκήρυξη της τουρκικής κατοχής και την αποδοχή της νομιμότητας της Κυπριακής Δημοκρατίας.
***Το σκεπτικό είναι να συγκεντρωθούν ενυπόγραφες δηλώσεις τουρκοκυπρίων κατά της κατοχής τις οποίες θα χρησιμοποιήσουμε με σκοπό να διαφανεί η πραγματική κατακτητική παρουσία της Τουρκίας σε αντίθεση με την τουρκοκυπριακή θέληση. Σε περίπτωση μη αποδοχής αυτών των όρων χάνουν το δικαίωμα του πολίτη και ταυτίζονται με τους κατακτητές και τους εχθρούς της Κύπρου και της δημοκρατίας.***
1.2. ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΕΝΔΟΧΟΜΕΝΟΥ ΝΕΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΛΥΣΗΣ
Επειδή δεν θα έχουμε την δυνατότητα να αποτρέψουμε τις εν εξελίξει συνομιλίες πρέπει να εστιάσουμε την πολιτική μας στην αποτροπή διεξαγωγής διπλού δημοψηφίσματος (δυο εκλογικά σώματα =δύο λαοί) και την συμμετοχή των εποίκων στο δημοψήφισμα που νομιμοποιεί όλους τους έποικους ειδικά τώρα που είμαστε στην Ευρωπαϊκή Ένωση και κάτι τέτοιο θα αποτελέσει ευρωπαϊκό κεκτημένο. Ως εκ τούτου ζητούμε απογραφή των τουρκοκυπρίων υπό την εποπτεία Ηνωμένων Εθνών, Ευρωπαϊκής Ένωσης, Κυπριακής Δημοκρατίας.
1.3. ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΗ ΛΥΣΗ
Προτεινόμενη λύση είναι άμεση αποχώρηση στρατευμάτων κατοχής και εποίκων. Επιστροφή Ελλήνων προσφύγων στις εστίες τους και τουρκοκυπρίων μετοίκων στις δικές τους. Εφαρμογή ενός ενιαίου κράτους και πραγματικής δημοκρατίας που θα αποσείσει τους κατακτητικούς όρους του Ζυριχικού συντάγματος. Προς επιβολή αυτής της λύσης υπάρχουν δύο δρόμοι, ο ένας είναι ο δρόμος της διπλωματίας και της δράσης στην Ευρωπαϊκή Ένωση και στην Διεθνή κοινότητα και ο άλλος είναι ο δρόμος του ένοπλου απελευθερωτικού αγώνα που προϋποθέτει προετοιμασία ψυχολογική, κοινωνική και στρατιωτική (πάταξη της φυγοστρατίας, στρατιωτική εκπαίδευση γυναικών, σύνδεση παιδείας και στρατού).
Απαιτούμε την αναβάθμιση του ενιαίου αμυντικού δόγματος σε ενιαίο στρατό Ελλάδος –Κύπρου και την προσωρινή επιστράτευση του πλούτου για την απελευθέρωση. (Ειδική φορολόγηση τραπεζών, προσωρινή επιστράτευση εκκλησιαστικής περιουσίας για την άμυνα υπό το Υπουργείο Αμύνης).


2.       ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΔΙΚΙΑ
Η φιλοσοφία μας είναι ότι δεν μπορεί να διεξαχθεί απελευθερωτικός αγώνας υπό το κράτος κοινωνικών ανισοτήτων, επέκτασης της φτώχειας και της ανεργίας. Πρέπει να θεραπευθεί άμεσα η ανισότητα σε μισθούς και προνόμια ανάμεσα στους υπάλληλους δημοσίου και ιδιωτικού τομέα.
Να στηριχθεί η πολύτεκνη οικογένεια.
Να δοθούν κίνητρα στις επιχειρήσεις για να προτιμούν ντόπιο εργατικό δυναμικό (Σιωπηρή άμυνα έναντι του κοινοτικού εργατικού δυναμικού).
Ολοκληρωμένη, ορθολογιστική και ουσιώδης παιδεία ώστε να χτυπηθεί η παραπαιδεία που αποκλείει από την μόρφωση τους χαμηλά αμειβόμενους.
Αξιοκρατικό σύστημα επιλογής και προώθησης των αρίστων.
Απαγόρευση στους δημοσίους υπαλλήλους να επιδίδονται σε παράλληλες επιχειρήσεις.
Εξυγίανση και εκλαΐκευση του συστήματος υγείας.
Επαναξιολόγηση των κοινωνικών παροχών.
3.       ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΔΥΣΑΡΜΟΝΙΑ – ΠΛΟΥΤΟΚΡΑΤΙΑ/ΚΟΜΜΑΤΟΚΡΑΤΙΑ
Το κράτος να καθορίζει τα πλαίσια στη δράση των τραπεζών.
Κρατική τράπεζα αναπτύξεως που θα στηρίξει την παραγωγή, την μικρομεσαία και οικογενειακή επιχείρηση και την αγροτιά.
Διαχείριση των εθνικών πόρων ενεργείας αποκλειστικά από κρατικές επιχειρήσεις (Η εκμετάλλευση του ενεργειακού πλούτου από την Κυπριακή ΑΟΖ συνδέεται με εθνικές επιλογές στην άμυνα και την εξωτερική πολιτική και δεν νοούνται ιδιωτικά συμφέροντα).
Πλήρης κρατικοποίηση ή πλήρης ιδιωτικοποίηση ή και πλήρης κατάργηση ημικρατικών οργανισμών ανάλογα με την σημαντικότητα εκάστου.
Αναλογικό φορολογικό σύστημα που θα στηρίζεται στην φορολόγηση των πραγματικών κερδών.
Ανάπτυξη πρωτογενούς και δευτερογενούς τομέα στην οικονομία. Προώθηση αγροτικών και άλλων ντόπιων προϊόντων μέσα από διακρατικές συμφωνίες και αγορές. Δημιουργία Κυπριακής φίρμας που να συμπεριλαμβάνει κυπριακά προϊόντα προς εξαγωγή και προώθηση στην εσωτερική κατανάλωση. Ο εθνικισμός στηρίζει την εθνική παραγωγή.
Συρρίκνωση του δημοσίου τομέα και διοχέτευση των υπαλλήλων στον ιδιωτικό τομέα μέσα από την στήριξη της κρατικής τράπεζας.
4.       ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟ ΕΛΛΕΙΜΑ-ΣΥΡΡΙΚΝΩΣΗ ΛΑΙΚΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ
Συμμετοχή παραγωγικών ενώσεων και τοπικών κοινωνιών στο νομοθετικό σώμα-βουλή των αντιπροσώπων. Τα κρατικά ΜΜΕ στην πλήρη διάθεση του λαού και των παραγωγικών ενώσεων.
Η τοπική αυτοδιοίκηση να παραδοθεί στον θεσμό της τοπικής λαϊκής συνέλευσης.
Περισσότερες ελεγκτικές αρμοδιότητες της βουλής στο έργο της εκτελεστικής εξουσίας και της δημόσιας διοίκησης.
Εφαρμογή της αρχής του δημοψηφίσματος σε θέματα που αφορούν ευρεία λαϊκά συμφέροντα.
Κρατικοποίηση συσσωρευμένου πλούτου εκ του οποίου παράγεται πολιτική εξουσία εις βάρος της λαϊκής θελήσεως και εξουσίας.
5.       ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΤΙΚΟ
Ολοκληρωμένη πολιτική μετανάστευσης που να στηρίζεται στην εξυπηρέτηση των πραγματικών αναγκών εισαγωγής ξένου εργατικού δυναμικού εφ’ όσον δεν υπάρχει διαθέσιμο ντόπιο εργατικό δυναμικό.
Αποτροπή πολιτογράφησης μεταναστών.
Ειδική συνεισφορά στο κόστος του κρατικού φορέα μετανάστευσης από τις επιχειρήσεις και τους ιδιώτες που απασχολούν ξένο εργατικό δυναμικό, ώστε να μην επιβαρύνεται συλλήβδην ο λαός.
Εκδίωξη όλων των λαθρομεταναστών. Έλεγχος των αφύλακτων πυλών εισόδου λαθρομεταναστών από την περιοχή αγγλικών βάσεων Δεκελείας και την κατοχική γραμμή.
Αυστηρές ποινές σε όσους εργοδοτούν λαθρομετανάστες.
Κατάργηση προνομίων που υπερβαίνουν τις συμβατικές μας υποχρεώσεις προς αιτητές πολιτικού ασύλου.
6.       ΕΘΝΟΜΗΔΕΝΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΕΘΝΙΚΗ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ
Απόκρουση των εθνομηδενιστικών επιθέσεων που δέχεται σήμερα η παιδεία μας η οποία μετατρέπεται σε εργαλείο κομματικής προπαγάνδας.
Υποστήριξη εθνικών συμβόλων στο στρατό και την δημόσια υπηρεσία.
Υπεράσπιση της εθνικής μας ταυτότητας. 


7.       ΔΙΑΦΘΟΡΑ
Σύγκρουση με την διαφθορά.
Δήμευση περιουσιών και εφαρμογή των νόμων με σκληρές ποινές σε διεφθαρμένους δημόσιους λειτουργούς.
Αντιμετώπιση των ναρκωτικών ως ασύμμετρης εθνικής απειλής.
Εφαρμογή του πόθεν έσχες σε δημόσιους λειτουργούς, κόμματα και στελέχη αυτών.
8.       ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Άμεση ένταξη στον συνεταιρισμό για την ειρήνη και σύμπλευση με τις αμυντικές επιλογές της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Φιλικές σχέσεις με τον Αραβικό κόσμο αλλά και με το Ισραήλ (με όλες τις επιφυλάξεις ώστε να διασφαλίζεται η εθνική μας κυριαρχία) στα πλαίσια αμοιβαίων συμφερόντων.
Σύσφιξη και ανάπτυξη πολύμορφων σχέσεων, κυρίως στρατιωτικής φύσης, με τη Ρωσία και αξιοποίηση της κοινής πολιτισμικό-θρησκευτικής βάσης.
9.       ΕΛΛΕΙΨΗ ΣΤΗΡΙΞΗΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ
Η καλλιτεχνική ελευθερία είναι απαραβίαστη. Η επιβολή κομματικής αισθητικής στο λαό είναι τυραννία.
Προστασία της καλλιτεχνικής δημιουργίας και απεξάρτηση της από κυκλώματα οικονομικής και πολιτικής εκμετάλλευσης.
Η τέχνη στο λαό μέσα από προγράμματα λαϊκής γιορτής και καλλιτεχνικών διαγωνισμών με κριτή τον ίδιο το λαό.
Κρατική επιχορήγηση και στήριξη της καλλιτεχνικής δημιουργίας.

ΕΘΝΙΚΙΣΤΙΚΟ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟ ΚΟΜΜΑ (ΕΔΗΚ)

Κορυτσά- Έλληνας Πρόξενος: Εδώ είναι Βόρειος Ήπειρος, είστε Έλληνες, μη φοβάστε να δηλώσετε την καταγωγή σας στην απογραφή

Έντονες αντιδράσεις των αλβανικών ΜΜΕ
Εθνικιστικές και αντιαλβανικές θεωρούν τα αλβανικά μέσα ενημέρωσης τις δηλώσεις του Έλληνα Πρόξενου Κορυτσάς, σε εκδήλωση του Παράρτημα Ομόνοιας Κορυτσάς για τα 20 χρόνια Ομόνοιας.
«Στην Κορυτσά οι Έλληνες δεν πρέπει να φοβούνται στην ερχόμενη απογραφή πληθυσμού να δηλώσουν αυτό που είναι. Οι παππούδες σας εδώ ήταν Έλληνες, εδώ έγιναν ένδοξες  ελληνικές μάχες, ο ελληνικός λαός ήταν πάντοτε παρών εδώ. Να πάτε σους τάφους των προγόνων σας που γράφουν ελληνικά  και να πράξετε κατά συνείδηση». Αυτές οι δηλώσεις του κ. Οικονόμου και ο όρος «Βόρειος Ήπειρος» που ανέφερε πολλές φορές στην ομιλία του, προκάλεσαν την αντίδραση των αλβανικών μέσων ενημέρωσης. Αξίζει να σημειωθεί ότι το θέμα «ανέδειξαν» το “Top Channel” και “News 24”, δύο κανάλια που πρόσκεινται στην αντιπολίτευση και υπέρμαχα του ανθελληνισμού. Πρόκειται ίσως για παγκόσμια πρωτοτυπία το γεγονός ότι τη σημαία του αλβανικού εθνικισμού (με πλούσια ανθελληνική προπαγάνδα) να την κρατάει η «αριστερά» (κόμματα – μέσα ενημέρωσης).     
Σύμφωνα πάντα με τα ίδια μέσα, στην εκδήλωση παραβρέθηκαν και δύο βουλευτές από την Ελλάδα, ο Μιχάλης Παντούλας από το Γιάννενα και ο Ευστάθιος Κωνσταντινίδης από τη Φλώρινα  και οι δηλώσεις τους κινήθηκαν στο ίδιο πνεύμα.
ΠΗΓΗ